Voor de Mama’s :
EEN HELE FIJNE MOEDERDAG!!!
Ik mocht vandaag lekker uitslapen, kreeg een ontbijtje op bed …
En een mooi bosje bloemen, wat ze gister in alle stilte hadden gekocht hihi!!!
En het allerbelangrijkste een mooie tekening van Kevin, met daarop een molen, en een ziekenhuis (wat hij me vertelde) :inlove:
Anne-Marie : Gefelicteerd met je nieuwe baan, wanneer mag je beginnen ???
Met de rest ook alles oké??
Hier heb ik het idee toch zwanger te zijn :roll:
Maar de test gaf 2 dagen geleden negatief aan, terwijl ik morgen ongesteld moet worden …
Tenminste, heb na mijn miskraam maar gewoon 27 dagen gerekend …
Het is maar afwachten …
Fijne dag vandaag …
Wauw Anne-marie van harte, kan me voorstellen dat je die huidige baas van je dit met veel plezier verteld :mrgreen: , en zoals gezegd, eerlijkheid duurt het langst (en je hebt er volgens mij ook het meeste plezier van op deze manier).
Spannend Jennifer, hoop voor je dat het raak is natuurlijk.
Ik kreeg van Kian vanochtend een tas waar zijn handafdrukken en zijn naam op stonden. Errug leuk (had hij “gemaakt” op de peuterspeelzaal).
Straks naar de verjaardag van mijn zusje, bleh niet zo veel zin in. Ben niet zo’n verjaardagenmens.
Beetje raar weer trouwens, het is best heel lekker warm en voor de verandering bijna geen wind maar het regent wel af en toe. Groeizaam weer zoals ze zeggen (hoop dat dat ook voor mij ei geldt
)
en Jennifer…??
Van de lijst zie ik dat Joyce, Nikki en Sanne1986 gaan straks bevallen. Wil iemand de lijst updaten? Of is dat niet nodig? Ik kan het ook maken.
gr,
Suze
Hier schrijft helemaal niemand meer???
nee, wordt idd weinig gepost hier…
jammer hoor!
JOEHOEEEEEEEE: WAAR IS IEDEREEN GEBLEVEN???
Nou, nog weer even een update.
Na een hormonenkuur en 6 weken temperaturen ben ik terug naar de huisarts geweest en mijn cyclus was lang en rommelig, maar ik had wel een eisprong. Nu wil de huisarts voordat hij mij in de medische molen stopt eerst dat het zaad van mijn man word onderzocht. Dus dan gaan we dat maar snel laten doen.
Wel bijzonder dat hij dit al wil laten doen als we nog niet eens een vol jaar aan het proberen zijn. Maar goed, beter nu dan pas over een jaar, toch?
ja Ankie, ben maar blij hoor. Beter iets te vroeg dan laat toch?
Succes met de onderzoeken!
Verder geen nieuws hier?
gr
muts
(een juli 2006 stopper)
Was ik ook weer heel even.
Succes met de test! Inderdaad beter eerder dan later en mooi dat de huisarts jullie de mmm in willen laten gaan.
Hier nog even wat er gebeurd is en waar ik nog steeds van ondersteboven van ben:
Gistermiddag om 13.30 uur lag Ruben net zo’n 3 kwartier op bed en Martin (mijn man) was naar de garage met mijn auto. Lag net te rusten op de bank toen ik Ruben boven hoorde heel erg krijsen. Ik ben naar boven gevlogen. Ruben lag heel raar in bed te krijsen, met zijn armen rond te slaan en helemaal over te strekken, Ik kreeg hem helemaal niet stil in mijn armen en hij flipte helemaal. Heb Martin proberen te bereiken, maar zijn telefoon stond uit en ik heb mijn schoonmoeder gebeld die verder ook niet kon helpen omdat niemand te bereiken was. Ruben bleef maar door gaan met krijsen, maaien en zich achterover gooien. De trap kon ik met hem niet af komen vanwege het hevige bewegen en ik kon dus niet naar de buren en wilde Ruben ook niet alleen laten.
Vervolgens heb ik 112 gebeld omdat ik echt niet meer wist was ik moest doen met Ruben. De dame heeft meteen doorgeschakeld naar de ambulance dienst hier aan de overkant van de straat. Ze zou meteen een ambulance sturen, want het klonk als een soort aanval. Ik moest snel de deur beneden open doen en weer naar boven naar Ruben om op hem in te praten.
Gelukkig kwam de ambulance heel snel en was Ruben op dat moment wat aan het kalmeren toen de ambulancemedewerker naar boven gerend kwam en de vrouw van de telefooncentrale op hing. De ambulancemedewerker heeft Ruben meteen aan een zuurstofmeter gelegd en gevraagd wat er aan de hand was. Ook heeft hij Ruben helemaal nagekeken. Die arme jongen lag maar heel stil in bed heel erg te snikken. Gelukkig was het zuurstofgehalte goed (begon weer wat te stijgen) en ook zijn longen en kleur waren goed. Temperatuur is opgenomen omdat ze aan een koorststuip dachten, maar die was 37,2.
Gelukkig kwam Martin die van niks wist thuis en zag de ambulance voor de deur staan en kwam dus naar boven gevlogen. Op dat moment lag Ruben nog steeds heel stil in zijn bedje rond te kijken naar wat er gebeurde.
Van de chaufeur moest ik meteen een koud washandje op mijn hoofd doen en te proberen te kalmeren (had gigantische harde buiken) voordat het met mij ook niet goed ging.
Vervolgens moesten we zelf wel de huisarts bellen omdat ze niet wisten wat er precies aan de hand was, maar ze konden de huisarts niet bereiken. Daarna zijn ze weg gegaan omdat Ruben weer leek op te knappen en ik kreeg gelukkig de huisarts aan de telefoon via het noodnummer. We moesten meteen langs komen met Ruben en hij is helemaal binnenstebuiten gekeerd. Alles lijkt nu goed te zijn met Ruben. De huisarts weet niet wat het is geweest, maar denkt dat het eenmalig is. Verder is het in ieder geval geen epileptie (aanval duurde te lang) en ook geen koortsstuip of vanwege de waterpokken. als het weer gebeurd moeten we direct kontakt opnemen met de dokter en proberen met de videokamera de aanval op te nemen zodat er een kinderarts naar kan kijken.
Ruben lijkt op dit moment nergens meer last van te hebben en loopthier met een beer rond die hij van de ambulancemedewerkers heeft gehad. Zelf ben ik nog lang niet van de schrik bekomen. Heb een gigantische migraine-aanval en ben nog steeds helemaal van streek.
jeeetje, wat een verhaal zeg! Kan me voorstellen dat je behoorlijk van het padje bent en dat zal nog wel ff duren! Kan zo ook niet bedenken wat het dan geweest is, maar goed dat maakt dan ook niet eens zoveel uit.
Kijk ook maar uit dat jij hier inderdaad geen vervelende dingen aan overhoudt nu je zwanger bent. Pfoeh zeg, als het bij mij zou gebeuren zou ik denk de komende tijd alleen Demi maar bij me willen hebben…
Sterkte hoor!
gr
muts
Tjee meis, wat zul je geschrokken zijn, gelukkig is er niks geks gevonden.
Hopelijk gaat je migraine ook weer snel wat zakken :-*
hoi allemaal
heb een hele tijd niet geschreven omdat ik (volgens mij vanaf kerst of zo) omdat ik niet zo lekker in mijn vel zat en het met mijn vader niet goed ging. Ook vond ik dat ik te veel bezig was met het zwanger worden. Maar het heeft niets geholpen helaas, ik ben nog steeds niet zwanger. Nog een week tot mijn volgende NOD… Elke maand die onzekerheid, en ook elke maand zwangerschapssymtomen, ik word er echt helemaal gek van. Ook zie ik heel erg op tegen de jaar grens, want dan mag je naar de dokter… maar daar ben ik geloof ik nog niet klaar voor hoor…en mijn man ook niet. Het is nog een te grote stap om heel die medische mallemolen in te gaan… ga eerst zelf maar eens beginnen met tempen want waarschijnlijk word ik toch daar weggestuurt met dat advies.
Ondertussen dat ik zwanger probeerde te worden is het mijn zus in haar eerste! poging wel gelukt… ik gun het haar heel erg maar heb wel wat tranen gelaten). En 2 maanden geleden heb ik na 5 weken een miskraam gehad. IK moest het toen echt even kwijt en heb toen aan mijn zussen verteld dat we bezig waren. Dat heeft me wel goed gedaan. Dus nu weten mijn ouders het, mijn zussen en een hele goede collegavriendin het. Ik heb het die collega verteld omdat het daarbij ook niet lukt. Zij krijgt volgende week zondag haar eerste iui poging dus heel spannend. Zij begrijpt ook echt hoe ik me voel en het is wel fijn om mijn verhaal bij iemand anders dan mijn man kwijt te kunnen.
nou genoeg gekletst jullie zijn weer op de hoogte van mijn vorderingen…
liefs fay
Jeetje wat een schrik met Ruben zeg, ik zou denk ik ook niet weten wat ik moest doen. Pfff en ook vervelend dat ze niet weten wat het geweest is. Je houdt dan toch een angst dat het weer gaat gebeuren.
Tja Fay als je er zelf nog niet achter staat om de MMM in te gaan moet je het ook zeker niet doen. Je kunt blijkbaar wel zwanger worden gezien het feit dat je een miskraam hebt gehad. Wel extra zuur als je al zo lang bezig bent.
Hier ook nog geen geluk hoor (tenminste niet op het gebied van zwanger worden, verder wel alles goed). Misschien is een tweede gewoon niet voorbestemd, ach we zien het wel…
hoi
ja, was inderdaad niet leuk die miskraam, maar inderdaad, ik kan wel zwanger worden, daarom wil ik nog niet de mm in…
Maar nu ik het aan een paar mensen vertelt heb dat we bezig zijn vind ik het enige vervelende dat je ‘goedbedoelde’ adviezen krijgt, hoevaak ik al gehoord heb. "je moet er niet zoveel mee bezig zijn’, ja leuk, maar hoe moet dat dan. Ik kan gewoon niet van de een op andere dag er niet meer aan denken. Je rekent dan toch dehele tijd je eisprong uit en die laatste week tot je nod denk je bij ieder pijntje of iets dat je zwanger bent. …zucht… ik word er soms zo moedeloos van. En het ergste is dat het lijkt of iedereen zwanger is. Ik werk in een drogisterij en als ik dan weer ongesteld ben geworden zie je overal alleen maar babys!! maar dat duurt dan een paar dagen en dan gaat dat wel weer. Nou genoeg geklaagd voor vandaag!hihi lekker zo afentoe!
Ik vind het wel fijn dat ik mn verhaal hier even kwijt kan want jullie weten hoe ik me voel…
liefs fay
Ja Fay, vervelend zeg! Maar wel goed dat je je collega in vertrouwen genomen hebt. Zeker omdat zij in hetzelfde schuitje zit.
Kun je zeker steun hebben aan elkaar.
Succes in ieder geval hoor!
gr
muts
Ik werk in een drogisterij en als ik dan weer ongesteld ben geworden zie je overal alleen maar babys!!
Jaaa dat ken ik, iedereen wordt maar zwanger en krijgt babies. Nou ja onze tijd komt nog wel zullen we maar zeggen!
Jennifer is zwanger!!! Gefeliciteerd!
Jaaaaaaaaaaaaaa ik ben zwanger hihi … :inlove:
Ik dacht net laat ik het es ff melden bij de Juli stoppers … Er wordt wel heel weinig geschreven hier zeg :roll:
Ik ben verhuisd naar de Februari Mama’s … Maar zal hier zeker nog es kijken!!
Voor de andere, heel veel klus plezier … :-* :-*
jAAAAAAAAHHHH Dat werd inderdaad wel weer tijd hier zeg!
Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!!!
gr
muts
(juli 2006 stopper!)
Van harte Jennifer wat heerlijk! Geniet er van.
en hoe is het hier verder? Nog nieuwe ontwikkelingen?
gr
muts
(een juli 2006 stopper!)