juli 2007 stoppers

@Liz wrote:

heb je nog geen kindjes Tedski?

Nee wij gaan voor de eerste :smiley:

o leuk zeg.

Hoe is het hier dametjes? Hier gaat het wat beter, heb deze middag 3 uurtjes geslapen samen met zoonlief :oops: .

We hebben sinds vandaag een nieuwe auto, lekker handig als je dan drie kids hebt.

Voor ik het nog vergeet te zeggen wij gaan vanaf vrijdag tot en met maandag naar zee, lekker uitwaaien dus euh jullie gaan mij dan even niet horen.

oh heerlijk meis, geniet er maar lekker van !!!, ff er tussen uit
zucht
lijkt wel of we nooit weg geweest zijn hihihihi :wink:

enne mooi auto hoor!!!

Hey Diaantje

het is eentje met zeven zitplaatsen dus nog een paar te gaan hahah, nee met twee buggy’s gaat dat lekker handig zijn hé.

Hoe gaat het met je meid?Het is niet in die kleur hoor maar in blauw-grijs.

@Liz wrote:

Hey Diaantje

het is eentje met zeven zitplaatsen dus nog een paar te gaan hahah, nee met twee buggy’s gaat dat lekker handig zijn hé.

Hoe gaat het met je meid?Het is niet in die kleur hoor maar in blauw-grijs.

nou vind m prachtig, ook wij zijn opzoek naar een andere auto
want met 2 grote mannen en hopelijk straks een beebs moet je wel ruimte hebben achterin ja , en als ik al zie hoe wij nu op vakantie gingen 
gaan we w.s voor een vrachtauto :mrgreen:

Verder hier alles rustig, bevalt me heel niet
voel weer niets wat enigzins op een zwangerschap/ ongi moet duiden
zelfs mijn boobs zijn gevoelloos, en heb zelfs geen afscheiding!!,pfff
nouja
we wachten en wachten maar 
nog een paar dagen
 :wall:

Goeiemorgen DIaantje en anderen,

Hoe gaat het hier? Hier gaat het goed, sinds ik mijn pilletje tegen de misselijkheid neem voor ik slapen ga is het 's morgens al een stuk beter. Volgende week vrijdag eindelijk voor echo en hopelijk een hartje te zien. Diaantje vervelend hé meid, maar niet opgeven hoor.

Ik ken je gevoel maar al te goed om de duur geraak je een beetje geobsedeerd hé. :?

Hoe is het met Bulli? WW en tedski?

@Liz wrote:

Goeiemorgen DIaantje en anderen,

Hoe gaat het hier? Hier gaat het goed, sinds ik mijn pilletje tegen de misselijkheid neem voor ik slapen ga is het 's morgens al een stuk beter. Volgende week vrijdag eindelijk voor echo en hopelijk een hartje te zien. Diaantje vervelend hé meid, maar niet opgeven hoor.

Ik ken je gevoel maar al te goed om de duur geraak je een beetje geobsedeerd hé. :?

Hoe is het met Bulli? WW en tedski?

ohh nee, opgeven
echt niet!!..word er alleen een beetje simpel van hahahah

Hey allemaal,

Liz, Fijn dat je je nu wat beter voelt door dat pilletje :slight_smile:

En verder hoe het met mij is? Nou ik voel me ook helemaal niet lekker heb sinds gisteren een soort van band gevoel bij mijn ribben die dan aangetrokken word bij enige inspanning :S is niet fijn. Denk een soort van griep op komst of zo

Ben net bij mijn opa geweest in het verzorgingstehuis waar hij een aantal nachtjes per week is om mijn oma wat te ontlasten vanwege zijn alzheimer. Hij was gelukkig goed te spreken vandaag en toen mijn partner binnenkwam begon hij gelijk te stralen. Dat was zo mooi om te zien!

En voor de rest voel ik me een beetje down ivm het overlijden van een familielid die nog heel jong was. Hij is gisteren overleden en mn partner en ik zijn er enorm van geschrokken. Dus best wel een verdrietig moment nu. Mijn ouders en 2 broers en zusje en schoonzus zijn nu met vakantie, dus je kan niet even snel je verhaal kwijt. Ja bij mn andere broertje maar die heeft het ook druk. Heb vandaag ook lekker even tegen een vriendin aan zitten lullen om het even van me af te zetten, maar is wel lastig.

Zo meteen ga ik maar even wat filmpjes kijken en eindelijk even wat eten want dat had ik ook nog niet gedaan, Denk een schnitzel met champignon saus jammie! Kijken of het binnen blijft!

Ow, WW hoe erg mijn deelneming in ieder geval. Ik ben vorig jaar in december een goede vriend, een soulmate verloren, hij was amper 25 jaar en ik heb het er nog moeilijk mee, het leven is niet fair hé. Kom het hier maar van je afschrijven hoor.

Ben bezig met mijn koffer in te pakken voor morgen dan vertrekken we naar zee tot maandag. Ik kijk er echt naar uit. En we gaan met onze nieuwe auto dus lekker ruim, moet ook wel met twee kids.

Nou ik ga verderdoen, tot later dames en succes nog! :-* :-*

Ik ga jullie alvast missen :cry:

WW wat ontzettend vervelend, sterkte met alles nu.

Liz: fijne vakantie alvast!

Hier gaat alles wel goed, nog steeds zeurderig gevoel in mijn buik, maar goed inmiddels kan dat ook komen omdat ik bijna ongesteld zou moeten worden. Ik wil er eigenlijk gewoon niet te veel mee bezig zijn en toch ben ik dat

Goedemorgen meiden, kon niet meer slapen dus dacht 
ga maar ff achter de PC

@ willeke , lieverd wat verschrikkelijk, wens je heel veel sterkte !!

@l liz , meis geniet ff lekker van je weekendje naar zee, hoop voor je dat het zonnetje zich ook nog ff zal laten zien!

@ tedski
snap je helemaal meis, hier eigenlijk hetzelfde
je weet het
maar toch

voel af en toe weer krampjes, nouja, meer een raar gevoel in mijn onderbuik en mijn liezen
niet pijnlijk, meer vervelend.

Gisteren avond toen ik op de bank lag/hing kreeg ik weer zo’n kloppend rechterbeen tot aan mijn kuit , heel iritant
nu is het weer over
echt heel raar

Maar geen pijnlijke zwaardere borsten of tepels, wel grotere tepels ( volgens mijn zoon die spontaan de badkamer in liep hahahah 
“wow
die zijn echt groot!!!” :shock: )

Nouja nog een paar dagen
 :wall:

Hallo allemaal,

@ WW, sterkte meid!

@ Liz, veel plezier aan zee

@ Tedski, ga er maar vanuit dat het met ontpillen te maken heeft, je krijgt ineens de gekste symptomen (I know), en dan kan het alleen maar meevallen als je toch zwanger blijkt te zijn.

Hier is alles rustig. Ongesteldheid is weer voorbij en we zijn gisteren maar weer aan een nieuwe klusperiode begonnen :lol: :lol: . Dit weekend ben ik ook niet achter de computer te vinden. Ik ga zo namelijk naar mijn werk en dan vertrekken we vanavond voor een weekend naar vrienden in Zeeland :mrgreen: . Heb hier echt zin in, alleen het weer mag wel iets beter worden :think: :think:

Nou dames, allemaal rustig aan en tot na het weekend, dagdag!!!

@bullie wrote:

Hallo allemaal,

@ WW, sterkte meid!

@ Liz, veel plezier aan zee

@ Tedski, ga er maar vanuit dat het met ontpillen te maken heeft, je krijgt ineens de gekste symptomen (I know), en dan kan het alleen maar meevallen als je toch zwanger blijkt te zijn.

Hier is alles rustig. Ongesteldheid is weer voorbij en we zijn gisteren maar weer aan een nieuwe klusperiode begonnen :lol: :lol: . Dit weekend ben ik ook niet achter de computer te vinden. Ik ga zo namelijk naar mijn werk en dan vertrekken we vanavond voor een weekend naar vrienden in Zeeland :mrgreen: . Heb hier echt zin in, alleen het weer mag wel iets beter worden :think: :think:

Nou dames, allemaal rustig aan en tot na het weekend, dagdag!!!

oh gezelie bull, have fun, hier word het langzaam aan zonniger.dus stuur wel een beetje naar zeeland !!

tot volgende week meis!!

Ik ben ook in Juli gestopt, nouja, eigenlijk in Juli begonnen dus :lol: .

Eerste keer gewoon ongesteld geworden dus nu op voor de tweede ronde!

@Woeshi wrote:

Ik ben ook in Juli gestopt, nouja, eigenlijk in Juli begonnen dus :lol: .

Eerste keer gewoon ongesteld geworden dus nu op voor de tweede ronde!

welkom woeshi, hoop voor je dat je gauw een mooie test in handen hebt
er zijn er bij die het al heel snel hebben “geflikt”
 :thumbup: :thumbup:

Hoe voel je je ? al enig symptoom?

@diaantje17 wrote:

Ik voel me net als altijd, nog geen symptonen te bekennen

Maar waarschijnlijk komt mijn eisprong ook pas over een week o.i.d dus er is nog hoop :smiley:

@Woeshi wrote:

@diaantje17 wrote:

Ik voel me net als altijd, nog geen symptonen te bekennen

Maar waarschijnlijk komt mijn eisprong ook pas over een week o.i.d dus er is nog hoop :smiley:

nou je hebt een leuke periode voor de boeg
 :mrgreen:

@diaantje17 wrote:

Inderdaad, en mijn vriend vind het ook totaal niet erg dat we nu veel ‘moeten’ gaan klussen :lol: .

@Woeshi wrote:

@diaantje17 wrote:

Inderdaad, en mijn vriend vind het ook totaal niet erg dat we nu veel ‘moeten’ gaan klussen :lol: .

goh das toevallig
vind mijn hubbie ook de leukste periode in een cyclus hihihihi :mrgreen:

Ik heb nu het gevoel dat ik gewoon ongesteld moet worden. Heb goed geslapen vannacht maar ben toch nog wel vreselijk moe en ik heb hoofdpijn, normaal gesproken de signalen dat ik ongesteld moet worden (naast het feit dat hiervoor mijn pilstrip altijd op was :D).