juli 2007 stoppers

oh meis, je weet niet hoe blij je me hier mee maakt…, nouja eerst maar eens rustig afwachten of de ongi ook daadwerkelijk weg blijft en niet stiekem achter een eierstok zit tewachten om spontaan los tebarsten…heb er wel een goed gevoel over…net een paar steekjes toen ik ff was gaan liggen…heb ik nooit met de ongi dussssssss…

Diaantje, spannend hoor!!

Liz, wanneer gaan jullie het aan iedereen vertellen?

Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar net als Diaantje maar even afwachten of het niet verstopt zit. Geen pijnlijke borsten, wel nog steeds pijn in mijn onderbuik en af en toe steken in de schaamstreek. Ook nog niet echt chagrijnig wat ik normaal bij menstruatie wel heb.

Tedski, spannend hoor! Wat knap dat je je kan beheersen om niet te gaan testen!

@Tedski wrote:

Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar net als Diaantje maar even afwachten of het niet verstopt zit. Geen pijnlijke borsten, wel nog steeds pijn in mijn onderbuik en af en toe steken in de schaamstreek. Ook nog niet echt chagrijnig wat ik normaal bij menstruatie wel heb.

hoop het voor je meis, dat je zwanger bent…heeeeeel spannend zo !!! (vind dat van jou spannender dan van mij hahahah) :clap:

@diaantje17 wrote:

@Tedski wrote:

hoop het voor je meis, dat je zwanger bent…heeeeeel spannend zo !!! (vind dat van jou spannender dan van mij hahahah) :clap:

Dat is wel een beetje gek :smiley: Maar wel lief.

Wanneer ga jij testen.

Wanneer testen jullie überhaupt?

Hallo allemaal,

Echt super spannend voor jullie allemaal zeg!!! Ik :pray: mee :smiley: Hoop het zo :slight_smile:

Ik zit over 2 dagen in mn vruchtbaarste dag hihi en we klussen wat af, maar goed dat deden we ook wel voordat we bezig waren met nog een spruitje hihihi :lol:

Verder gaat het hier wel goed, hebben een nieuwe auto gekocht vandaag dus super gaaf :D:D

Nou spreek jullie wel weer :slight_smile:

nou jij ook aan het kopen geslagen WW? Welke auto is het?

Ik heb me zonet laarsjes gekocht dus dat gaat goed. Morgen ga ik bij de verloskundige moet er om 12.00 uur zijn dus ik ga jullie niet meer schrijven tot dan want ik slaap lang uit en nu ga ik de pc uitzetten. Duimen jullie voor mij dat er een kloppend hartje te zien is??

Ben zo benieuwd joh.

Bullie, ik ga het maar aan de familie vertellen zodra ik een goede echo gehad heb(misschien na morgen) mijn moeder weet het al en een paar vrienden meer niet.

slaapwel allemaal!

truste meissie!!, geniet lekker van je echo morgen…!!!

@ ww…gaaf joh, ja je hebt straks alle ruimte nodig met een brusje erbij hahahah

Willywortel, gezellige periode! :mrgreen:

Hopelijk een voltreffer een dezer dagen!

Leuk een nieuwe auto! Wat voor 1 is het?

Liz, spannend morgen naar de vk! Tuurlijk duim ik voor je dat je een prachtig kloppend hartje ziet!

Ik wacht nog even af met testen…heeft nu weinig zin…Ik heb nog een aantal testen liggen en aangezien ik met Esmee pas met 5 dagen overtijd positief testte…met Ruben nog later…wil ik ze een beetje besparen…haha.

Ik wacht denk ik gewoon tot ik echt overtijd ben…ik hoop dat ik me kan beheersen… :mrgreen:

Nou meiden ik duim weer verder voor mooie berichten!

goeie morgen meiden,

nou heb getest (kon het niet laten hoor…), was eigenlijk puur om tekijken of ik een leuk verjaardagskadootje had vandaag…maar was negatief…hoop dat ie net zoals bij Bianca over een dag of 3 posi test.

Geen teleurstelling hier…was er al vanuit gegaan…maar nog steeds geen ongi gevoel, wel meer gevoeligere borsten…en de temp is gelijk gebleven…

dus kan nog alle kanten op !! :mrgreen:

@diaantje17 wrote:

goeie morgen meiden,

nou heb getest (kon het niet laten hoor…), was eigenlijk puur om tekijken of ik een leuk verjaardagskadootje had vandaag…maar was negatief…hoop dat ie net zoals bij Bianca over een dag of 3 posi test.

