!!!Juli 2006 Stoppers deel 3!!!! Al 2 Zwanger!!!!!!!!

Weer een nieuw deeltje

en een nieuw lijstje

Mooi lijstje Kim.



:think: De 30e augustus wordt hier wel een spannende datum met 3 dames die op die dag hun nod hebben.

leuk lijstje kim!! :-*



maar mijn naam staat verkeerd hihi :roll:

@Jennifer wrote:

leuk lijstje kim!! :-*



maar mijn naam staat verkeerd hihi :roll:


o sorry zal ik zo ff aanpassen!!!

Ha Een mooi lijstje Kim, fijn dat je alle NOD erbij hebt, zal wel veel werk zijn :thumbup:



Alleen mijn uitgerekende datum is 20 april!!

hey



nieuw begin mooi lijstje :thumbup:

en nu maar :pray: dat we snel bij de negenmaanden mam’s mee kunnen praten



:-*

Anne-marie, hoe voel je je nu?



Jennifer, hoe gaat het nu?



Zelf voel ik me nogal raar en niet lekker. Weet niet of ik gewoon ziek wordt. Ik ben dus 30 juli gestopt met de pil na iets minder dan 2 weken slikken van de pil. Kan me ook niet meer herinneren hoe ik me de vorige keer voelde toen ik met de pil stopte en toen ik net zwanger was :think: .

In ieder geval ben ik ontzettend moe, misselijk en voel me gewoon anders dan normaal (o.a. nogal chagerijnig :oops: en voor de rest kan ik het niet goed omschrijven).

Het helpt ook niet echt dat mijn man steeds vraagt: en? Ben je al zwanger? Mannen :roll: .



Groetjes Stephanie

Hey Hey!!



Super leuk lijstje… Mijn nod is 22 augustus, ben super zenuwachtig en wil eigelijk het liefst NU testen. Toch maar even wachten…



KUsssieesss



Haha Even op die mannen die vragen … BEN JE AL ZWANGER??? Jep heb er ook zo eentje, haha ze bedoelen het lief. " voel je je al ander" Je bent sjacherijnig he?? "moet je nu alweer naar de wc??? haha schattig toch

aangepast



Sja ik voel me ook raar hoor!!!

Moet nu WEER ongesteld worden ben 20 JUNI voor het laats ongie geweest,pijnlijke tepels veel plassen erg moe

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

mooi lijstje kim :thumbup: :thumbup:



missschien moet je alsnog :twisted: :twisted: worden, of misschien ben je toch zwanger, wat denk je zelf??



vandaag mijn vruchtbaarste dag hihi.

we hebben eergisternacht geklust, en vannacht om half 2, zou dat goed zijn??

en dan klussen we ook nog morgen avond, op de dag van mijn eisprong.

en nog een keertje over 4 dagen,

moet zeggen dat ik me wel heerlijk voel, dat het gewoon ieder moment kan gebeuren.

ik voel mijn eisprong niet -denk ik-, maar ik merk wel dat ik nu wat meer afscheiding heb.

dus dan moet het haast wel een eisprong zijn.

naja, we zullen zien 4 september …



wij gaan vandaag kevin zijn kamer afmaken.

en wat gaan jullie vandaag allemaal nog doen ???

hier is het rot weer, dus toch geen weer om naar buiten te gaan …

fijne dag vandaag xxx

hey meiden



Hellaas ben gisterenavond ongesteld geworden, heel jammer maar volgende maand een nieuwe ronde… !!!ff alle goed uitmikken ahhah!! WE HEBBEN 2 WEKEN VAKANTIE IN ME VRUCHTBAARSTE PERIODE… dus dat MOET eigelijk goed komen even nieuw bannertje maken… Kep dus deze maand een cyclus van 26 dagen???



kusseess

wat jammer joh, op naar de volgende ronde …

en lekker ontspannen in je vakantie, dan gaat het helemaal goed komen.

en ja dan moet je uitgaan van 26 dagen, denk ik dan :think: :think:

@sanne1986 wrote:

wat ben jij lekker snel heb ik even nodig… zoals je ziet nieuw bannertje… Ga nu uit van 27 dagen want het was gisteren erg laat…Vind het jammer maar ga idd lekker ontspannen in me vakantie, we gaan niet weg dus dat word thuis aan de gang hahah… bedankt voor je snelle reactie had ik even nodig!!!



