Hoi juli-stoppers!
Ik zat even (uit pure nieuwsgierigheid :oops: ) bij jullie topic rond te neuzen en daar zag ik zowaar de juni-stoppers voorbij komen! Ik ben zo’n juni-stopper. Een van de zwangeren ook nog! Er zijn er bij ons trouwens officieel geen 6 meer zwanger. Een van ons heeft een miskraam gehad…Maar met een beetje geluk hebben we aan het eind van deze dag wel weer 6 zwangeren (er wordt weer getest vandaag…).
Het is niet raar dat er bij jullie “pas” 1 zwanger is! Ik denk dat wij juni-stoppers hier de “rare vogels” zijn…Beetje errug vruchtbaar ofzo? Ach…jullie kennen allemaal de statistieken wel denk ik, dus daar hoef ik jullie niks over te vertellen!
Eigenlijk wilde ik jullie gewoon allemaal heeeeeeeeeel veel succes (en bovenal veel plezier en voorpret) wensen met het proberen zwanger te worden!
Liefs Debbie
bedankt Debbie en gefeliciteerd!
meiden, we zijn nog maar anderhalve maand bezig, tenminste ikke wel!!!
bedenk wel dat de juni stoppers al een maandje langer bezig zijn he??
dus deze maand zullen er vast weer zwangere zijn :mrgreen:
ok ok. het was wel een domme opmerking dat het langzaam gaat. Ik weet hoelang het duurt, ik ben gewoon enthousiast!
Jennifer if heb je web-long gekeken en vind het echt mooi. Kevin is a total cutie.
werk ze!
Suze
Hey meiden!
Ik Heb even op je gestemd suZe !!!Ken je niet echt maar kende de rest ook niet hihi :lol:
Nou ik hoop over een week ook positief te testen!! Mijn zus was bij allebei haar kindje de 2e maand zwanger maar dat wil natuurlijk ook niets zeggen!
Kep overal spierpijn, geld dat ook als zwangerschapskwaal?? Me rug me nek !! zal wel niet
Nou tot snel en ik ben super zenuwachtig!
Kuss
hihihi en ik was zelf al zooooo blij dat ik eindelijk ongesteld was geworden, maarre vraagje …is het normaal dat ik alleen maar oud bloed blijf verliezen ik heb nog steeds geen helder bloed en dat nu dus al 4 dagen…?
@Suze wrote:
ok ok. het was wel een domme opmerking dat het langzaam gaat. Ik weet hoelang het duurt, ik ben gewoon enthousiast!
Jennifer if heb je web-long gekeken en vind het echt mooi. Kevin is a total cutie.
werk ze!
Suze
was geen domme opmerking hoor

ik ben ook erg enthausiast hoor, ik geloof iedereen wel haha!
maar goed, wat we vooral niet moeten doen is elkaar gaan vergelijken …
ik was met kevin binnen 2 maandjes zwanger, misschien gaat het nu gewoon langer duren.
zit namelijk wel al in mijn 2de ronde …
we zullen wel zien joh, ik heb iig geen haast op dit moment, als het komt, komt het …
als het niet komt, komt het even nog niet :lol:
en suze, bedankt nog, kevin is ook een schatje hoor hihi :inlove:
hoi hoi
suze ik heb gestemd en bij senna duurde het langer dan 1 jaar dat ik zwanger werd maar ik snap je wel hoor want ik kijk ook wel eens bij de junistoppers die gaan snel harstikke goed natuurlijk :thumbup:
en ik woon in meppel
debke gefeliciteerd met je zwangerschap en thanks :-* en jij een voorspoedige zwangerschap gewenst
san de oudbloedverlies kan wezen dat je al een tijdje niet ongi bent geweest en dat alles nu even weer op gang moet komen
hier alles ok :thumbup: na vele werken kom ik weer een beetje tot rust ik vind het wel weer even wennen hoor om weer thuis te zitten en senna om mij heen te hebben het is heerlijk :inlove: alleen moet wel weer ff wennen aan de ritme
eergisteren bij de kapper geweest en cacoabruin geverft
kus lizzy
sanne : voor zover ik weet hoort het er niet bij haha! :mrgreen:
ik heb ook vaak last van spierpijn, en met kevin nooit gehad, helaas …
anders was je misschien al zwanger geweest …
jac : ik zou het eigenlijk niet weten, maar wat ik wel weet is dat, of je nou oud/nieuw bloed verlies, altijd een menstruatie is.
ja of je bent misschien al zwanger :mrgreen:
suze : wij wonen trouwens in Hellevoetsluis …
dries : lekker testen joh, heb je al wat verschijnselen ??
of je wacht voor de zekerheid nog 2 dagen, het HCG hormoon verdubbelt zich dan …
hey jennifer
wat bedoelde je met anders was je al zwanger geweest?? snap niet hahah
kuss
hahahaha, ik zei het een beetje verkeerd!!
ik heb ook vaak spierpijn, dus als dat een kwaal was geweest was ik allang zwanger geweest haha …
Tjee wat veel reacties zijn er bij gekomen binnen een dag ofzo…
He Kimmie was je nog bij de huisarts geweest zoals je dinsdag schreef? Zo ja, wat wat zei hij ervan?..
Suze, ik heb ook vandaag even op je gestemd…mooie foto hoor! :thumbup: En inderdaad zoals anderen ook al zeiden je opmerking was niet dom hoor…gewoon een beetje overenthousiast zoals velen van ons.
Sanne (Jacsansil) mischien is dat wel een ontrekkingsbloeding waar mijn dokter het over had als het te lang duurt voordat je ongesteld word??? Anders zou ik het ook niet weten. Er gebeurd in ieder geval iets bij je.
Hier is nog weinig nieuws te melden…wachten,wachten en nog eens wachten. Dit weekend of volgende week maar weer eens testen als :evil: nog niet komt. Volgende week ook uitslag van mijn 2e sollicitatie gesprek van dinsdag… :shifty: We shall see, iedereen maar weer sterkte, succes en geduld toegewenst.
Hahaha Ja dan snap ik um !! hihi, Volgens mij houd mijn lichaam mij voor de gek!! Voel me een ballonnetje :? ach ja het is nog maar eventjes afwachten… moi hubbie is nog erger dan ik, hijs wel lief en een grote steun! nou meiden ik hoor het wel en zet um op allemaal!!!
Iedereen veel succes
love,
sanne
Kunnen jullie allemaal ff je NOD geven!!! dan kan ik het lijstje update
kijk maar in mijn onderschrift … :mrgreen:
Mijne is de 17e!!! er staat de 15e??? Bedankt!
kuss
ik weet mijn nod niet :? omdat ik maar 1 keer in de 2 a 3 maanden ongi word wat ik wel handig vind dat ik hier terug kan lezen wanneer ik ongi was omdat ik dat heb geschreven kijk zo even terug wanneer het ook alweer was :mrgreen:
ok ff terug gelezen 27 juli was de eerste dag van mijn laatste ongi
ik ga ook ff testen bestellen op internet
wat is het rustig zijn jullie allemaal hard aan het klussen :mrgreen:
san hoe is het nu met je ongi alweer gewoon bloed?
sanne heb je al getest of ben je al ongi?
sanne1986 voel je nog steeds een ballonnetje of is het al afgezakt
nou meiden succes allemaal :-*
Bedankt dat je aan me denk! Ja ballon was het goede woord!!! valt nu wel weer mee nu een ballonnetje haha
Iedereen succes!!!
OVER EEN WEEK MAG IK TESTEN!!!