hey meiden
ik lees af en toe nog mee :oops:
jennifer sterkte meis :hug:
ik las net dat juli2006 stopper eveline is bevallen van een dochter dat is dacht ik dan de eerste juli 2006 stopper die is bevallen
ik hoop dat ieder juli2006 stopper sel een mooi kindje in de armen mag ontvangen meiden heel veel succes en hopelijk is het snel raak en dat alles maar voorspoedig mag verlopen!!
ik duim mee :-*
liefs lizzy
Oh wat gaaf heeft Eveline een dochter!!!
Ga meteen even zoeken!
Het is idd wel errug stil zeg …
Zag van de week wel dat de 1ste Juli Mama is bevallen van een dochtertje … Leuk hoor!!
Ik hoop dat er gauw meer Mama’s volgen …
Het algemene forum moeheid dat ken ik ook maar al te goed joh!
Ik heb het ook heel vaak gehad …
Toen ik zwanger was van Kevin hadden we een super leuk groeppie, maar door omstandigheden niet meer verder gegaan …
Wat erg jammer was, was echt heel erg leuk!
Hier weet ik ff niet waar ik aan toe ben hoor, weet ook niet precies wanneer ik weer ongesteld moet worden …
Ik krijg alweer pijn in mijn borsten, en zit onder de pukkels, misschien toch zwanger?
Of ik moet toch gewoon ongsteld worden, we zullen zien …
Toch maar even een testje er tegenaan gooien, die dingen zijn niet aan te slepen, en ik kan ze ook niet laten liggen, erg he ???
Zijn er trouwens nog meiden die nog niet zwanger zijn?? En deze maand, of volgende maand toch naar de huisarts gaan???
Het is natuurlijk alweer bijna een jaartje …
Tot gauw …
Ja ik ben nog niet zwanger maar ga ook niet naar de huisarts. Als het komt dan komt het en anders is het jammer maar helaas. Als ik dit jaar (2007) niet zwanger ben dan houden wij het helemaal voor gezien. Dan vind ik dat ik te oud wordt en dat het leeftijdsverschil tussen Kian en een eventueel broertje of zusje te groot wordt.
Maar goed, ik heb misschien wel makkelijk praten, wij zijn tenslotte al gezegend met een mooie zoon, kan me voorstellen dat als je nog geen kindje hebt dat je dan andere wegen gaat bewandelen (hoewel ik dat denk ik ook niet gedaan zou hebben).
Jennifer en Marion - misschien wordt het deze maand.
Geniet van de wijn en koffie terwijl jullie kunnen.
Wat leuk voor Evelien. Echt een aardige persoon (was ook bij mei mammas voordat ik de mk had)…
succes iedereen
@Suze wrote:
Wat leuk voor Evelien. Echt een aardige persoon (was ook bij mei mammas voordat ik de mk had)…
succes iedereen
Heb nog wat leuks over Eveline.
Zij woont in Spanje op Mallorca. Vorig jaar zijn wij daar op vakantie geweest en toen heb ik veel met haar ge-pbt voor leuke plekjes en uitjes etc…Ze had heel wat bruikbare tips voor ons erg leuk!!
Toen we na de vakantie weer naar huis gingen stonden wij als een na laatste in de sluis om te boarden. Degene die achter ons stonden waren ook een stel met een klein jongetje. Opeens werd ik op mijn schouder getikt, en vroeg iemand of ik Anne-marie was??? Ik heel verbaasd, omdraaiend, bleek het Eveline te zijn die achter ons in de rij stond, samen mat man en zoontje Mateo.
Ze gingen heel toevallig een weekje naar haar familie in Nederland…toeval hè!!!
Moet het even kwijt: ondanks zwangerschap/50% in ziektewet heb ik vanmorgen te horen gekregen dat mijn contract per 1 juli met een jaar verlengd wordt :dance: .
Jennifer en Marion, ik blijf voor jullie duimen dat het deze maand raak mag zijn :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: .
Anne-marie: hoe voelt je zwangerschap nu en hoe gaat het met solliciteren? Hoop zo dat je wat kunt vinden. Hoe doe je dat nu met je zwangerschap en solliciteren :think: ? Lijkt me een extra handicap voor je. Wilde je in ieder geval even een knuffel sturen :hug: .
He dat is goed nieuws… :dance: :dance:
Ik heb gisteren een soll.gesprek gehad. Het was zo’n leuk gesprek
Ik denk dat ze mij ook zagen zitten, ik hoor het deze week. Heb nog niet verteld dat ik zwanger ben. Maar ga het wel zeggen als ze voor mij hebben gekozen.
Ze hebben gisteren herhaaldelijk gezegd dat het een heel sociaal bedrijf is wat goed voor zijn werknemers is, en dat dat het belangrijkste is. Ze kijken ook echt naar een persoon, en minder naar opleidingen etc…
Zal mij benieuwen, hoe ze hierop reageren!
Dan ga ik voor je duimen Anne-Marie! Hoop dat het wat wordt want je klinkt lekker enthousiast en een sociaal bedrijf is heel fijn. Als ze je graag willen dan maakt het denk ik voor hun niet uit dat je zwanger bent.
Ik krijg net een telefoontje dat ik donderdag op 2e gesprek kan komen.
Ik ga dan kennismaken met degene waarmee ik zou gaan samenwerken.
Wanneer is de beste tijd om het te zeggen, dat ik zwanger ben, en tegen wie???
Misschien weet Marion raad, zij is HR medewerker???
Ik weet het eigenlijk ook niet Anne-Marie. Sommige zullen zeggen dat je het meteen moet zeggen, maar aan de andere kant ben je nog heel vroeg in je zwangerschap dat je het normaal vaak ook niet zou vertellen :think: .
