!!!Juli 2006 Stoppers deel 3!!!! Al 2 Zwanger!!!!!!!!

we doen het om de dag :inlove: :inlove: precies goed dus!! :mrgreen:

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Nou dames! Wordt wel tijd dat we ons bij Anne Marie kunnen aan sluiten hoor (ga er vanuit dat alles goed met je beeb gaat Anne Marie!!!)



Ikzelf ben dus de vorige keer vanaf eind juli twee weken flink ongesteld geweest. Snap er niks van, nog nooit gehad. Daarom niet kunnen klussen op de ‘goede’ dagen. Zal toen ook wel geen eisprong hebben gehad? (kan volgens mij niet als je nog hevig ongi bent?) Daarom de week daarna maar flink aan de slag gegaan. Om de dag al ruim een week (ben er gewoon moe van :oops: ) Ik weet nu dus eigenlijk ook niet wanneer mijn NOD ofzo is… dus maar even afwachten hoe het allemaal loopt…



Verder geen bijzonderheden hier te melden!



groeten

muts

Heyyy meiden die ongie zijn hop naar de volgende ronde,ik ben nog niet ongie!!!veder heb ik weinig te melden wil alleen iedereen ff sterkte wensen die oppoe opbezoek heb

ik zit nu op dag 30 maar nog geen ongi te merken hier :thumbup: :thumbup: :thumbup:

normaal slikte ik altijd de pil en dan weet je precies wanneer je ong moet worden maar nu zonder de pil heb ik echt geen idee wanneer mijn nod is.

maar ik :pray: :pray: :pray:

thanksss… IK BEN WEL ONGIE EN ZIEK EN IK BAAL haha…is niet grappig nou ja… moest het gewoon even kwijt…



kuss

bedankt Kim.



helaas ben ik nog niet zwanger…



wel goed dat ik weer cocktails mag drinken!



gr,

Suze

ik wil even voor alle meiden die weer ongi zijn een dikke



en voor de meiden die niet ongi zijn

trouwens jacsansil hoe moet ik je nou noemen :frowning: er zijn 3 sanne’s

gewoon vriendinnetje ben al weer van de camping?? zullen we volgende week weer eens date :smiley:

jep we zijn weer terug, het was erg regenachtig en daarbij moet ik ook even weer acclimatiseren thuis… moet volgende week weer vrolijk aan het werk :evil:

maar huh noem mij maar huh…gewoon san ofzo?



en jaaaa we moeten elkaar snel even weer zien , das alweer veel te lang geleden!

ik bel je wel!

hallo dames, vanmorgen ben ik ongesteld geworden.

nu weet ik tenminste ook hoe lang mn cyclus duurt 31 dagen.

mijn nod is 22 sept.



ik ga straks maar even een vette reep chocolade halen, heb ik zoooooooooooooooon zin in :lol: :lol:

hey joyce!!!



Jammer hoor… maar idd weetje wel hoelang je cyclus is!!! had ik ook !! behn ook al aan de choco begonnen!!! nou succes en ik :pray: voorje…en voor mezelf hahaha



kusss

dank je :-*

schiet allemaal niet op he… jammer voor je.



Heb me zelf net suf zitten rekenen of ik nou wel of niet op de goede dagen geklust heb… Zoals eerder verteld was mijn vorige menstruatie errug vreemd (bijna 14 dagen geduurd) en daardoor zijn mijn eigenlijke 'klus’dagen in het geding gekomen.

Ik weet het dus eigenlijk niet meer… heel irritant allemaal.



Normaal was mijn menstruatie op 31 juli met een cyclus van 26 dagen.

Ik ben tot 10 augustus ongi geweest, terwijl dat eigenlijk een hele vruchtbare dag had moeten zijn. Ik weet nu dus ook echt niet wanneer ik eventueel kan gaan testen. Heb wel een vreemd gevoel nu in mijn buik, is óf eisprong, óf ik moet ongi worden (bij een cyclus van 26 dagen zou mijn NOD as zaterdag zijn namelijk.



Ik word hier echt helemaal gek van…



groeten

muts

Hey muts…



Ja best lastig… ik zou gewoon vanaf de laatste dag om de dag gaan klussen!!! zit vast wel een vruchtbare dag tussen… en gewoon afwachten!!! Als het dan niet is gelukt is je cyclus misschien weer normaal en kun je het wel weer goed berekenen!! Blijft lastig!!! succes en ik :pray: voor je



groetjes!!

hoi meiden

eerst zal ik straks het lijijstje ff aanpassen



@Muts99:::Gewoon inderdaad vanaf de dag dat je ongie weg is om de dag klussen.Bij onze eerste kluste hubbie en ik precies op de vruchtbare dagen,We ware 9 maanden veder en niets,en een keer hadden we zoveel zin was 7 februari en jahoor zonder er bij na te denken was het raak

nou wij gaan maar gewoon vanaf het weekend maar om de dag klussen want ook ik word er gek van hoor





af en toe weet ik het niet meer vooral die sites met kalenders ik word gek de een zeg dit de andere weer dit



gggrrr

nou ja, we hebben idd veel geklust deze maand (voor ons doen dan hoor :inlove: ha ha!)



ff afwachten maar, ga gewoon van mijn eerste ongi dag uit, om te testen.





Bij Demi was het trouwens ook zo dat we net die maand ons er maar 1 keer hadden toe gezet… en KADENG, raak…



groeten

muts

kimmiejj wil je op het lijstje toevoegen dat mijn nod 23 sept is???

alvast dank

NOD = 20 sept