ja zo een lijstje is goed haha
heb je nog een foto van die test want ik zie hem niet. Welke testen gebruik jij?
probeer eens op “vernieuwen” te drukken
ik heb die van het kruitvat gebruikt. maar ik ben de dag erna heel hevig beginnen bloeden, dus niet (meer) zwanger
ja …ik zie toch echt
makt niet uit hoe licht…streep is streep dus ik zeg maar gewoon
van harte meis !!!, morgen gewoon weer testen zul je zien dat ie steeds donkerder word !!!
echt gaaf !!!
@Bellenblaasje wrote:
@Liz wrote:Liz, twee kindjes, ronde 1 voor een derde kindje.
Julie, 1 kindje, ronde 1 voor tweede kindje
diaantje17 , 3e kindje, 3e ronde
bedoel je zoiets meis…vind het echt gaaf en dat in de eerste ronde…super joh !!!
@diaantje17 wrote:
ja …ik zie toch echthey Diaantje, fijn je nog eens te horen vandaag , ik ben er echter nog niet zo zeker van hoor, ik doe morgen nog een test en dan zien we wel. Ik heb lichte buikpijn onderaan dus misschien krijg ik toch nog mijn bloeding?
van harte meis !!!, morgen gewoon weer testen zul je zien dat ie steeds donkerder word !!!
echt gaaf !!!
Dus ik wacht nog even met felicitaties in ontvangst te nemen :-*
@Liz wrote:
@diaantje17 wrote:ja …ik zie toch echthey Diaantje, fijn je nog eens te horen vandaag , ik ben er echter nog niet zo zeker van hoor, ik doe morgen nog een test en dan zien we wel. Ik heb lichte buikpijn onderaan dus misschien krijg ik toch nog mijn bloeding?
echt gaaf !!!
Dus ik wacht nog even met felicitaties in ontvangst te nemen :-*
snap je meis…maar zie toch echt 2 streepjes…wacht ff de volgende test af, zul je zien dat het streepjes steeds duidelijker word…
En die krampen…tja je buikje is aan het werk om er straks een prachtige baby telaten groeien…
nee…voor mij is het duidelijk…een voorzichtig gefeliciteerd meis
hoe voel je je?

Goeiemorgen dames,
Ben deze ochtend al huilend wakker geworden had nl een heel nare droom en in die droom was ik aan het huilen en daardoor wakker geworden stel je voor :? .
IN ieder geval heb weer een test gedaan en die toont weer zo een vaag streepje. Grrr gek word ik ervan, verder niet veel tekens dat mijn duiveltjes zouden komen maar wel weer misselijk, en wat last met mijn stoelgang, ik denk dat ik deze week eens naar de huisarts ga want zo is het nogal onduidelijk hé, ben ik zwanger? Ben ik niet zwanger? Zo weet je het infeite niet hé. :x
Hey Diaantje en co
Ik post even mijn test van deze ochtend, is ie duidelijker of niet?
Hee Liz,
Ik zie toch echt een 2e streepje en zeker duidelijker dan op je vorige test.
Ook ben je nog steeds niet ongi geworden, dus ook van mijn kant vast een voorzichtige felicitatie!!!
dank je, ik ga vanavond naar de dokter, die gaat bloed prikken en dan zien we morgen of daar hcg in zit, spannend hé zeg
Ik begin vast te :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je! :lol: :lol: :lol:
@bullie wrote:
Ik begin vast te :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je! :lol: :lol: :lol:dank je wel, het is allemaal heel spannend hé, stel je voor voor de derde keer op rij in de eerste ronde zwanger? Ik durf er niet op te hopen nu weer zoveel geluk te hebben.

@Liz wrote:
Hey Diaantje en co
Ik post even mijn test van deze ochtend, is ie duidelijker of niet?
![]()
nou meis…is echt duidelijker, in ieder geval is het voor mij duidelijk…bingo in de eerste ronde…en het is je zooooooooooo gegund meis!!!
wat ook wel een goeie optie is( als je nog steeds twijfeld…) is die digitale van CB…die zegt gewoon zwanger of niet zwanger…geen onduidelijkheid, vage streepjes, kruisjes, stipjes…gewoon ZWANGER !!! in jouw geval :mrgreen:
valt het niemand op dat de juli-stoppers met zo weinig zijn??? :think: :think: :think: :think: :think:
is juli geen mooie maand dan? het is zomer hoor mensen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@Bellenblaasje wrote:
valt het niemand op dat de juli-stoppers met zo weinig zijn??? :think: :think: :think: :think: :think:
is juli geen mooie maand dan? het is zomer hoor mensen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
is er meer kans voor ons meis …

nee geintje…geen idee hoe dat komt…ben eigenlijk een mei stopper hihihi…
zo ben terug van de dokter, die heeft bloed geprikt, morgen tusse 18 en 19 uur weet ik meer.
:thumbup: :kaars:
hoe gaat het hier met de dames? Zitten jullie al in de vruchtbare periode of is dat maar in augustus? Diaantje goed klussen hé, wanneer vertrek je op reis? Ga jij op reis bullie?
Hier is alles ok, buiten pijnlijke tepels voel ik niet veel, het is gewoon zo kl*te dat ik nog tot vanavond moet wachten om te weten of ik zwanger ben of niet.Doordat ik nog maar heel pril zou zijn(vier weken amper) verklaart het de lichte streep op mijn test zei de ha.
De meeste weten maar dat ze zwanger zijn als ze over de zes weken zijn en dan hebben die natuurlijk direct een dikke streep :mrgreen:
dit is de test van deze morgen, ik vind niet dat de streep dikker word maar ja dat komt waarschijnlijk omdat ik dus niet lang genoeg wacht :mrgreen:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
ik vind hem nu toch wel erg duidelijk hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup:
yep, echt een streep…of ik moet weer mijn ogen nalaten kijken
ik zeg het gewoon…GEFELICITEERD MEISSSSSSSSSSSSSS !!! :dance: