Zonder gelijk heeeeel erg optimistisch te worden… Ik was me vanochtend toch misselijk.
Omdat ik zo onregelmatig ben weet ik niet vanaf wanneer ik zou kunnen gaan testen.
Vanaf wanneer na de bevruchting kun je ‘last’ krijgen van kwaaltjes?
Hi Cerridwen
Volgens mij is het anders voor iedere vrouw. De ene vanaf de eerste dag na conceptie en de andere heeft geen symptomen. Ik word ook snel optimistisch.
Ik heb mezelf deze maand beloofd niet te gaan testen tot 2 dagen na mijn NOD.
Ik hoop dat het lukt
Sanne 1986. volgens mij hebben we dezelfe NOD. Het wordt spannend eh!
oh en ik ben nu een bekende Nederlander geworden (wel niet echt)
maar wij staan wel in de B&B magazine.
Hier kan je ons artikel zien. gaaf man.
gr,
Suze
[/url]
@lizzy wrote:
wat is het rustig zijn jullie allemaal hard aan het klussen :mrgreen:
san hoe is het nu met je ongi alweer gewoon bloed?
sanne heb je al getest of ben je al ongi?
sanne1986 voel je nog steeds een ballonnetje of is het al afgezakt
nou meiden succes allemaal :-*
nou huh… het is nu gestopt , en ik heb dus geen druppel normaal bloed gehad :think:
beetje vreemd maar we wachten de volgende ronde wel weer af ik neem maar gewoon aan dat het dan wel goed is…
Suze, wat leuk dat jullie trouwfoto’s in B&B staan!
Jacsansil, hoop dat het deze ronde raak is en anders dat je gewoon ongesteld word.
Hier druk aan de klus :mrgreen: . Op dit moment is mijn man meer bezig met zwanger worden dan ik. Gisteren zei hij dat hij wel weer zin had in een pasgeboren baby’tje en het midden in de nacht voeden :think: .
Groetjes Stephanie
Hey Suze!!!
Idd we zitten in het zelfde schuitje!!! Ik ga (als ik niet ongesteld word) zondag testen… Kan eiglijk wel iets eerder maar wil niet teleurgesteld worden!
Voel me niet anders hellaas, maarja me zus had ook nooit verschijnselen en ik moet nog 6 dagen wachten… JE WEET HET NOOIT!!! Kep wel een beetje last van “spierpijn” aan de zijkant van mijn borsten maar of dat nou echt een verschijnsel is… volgens mij let je overal op !!
IK had vorige maand een cyclus van 27 dagen dat betekend zaterdag weer ongestelt maar ben pas 2 maand van de pil af dus dat wil ook niet zoveel zeggen… wanneer ga jij testen???
HOU JE ME OP DE HOOGTE???
Alle meiden succes met wachten!! Pray for you all!!!
:vlinder: sanne
Hoi meiden we zijn er weer, lekker genoten op vakantie.
Dus we kunnen er weer met frisse zin tegenaan. Eerst een keer nog normaal ongesteld worden, dat was beter, dan zou ik ook weten vanaf welke dag we moeten rekenen als ik weer zwanger raak.
Het vreemde is dat ik voor de grap gisteren nog een keer gestest heb, en de test geeft nu nog steeds aan dat ik zwanger ben???
Hoe lang blijven die hormonen in je lichaam.
De miskraam heeft denk ik toch al zo’n 3 weken geleden plaatsgevonden.
Vreemd!!!
Anne-marie, ik weet niet of het klopt, maar ik heb ergens gelezen dat je tot 6 weken na de miskraam nog zwangerschapshormonen in je lichaam kunt hebben. In ieder geval fijn dat je van je vakantie genoten hebt. Heb je de miskraam een beetje een plaats kunnen geven?
Sanne1986 en Suze ik duim voor jullie!
Bdankt secreetje!!!
Voel nog niets dus het zal wel niet… Ach misschien ook wel !
Vind dit een naar stadium hoor… wachten wachten! :?
Maar bedankt voor het succes
sanne :vlinder:
Nou ik heb vanmorgen toch maar weer eens getest…NEGATIEF natuurlijk Ik word hier zo moe van…waar blijft die :evil: ?"
