juli 2007 stoppers

@Liz wrote:

nou ik begrijp je maar al te goed hoor Diaantje, is ook normaal hé, ik had ook die gevoelens en die kan je zomaar niet stoppen. Misschien moet je er ook even rekening mee houden dat je bij je twee jongens ook niet direct zwanger was? Ik bedoel 8 maanden is heel normaal hé, dus even geduld oefenen? maar ik begrijp je zooo goed.

Hier wist ik dat de kans groot was, heb het bij mijn twee kids ook zo gehad,dus misschien moet je dat even incalculeren meid? Hoop dat ik je nu niet kwets maar ik bedoel het goed hoor. De tuin in, amai, hier valt de regen met bakken uit de lucht.

nee meis, niet gekwetst hoor :wink: , je hebt helemaal gelijk…met mijn boys was ik lang niet zo gestrest als nu…was ik er helemaal niet mee bezig, en was het eigenlijk steeds een verassing… …zou het de leeftijd zijn! hahahah

nou hier is het nog heerlijk zonnig…kom maar lekker hier heen dan hahahah

Leuk dat je het begrijpt het is niet altijd makkelijk :slight_smile: Hoelang was je precies bezig bij je jongens? bij de ene 8 maanden zeker en bij de andere? Nu zit je toch nog maar een goede maand bezig hé,niet?

Wat ga je dan doen op zolder? Hier hebben we ook een zolder maar je kan er amper op rechtstaan dus da’s geen optie, gelukkig hebben we nu 3 slaapkamers en een kleiner kamertje(voor beebje dus). Maar wat als ik nadien nog eentje wil? :mrgreen:

whhhhaaaa, ja dat word dus stapelen hihihi

wij hebben een grote zolder waar al een muur staat dat word dus de kamer van Marvin, met dakkapel dus lekker licht.

Kenneth gaat dan naar de kamer van Marv en op Ken zijn kamer komt dan de babykamer…

pfffff plannen zat…nu de beeb nog hihihi

dan hebben ze ook elk hun eigen kamer, leuk toch :smiley: .

Ben je al uit je vruchtbare periode Diaantje?

ja net uit mijn vruchtbare periode…dus nu is het afwachten ( zit trouwens in ronde 3 …dus mag wel :mrgreen: )

om ff op je vorige vraag terug tekomen…ben met kenny geloof ik een maand of 12 bezig geweest (hubbie was beroeps en was meer niet dan wel thuis…dus vaak in de vruchtbare periode op oefening)…met marvin een maand of 5 ( was echt mazzel, hubbie was toen vaak thuis na een half jaar uitzending)…maar weet het niet zeker meer…pfff is ook zo lang geleden hihih

pfffff, voel me niet echt lekker vandaag, verkouden, steken in de rug en af en toe een krampaanval net boven de schaamstreek zeg maar…ga zo ff lekker liggen…gelukkig geen klant vandaag…dus neem ik het er maar even van…de jongens hebben aangeboden om vandaag voor ons tekoken (pizza)…de schatten!!..hoe voel jij je liz?,

Kom vanmiddag wel even langs hier…laterrrrrrrzzzzz

hey diaantje,

oei da’s minder ,toch niet ziek aan het worden? Ah je wilt niet weten hoe het met mij gaat, misselijk enorm misselijk, kan geen eten ruiken of zien of klaarmaken of ik krijg braakneigingen :? zou gewoon willen slapen maar ja er lopen er hier nog twee rond dus dat gaat zomaar niet.

Hou je goed meid!

Hey Diaantje, ik geloof dat ik jou ken of in ieder geval van gezicht :smiley: :lol:

Heb een berichtje op je Hyves achter gelaten :wink:

Zo ik ben weer terug van een nachtje gek doen samen met mn vriendin in scheveningen :smiley: Was echt heerlijk!!! Ik Ga zo even alles terug lezen :slight_smile:

Zo heb het allemaal even bijgelezen :slight_smile:

@ Diaantje, vind het zelf helemaal niet zo erg dat ik ongi ben geworden :smiley: Nu weet ik dat mn cyclus niet in de war is en gewoon goed zit. Op naar de volgende ronde!!!

