Juli 2006 stoppers deel 6, al 11 zwanger

Volgens mij zijn ze alleen via internet te bestellen :think: :think:

@Anne-marie wrote:

Volgens mij zijn ze alleen via internet te bestellen :think: :think:

Hoeft al niet meer.

Klote. Ben gisterenavond ongesteld geworden… :frowning:

Ik heb het gevoel alsof iemand een slechte grap met me heeft uitgehaald. Bah. Ik baal.

Hoi iedereen!

Linde, echt jammer!! Ik snap dat het heel frusterend kan zijn - dit heel zwanger wordern verhaal. Ik hoop dat het volgende maand wordt voor ons allemaal…

Ik ben begonnen met mijn nieuwe baan. Ik spreek de hele dag nederlands en ik vind het zwaar! Iedereen is heel aardig en positief maar ik moet aan de nederlands bedrijfsleven wennen. Tot februari heb ik bij een Japaans bedrijf gewerkt en er is een enorm verschil! Maar aan de andere kant werk ik nu 40 uur per week en dat vind ik heel fijn. Die 60uur werk weken waren te veel!

Nu hoop ik maar dat het beter gaat met zwanger worden. We zitten nu in een fertile period dus over 2 weken zien we het wel.

Hoe gaat het met jullie? Leuke plannen voor valentines day?

gr,

Suze

Ach das nou weer balen zeg Linde, het klonk zo veelbelovend. :hug:

Wennen aan het Nederlands bedrijfsleven Suze, hoe bedoel je dat? Ik dacht juist dat over het algemeen de nederlandse bedrijven wat gemakkelijker waren i.p.v. de buitenlandse bedrijven, maar ja dat kan natuurlijk per bedrijf verschillen.

En Annemarie al een beetje beter of nog steeds ziek wel balen zeg in je vruchtbare dagen. Nu maar hopen dat het toch raak was.

Hier is weinig nieuws. Vandaag even lekker wezen shoppen en mijn 1e les Tai Chi gehad. Heerlijk voor het ontstressen zeg, een echte aanrader, viel bijna in slaap tijdens de les :roll:

:hug: Linde, wat vind ik dit jammer voor je. Had zo gehoopt dat je gevoel klopte. :-*

Annemarie, voel je je al wat beter? Hoe gaat het met de banenjacht? Hoop zo dat je binnenkort iets heel leuks vind :pray: .

Sanne helemaal ontstresst :mrgreen: . Wat is Tai chi ook alweer :think: ?

Suze, gaan jullie nog wat leuks voor valentijnsdag doen? Pff, 60 uur werken lijkt me wel heel erg zwaar hoor. Denk inderdaad dat 40 uur veel beter is voor je lichaam en om zwanger te worden.

Marion, morgen je NOD… Ben aan het duimen dat de duivels niet op bezoek komen. :pray:

Wij doen eigenlijk niets aan valentijnsdag. Afgelopen dinsdag waren mijn man en ik 3 jaar getrouwd, dus we hebben er samen een gezellige avond van gemaakt.

Verder heb ik afgelopen week op mijn werk verteld dat ik zwanger ben. Alleen de venoot weet het nog niet. Op advies van de personeelsfunctionaris heb ik gevraagd hoe ik het het beste aan kon pakken. Ik heb op haar advies een mailtje gestuurd met de vraag of hij komende week even tijd heeft omdat ik iets met hem moet bespreken. Mijn collega’s en de personeelsfunctionaris reageerden allemaal heel erg positief en vrolijk. Nog even doorbijten bij de venoot en dan weet iedereen het. Zal een pak van mijn hart zijn, want het is moeilijk om stil te houden.

Liefs Stephanie

@secreetje wrote:

Annemarie, voel je je al wat beter? Hoe gaat het met de banenjacht? Hoop zo dat je binnenkort iets heel leuks vind :pray: .

Ik heb woensdag een kennismakingsgesprek, dus wie weet...
En tja voel me wel wat beter maar nog niet echt fit....nog wel wat diarree, maar gelukkig niet meer overgegeven!

@secreetje wrote:

Mijn collega’s en de personeelsfunctionaris reageerden allemaal heel erg positief en vrolijk. Nog even doorbijten bij de venoot en dan weet iedereen het. Zal een pak van mijn hart zijn, want het is moeilijk om stil te houden.

Pfff, wat een opluchting moet dat zijn geweest! Pak van je hart!

Nu die vennoot nog… succes!

@Anne-marie wrote:

Ik heb woensdag een kennismakingsgesprek, dus wie weet…

Spannnnnnend! Ik ga voor je duimen.

T.z.t. zul je je waarschijnlijk ook wel weer een stuk beter voelen, je hebt nog een paar dagen om bij te tanken.

Stephanie, Tai Chi is een sport die al 400 jaar oud is en oorspronkelijk afgeleid is van Kung Fu. Het bestaat uit het maken van intensieve langzame bewegingingen en bestaat uit veel balansoefeningen. In China is het heel populair en daar zie je vaak hele groepen die in parken of op pleinen gezamelijk de figuren doen. Wij hebben met onze coach afgesproken elke morgen 5 minuten te oefenen op de figuren en oefeningen te doen en voor een stresskip als mij heeft het nu eigenlijk al het resultaat dat ik makkelijker mijn bed uit kom en rustiger naar het werk toe ga.

Annemarie, wat goed dat je woensdag al een kennismakingsgesprek hebt. Ik hoop dat het positief zal verlopen. En meid als ik de kranten en de websites van de uitzendbureau’s moet geloven staat heel Nederland te springen om financieel administratief personeel en zal het dan ook vast niet erg lang duren voordat je wat nieuws hebt gevonden. Ik kon nu ook al kiezen tussen 2 banen en ik was behoorlijk kieskeurig aangezien ik absoluut niet weer wilde werken bij een accountantskantoor of administratiekantoor. En bij die laatste 2 kun je volgens mij altijd tercht met een administratieve opleiding. HEEL VEEL SUCCES TOEGEWENST!!

Nu maar hopen dat de griep dan helemaal weg is.

Meiden helaas, deze ronde ook weer niet voor mij. Ik begin te geloven dat het gewoon niet voorbestemd is, bah!

@Marion wrote:

Meiden helaas, deze ronde ook weer niet voor mij. Ik begin te geloven dat het gewoon niet voorbestemd is, bah!

Balen is dat hè? Ik begin af en toe wat pessimistisch te worden en kan me op zulke momenten niet voorstellen dat het ooit wél raak zal zijn…

Irritant dat je er gewoon geen grip op hebt. :frowning:

Kop op meid, we gaan er gewoon weer voor!

En Annemarie hoe was je gesprek??? Heb je al een nieuwe baan? :wink: :pray:

Gesprek was goed, leek me ook een leuk bedrijf. Nu afwachten of ik op 2e gesprek mag komen!!!

Ik zal voor je duimen, het zou mooi zijn als het in één keer lukt. :thumbup: :thumbup:

@Anne-marie wrote:

Gesprek was goed, leek me ook een leuk bedrijf. Nu afwachten of ik op 2e gesprek mag komen!!!

Dat klinkt al positief! :slight_smile:

Ik hoop dat je nog een keer wordt uitgenodigd.

Spannend.

Meis, ik hoop ook dat je voor een 2e gesprek wordt uitgenodigd. Hoe gaat het nu verder met je? Weer helemaal opgeknapt?

Ik kan me voorstellen dat jullie zo nu en dan echt moedeloos worden dat het nog niet raak is. Helaas kan ik jullie er niet bij helpen, maar kan ik alleen hopen dat het snel raak mag zijn. Er wordt vaak gezegd dat je niet teveel bezig moet zijn met zwanger worden, maar dat is zo makkelijk gezegd :? . En of het klopt weet ik ook niet. Maar hier blijven de duimen dus voor jullie draaien hoor.

Afgelopen dinsdag heb ik aan de grote baas verteld dat ik zwanger ben. Hij reageerde zo anders dan ik verwacht had :mrgreen: . Hij begon te lachen en feliciteerd me meteen. Hij wilde de foto van de echo die ik had meegenomen ook even goed bekijken. :lol: Volgens mij dacht hij dat ik een gesprek wildde omdat ik ontslag wildde nemen en was hij opgelucht dat dat niet het geval is (het rommelt bij ons wat beterft personeel op dit moment nogal).

Ik weet nog niet wat er met mijn contract gaat gebeuren, maar ik kreeg van verschillende collega’s (waaronder de personeelsfunctionaris) te horen dat het hier niet binnen het beleid past om een contract niet te verlengen vanwege zwangerschap. Dus dat geeft in ieder geval hoop.

Nou super zeg hoe je baas reageerde. Kan me trouwens wel voorstellen dat het voor hem meer een opluchting was dan een nare mededeling, het is nooit leuk als het personeelsverloop binnen een bedrijf hoog is. Het is nu voor jou vast fijner dat je op je werk ook lekker vrij erover kunt praten dat je zwanger bent. Geniet er maar lekker van hoor, zal vast een geweldig gevoel zijn zo’n kleintje in je buik :slight_smile:

Wij blijven gewoon rustig dooroefenen, al doen we ivm mijn nieuwe baan het toch behoorlijk wat rustiger aan (volgens mij nog maar 1x geklust deze periode :oops:)

Hoi iedereen

Anne-marie - heb je al iets gehoord?

Ik heb nieuws. Mijn NOD is aankomende zondag. Maar gisteren heb ik toch getest omdat ik naar een leuke restaurant wilde gaan en had zin in een wijntje.

Dus we zijn nu in de tweede rond na de mk en ik dacht, ja het duurt nog 6 maanden of zo. Maaar ik heb een hele lichte lijn gezien. Dus ik wil niet meteen zeggen dat ik zwanger ben maar het zou echt wel kunnen.

I’ll keep you posted.

Ik hoop dat het goed gaat met iedereen.

gr,

Suze

@Suze wrote:

Maaar ik heb een hele lichte lijn gezien. Dus ik wil niet meteen zeggen dat ik zwanger ben maar het zou echt wel kunnen.

I’ll keep you posted.

Ooohhhhh spannend! Ik hoop voor je dat het raak is! Eindelijk misschien weer iemand bij wie het raak is! Wordt tijd. :slight_smile:

Hier zijn de klusdagen aangebroken. Na maar hopen dat er eentje de juiste kant op zwemt. :wink:

Hoi Dames,

Even iets heel anders tussendoor: een goed tip om geld te besparen.

Hebben jullie deze week ook in het nieuws vernomen dat de energiekosten weer omhoog gaan? Gemiddeld zo’n 85 euro per huishouden en dat terwijl de kosten al met 75% zijn gestegen sinds 2000.

Daar moet nu toch echt een eind aan komen, lijkt me.

Vrienden van mij zijn een website gestart waar je veel kunt besparen op van alles en nog wat en nu zijn ze dus begonnen met een actie om collectief energie in te kopen. Ik heb me inmiddels al ingetekend.

Zijn er meer mensen geïnteresseerd in besparen op de energiekosten?

Dan zal ik het adres van die website hier wel doorgeven.