In ieder geval gefeliciteerd met je 2e gesprek! Ik ga verder voor je duimen.
Nou, ik ben hier ook alweer een tijdje niet geweest. Bij ons wil het ook allemaal niet zo vlotten. Na ineens 3,5 maand niet ongesteld te zijn geworden zijn mijn man en ik naar de dokter geweest. Heb hormonentabletjes gekregen en moest 6 weken temperaturen en dan terugkomen. Ik ben nu 4 weken op weg met temperaturen en mijn temperatuur is elke dan anders. Helemaal niet het lijntje zoals de dokter het omschreef. Kennen jullie dit of moet ik mij zorgen maken.
Hoewel ik me er niet zo druk om maak (heb de instelling mijn tijd komt wel) was gisteren mijn collegaatje die net is bevallen met haar zoontje van 2,5 week op kantoor en dan moet ik toch wel even slikken. Hebben jullie dat ook?
Zo weer een blz er bij haha, dat gaat ineens rap als het toch best stil is hier …
Hier gaat alles zijn gangetje, we wachten nog steeds in spanning af op een ev zwangerschap, of menstruatie, heel spannend die tijd …
Zelf ga ik wel als het deze maand nog niet raak is naar de huisarts, ook al heb ik al een zoon, een 2de is ook een wens …
Waarom lukt het deze keer dan niet, en eindigde de onze laatste zw-schap in een mskrm??
Ik zou daar best antwoorden op willen hebben,
er kan natuurlijk een hoop veranderd zijn in die jaren …
Of overdrijf ik nu een beetje ?? :oops:
Anne-Marie : Ik ga heel hard voor je duimen, hoop dat je wordt aangenomen, hele spannende tijd …
Alleen zou ik wachten met vertellen dat je zwanger bent, je bent nog best kort zwanger,
en je hoeft het volgens mij pas te vertellen, als je 12 weken zwanger bent …
Of even wachten tot iig je proeftijd voorbij is …
Secreetje : Gefeliciteerd met je verlening van je contract, altijd weer leuk om te weten …
De mijne wordt ook weer verlengt in September …
Is toch weer een jaar zekerheid!!
Ankie : Vervelend dat je niet ongesteld bent geworden zo lang, je bent dan zo onzeker …
En het is al zo onzeker als het niet lukt om zwanger te worden …
Wat het tempraturen betreft, weet ik weinig over, misschien kan je het eens opzoeken??
En wat je gevoel betreft denk ik wel dat heel veel vrouwen dat hebben hoor!
Op de dag dat wij te horen kregen dat het niet meer levensvatbaar was afgelopen maand,
kreeg mijn vriendin een prachtige dochter …
En tuurlijk geniet ik daarvan, maar slikken doe je wel!
Op de bewuste dat we op kraamvisite gingen kreeg ik diezelfde dag een miskraam …
pfffffffffff dat was heel erg moeilijk!!!
Ik ga zo weer werken, is weer wat afleiding … 8)
Ik had het het uitzendbureau gisteren verteld, en die hebben het namens mij aan het bedrijf verteld. Ze stonden even perplex, maar vonden het prijzenswaardig van mij dat ik het toch verteld had.
Ze zeiden dat ze het gesprek van morgen toch wilden laten doorgaan. Ik denk zelf dat mijn kansen nu wel verkleind zijn…maar goed wie weet zeggen ze wel eerlijkheid loont!!
Hoi allemaal
ja ja, ik lees nog steeds wel eens mee met jullie hoor!
Anne marie: ik wilde net gaan posten dat ik het juist wel zou vertellen. Eerlijk duurt het langst en als zij je daarom niet willen … so be it! Dan een ander bedrijf.
Ik probeer me altijd voor te stellen hoe ik als ‘baas’ zou reageren.
En dan zou ik liever iemand hebben die eerlijk is en zegt hoe en wat dan dat je aangenomen bent, je proeftijd misschien al door bent en dan zegt dat je zwanger bent. Natuurlijk zou het even slikken zijn, maar goed, ze weten wel dat ze te maken hebben met iemand die eerlijk is en mee denkt met het bedrijf.
Ik kan me ook voorstellen dat ze naast het feit dat jij er 4 maanden uit bent het een risico vinden omdat de ene zwangere de andere niet is.
Maar ja, dat weet je natuurlijk bij niet-zwangeren ook niet. De ene voelt de griep natuurlijk ook op 100 km afstand aan komen en de ander blijft nog niet thuis bij 40 graden koorts.
Nou een heel verhaal… in ieder geval veel succes met je 2e gesprek!
gr
muts
Mijn 2e gesprek ging weer super, het was met mijn aanstaande collega’s. Ben benieuwd, krijg morgen te horen of ik degene ben die ze kiezen. Ze zouden het niet mee laten wegen in de beslissing dat ik zwanger ben (maarja dat zeggen ze wel, maar of dat ook zo is?)
ahhh spannend Anne-marie, heb je al wat gehoord???
Nee nog steeds niet, ben wel een beetje :shifty: :shifty: :shifty:
IK HEB DE BAAN!!! :dance: :dance:
Ben zo blij en trots dat het me toch gelukt is nog voordat ik op straat sta en dat terwijl ik 7 weken zwanger ben (dit wisten ze, had ik verteld)
Het streelt echt mijn ego, ik kan ook niet wachten om dit mijn baas in zijn gezicht te wrijven, volgende week als ie terug is van vakantie.
Er valt echt een last van mijn schouders pffff.
gefeliciteerd!!!
zie je wel… combinatie van je talent en eerlijkheid!
gr
muts