Geen teleurstelling hier…was er al vanuit gegaan…maar nog steeds geen ongi gevoel, wel meer gevoeligere borsten…en de temp is gelijk gebleven…

dus kan nog alle kanten op !! :mrgreen:

Jammer dat je niet al positief getest hebt, maar zoals je zelf al zegt, het kan nog steeds. Ik blijf voor je :thumbup: -en

En dan: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

dank je meis…hoe voel jij je…al test drang??

:mrgreen:

@diaantje17 wrote:

dank je meis…hoe voel jij je…al test drang??

:mrgreen:

Wahahaha, ja heel erg, maar ja mijn vriend wil echt pas volgende week zondag testen… :roll:

Ik kan het ook gewoon niet maken om al eerder te testen.

Verder voel ik me wel goed, nog steeds dezelfde pijn in mijn onderbuik als de afgelopen twee weken. Als ik nu nog ongesteld zou worden zou ik het wel vreemd vinden dat het én zo laat is én ik aan het begin van de week een klein beetje bloedverlies had. Ik kwam voor de tweede keer deze week slecht in slaap en moet er veel te veel aan denken…

Tedski, wat spannend meid! je gedult wordt wel flink op de proef gesteld!

Diana, jammer dat je nog geen positieve test hebt meid…Goed teken dat je temp hoog blijft!

Hier nog weinig verandering…ja mijn borsten doen wel pijn…maar dat heb ik altijd na mijn eisprong…ik weet niet of dit nu anders is…nog 5 dagen…

@Bian25 wrote:

Tedski, wat spannend meid! je gedult wordt wel flink op de proef gesteld!

Diana, jammer dat je nog geen positieve test hebt meid…Goed teken dat je temp hoog blijft!

Hier nog weinig verandering…ja mijn borsten doen wel pijn…maar dat heb ik altijd na mijn eisprong…ik weet niet of dit nu anders is…nog 5 dagen…

spannend meis, ben al flink aan het duimen hoor…

hey dametjes,

alles goed? Ben net terug van bij de verloskundige, moest er om 12.00 uur zijn maar was maar aan mij om 13.10 jeetje zeg. Nu ja het hartje klopte heel mooi dus alles zag er heel goed uit. op 17 sept ga ik terug voor een nekplooimeting en ik denk dat ik het vanaf dan ook tegen iedereen ga zeggen.

Ben zo opgelucht, ga nu nog wat misselijk zitten wezen in de sofa.

Diaantje, had je ook geen heel fijn streepje? IK wens jullie allen veel succes hoor en hou me zeker op de hoogte.

ooh zie ik nu pas Diaantje :GEFELICITEERD !!

:dance: hallo allemaal,

Diaantje van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag,jammer dat je test negatief was,maar dat wil nog niks zeggen.Probeer het over een paar dagen nog eens.Ik ben benieuwd,

Hopelijk is het deze keer raak Williewortel en vel plezier met klussen hahahaha

Liz heb je je echo al gehad?Hopelijk was alles goed?Geweldig is dat om te zien he?We zijn ook aan het klussen voor de derde.Ik had het vermoeden dat het deze maand raak was,maar gisteren en vandaag wat bloedverlies gehad,niet veel maar toch.Even afwachten.Bij de oudste heb ik ook een innestelings bloeding gehad,maar mijn andere klachten zijn weg en mijn buik zeurt.Ik denk dat we van de maand weer veel gaan klussen hahaha.Knap dat je je zo kan beheersen Bian 25.Ik kon het bij mijn andere zwangerschappen niet.Ik heb het mijn vriend verteld toen hij 's avonds thuis kwam met een leuk kadootje erbij wat met baby’s te maken heeft en daar de test tussen gestopt.Knap hoor.Ik ben benieuwd.

Hopelijk test je over een paar dagen positief Tedski.Ik zal voor je :thumbup: :thumbup: Groetjes Allemaal

:thumbup: :thumbup: Hoi Liz,super dat alles goed is.Knap dat je het zolang voor jezelf kan houden.Ik kan dat niet hoor! Bij mijn andere twee zwangerschappen hebben we het na een week of zo al verteld.Nou is het bioj mij ook altijd al snel te zien.Zwanger? en mijn heupen en buik zetten gelijk uit Hahahaha.

Fijne dag nog