kuss

Jen:Sja ik weet het niet voor me gevoel ben ik het natuurlijk wel,mja je lichaam fop je ook welleens, we wachten maar af,stiekum hoop ik natuurlijk dat me gevoel de waarheid is,maarja



balen sanne op naar de 2e ronde

hallo allemaal,



ik zit nu op dag 29 maar nog geen rode duiovels te bekennen :pray: :pray:

ik vind het zoooooooooooooooooooo spannend :dance: :dance: :dance:



kimmiejj mooi lijstje hoor :thumbup: :thumbup:



anne marie hoe is het met je meid???



sanne, jammer joh.

maar goed misschien volgende ronde :pray:



hub heeft sterk het gevoel dat ik zwanger ben, laten we het hopen :wink:



we zijn zaterdag naar emmen geweest met de hele familie, was reuze gezellig.

voor fotos zie onze site :thumbup:



helaas is hub zn vakantie al weer om, morgen moet ie weer.

maar mooi vooruitzicht, wij gaan in oktober een weekendje huttenheugte, lekker met zn 3en(of 4en :inlove: ) lekker zwemmen.



zo dat was het even weer voor nu

liefs joyce :-*

Pff ik voel me ook verschrikkelijk, heb pijn in m’n buik al een paar dagen en de rugpijn die ik normaal vlak voor mijn ongesteldheid heb. Wie weet dus. Maar idd is de 30ste hier een spannende dag…



Alles goed Annemarie.



Balen Sanne, op naar de volgende ronde.



Ohhhh Joyce, hoeveel dagen is je cyclus? Wanneer kun je testen?



Wij hebben vandaag onze kleine man weggebracht naar opa en oma. Hij gaat een weekje logeren omdat onze gastouder deze week op vakantie is…pfff mis hem nu al hoor :frowning:

He Joyce wie weet, nog net een Aprilmamma op de valreep?



Marion :thumbup: :thumbup: Ik zou een week zonder Tijn gewoon niet kunnen hoor denk ik, maarja soms moet je wel :evil:



Sanne Jammer meid! Fijne vakantie!



Verder alles hier nog goed hoor, wel vandaag weer wat bruinige afscheiding, maar geen pijn ofzo.



Ik ga morgen bellen voor een echo-afspraak vlak voor onze vakantie.

Probeer donderdag 31 aug. We vertrekken zondag 3 sept. En ik zou graag vantevoren weten of alles okee is!

nou me ongi is op bezoek hoor :twisted:

dus op naar de volgende ronde

Wat zonde, ik ben zondag ongesteld geworden en heb alweer een nieuwe banner aan gemaakt zoals je ziet! ik had een hele korte cyclus dus WEDSTRIJDJE??? hihih geintje! vind het wel leuk om iemand te hebben die ongeveer gelijk op loopt! al lang bezig met het krijgen van een kindje? of net als mij net begonnen… dit word me 2e ronde en wil het zooooo graag!



tot snel en veel klusplezier!



kuss

Hoi, hoi,



Inderdaad een leuk lijste Kimmie, alleen nog steeds geen NOD van mij om in te vullen. Vanmorgen naar de HA geweest. Niets aan het handje is heel normaal dat het even duurt voordat de pil uit je lichaam is, kan wel 6 maanden duren :wall:. Waarschijnlijk tot op heden nog geen eisprong gehad waardoor ik ook niet ongesteld hoef te worden. Ik moest maar geduldig zijn en kan gewoon door blijven klussen. Over 6 weken dan maar weer eens testen, want als de huistesten zeggen dat je niet zwanger bent is dat ook zo. :frowning: Wat kan je lichaam je toch weer voor de gek houden en dat terwijl ik gewoon ongesteld wilde worden voordat we uberhaupt zouden proberen zwanger te worden :doh:



Nou ja we gaan morgen op vakantie een weekje de bergen in, mischien brengt de luchtverandering wel eindelijk het :evil:. Voor alle meiden die hem al wel op bezoek hebben gehad (het zijn er nu best veel geloof ik) op naar de volgende ronde. Jennifer ik heb trouwens ergens gelezen dat het zaad van de man het beste is als je om de dag klust dat i.v.m. de zaaddichtheid in het sperma :idea: . Meerdere keren per dag verhoogd dus niet de kans om zwanger te worden.