Juli 2006 stoppers deel 6, al 11 zwanger

Deze is nog duidelijker Cell!

Die operatie zal uitgesteld moeten worden! Maar die komt er wel hoor, desnoods toch wel snel na de bevalling (zo snel als medisch verantwoord)Ik weet nu dat ik op veel hulp kan rekenen. En wie weet ga ik dit keer wel voor BV en worden ze vanzelf een antal maten kleiner :dance:

Ik ga het ziekenhuis bellen!

feliciteerddd :-* :inlove: :dance: :dance: :dance:

Feestje! en nu… nu gaat het gewoon goed, daar ga ik in elk geval flink duimen voor draaien… super de super :dance:

Nou ik nog… en alle andere die nog op een krummel zitten te wachten :shifty: :pray:

:dance: :dance: :dance: Annemarie, zit hier met tranen in mijn ogen (emo zwangere muts :roll: ). Wat heerlijk! Meis ik ga ook heel hard voor je hopen dat alles goed blijft gaan :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: .

Zo zie je maar dat de besluiten nu voor je genomen worden.

Jaaaah, daar wil je wel een BVK voor uitstellen…!!! Gefeliciteerd zeg!

Maarreh…dat borstvoeding voor een kleinere cup zou zorgen??? Ik weet het niet hoor! Mijn borsten waren voor de zwangerschap een kleine C, tijdens de zwangerschap en BV een kleine E en nu nog een D cup. Kleiner dus niet, slapper wel… :?

Ik heb ook maar alvast een tijdslijn aangemaakt :dance:

Ben als alles goed gaat 27 december uitgerekend.

:dance: Nog net een 2007 mama!

Mooi bannertje :inlove:

Weet je wat het gekke is. Ik was eigenlijk vandaag of morgen (19/20 APRIL) uitgerekend van de MK van augustus 2006. en net op deze dag test ik weer positief…RAAR TOEVAL HÈ!!

YAHOOOOOOO!!

Gefeliciteerd Anne-marie. Wat super leuk voor je!

Sanne hoe gaat het met jou?

Ik heb net mijn echo gehad en dit keer is het goed! yipeeeee.

Here is de echo http://www.supasuze.com

Voor de lijst ben ik 4 november uitgerekend…

gr,

Suze

@Anne-marie wrote:

Weet je wat het gekke is. Ik was eigenlijk vandaag of morgen (19/20 APRIL) uitgerekend van de MK van augustus 2006. en net op deze dag test ik weer positief…RAAR TOEVAL HÈ!!

Alsof het zo heeft moeten zijn!

Suze, wat heerlijk dat je echo goed was :dance: .

Sanne :hug: . Hoe gaat het nu met je?

Marion, hoe gaat het nu met de buikpijn?

Tjee Annemarie van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop voor je dat het deze keer een klein gezond frutseltje is.

Hier is het doek difenitief gevallen. Zaterdag was het een compleet ander persoon en zondags vond hij het ook nog eens nodig met een andere meid uit te gaan. Ook al heb ik hem duidelijk gezegt dat ik het hier niet mee eens was, hij is toch gegaan. Nou dat was voor mij de eyeopener en die gozer komt er bij mij niet meer in.

Veel succes meiden.

heel vervelend Sanne. Je verdient beter. Vergeet dat niet. Misschien moet je iets heel leuks gaan doen (spa/massage met vriendinnen) of een weekendje weg.

bedankt secreetje!

Wat vervelend voor je Sanne :cry: :cry: :-* :-*

Ja kan hier naar hartelust je hart luchten hoor :hug: :hug:

Misschien zie je het nu niet zo, maar later zul je denken, “maar goed dat we niet bij elkaar zijn gebleven”. Blijkbaar is hij toch niet de juiste vent voor je!

Anne-marie, had je al gefeliciteerd per mail maar ook hier nog een keer natuurlijk: VAN HARTE!!! En wat een mooi toeval inderdaad.

Wordt dus misschien wel een kerstkindje (blehh lijkt me als kind zijnde helemaal niet leuk).

Sanne meid wat een l*l zeg, wat Anne-marie al zegt over een tijdje weet je gewoon dat je beter af bent zonder hem!!

Lees nog altijd met jullie mee als juli 2006 stopster!

Leuk Anne Marie en inderdaad typisch die datum, bestaat toeval wel?

Nou, een mooi toeval is het dan toch!

En zoals al eerder geschreven: zo hups, hoef je ook niet meer na te denken want nu is het dus gewoon zo!

Leuk leuk leuk!

groeten

muts!

Hoi lieve meiden, ben hier alweer een tijdje niet geweest, maar krijg toch alweer beetje behoefte om te kletsen …

De afgelopen weken waren niet makkelijk geweest,

met een miskraam op 18 April, nog maar 5 daagjes geleden …

Maar we gaan er weer tegenaan, we willen graag zwanger zijn, hopelijk gaat dat volgende keer beter …

Annemarie : Gefeliciteerd met jullie 3de kleine wonder,

nog even wachten tot de 12 weken, zal een hele onzekere tijd zijn voor jullie …

Sanne : :hug:

Hoi, Jennifer, ik had het al gelezen in een ander topic, waar ik ook gereageerd heb.

Nogmaals heel veel sterkte :hug: :hug:

Ik merk geen gekke dingen, geen bloed oid, zoals de vorige keer, maar ja heel gerust ben ik ook niet!

Volgende week heb ik al een vroege echo, voor wat meer geruststelling!

O Jennifer, sterkte meid :hug: :hug: , wat komen miskramen toch veel voor, daar sta je helemaal niet bij stil als alles goed gaat de 1ste keer.

Goh het is hier telkens zoo rustig, wie schrijven er hier uberhaupt nog??

Ik zal nu misschien ook wel wat minder komen, hoewel ik mijn draai ook nog niet kan vinden bij de dec. mamma’s!?

Ik blijf nog wel veel aan het oude clubje plakken van de winterdeugnietjes 2005

Sterkte Jennifer.

Hmm tja ik heb last van algehele forummoeheid en bovendien is het ook veeeels te mooi weer om achter de computer te zitten. Ik lees wel bij op mijn werk maar verder…

Ik ben veel te vinden bij de herfstkindjes 2004 maar goed nu dus ook al een tijdje niet.

Heel fijn weekend iedereen en een leuke Koninginnedag toegewenst!