juli 2007 stoppers

He bah Liz, dat je je zo naar voelt… :hug:

He meiden hoe voelen we ons vandaag?..

hoop dat je je vandaag beter voelt Liz…

hier weinig temelden, nog steeds geen symptomen dat de ongi eraan komt…dus we wachten :shifty:

Diana, we duimen door!

Hey meiden, ben ik weer.

Gisteren de oom van mijn hubbie begraven, was best effe een paar dagen van slag daardoor, vandaar dat ik weinig of niet op kok was te vinden.

We gaan zo even heerlijk naar het bos om even uit te waaien met de kids, want het is heerlijk herfst weer.

Hoe is het met jullie allemaal?

Diaantje, Tedski en Bullie allemaal aan het afwachten op een posietest :D:D

hallo dames,

hier helaas niet veel nieuws onder de zon, vannacht niet goed geslapen door een vervelende wind die mij uit mijn slaap hield. Ik ben nog steeds misselijk en slap.

Ik ben trouwens nog niet ongesteld geworden. Behalve het kleine beetje bloedverlies afgelopen maandag en dinsdag heb ik niks meer gezien. Mocht het zo zijn dat het echt uitblijft dan gaan we pas volgend weekend testen. Mijn vriend vindt dat we moeten wachten tot ik echt een week over tijd ben, omdat hij er allemaal nog niet zo zeker van is… en tja ik wil niet zonder hem testen.

Ben benieuwd of je dat volhoudt Tedski. Een week wachten terwijl je ook niet ongesteld wordt is wel lang… Ben je niet erg nieuwsgierig :shifty: :shifty:

Ik ben heel erg nieuwsgierig. Als het aan mij lag zouden we of al een test doen of wachten tot deze vrijdag. Maar ja ik wil het echt heel graag samen doen, dus dan moet mijn vriend het ook eens zijn met het moment van testen :smiley:

@Tedski wrote:

Ik ben trouwens nog niet ongesteld geworden. Behalve het kleine beetje bloedverlies afgelopen maandag en dinsdag heb ik niks meer gezien. Mocht het zo zijn dat het echt uitblijft dan gaan we pas volgend weekend testen. Mijn vriend vindt dat we moeten wachten tot ik echt een week over tijd ben, omdat hij er allemaal nog niet zo zeker van is… en tja ik wil niet zonder hem testen.

wauw…dat kan best een s een innestelingsbloed geweest zijn…oh meis…hoop het zo voor je !!

@Williewortel wrote:

Hey meiden, ben ik weer.

Gisteren de oom van mijn hubbie begraven, was best effe een paar dagen van slag daardoor, vandaar dat ik weinig of niet op kok was te vinden.

We gaan zo even heerlijk naar het bos om even uit te waaien met de kids, want het is heerlijk herfst weer.

Hoe is het met jullie allemaal?

Diaantje, Tedski en Bullie allemaal aan het afwachten op een posietest :D:D

he lieverd, nog gecondoleerd meis, veel sterkte verder… :hug:

@diaantje17 wrote:

@Tedski wrote:

wauw…dat kan best een s een innestelingsbloed geweest zijn…oh meis…hoop het zo voor je !!

Voor jou is morgen ook best spannend toch??

yep spannend spannend spannend.…heb geen gevoel van een ongi die aankomt, wel zijn de b(.)(.)bies wat gevoeliger,heb ik veel last van witte afscheiding en af en toe een steekje in de schaamstreek…ben heel benieuwd…

ben flink aan het duimen voor iedereen hoor !!!

Oe wat spannend hier! Ik duim voor jullie!

Willywortel, gecondoleerd…

Hier verder niet veel bijzonders…geen echte symptomen voor het een oft ander…nog 6 dagen tot mijn nod…

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

duimjes draaien hier overuren hoor !!!

goeiemorgen dametjes,

hoe gaat het hier? Amai Tedski ik zou zolang niet kunnen wachten hoor,nou ja spannend hé en veel succes.

Diaantje, hopelijk komen ze er vandaag niet door, voel je nu iets anders dan de vorige maand toen je nod was?

Hier is het nog steeds hetzelfde, misselijk en moe en slap en noem maar op we sleuren ons door de dag heen, ik tel de uren af tot hubbie thuis is. Erg hé, morgen gyneacoloog om 12.00 dus daar kijk ik al enorm naar uit zeker omdat we toch een hartje zouden moeten zien dan.

@Liz wrote:

goeiemorgen dametjes,

hoe gaat het hier? Amai Tedski ik zou zolang niet kunnen wachten hoor,nou ja spannend hé en veel succes.

Diaantje, hopelijk komen ze er vandaag niet door, voel je nu iets anders dan de vorige maand toen je nod was?

Hier is het nog steeds hetzelfde, misselijk en moe en slap en noem maar op we sleuren ons door de dag heen, ik tel de uren af tot hubbie thuis is. Erg hé, morgen gyneacoloog om 12.00 dus daar kijk ik al enorm naar uit zeker omdat we toch een hartje zouden moeten zien dan.

Nou het feit dat ik nog niet ongi ben zegt voor mij al heel wat…ben echt zo’n doos waar het met liters uitloopt …en een super tampon niet eens voldoet…dussss…voel me anders dan anders…maarja…negatief…blijft negatief…( op die andere site :wink: …zeggen ze dat het wellicht nog tevroeg is…ik vraag het me af hoor…vind het zo sterk dat je nu nog geen lijntje kan zien…)
  • zucht* …het is ook nooit goed :eh:

volgens mij is het nog veel te vroeg lieve schat :inlove: wacht geduldig af en ja hoor ik ken het gevoel, maak jezelf niet gek, het komt ooit een keertje wel hoor.

oke…ik leg me er bij neer…het is té vroeg…

YIPPPIEEEEEEEE…bied weer hoop !!!

Diaantje, bij Esmee had ik pas met 5 dagen overtijd een positieve test…heel licht zelfs…