Nou we blijven weer verder wachten…en wachten…en wachten
hey sanne…
zit ik over mezelf te zeuren zie ik bij jou banner 43 dagen overtijd staan… Sorry dat ik zo ego was, bij jou moet het erger zijn…
hoop wel dat je :evil: een keer op gang komt of dat je zwanger blijkt te zijn want dit lijkt me echt niet leuk zo…
sterke meisss en succes
sanne
@sanne wrote:
Nou ik heb vanmorgen toch maar weer eens getest…NEGATIEF natuurlijkIk word hier zo moe van…waar blijft die :evil: ?"
Nou we blijven weer verder wachten…en wachten…en wachten
jij hebt toch ook nog geen normale menstruatie gehad? was je aan de pil?
typisch he…

en wat is die rommel dan toch slecht voor onze lijfies

Sanne (1986) dank je, en ik vind je niet egoïstisch hoor dit forum is er juist voor om even je gal te spuwen aangezien de meesten van ons het toch eerst voor de familie en zo geheim willen houden dat ze graag zwanger willen worden. Tevens denk ik dat ik ook geen uitzondering ben met een vriend die niet zo goed begrijpt hoe ik me voel.
Jacsansil, ik heb inderdaad nog geen normale menstruatie gehad nadat ik gestopt ben met de pil (29 juni gestopt en 3 juli ongesteld geweest en daarna helemaal niks). Ik heb dik 10 jaar Mercilon geslikt en word best boos dat er in de bijsluiter staat dat de pil binnen 2 dagen uit je lichaam is. Want zoals je zelf al zegt wat een rommel is dat zeg.
Maar we gaan vrolijk weerverder met dag 71 van mijn cyclus
Wat een gedoe Sanne! Al zo lang niet ongesteld geworden. :hug:
Ik wil eigenlijk ook nooit meer aan de pil. Wat een rot troep :evil: . Het maakt me zo onzeker, want mijn hele lichaam raakt er van slag van. Het duurde steeds langer tijdens de stopweek voordat de :evil: :evil: :evil: kwamen en dan ook nog steed minder erg of bijna niets meer. Elke keer was ik bang dat ik door de pil heen zwanger was geworden.
@secreetje wrote:
Wat een gedoe Sanne! Al zo lang niet ongesteld geworden. :hug:
Ik wil eigenlijk ook nooit meer aan de pil. Wat een rot troep :evil: . Het maakt me zo onzeker, want mijn hele lichaam raakt er van slag van. Het duurde steeds langer tijdens de stopweek voordat de :evil: :evil: :evil: kwamen en dan ook nog steed minder erg of bijna niets meer. Elke keer was ik bang dat ik door de pil heen zwanger was geworden.
he dat verhaal komt mij ook bekent voor, mijn menstruatie kwam op een bepaald moment ook bijna niet meer toen ik de pil nog slikte…
dit is zooooo fijn om te weten dat ik niet de enige ben I LOVE dit forum!
hier nog steeds geen :evil: :evil:
en de ha is op vakantie toenik een afspraak wou maken vanaf 11 augustus tot 15 septemeber :think:
das balen Kimmie… :hug:
Volgens mij ben jij het langst van allemaal over tijd hoeveelste dag van je “cyclus” zit je nu? En bij jou komt het ook door de pil?
ik ben sinds damian’s geboorte geeneens aan de pil begonnen.
en zit nu op cyclus dag 84
oohh wat herkenbaar allemaal
en kimmie net als jij ben ik na senna zijn geboorte ook niet meer aan de pil begonnen en er zit ook 3 maandne tussen
gaat lekker hier
het is zo raar wat soms voel ik me zwanger klinkt mescchien heel stom maar bv zaterdag nam ik een rose toen dacht ik o nee toch maar niet doen ik ben zwanger :? van zulke dingen heb ik de laatste tijd de hele tijd misschien omdat ik het graag wil
annemarie fijn dat je zo lekker van de vakantie hebt genoten
ik dacht dat ik het nu rustig had qua werk niet dus :?
ik moet in de laatste weken van september nog zoveel werken en ik heb behoorlijk veel gezeur ik kan merken dat het de laatste weken van de seizoen is.
vandaag ook ik was nog geen eens 10 minuten op mijn werk toen de vrouw van mijn baas terkeer tegen mij ging omdat ik zaterdag niet kan werken ze vond het belachelijk want ik had gezegt dat ik alle zaterdagen kan maar hallo ik was zaterdag eerst vrij omdat er geen tocht was kan ik toch niets aan doen dat ze deze week een tocht hadden geboekt en ik iets anders had gepland
zaterdag heeft senna een optreden op de muziekschool allemaal heel schattig en
de bazen vinden het belachelijk kreeg ook steeds domme opmerkingen vandaag bv we waren in deventer en we hadden anderhalf uur pauze dus ik ging de stad even in kom ik terug nou zeggen ze heb je een viool gekocht of een blokfluit dat kind van jouw moet zoveel dingen :wall: hoezo veel dingen ik zit met senna op muziek op schoot en zaterdag mogen mensen kijken!!! nou ja conclusie ik mag sávonds beginnen pppfff en dit gaat al weken hoor dat ik soms jankend op de wc zit ik zoek echt een nieuwe baan!!!
wat een verhaal :oops:
nou meiden succes allemaal maar weer en komt er snel weer een positieve test
:-*
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Hier Michar :oops:
Och meiden, het is wel wat hoor.
Jullie kennen elkaar straks door en door en ik loop maar wat achter de feiten aan omdat ik nooit post :naughty:
Komt denk ik ook omdat ik bij de zomerzonnetjes post en omdat ik nog niet zwabger ben, waardoor ik het dus wat laat rusten.
Maar iig, ik ben net obesteld geweest, en hoop echt dat het deze maand raak is, lijkt me zo fijn.
Maar ik ben vast niet de enige die er zo over denkt :mrgreen:
Succes meiden :-*
@lizzy wrote:
oohh wat herkenbaar allemaal
en kimmie net als jij ben ik na senna zijn geboorte ook niet meer aan de pil begonnen en er zit ook 3 maandne tussen
gaat lekker hier
het is zo raar wat soms voel ik me zwanger klinkt mescchien heel stom maar bv zaterdag nam ik een rose toen dacht ik o nee toch maar niet doen ik ben zwanger :? van zulke dingen heb ik de laatste tijd de hele tijd misschien omdat ik het graag wil
annemarie fijn dat je zo lekker van de vakantie hebt genoten
ik dacht dat ik het nu rustig had qua werk niet dus :?
ik moet in de laatste weken van september nog zoveel werken en ik heb behoorlijk veel gezeur ik kan merken dat het de laatste weken van de seizoen is.
vandaag ook ik was nog geen eens 10 minuten op mijn werk toen de vrouw van mijn baas terkeer tegen mij ging omdat ik zaterdag niet kan werken ze vond het belachelijk want ik had gezegt dat ik alle zaterdagen kan maar hallo ik was zaterdag eerst vrij omdat er geen tocht was kan ik toch niets aan doen dat ze deze week een tocht hadden geboekt en ik iets anders had gepland
zaterdag heeft senna een optreden op de muziekschool allemaal heel schattig en
de bazen vinden het belachelijk kreeg ook steeds domme opmerkingen vandaag bv we waren in deventer en we hadden anderhalf uur pauze dus ik ging de stad even in kom ik terug nou zeggen ze heb je een viool gekocht of een blokfluit dat kind van jouw moet zoveel dingen :wall: hoezo veel dingen ik zit met senna op muziek op schoot en zaterdag mogen mensen kijken!!! nou ja conclusie ik mag sávonds beginnen pppfff en dit gaat al weken hoor dat ik soms jankend op de wc zit ik zoek echt een nieuwe baan!!!
wat een verhaal :oops:
nou meiden succes allemaal maar weer enkomt er snel weer een positieve test
:-*
he lief , denk je een beetje om jezelf?!~
je kan nog zo het geld nodig hebben maar als je straks overspannen bent heb je helemaal niks meer!
enne laat anderen lekker zeuren hoor , als jullie plezier hebben met zijn tweetjes bij muziek op schoot gewoon blijven doen hoor!
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: zo ff flink wat knufs hier en ik bel je deze week nog even (en mischien nog wel ffies een bakje koffie drinken)