Ik ben ook weer een beetje aan het rondkijken voor iets anders.
Ik vermoed dat mijn jaarcontract niet verlengt word :roll:
Ik doe naast orderadministratie ook boekhoudkundige taken, boeken van inkoopfacturen en bank/kas etc…
Vind het wel lastig als ik nu zwanger raak, en dan net een nieuwe baan heb :?
Maar zwanger worden gaat voor hoor…
Groot gelijk Annemarie. Er worden hier in het noorden alweer heel veel boekhouders en financieel administratief medewerkers gevraagt bij de uitzendbureaus. Das wat je noemt een heel klein gelukje bij een ongeluk :hug: .
Nou hier is de ongi eindelijk op gang gekomen. :lol:
Hoi allemaal,
Op dag 15, 16 ,17 had ik een duidelijke temperatuursverhoging.
Op dag 15 geklust en nu op dag 18 een druppeltje bloed verloren.
Hmmm… is dat te vroeg voor innestellingsbloed?
Ik heb nog nooit tussentijdse bloedingen gehad…
Of is het afstoting? Is er bij afstoting ook sprake van bloed?
Ik heb ook een zeurderig gevoel in mijn onderbuik alsof ik ongesteld moet worden. Maar dat is pas over 10 dagen.
Zou het dan nu toch écht raak zijn?
Jaaa waarschijnlijk wel een innesteling hoor…Ik had het ook vorige keer, en druppel bloed paar dagen na mijn ovulatie…
Ik ga voor je
@Anne-marie wrote:
Jaaa waarschijnlijk wel een innesteling hoor…Ik had het ook vorige keer, en druppel bloed paar dagen na mijn ovulatie…
Ik ga voor je![]()
![]()
O jee, o jee… ik vind dit wel heel erg spannend!! :dance:
Kan ik al testen? Of misschien maar even wachten op de NOD…
Pffff…
Had ik ook, maar ik teste pas positief op de NOD en daarvoor steeds negatief (met Matcare). Dus ik zou nog wel even wachten met testen. Die tests kun je ook op zijn vroegst een paar dagen voor je NOD doen en zover is het bij jou nog niet. Ik ga in ieder geval heel erg voor je hopen meid
!!!
Linde dat belooft veel goeds, ik zal ook hard voor je duimen
Nu duurt het wachten nóg langer dan normaal, kan het bijna niet geloven, dus ik probeer mezelf een beetje in te houden. Vandaag wat mijn temperatuur weer ietjes hoger (37,1). Tja, wat moet je daar nu weer van denken?
Nog een dikke week en dan hoop ik meer te weten.
Bedankt voor jullie enthousiaste reacties!
Linde, ik weet dat het heel moeilijk is om dan te wachten. Je kunt de dagen wel wegkijken :-*
Tjee zeg vandaag vertelde mijn schoonzus dat het heel moeilijk wordt voor hen om kinderen te krijgen . Ze zijn vorig jaar getrouwd en er blijkt bij beiden wat mis te zijn. Zij weten niet dat wij ook bezig zijn en wij weten momenteel ook niet of het wel handig is om ze dat nu te vertellen. Ook al kan ik haar dan wel het KOK forum aanraden… Best moeilijk hoor als je dat dan weer hoort.
Ik had net voor mijzelf besloten het een paar maandjes wat rustiger aan te doen met proberen aangezien ik me eerst voor 100% mijn nieuw werk mij eigen wil gaan maken en daarbij zwangerschapsdementie niet echt van pas komt. Maar als ik dat dan weer hoor, denk ik van je mag allang blij zijn als het uberhaupt gebeurd. We zien wel hoe het loopt. Mijn nieuwe werk was in ieder geval superleuk en ik denk dat ik mijn plekje nu wel gevonden heb. Hopen dat ze daar er precies zo over denken.
En Suze hoe waren jouw eerste dagen in je nieuwe job? En Annemarie al leuke vacatures gezien in de zaterdagkrant of wacht je nog even met zoeken?
