Juli 2006 stoppers deel 6, al 11 zwanger

Wat jammer Linde, hier is nog geen ongi te bekennen. Ik heb me voorgenomen niet eerder dan dit weekend weer te testen als het er dan nog niet is. Ik zou het zo vreemd vinden als het raak was we hebben alleen op dag 11 geklust. Mischien is het wel gewoon stress van mijn nieuwe job. :roll:

Jammer Linde, en voor jouw Sanne :pray: :pray: :pray:

Wij zitten weer middenin de vruchtbare periode nu, ik mag toch hopen dat het nu eens een keer raak is…

Ik ben bij Tijn meteen de 2e maand aangeteld, en bij de MK was het de eerste maand al raak. Mijn geduld wordt erg op de proef gesteld…

Om me heen wordt iedereen weer zwanger van nr 2…ik wil ook!!!

Hè Linde, balen zeg.

Spannend Sanne ik hoop dat het raak is, soms is 1 keer genoeg…

Anne-marie, ik sluit me bij je aan, ik wil ook!!! Hoe was het gesprek?

@Marion wrote:

Anne-marie, ik sluit me bij je aan, ik wil ook!!! Hoe was het gesprek?

Ik was veel te zenuwachtig, dus het liep niet naar mijn zin…

Ik hoor begin volgende week meer.

Ik twijfel wel heel erg, want ik ben een paar weken geleden overgeplaatst naar een andere afdeling, dus minder orderadministratie maar meer fin. adm. En dat bevalt me wel veel beter, dus eigenlijk hoop ik stiekum dat ik wel mag blijven, bij mijn huidige werkgever!!

Ik zou toch om duidelijkheid vragen dan bij je huidige werkgever. Geef ook aan dat je het leuk vind waar je nu zit maar dat je op zoek bent naar iets anders omdat je niet weet of je kunt blijven (of hebben ze daar nu al uitsluitsel over gegeven?)

Zodra ik het gesprek dat ik eigenlijk eind febr. zou hebben krijg ga ik het op die manier ook vragen!

Als ik komende week nog niets heb gehoord wanneer ik mijn gesprek heb, ga ik er zelf wel naar vragen :evil:

Nou hier nog steeds een negatieve test, zit nu op dag 39…begin haast een dejavu te krijgen…niet weer :roll: Nou ja zal wel gewoon stress zijn bij het kopen van een nieuw huis en mijn nieuwe baan :pray:

En Annemarie het is inderdaad zoals Marion zegt beter om duidelijkheid te vragen zeker nu je een paar weken op een leukere afdeling werkt. Mischien is dit de methode wel voor je werkgever om het op te lossen en dat hij mischien nu ook wel denkt dat je op die afdeling beter op je plek zit. Dan kun je beter zo snel mogelijk dat gesprek aan gaan want zolang jij denkt dat je daar weg moet blijf je minder gemotiveerd dan als dat je er een toekomstperspectief hebt. En dat zal de besluitvorming van je werkgever natuurlijk wel beinvloeden. En vaak als je gewoon eerlijk bent tegenover je werkgever bent dat jij het idee hebt gekregen in het laatste gesprek dat ze je contract niet gaan verlengen en dat je daardoor al bent gaan solliciteren terwijl je het best naar je zin hebt op deze nieuwe afdeling en het heel erg jammer zou vinden als je er weg zou moeten (vooral lekker overdrijven), dan word die eerlijkheid vaak best gewaardeerd omdat die wrkgever ook maar een mens is en niet gedachten kan lezen. Maar deze optie kun je beter alleen kiezen als je echt zeker weet dat je daar graag wilt blijven werken en dat als het een positief gesprek word je het vorige gesprek ook naast je neer kunt leggen. Succes meid.

Getsie, we gaan weer op voor de volgende ronde :cry:

Getsie jammer Marion :hug:

@Marion wrote:

Getsie, we gaan weer op voor de volgende ronde :cry:

T’is een beetje om moedeloos te worden… ik baal ook steeds ontzettend. Soms vraag je je af of het ooit nog een keer raak zal zijn…

Nou, Marion, we gaan er gewoon weer tegeaan hoor!

Kop op, meid!

Nou hier is de ongi eindelijk aangeboken, eindelijk weer duidelijkheid. Gaat hier duidelijk de verkeerde kant op met cyclusduur zit een stijgende lijn in. Ik hoop dat het gewoon de stress is geweest :pray:

Marion jammer bij jou ook weer niet raak, op naar de volgende ronde.

Kom op meiden we houden de moed erin en we gaan gewoon op zijn minst voor een 2008 kindje.

Tjee het is wel erg rustig zeg de laatste dagen. Ik ga hem even weer uppen was hem namelijk al bijna kwijt zo laag stond hij alweer :smiley: .

Morgen is Carlo jarig en heb daarom vandaag eens een testje gedaan of ik een paar wijntjes kan drinken of niet. Het is vandaag 5 dagen voor NOD. (erg vroeg nog)

Maar geen streep te zien :evil: . Het kan natuurlijk ook te vroeg zijn. Ik probeer nu af te wachten tot woensdag.

Leek me ook wel leuk om Carlo ermee te kunnen verassen op zijn verjaardag, maar helaas.

Poep zeg, het schiet de laatste tijd niet erg op bij ons…

Ach we gaan naar de lente, heb je er weer extra zin in :mrgreen: .

@Marion wrote:

Ach we gaan naar de lente, heb je er weer extra zin in :mrgreen: .

In mei legt iedere vogel een (bevrucht) ei? :wink:

Hahahaha dat hopen we dan maar :smiley:

Dat is toch wel een hele goede stelling Linde ik hoop dat het voor ons allen zo zal zijn. In mei gaan wij er in ieder geval weer helemaal voor :dance:

Anne-Marie was je eigenlijk nog ongesteld geworden?

Ik begin weer snotverkouden te worden en heb dus overal pijn getsie, is al de 3de keer dit jaar. En het komt niet eens omdat Kian me aansteekt. Ik steek eerder hem de hele tijd aan.

Ja ben vandaag ongesteld geworden, een dag te laat, ik begon al te denken zou het dan toch???

Maar met een (.)(.) verkleinings operatie in het vooruitzicht, twijfel ik of we een paar maanden op een laag pitje verder gaan of niet.

Als ik zwanger ben dan is opereren pas mogelijk na de bevalling, aan de andere kant kan het best nog een jaar duren ofzo, en ik ben ze kotsbeu, dus ik wil zsm onder het mes!

Ik zal zien wat de chirurg zegt volgende week…

Tja ik zou gewoon even afwachten wat de chirurg zegt inderdaad. Wie weet kan de operatie al op heel korte termijn en hoef je dus helemaal niet zo lang op een laag pitje verder te gaan toch?

Weet niet of er een wachtlijst is voor dit soort operaties, maar kan me helemaal voorstellen dat je ze beu bent, ik zou er ook echt niet blij mee zijn (hoewel je best een cupmaatje mijn kant op mag sturen hoor :wink: )