Diaantje meis,
Een goede reis gewenst hé, en geniet ervan !!!vergeet niet lekker bovenaan te gaan zitten :mrgreen: :oops: :mrgreen: .
Ik ga je missen hoor tot volgende vrijdag!!!
:-* :-*
xxx
Hey allemaal
Hoe is het hier?
Diaantje is al met vakantie, zal rustig zijn nu hier :roll:
Liz hoe voel jij je? Nog geen last van kwaaltjes?
Ik kan volgende week gaan testen dus best spannend
hallo Willie wortel,
Het gaat goed hoor, heb wel wat last van mijn gespannen borsten en wat moeheid maar voor de rest blijft de misselijkheid nog wat uit. Afwachten natuurlijk want het kan nog komen .
Hoe gaat het met jou? Best wel spannend zeker?
Hey Liz,
Ja inderdaad wel spannend Ik voel van alles hahaha maar wat precies geen idee
Wat is het nu stil in dit deeltje :think: Is wel jammer
Hey Willie wortel,
ja het is heel stil, hoe zou het met Bullie zijn? In ieder geval ik duim mee voor jullie. Ik moet trouwens morgen op eerste controle om 20.30 ben benieuwd
spannend zeg! succes!!!
:thumbup:
Hallo dames,
Bij mij is ook alles nog rustig. Nog steeds wel last van buikkrampen en gezeur in de buik, maar verder niets raars. We wachten af of ik ongi wordt of niet, is wel spannend!
Goeiemorgen dames,
Bullie spannend hé, heb je nog geen symptomen? De hoeveelste ronde is het bij jou? De eerste zeker hé? Nou ja ben beetje vergeetachtig haha.
Vanavond dus om 20.30 bij de verloskundige, op de echo gaat hij het hartje nog niet zien kloppen is nog veel te vroeg, ben vandaag net 5 weken. Verder voel ik me redelijk heb gisteren de hele dag met buikpijn gezeten(had dus wel schrik dat er iets ging misgaan) maar ik weet dus niet of het al dan niet mijn darmen waren die raar deden, heel verschietachtig allemaal. :?
Hoi Liz,
Is idd de eerste ronde voor ons. Symptomen heb ik wel, zoals de ene keer geen zin in eten en de andere keer juist heel erg zin in eten. 's Avonds ben ik iedere keer misselijk, overdag ben ik snel duizelig. Duizelig heb ik al snel, ivm met gevoelig evenwichtsorgaan, maar is nu constant. Ook zijn mijn ogen prikkerig en gevoelig. Zijn dus wel symptomen, maar dit kan ook met ontpillen te maken hebben. :think: :eh:
ja het kan vanalles zijn hé, het vreemde is dat ik een week voor mijn NOD al direct voelde dat er iets niet klopte(of juist wel) en dat was dus een teken aan de wand, ontpillen heb ik geen ervaring mee, dus het kan vanalles zijn hé, maar de moed niet opgeven hoor, is het deze maand niet dan misschien volgende maand.
Ben wel beneiuwd wat je dan een week voor je NOD voelde Liz. Ik heb namelijk in de nacht van woensdag op donderdag (week voor NOD) ontzettend slecht geslapen omdat ik veel last had van mijn buik. Echt zeer pijnlijke krampen. Normaal word ik nooit wakker 's nachts, kun je bij wijze van spreken een kanon naast mijn bed afschieten en word ik nog niet wakker, maar nu was ik ongeveer ieder uur wel wakker van de pijn. Moest ook wel 4 of 5 keer plassen die nacht :think: :think:
wel euh wat mijn symptomen waren. Ik was een keertje midden in de nacht wakker geschoten van een vreselijke buikkramp(had dat nog nooit eerder gehad), dan moest ik me 's morgens haasten om naar het toilet te gaan ,terwijl ik anders nog uren in bed kan blijven liggen. dan het feit dat ik niet kregelig was en geen zin had in zoetigheid(wat ik anders wel heb een week voor NOD) en dan op het laatst kwamen mijn gevoelige tepels erbij, dus dan wist ik het bijna zeker, en dan die testen met lichte streepjes.
Het is hier zo stillekes, het zal beteren als Diaantje terug is. Hoe is het hier met jullie?
Hey allemaal,
zelf ook even poosje druk geweest maar gaat allemaal lekker hoor
Met jullie ook alles goed?
Zal inderdaad wel wat drukker worden als Diana terug is, die reageert echt vaak
Gezellig juist!
Ik ben nu aan het aftellen voor mn NOD :? Wordt wel spannend en is het niet raak op naar de volgende ronde
bb
Hallo,
Zoals je aan mijn banner kunt zien ben ik inmiddels ongesteld geworden gisteren. Mijn cyclus was 29 en weet nu in ieder geval dat alles werkt zoals het moet. Op naar de volgende ronde!
Ohh Bullie da’s jammer op naar de volgende rond hé, niet opgeven hoor.
Je bent ook nog maar net bezig , niet?
Gisterenavond lekker frietjes gegeten met drie garnaalkroketten, hubbie is er nog omgegaan om 22 uur
Hoi, Liz,
Het was onze eerste ronde pas. En ben dus eerst gewoon aan het ontpillen geweest, vandaar dat ik wel vreemde verschijnselen heb gehad. Hoop dat dat nu voorbij is. Mijn cyclus klopt in ieder geval, ik heb gevoeld wanneer mijn ei was (ook handig om te weten ivm klussen) en we gaan vol goede moed de tweede ronde in.
PS. Komende maand hebben we nog verschillende feesten, waaronder het jaarlijkse volksfeest in onze woonplaats wat altijd errug gezellig is, en dan kan ik nu ook nog gerust een biertje/wijntje drinken, haha.
ja dat is inderdaad een groot voordeel. Je lichaam moet ook een beetje tot rust kunnen komen na die pil hé, heb je ze lang geslikt? Ik slik al geen pil meer sinds de zwangerschap van mijn jongste(nu toch al bijna 3 jaar geleden) en da’s wel een voordeel dat ik dat niet gehad heb die ontpilverschijnselen.
Leuk dat je je eisprong gevoeld hebt, dat gevoel zeker onthouden voor de volgende ronde. :mrgreen:
weet er trouwens iemand wanneer Diaantje terug is?