@ Liz, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt zeg! Hoop dat het met een week of 6 echt over is :slight_smile:

@ Diaantje, ik snap je gevoel best hoor over dat dubbel zijn. Je wilt natuurlijk zo graag verder met plannen en doen. Maar echt komt allemaal wel goed!!!

O ja ik las net dat je ook niet zo lekker bent! Beterschap

@Williewortel wrote:

Zo heb het allemaal even bijgelezen :slight_smile:

@ Diaantje, vind het zelf helemaal niet zo erg dat ik ongi ben geworden :smiley: Nu weet ik dat mn cyclus niet in de war is en gewoon goed zit. Op naar de volgende ronde!!!

@ Liz, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt zeg! Hoop dat het met een week of 6 echt over is :slight_smile:

@ Diaantje, ik snap je gevoel best hoor over dat dubbel zijn. Je wilt natuurlijk zo graag verder met plannen en doen. Maar echt komt allemaal wel goed!!!

O ja ik las net dat je ook niet zo lekker bent! Beterschap

nou was van plan om even tegaan liggen, maar vond het zo leuk om je berichtje op hyves telezen dat ik eigenlijk ook geen zin meer had om tegaan liggen…doe het gewoon rustig aan, snotter hier, snotter daar…komt helemaal goed…en ach…met al die kwaaltjes…als het voor een goed doel is heb ik het er graag voor over :mrgreen:

liz…hoop dat je je ook gauw weer beter voelt meis…altijd misselijk is ook niet alles !!

Eigenlijk is deze reply om ff iets te testen :smiley:

Heb trouwens nog steeds pijn in mijn onderbuik…

@Tedski wrote:

Ja hier net zo, af en toe een venijnig steekje net boven mijn schaambeen, en in de liezen en rug…nog een paar daagjes meis en dan mogen we hahaha

en goed getest? :wink:

@diaantje17 wrote:

@Tedski wrote:

Ja hier net zo, af en toe een venijnig steekje net boven mijn schaambeen, en in de liezen en rug…nog een paar daagjes meis en dan mogen we hahaha

en goed getest? :wink:

Inderdaad precies wat jij zegt: ook pijn in mijn rug. Ik hoop het stiekem wel dat het al zover is, maar ook natuurlijk geen man over boord als het niet zo is. Nog een paar dagen :smiley:

nog 8…(voor mij dan he…) :mrgreen:

spannend hé dames, ik duim alvast mee hoor.

Hier is het al ietske beter, niet superveel maar ik heb gisterenavond voor het slapen gaan een pilletje genomen en dan betert het wel.

@Liz wrote:

spannend hé dames, ik duim alvast mee hoor.

Hier is het al ietske beter, niet superveel maar ik heb gisterenavond voor het slapen gaan een pilletje genomen en dan betert het wel.

klein vraagje, had jij net voor je NOD ook donkere tepels? of heb je daar helemaal geen last van …ik kan me het niet herinneren dat ik ze al had voor mijn NOD bij de jongens…wel later…zo groot als onderzetters… :shock: …op dit moment lijken mijn tepels wel groter maar niet donkerder…vandaar de vraag…hoe voel je je meis?, heb je het de wereld al laten weten???

ik had niet echt donkere tepels nee, wel heel gevoelig zoals ik al zei en veel plassen. Nou spannend joh heb je anders symptomen? Nee enkel mijn moeder weet het en mijn man , ik wacht nog af tot ergens in september. Ga nu wat slapen tot later!

@Liz wrote:

ik had niet echt donkere tepels nee, wel heel gevoelig zoals ik al zei en veel plassen. Nou spannend joh heb je anders symptomen? Nee enkel mijn moeder weet het en mijn man , ik wacht nog af tot ergens in september. Ga nu wat slapen tot later!

nee niet echt…geloof ik…op die rare steekjes na en hard boven mijn schaambeen, grotere tepels,maar geen gevoelige borsten…pffff…elke maand weer anders…krijg je toch ook geen hoogte van!!

slaapse meis, ik ga nog ff wat doen hier…

Rare dingen krijg je soms allemaal, ook als je niet zwanger bent…

Liz sterkte met je misselijkheid enzo. Een collega van mij is zwanger en die praat veel over kleine kwaaltjes die ze heeft, als ik dat soms hoor denk ik: laat maat :wink: Maar ja het moet maar.

heb je nog geen kindjes Tedski?