!!!Juli 2006 Stoppers deel 3!!!! Al 2 Zwanger!!!!!!!!

mijn nod is 15 September… wil je even veranderen anders moet ik er telkens naar kijken :slight_smile: hahah nou bedankt!!!



kussjesss en succes voor iedereen!!! :lol:

:think: Even kijken wat ik me nog herinner (volgens mij ben ik tijdens mijn afgelopen zwangerschap dement geworden of zo :wink: ):



Joyce, jammer dat je ongesteld bent geworden. Was de reep lekker?



Muts, lastig dat je niet weet wanneer je ei-sprong ongeveer is. Hopelijk heb je gewoon op de juiste dagen geklust en is het raak.



Noortje, inderdaad zie je overal weer andere adviezen over wanneer te klussen :? . Hoe moet je dan weten wat de juiste tijd is. Met om de dag klussen zit je denk ik inderdaad in ieder geval goed. :pray:



Komend weekend gaan we lekker een weekendje weg. We gaan samen met mijn schoonouders (kan ik gelukkig goed mee opschieten) naar een vakantiebungalow in Overijssel. Heb er best wel zin in. Alleen moet ik dinsdag weer werken :? . Heb helemaal geen zin in om weer 32 uur aan de bak te moeten.



Verder voel ik me hier nogsteeds ontzettend moe en mijn maag is ook nog steeds van streek. Mijn intuitie zegt dat ik niet zwanger ben, maar we zullen het wel zien. Van mij hoeft het ook niet meteen de eerste keer raak te zijn. Eigenlijk moest ik van de gyn wachten tot Ruben een jaar was (en van de huisarts 2 jaar! :shock: ), maar we waren daar een beetje te ongeduldig voor :oops: .



Gisteren hebben we de uitnodigingskaartjes voor Rubens verjaardag gehaald. Een cadeautje moeten we nog kopen, maar er is zoveel keus in dingen die hij leuk vindt (met muziek, knopjes en bewegende dingen). Verder hebben we alvast een taart uitgezocht, maar die kunnen we pas over 1,5 week bestellen. Het is een taart van de H*ma met een foto van Ruben er boven op en een omlijsting van slagroom. Heb er nu al zin in, want het zag er wel heel erg lekker uit :oops: .



Ik ga maar weer verder met pakken nu Ruben even ligt te slapen.



Tot volgende week!



Groetjes Stephanie

ben eventjes niet echt aanwezig, hier gaat het allemaal niet zo lekker!!

gister mijn baan kwijtgeraakt, over 2 weken ben ik werkloos …

eigenlijk vanaf vandaag al, ik ga niet meer werken!!

ik voel me rot, en verdrietig …



steph : veel plezier het weekend!!

en spannend hoor de eerste verjaardag … :dance:



voor iedereen die ongesteld is geworden, op naar de volgende ronde. :thumbup: :dance:

hier zitten we in spanning te wachten, ik weet dat ik mijn eisprong hebt gehad, ivm afscheiding, je kent het wel!

zondag kan ik officieel testen, nu maar :pray:



fiijne dag vandaag allemaal, dikke kus :-*

Ja inderdaad Jeniffer,heel l*llig voor je, had het al gelezen in de huiskamer.



Ik zou ook niet meer gaan hoor die 2 weken :evil:



Ik schrijf wel even niet zoveel mee maar ik lees wel mee.



Ik heb nog steeds bloedverlies en ga as woensdag voor een echo.



Ik droomde vannacht dat een tweeling was???

Ik hoop eigenlijk van niet hoor…

Ik droomde ook dat we een noodlanding moesten maken, en dat we dat deden door tegen een kerk aan te vliegen???



Raar hè…

jeetje wat kl.t. jennifer ik zou die 2 weken ook niet gaan hoor sterkte meis en :pray: vind je snel weer een leuke baan :-*



jeetje anne-marie nog steeds bloeding gelukkig mag je woensdag voor een echo wel laten showen he

ik had laatst in een blad gelezen “‘kinderen’’ of óuders van nu”’ dat zwangere vrouwen veel dromen en de betekenis ook ik zal ff voor je opzoeken





Stephanie veel plezier dit weekend en spannend de eerste verjaardag grote mijlpaal leuk zo’n taart niet alvast alles op eten he :naughty: :mrgreen:



ik moet om 16:00 uur werken tot 01:00 uur heb er wel zin aan grote bruiloft van een muziekproducent erg leuk maar wel vermoeiend want ik ben alweer vanaf 7:00 uur op ik denk dat ik zo nog een uurtje mijn bed in duik :oops:



fijne dag nog allemaal hier schijnt de zon heerlijk

Jeetje Jennifer balen zeg. Ik hoop dat je snel iets leuks vindt…



Mmm wat vervelend dat je nog steeds bloedingen hebt Annemarie, maar goed het hoeft niets te betekenen en ze zeggen idd dat zwangere vrouwen veel dromen dus…



Ik zal de komende drie weken niet zoveel aanwezig zijn. Ik heb drie weken vakantie waarvan we 8 dagen weg willen gaan (we boeken een last minute, wil eigenlijk 2 september vertrekken).



Als ik hier over een week of drie weer ben hoop ik toch wel dat de titel veranderd is in wat meer zwangere als 1!! :smiley:



:-* :-*

zooo lijstje weer geupdate

Sja hier is alles nog steeds hetzelfde

nog steeds niet ongesteld of iets,Voel me wel zwanger en ik word al iets dikker :shock: dus maybe is het toch raak

duimen jullie ???

en dinsdag gaan we kijken voor een huisje voor ons zelf

Spannendddddddd!!!