@sanne wrote:
En Suze hoe waren jouw eerste dagen in je nieuwe job? En Annemarie al leuke vacatures gezien in de zaterdagkrant of wacht je nog even met zoeken?
Hoi Sanne,
Een vriendin van mij had ook net een nieuwe baan toen ze zwanger raakte. Na een paar maanden, toen het écht zeker was, heeft ze het verteld. Dat werd in eerste instantie niet bepaald hartelijk ontvangen, als reactie kreeg ze een paar korte snauwen. Later wende men aan het idee en toen was het wel oké.
Zelf heb ik sinds 1 juli een nieuwe baan. Heb het hier nog niet verteld en weet ook niet hoe ze gaan reageren. Durf eigenlijk niet zo goed :oops: . Ik ga er van uit dat mijn contract niet verlengd gaat worden. Ik ben 8 weken na het einde van het contract uitgerekend. Maar we zien wel.
Als mijn buikje groter begint te worden zal ik toch echt moeten, want ik pas nu al mijn gewone broeken niet meer… :think:
Ik zal ons weer eens even “uppen” we staan wel erg ver naar beneden.
Verder eigenlijk niet zo veel te melden. Zondag NOD!
Kleine update van mijn kant:
Maandag NOD en heb het gevoel dat het dit keer raak is.
Vorige week donderdag een druppeltje bloed verloren en 11 dagen een hoge temperatuur gehad. Deze is vandaag weer ietsje gezakt. Ook heb ik de laatste week zo nu en dan een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. (hetzelfde gevoel alsof ik ongesteld moet worden).
Dit keer is het wel erg spannend… pfff, nog 3 nachtjes slapen en dan weet ik waarschijnlijk meer. :kaars: :kaars: :kaars:
meis, ik duim voor je!
Ik duim ook, dat je het trouwens volhoud (ik had allang getest :oops: :oops: ).
Ik heb buikgriep Vanacht de halve nacht op de badkamer doorgebracht, diarree en overgeven :sick: :sick:
Ben net pas uit bed gekomen, en dacht dat het wel over was, maar moest weer overgeven, kwam alleen bijna niets meer…
Wel vervelend want we zitten midden in de vruchtbare periode.
Voordat ik gisterennacht ziek werd nog wel geklust, maar moet er nu niet aan denken!!!
@Anne-marie wrote:
Ik duim ook, dat je het trouwens volhoud (ik had allang getest :oops: :oops: ).
Nou, ik moet mezelf ook wel beheersen. Ik hoor van iedereen dat het niet zo veel zin heeft om te vroeg te testen, dus ik wacht mijn NOD maar af. Maar is wel heel moeiiiilijk!
@Anne-marie wrote:
Ik heb buikgriepVanacht de halve nacht op de badkamer doorgebracht, diarree en overgeven :sick: :sick:
Wel vervelend want we zitten midden in de vruchtbare periode.
Voordat ik gisterennacht ziek werd nog wel geklust, maar moet er nu niet aan denken!!!
Ajjj, klussen terwijl je je zo beroerd voelt. Ik zou er ook niet aan moeten denken. Is niet stimulerend… hopelijk voel je je dit weekend weer beter, kun je snel wat schade inhalen! :hug:
Effe snel voordat ik op de bank kruip.
Ik testte met Mat-Care, die kun je gebruiken 4 dagen voor je NOD.
Had ik de vorige keer ook positief, zelfs al 5 dagen voor NOD.
Maar als je je kan beheersen ook prima toch!!!
@secreetje wrote:
Had ik ook, maar ik teste pas positief op de NOD en daarvoor steeds negatief (met Matcare).
Hoeft niet altijd te werken Annemarie…
Veel beterschap meid!
De meningen zijn verdeeld.
Is nu wel verleidelijk om die Mat-Care te gaan halen, aangezien jij (Anne-Marie) exact dezelfde verschijnselen had bij jouw eerste zwangerschap…
Hmmm, wie weet koop ik héél per ongeluk toch een test. :shifty: