Als dat zou kunnen :mrgreen: :mrgreen: Ik heb 4 cupmaten in de aanbieding :mrgreen: :mrgreen:
Hahahaha, eentje is genoeg hoor! Uiteindelijk willen we hetzelfde (tenminste jij wilt toch ook een C-cup?)
Ja of een B-cup met het oog op eventueel weer groeien. Maar weet niet of dit mogelijk is??
Weer effe “uppen”. Er wordt hier veel te weinig gekletst!
Nu ben ik zowiezo wat minder op KOK de laatste tijd, beetje forummoe. Maar goed volgens mij hebben we daar allemaal op gezette tijden last van…
Inderdaad Marion een beetje forummoe…of is het gewoon een beetje moe om er steeds mee bezig te moeten zijn om een kindje te krijgen? Ik denk dat het laatste bij ons een beetje het geval is. Wij willen er even niet zoveel mee bezig zijn het gaat zo je leven beheersen en dat is ook weer niet de bedoeling .
Zo Annemarie een borstverkleining, das best een zware operatie of niet. Succes deze week bij de chirurg.
Effe uppen…We hebben besloten om niet te gaan pauzeren met de kinderwens in afwachting op een borstverkleining.
Als ik zwanger raak dan stel ik die operatie uit. Ik zit zowieso heel erg in twijfel of ik toch niet beter kan wachten tot na een volgende zwangerschap???
Ik denk dat ik dat pas kan beslissen als het allemaal wat dichterbij komt!!
We zitten by the way weer in de dagen rond de eisprong nu. Mijn NOD is 19 april!
Annemarie, tijdens een zwangerschap worden je borsten toch weer groter dan ze nu zijn (hier we in ieder geval ) dus inderdaad misschien een beter idee tot erna te wachten. Veel plezier met klussen en ik blijf voor jullie
.
Ja, en daarom denk ik erover om het nu te laten doen, omdat als ik ga groeien van 80 G naar 80 H/I ik dan nooit meer een normale C terug kan krijgen!!!
Ze kunnen er helaas geen kilo’s (bij wijze van hè) vanaf halen, er zijn daarin maar beperkte mogelijkheden. Als ik met mijn huidige cupmaat een BVK laat doen, dan houd ik een volle C of D cup over
Maar de twijfel zit hem vooral in als ik het nu laat doen, ik daarna beter een half jaar niet zwanger kan raken!
Het is natuurlijk een hele aanslag op je lichaam (het genezen van de wonden en herstellen van de narcosse). Inderdaad een hele moeilijke keuze tussen de operatie of je kinderwens :? .
Hallo dames, mijn vriend is gisteren terug naar zijn ouders gegaan samen met de computer. Daarom zal ik hier ook niet weer komen, mischien kan iemand anders een nieuw deeltje openen i.v.m. het lijstje. Mijn kinderwens moet nu noodgedwongen in de ijskast en ik hoop oprecht dat ik deze week gewoon ongesteld word want anders zal het wel heel gecompliceerd worden allemaal. De reden dat mijn vriend bij mij weg is gegaan is omdat ik 2 weken geleden niet mee uit eten ben geweest omdat mijn vriend en ik ruzie met elkaar haden. Zijn moeder was daar zo kwaad over dat ik mijn excuses moest aanbieden. Aangezien ik het de normaalste zaak van de wereld vind dat je als je ruzie hebt je niet gezellig uit eten kam heb ik dat dus geweigerd. De Bitch heeft dus zolang mijn vriend geindoctrineerd dat hij gisteren zijn spullen uit mijn huis heeft gehaald en vertrokken is. Hij heeft zelf die keuze gemaakt onder invloed van zijn ouders (lees moeder) . Ik ben zo teleurgesteld in hem…dat vind hij dus belangrijker…samen een kindje krijgen vond hij duidelijk een veel minder groot ding. Ik mag dus blij zijn dat ik daar achter ben want dit bied natuurlijk helemaal geenbasis voor zo’n ingrijpende verandering in je leven. Nou ik wens jullie al het geluk te wereld met jullie partners en hoop dat jullie kinderwens zo snel mogelijk in vervulling zal gaan. Succes meiden.
Tjeee Sanne wat een L#L van een vent zeg. Maar goed dat je er nu achterkomt!!! Sterkte Meis!
Sh*t Sanne. Dat is heftig. De moeder van mijn man is ook verschrijkkelijk. Laten we maar hopen dat hij snel volwassen wordt!
p.s ik zal ook niet uit gaan eten na een ruzie. Onzin allemaal.
Wow Sanne heftig hoor. Heel veel sterkte gewenst de komende tijd :hug: :hug:
Dank jullie wel voor het medeleven. Gelukkig ben ik gisteren ongesteld geworden dus dat is weer een zorg minder.
Gisteren hebben we (mijn ex en ik) pas voor het eerst weer met elkaar gepraat. Het blijkt dat er nog wel meer mis is en het niet zo zwart wit is als ik eerst had gedacht. Er komt ook nog een hoop oud zeer bij van toen ik overspannen was. Dat was ook een moeilijke periode voor hem. Mischien na heel veel praten dat het langzamerhand wel weer goed gaat komen, maar ik heb hem heel duidelijk gemaakt dat dat alleen kan als hij accepteert dat ik niet met zijn moeder overweg kan en ik niet verplicht wil worden om daar weer heen te gaan. Hij zou er over nadenken en vanavond gaan we weer verder praten. Het is een beginnetje :roll:
Liefs
Sanne
Nou in ieder geval een geluk dat je ongesteld geworden bent. Ik hoop voor jullie (als je dat zelf tenminste wilt) dat jullie er samen nog uit kunnen komen! Succes!
Pfff ik heb al drie dagen last van ongesteldachtige pijnen terwijl ik dat nog lang niet moet worden. Eisprong misschien? Hoewel ik die eigenlijk nooit zo voel. Nou voor de zekerheid maar veeeeeeel klussen hahaha.
Ik wil ondanks dat ik de WW tegemoet kan zien, toch nog steeds erg graag zwanger raken.
Wordt natuurlijk wel moeilijk om als zwangere vrouwe een baan te gaan vinden!
Wat doen jullie als we dadelijk een jaar verder zijn zonder resultaat???
Wij gaan dan de MMM in, aangezien ik toch al 35 ben dan, en het risico op complicaties zo klein mogelijk zou willen houden (wie niet maar okee)
Anne-marie, als jij moet wachten tot je een vaste baan hebt dan wordt het misschien nog veel moeilijker om zwanger te worden. Dus ik zou in jou geval ook de mmm in gaan ookal zit je in de ww.
Oei nu nog een moeilijke kwestie…jullie weten dat ik laatst voor een consult bij de plastisch chirurg ben geweest, voor een BVK.
Ik heb vandaag de goedkuring binnen van de verzekering, ze gaan het volledig vergoeden.
Als het binnen 3 weken kan, dan zijn we bereid om 4 a 5 maanden te pauzeren met de kinderwens.
Wel een beetje tegenstrijdig als ik net schrijf dat mijn leeftijd ook doortikt, maar aan de andere kant zei een vriendin van mij dat deze hele kwestie van die BVK me wel zodanig dwars zit dat dat van invloed is op mijn vruchtbaarheid!
Aan de andere kant als het nog 4 maanden duurt voor ik aan de beurt ben dan gaan we vrolijk verder, dan eventueel de operatie cancellen!
Ik ga morgen het ziekenhuis bellen!
Meiden wat denken jullie hiervan??
Anne- Marie, ik volg je een beetje omdat ik je dapper vind met het lef om voor de borstverkleining te gaan en omdat Tijn zo een ontzettend mooi ventje is… maar dit ziet eruit als de test die ik had bij Niek… zwanger hoor… zelfs ik zie het 2e streepje!
Gooi het er maar even tussendoor bij jullie :-* :dance: