Hee Suze das misschien wel goed nieuws, hier ben ik alweer ongesteld geworden :evil: :evil: :evil:
Ik ben ook nog eens ziek, heb de griep denk ik. Koorts, stijf, verkouden, hoofdpijn…
Ik mag maandag op 2e gesprek komen dus :thumbup: :thumbup: jullie mee.
Linde lijkt me niet gek om veel op energiekosten te kunnen besparen!
@Anne-marie wrote:
Hee Suze das misschien wel goed nieuws, hier ben ik alweer ongesteld geworden :evil: :evil: :evil:
Shit, shit, shit! Niet leuk! En dan ook nog steeds ziek. :hug:
Hopelijk ben je maandag weer helemaal tiptop.
Super dat je bent uitgenodigd voor een 2de gesprek!
@Anne-marie wrote:
Linde lijkt me niet gek om veel op energiekosten te kunnen besparen!
Ga naar pingelpartner.nl, in de rechtrkolom zie je de energie actie staan. Ik sta al in de lijst met mensen die zich al hebben aangemeld. Alhoewel ik wat lastig te vinden ben, want Linde is mijn gebruikersnaam hier.

Tjee Suze dat zou geweldig voor je zijn als het al zo snel weer raak is.
Annemarie, een 2e gesprek dat is op zich vaak al goed nieuws want dan zijn er vaak al niet veel kandidaten meer over, keep my fingers crosst 4u. Nog steeds ziek das is geen goed nieuws ik begin ook net te griepen en had eigenlijk gehoopt dat het niet zo’n hardnekkige zou zijn…
Hier ben ik weer.
Anne-marie - succes op maandag. ik weet zeker dat je fantastisch zal doen. Jammer dat deze rond niet van jou was. Volgende maand wel!
Bedankt iedereen voor de berichten.
Ik heb nog een keer getest en ik ben… ZWANGER.
niet zo blij als vorige keer omdat ik weet dat het heel naar kan worden. we zijn cautiously happy…
ik hoop dat het een omen is voor jullie allemaal.
fijne avond
Suze
@Suze wrote:
Ik heb nog een keer getest en ik ben… ZWANGER.
niet zo blij als vorige keer omdat ik weet dat het heel naar kan worden. we zijn cautiously happy…
:dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd!!
Kan me voorstellen dat je nog niet te hard juicht, maar toch.

Ben heel blij voor je!
Suze VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
Ik kan me goed voorstellen dat je gemengde gevoelens hebt en pas echt bloij zult durfen te zijn als je de 12 weken voorbij bent. Succes meid het zal vast deze keer wel goed gaan. Het is je van harte gegunt.
Suze, ik ga heel erg voor je hopen dat het deze keer goed mag gaan ! Gefeliciteerd!!!
Even een kleine update
Mijn vruchtbare dagen (15-18) zijn bijna achter de rug en we hebben druk geklusd. Sinds ik aan het tempen ben, kunnen we nu wel een stuk gerichter te werk gaan.
Nu maar duimen dat dat ook iets heeft oplevert… spannend dus weer! :kaars:
Hoe gaat het bij jullie?
Anne-Marie: Veel succes vandaag!!
Spannend Linde, ik hoop voor je dat het raak is deze ronde.
Ik ben in afwachting van mijn ongi. We hebben deze maand maar 2 maal geklust en de kans dat het hier raak is lijkt me nihil. Ben wel erg nieuwsgiering hoelang we er nu op moeten wachten.
En Annemarie hoe is je gesprek gegaan??
Oo fantastisch Suze, van harte gefeliciteerd!!
Ik kan me voorstellen dat je pas echt een beetje blij kan zijn als je in ieder geval de kritieke 12 weken voorbij bent.
Hi again
bedankt voor jullie berichtjes. So far so good.
Ik zie een paar spannende tickers (Linde/Sanne). Het zou heel leuk zijn als jullie ook bij de November mama’s komen.
werk ze!
Suze
Jeetje voor mij alweer 3 jaar geleden dat ik me aansloot bij de november moeders …(2004 wel te verstaan).
@Suze wrote:
Ik zie een paar spannende tickers (Linde/Sanne). Het zou heel leuk zijn als jullie ook bij de November mama’s komen.
Ik vrees dat het weer niet raak is. Mijn temperatuur is weer gaan dalen.
NOD is over een week…

Jammer Linde maar het is toch pas echt zeker als je ongi wordt?
Hier is nog geen ongi te bekennen maar vorige cyclus was ook 31 dagen en ik zit nu op dag 30 dus het kan best nog komen. Kan me haast niet voorstellen dat het raak zou zijn. Maar wie weet… (Vanmorgen 4/3 toch maar ff getest, negatief dus geen illusies)
Suze fijn te horen dat het tot nu toe goed gaat…ik blijf voor je duimen dat je veilig de 12 weken haalt en dat daarna natuurlijk ook alles goed blijft gaan.
Ik kreeg weer geen melding van nieuwe posts en dan vergeet ik hier te kijken…En wat lees ik nu is het dan toch???
Super Suze van harte gefeliciteerd :-* :-*
Ik heb de baan niet, ze hadden gekozen voor de ander. Maar morgen weer een gesprek bij een ander bedrijf
Dit keer als financieel adm. medew. Eigenlijk wat ik afgelopen 7 jaar bij mijn vorige werkgever heb gedaan, dus wie weet dit keer meer geluk!
Succes vandaag Anne-marie ik voor je dat het wat wordt deze keer.
@sanne wrote:
Jammer Linde maar het is toch pas echt zeker als je ongi wordt?
Ja klopt ook wel. Dan weet je het natuurlijk echt zeker.
Maar meestal blijft de temperatuur hoog zodra je zwanegr bent.
Vandaag en gisteren wel last van een vreemde afscheiding, beetje bruinrood, maar is volgens mij geen bloed. Geen idee wat dat zou kunnen betekenen. heb dit niet eerder gehad.
@Anne-marie wrote:
Ik heb de baan niet, ze hadden gekozen voor de ander. Maar morgen weer een gesprek bij een ander bedrijf![]()
![]()
Nieuwe ronde, nieuwe kansen!! Ik duim met je mee!! Succes!
Succes Anne-Marie!
Kleine update: NOD is eerder gekomen dan gepland, gisteren ongesteld geworden. Helaas weer niet raak.