hehh vervelend Liz, die misselijkheid…en tuurlijk mag je klagen hoor!!, hoop dat je je gauw weer iets beter voelt!!
Hier verder niets temelden…word onderhand ééntonig… :mrgreen: …maar daarin tegen dus echt geen gevoel dat de ongi eraan komt!!
Diaantje, waar zit je meid? Zit je tussen de testen geslagen? :mrgreen:
Och meis hou op schei uit hahaha, vanmorgen samen met de kids getest…marv was er van overtuigd, want ik ben DIK volgens mijn lieve zoon hahahah
Maar nega natuurlijk…zal wel niets worden…we wachten de ongi gewoon af…en anders zaterdag nog eentestje er tegen aan knallen…beginnen er gewoon schik in tekrijgen…en de kosten??..ach… :silenced: :mrgreen:
ah zie je wel ik voelde gewoon dat er eentje aan het testen geslagen was, nou ja je hebt er toch nog veel hé en als ze op zijn ,de dag nadien zijn ze al in de bus :mrgreen: Ah meis, het is gewoon nog veeeeeel te vroeg. Geduld is een schone zaak.
Liz, vervelend dat je zo misselijk bent. Hopelijk gaat het snel over.
Diaantj, fijn zulke kinderen toch stiekem jammer dat het niet al positief was??
Hier komt de menstruatie er echt aan hoor. Ik heb nu af en toe op het toiletpapier iets wat lijkt op menstruatie. Dus ik denk dat wij naar ronde 3 gaan.
@Tedski wrote:
Liz, vervelend dat je zo misselijk bent. Hopelijk gaat het snel over.
Diaantj, fijn zulke kinderentoch stiekem jammer dat het niet al positief was??
Hier komt de menstruatie er echt aan hoor. Ik heb nu af en toe op het toiletpapier iets wat lijkt op menstruatie. Dus ik denk dat wij naar ronde 3 gaan.
Heh…jammer meis, nouja…we duimen dat het in de volgende ronde alsnog raak is !!
En ja …is altijd jammer als je

@Liz wrote:
ah zie je wel ik voelde gewoon dat er eentje aan het testen geslagen was, nou ja je hebt er toch nog veel hé en als ze op zijn ,de dag nadien zijn ze al in de bus :mrgreen: Ah meis, het is gewoon nog veeeeeel te vroeg. Geduld is een schone zaak.
ga nu mijn NOD afwachten…mocht de ongi niet komen kunnen we altijd nog testen…
Tedski, ik ga voor je duimen hoor dat dat wat je steeds op je topiletpapier hebt gewoon van de innesteling is!
Had ik bij Esmee ook…
@Bian25 wrote:
Tedski, ik ga voor je duimen hoor dat dat wat je steeds op je topiletpapier hebt gewoon van de innesteling is!
Had ik bij Esmee ook…
Zou ook kunnen maar ik ga er nu maar even vanuit dat het menstruatie is (kan het alleen maar meevallen). Dan ga ik nu misschien een domme vraag stellen maar het is nooit echt belangrijk geweest dus ik weet het niet

goedemorgen meiden !!!
domme vragen bestaan niet!!! , ik heb altijd geleerd dat je wat de menstruatie aangaat, je kan rekenen vanaf de dag dat het rood is…dus niet bruin of iets dergelijks…
Hier niets temelden…gisteravond een beetje krampjes gehad…maar niet echt om over naar huis teschrijven…en mijn temp was weer lekker omhoog gegaan…dus wie weet…
ben benieuwd of de ongi komt…
:evil:
Hallo!
Diana, spannend! Vooral dat je temp weer omhoog is gegaan!
Tedski, ik reken altijd zo gauw ik echt bloed verlies…
Hier nog geen symptomen of iets dergelijks…we wachten weer verder… :mrgreen:
Hallo dames,
Ben weer terug na mijn weekendje Zeeland, was weer errug gezellig.
Leuk dat er weer twee nieuwe julistopeers bij zijn , welkom!
Wij zijn hier druk aan het klussen, verwacht nl donderdag mijn eisprong. Even een vraag daarover, kun je dan het beste woensdagavond voor de eisprong klussen of donderdagavond na de eisprong??? :doh: Ivm ons klusschema hihi :?
Hallo Bullie!
lekker een weekendje er tussenuit geweest! Lekker hoor!
Klussen moet je altijd doen voor de eisprong…erna ben je te laat…
Ik zou vanavond als ik jou was ook gezellig aan de klus gaan…
Voor hetzelfde geld heb je morgen je ei al…
Ok, bedankt Bianca. Lees ook net dat het zaad 48 tot 72 uur actief blijft. Dus als we voor de tijd klussen zitten we in ieder geval goed. Aan het werk dan maar vanavond :thumbup: :thumbup: :lol: :lol: :lol: :inlove: :inlove:
veel plezier!
He bullie, welkom back meis…blij dat het zo lekker weekendje was…
wat dat klussen betreft…ik zou zeker VOOR maar ook NA doen…
Hier weer een openbaring hoor, staat mijn zoon naar mijn buik tekijken zegt ie dat er een licht bruine streep op loopt (verticaal) :shock: …is mij eigenlijk nooit eerder opgevallen…word steeds gekker hier…zou het een ontpil symptoom zijn?..heb het wel met mijn andere kids gehad …maar volgens mij was ik toen verder in de zwangerschap… :think:
nou hebben jullie ook al 2 kids…hoe zit dat bij jullie?
Diana, hier nooit geen bruine streep over mijn buik gehad…beide zwangerschappen niet…
Wel spannend bij jou hoor!
@Bian25 wrote:
Diana, hier nooit geen bruine streep over mijn buik gehad…beide zwangerschappen niet…
Wel spannend bij jou hoor!
hmmmm :think: …das gek… :eh: …
Ik geloof dat het een kwestie is van aanleg…de ene vrouw krijgt het wel tijdens de zwangerschap…de ander niet…
Ik kan me wel voorstellen dat wanneer je dat eenmaal gehad hebt het bij een volgende zwangerschap ook weer snel terugkomt…vandaar dat ik zeg spannend!
Hallo dametjes,
hoe gaat het hier? Hier niet veel soeps te vertellen, voel me nog steeds slapjes en misselijk.