Hoi meiden ik heb een berichtje van “Puk” gekregen, en wilde even melden dat ze in haar 2e ronde zit, en dat ze wel meeleest. Maar ze kan helaas zelf niet meer meeschrijven. Ze zit nu ook halverwege haar cyclus.



Ze wilde namelijk graag voor sommigen nog even anoniem blijven, zodat die niet weten dat ze voor een 2e gaat. Vandaar dat ze een 2e account wilde, onder de naam Puk, maar dat mocht niet van het beheer.



De account waaronder ze hier nog meer bekend is op KOK blijft dus voorlopig even geheim :silenced: :silenced:



Ik kom net thuis van een gezellig etentje, en daarna nog even de kroeg in. Maar we merken wel dat we daar toch een beetje uitgegroeid zijn.

Vandaar dat we nu alweer thuis zijn.



Bah ik stink ook helemaal naar de rook :sick: :sick:



Heb iedereen wijsgemaakt dat ik blaasontsteking had, en daarom niet mocht drinken :mrgreen:

marion : heel veel plezier alvast op jullie vakantie, we willen wel graag foto’s zien :mrgreen:



puk : op naar de volgende ronde meid!!

ik zal in gedachten met jullie meeduimen :thumbup:



kim : kan je niet nog een test doen, als je je zwanger voelt, moet de test toch positief zijn??

heel veel plezier en succes met jullie aankoop bij een huisje … :-



anne-marie : heb gelezen dat je nog steeds een beetje bloed, wanneer mag je naar de vk toe ??

ik denk ook aan jou, en duim met jullie mee :thumbup:



lizzy : heb je lekker gewerkt ??

werk je in de horeca als ik dat zo lees ?

dat is zeker vermoeiend joh, lekker uitrusten vandaag … :-




hier is het aftellen geblazen, donderdag hoop ik een positieve test in handen te hebben, of niet :roll:

maar ik heb hele goede hoop, aangezien ik me nu al zwanger voel, niet normaal meer!!



ik ga een poepkont verschonen.

kevin is snotverkouden geworden, hoop dat tie snel opknapt …



ennuh ik ga helemaal niet meer werken!!!



steph : heel plezier het weekend, en nog een hele dikke kus, :-*

Hoi!



Dames, ik heb niet veel met jullie meegeschreven. Ik ben alleen in het begin actief geweest hier maar…



IK BEN ZWANGER! :inlove:



De tweede van de juli club is dus zwanger!

Als alles goed gaat komt dit kindje rond 6 mei.



Ik heb in april met 10 weken een missed abortion gehad, dus ik ben nogal zenuwachtig of het wel goed gaat…vooral ook omdat ik sinds twee wkn. veel ongesteldheids pijntjes heb. Maar goed ,dat zal er wel bij horen! ( hoop ik! )



Groetjes, Eveline.

geweldig nieuws joh!!! je bent volgens mij ook de 1ste mei moeder, ik hoop dat ik snel bij je aansluiten mag!!!



HOERA HOERA!!!

Gefeliciteerd!!

eh trouwens Annemarie, wij hebben het deze keer dus echt om de dag gedaan, en tijdens de ovulatie elke dag. Dus jou tip heeft gewerkt!

VAN HARTE!!! :thumbup: tjeeminee wat zijn jullie snel zeg !



(ik moet nog steeds voor de eerste keer ongesteld worden :frowning: en dat dient zich nog steeds niet aan…)

Gefeliciteerd!!!



Las net je laatste berichtje bij eerste verschijnselen van zw worden topic… nu hield je lichaam je dus niet voor de gek!!!



Leuk hoor!!



Ben zelf in afwachting van… van wat eigenlijk? Mijn cyclus is een puinhoop deze week. heb wel krampen maar ja kan dus of ongi zijn of zwanger… wacht maar af



Doei!

Muts, spannend hoor! Tot wanneer ben je van plan af te wachten? Je nod is toch ook vandaag?

Hoi hoi hoi de tweede zwangere :dance: :dance:

Van harte Eveline

yehhhh gefeliciteerd :dance: :dance:



san het duurde bij mij ook heel lang dat ik ongesteld werd nadat ik gestopt was met de pil ze geven daar dacht ik ook 3 maanden voor :doh: dacht ik

Hoi Eveline,



Ik denk dat ik dinsdag ofzo ga testen… Mijn NOD was gisteren inderdaad maar omdat ik de vorige keer twee weken ongesteld ben geweest tel ik maar wat dagen bij nu…

Bij Demi was het overigens zo dat ik tot drie keer negatief testte en pas toen ik ruim een week overtijd was had ik een positieve test!

Met dat in mijn achterhoofd wacht ik nog maar ff dus!



Heb wel rare krampen, lijkt op ongi maar toch niet helemaal. Bij Demi had ik meteen enorme pijnlijke borsten (ja, ze waren dus enorm en het deed zeer!) nu heb ik dat niet?



Wacht nog maar ff af hoor, heb gisteren ook lekker een wijntje gedronken…



groeten

muts

spannend muts! dan kunnen we zo samen testen!

het is heel raar maar ik voel me echt zwanger …

mark zei, dan doe je toch testen?? maar dat heeft geen zin al een week voor je NOD! mannen hahaha!



maar ik heb last van mijn borsten, doen zeer, en ben erg moe!

en moet zelfs nu s’nachts plassen :roll:



we zullen zien!!! :mrgreen: