juli 2007 stoppers

@Tedski wrote:

Ik heb nu het gevoel dat ik gewoon ongesteld moet worden. Heb goed geslapen vannacht maar ben toch nog wel vreselijk moe en ik heb hoofdpijn, normaal gesproken de signalen dat ik ongesteld moet worden (naast het feit dat hiervoor mijn pilstrip altijd op was :D).

Ja meis, het is dus rustig afwachten…ontpillen doet een hoop met het lichaam

ga in ieder geval duimen voor je !! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

hallo dametjes,

ik ben helaas al terug, ik voelde me er niet lekker en mijn kleine mannetje was heel erg vervelend(hele tijd huilen en zo) dus ik ben terug en ben zo blij terug in mijn vertrouwde nestje te zijn.

Hoe gaat het hier iemand nog kwaaltjes?

Ahhhhhh wat vervelend meis, en tja…kids werken nooit mee als jij het ff wilt hahah :wink: hihihi

Nouja…hoef je niets temissen :mrgreen:

Hier alles ff rustig gelukkig,temp is een graadje omhoog gegaan en had vanmiddag echt vlagen van misselijkheid…sta je bij de kassa…komt het in ene opzetten :eh: , maar verder niets bijzonders…geen gevoel van ongi in ieder geval…dus we blijven hopen …

zo ga ff douchen…en dan lekker naar mijn nestje…TRUSTE !!!

@diaantje17 wrote:

Ahhhhhh wat vervelend meis, en tja…kids werken nooit mee als jij het ff wilt hahah :wink: hihihi

Nouja…hoef je niets temissen :mrgreen:

Hier alles ff rustig gelukkig,temp is een graadje omhoog gegaan en had vanmiddag echt vlagen van misselijkheid…sta je bij de kassa…komt het in ene opzetten :eh: , maar verder niets bijzonders…geen gevoel van ongi in ieder geval…dus we blijven hopen …

zo ga ff douchen…en dan lekker naar mijn nestje…TRUSTE !!!

Het klinkt veelbelovend toch?? Nou ja even afwachten nog, na vannacht is het nog vier dagen voor je kunt testen :smiley:

oh helemaal vergeten tevragen…Liz was hoe was jouw urine?of beter gezegd…hoe zag het eruit ?..bij mij is het heel troebel met hele kleine vlokjes zeg maar…heel vaag, geen blaasontsteking ofzo…dat zou ik wel voelen (heb het een paar keer gehad…NIET GRAPPIG !!)…weet nou niet of bij een zwangersschap de urine nou helder of troebel was…pfffffff…baal er zo van dat ik gewoon niets meer herinner van mijn vorige zwangerschappen!! :wall:

@ tedski…ja meis…nog een paar dagen…ben zo benieuwd!! duim ook flink voor jou hoor…spannend he :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@diaantje17 wrote:

@ tedski…ja meis…nog een paar dagen…ben zo benieuwd!! duim ook flink voor jou hoor…spannend he :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ja zeker spannend, maar ja zoals ik al eerder zei: het voelt nu eerder als mijn menstruatie die er aan komt. (Of is dat om mezelf niet te veel hoop te geven ;))

Ik duim in elk geval voor je :smiley: :thumbup:

Goedemorgen, heerlijk weertje om je verjaardag tevieren hahah

Hier alles rustig, urine is weer helder, maar wel obstipatie en een aambei…fantastisch!! :?

Niet misselijk op dit moment,beetje kramp en eigenlijk heerlijk geslapen, moest er vanacht wel ff uit om teplassen, maar voor de rest …prima…

Hoe dichter we bij dé datum komen, hoe meer ik eigenlijk denk dat ik gewoon weer eens ongi ga worden…je zou nu toch onderhand iets moeten voel of niet dan?

Hallo!

Is er nog plaats voor een medestopper?

Wij zijn in juli ook weer voor het echie gegaan…

Vorig jaar wilden we ook al maar toen zat ik nog zo met twijfels…

Vandaar dat we even pauze van alles hebben genomen…

Het heeft ons enorm goed gedaan en bij mij het verlangen naar nog een kindje enorm versterkt…Mijn man zag het al die tijd wel zitten, maar goed je moet er samen voor gaan…

Ik vind het weer ontzettend spannend!

Zal me nog even voorstellen…

Ik ben Bianca, 28 jaar…volgens mijn nickname blijf ik gewoon 25 jaar…heerlijk is dat… :mrgreen:

Getrouwd met Johan. We hebben 2 kindjes. Ruben en Esmee.

Johan is niet de echte papa van Ruben, maar ziet dat wel zo…

De papa van Ruben en ik zijn na de geboorte uit elkaar gegaan, maar we hebben nu een super kontact.

Ik werk in een verpleeghuis en bij de wijk…

Als jullie meer willen weten…vraag gerust… :mrgreen:

Diaantje, jarig? Gefeliciteerd!

Hai Bianca, leuk dat je ook meekletst, hoop voor je dat je ook gauw een mooie in handen hebt…duim voor je meis!! :thumbup: :thumbup:

Waneer is je NOD?..kunnen we helemaal meeleven :wink:

Wat de verjaardag betreft, morgen is mijn zoon jarig…pff 12 alweer…en vrijdag ben ik zelf (was een heel leuk verjaarskado hahah), maar vieren het vanmiddag…hebben we alles in één keer gehad…anders kom je elkaar 3 keer in een week tegen…want mijn moeder is woensdag jarig…hoe kien je het uit he hahahahah

Goeiemorgen dames,

Diaantje, mijn urine was niet anders dan anders alleen moest ik opstaan om te plassen. Die symptomen zou wel kunnen hé.

Proficiat alvast met je zoon zijn 12de verjaardag.

Bianca, fijn dat je komt meelezen,misschien kan je ook zo een ticker aanmaken?

Dank jullie wel…

Diaantje, alsvast gefeliciteerd met je zoon! wat leuk dat jullie zo achter elkaar aan jarig zijn!

Mijn nod is 22 augustus…

Zal straks wel even weer een ticker aanmaken…

Dank je meis, het was heel gezellig!!, we vieren het altijd samen, vinden we gezellig.

Hier niets temelden…voel niets…

ga zo ff lekker in bad

truste voor straks xx :zzz:

Ben er net weer van mijn werk…druk maar gezellig…

Hopelijk zijn de kids morgen niet al te vroeg wakker…maar in de praktijk is het hier om 7.00 opstaan…

Morgen nog een late dienst en dan mag ik weer een dagje bijtanken… :mrgreen:

trusten!

mogguh…ff snel…

niets temelden :mrgreen: …geen symptomen …op een tempdaling na dan…maar geen bloed geeft moed …dus we wachten rusitg af…

Hoe is het hier???

Spannend Diana! Ik hoop dat het raak is!

Hier ook geen symptomen…tenminste niets wat ik anders niet voel…

Zo gauw ik mijn eisprong gehad heb krijg ik last van mijn borsten, dat is over als ik ongi wordt…dus ook dat symptoom zegt niks bij mij…

:roll:

@Bian25 wrote:

Spannend Diana! Ik hoop dat het raak is!

Hier ook geen symptomen…tenminste niets wat ik anders niet voel…

Zo gauw ik mijn eisprong gehad heb krijg ik last van mijn borsten, dat is over als ik ongi wordt…dus ook dat symptoom zegt niks bij mij…

:roll:

dank je meis…maar voor jou sschiet het ook al op he… :pray:

Ik vind die wachtdagen altijd wel lang duren hoor…

Vind het ook weer heel spannend!

Goeiemorgen, nou goeiemiddag,

Heb tot nu in mijn bed gelegen, hubbie was vandaag nog thuis dus moest er van profiteren, jeetje zeg die misselijkheid, ik voel me ook slapjes want ik krijg bijna niks binnen en alles stinkt vreselijk :twisted: .

Maar ik mag niet klagen hé, maar wou het toch even doen hoor :mrgreen:

Hoe gaat het hier? Rustig afwachten? Nog geen testkriebels?

Liz, vervelend die misselijkheid…hopelijk is het snel over…

En klagen mag altijd hoor!

Hier heeft testen nog geen zin…moet ik zeker nog een week mee wachten…

Diana, gefeliciteerd trouwens met je zoon!