!!!Juli 2006 Stoppers deel 3!!!! Al 2 Zwanger!!!!!!!!

even een poosje niet geweest, en jah hoor al weer een zwanger!!! eveline van hatre gefeliciteerd!!!



muts en jennifer, ik duim voor jullie!!!

hier is ongi bijna weg en dan gaan we er weer tegenaan :dance:



we hebben gister een autootje gekocht voor mij, ben helemaal superblij

een groene deawoo matiz :dance: :dance: we kunnen em zaterdag ophalen :mrgreen:

word er voor mij niet meer geduimt ??? :cry: :shock:

ik duim me een ongeluk, maar ik snap niet waarom je na 38 dagen overtijd geen test doet!! :thumbup:

als je zwanger ben dan geef je test vast aan dat je zwanger bent :mrgreen:



en anders moet je eens langs de huisarts!!!

Ja ik ben ook aan het duimen hier hoor, maar net wat Jennifer zegt, ik zou nog eens testen en anders eventjes naar de huisarts.



Ik wil je niet bang maken, maar misschien heb je een verkleving bij je eierstokken dat je daarom niet meer ongi wordt, maar er kunnen zoveel oorzaken zijn.



Hopelijk is het bij jou diegene waarbij je over pakweg 9 maanden een beebje in je armen hebt :inlove:

fijne dag vandaag allemaal, kevin en ikke gaan zo met mijn ouders mee!

op bezoek bij mijn broer, hij zit in de gevangenis :roll:

Hoi allemaal



Niet zwanger maar onze trouwfotos zijn binnen!!



























Leuk!!!



Veel plezier met zwanger worden!! (of zwanger zijn voor de gelukkige twee)

Wauw mooie foto’s en alsnog proficiat met jullie huwelijk :inlove:

@joycejdm wrote:

we hebben gister een autootje gekocht voor mij, ben helemaal superblij

een groene deawoo matiz :dance: :dance: we kunnen em zaterdag ophalen :mrgreen:




He! :dance: Sinds 8 juli ben ik ook de trotse eigenaar van een groene deawoo matiz. Vind het een heerlijk autootje.



Eveline, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een fantastisch nieuws. En ik ben voor je aan het duimen dat het allemaal goed blijft gaan :pray: .



Voor de rest ben ik ook aan het duimen.



Zelf heb ik het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Ook verloor ik vanmiddag een heel klein beetje rood bloed. De zwangerschapstest (die Annemarie ook had gedaan) gaf ook aan dat ik niet zwanger ben.

Op naar de volgende ronde denk ik.



Groetjes Stephanie

Nouja jammer Stephanie! Volgende ronde beter :pray:

Suze, prachtige foto’s! Leuk om te zien hoe je eruit ziet :lol: .



Anne-marie: het is pas de eerste rond en eigenlijk zijn we vroeger begonnen dan de gyn wilde (vanwege keizersnede), dus eigenlijk is het wel beter dat het nog niet raak is.



Ik ben voor je aan het duimen dat je op de echo een heel mooi klein frummeltje ziet :pray:.

Hele mooie foto’s!



Anne Marie: misschien heb ik het gemist maar wanneer heb je je echo? Duim ook dat allemaal oké is hoor!



Weet iemand welke test het meest gevoelig is? Ben twee dagen overtijd en nog steeds geen teken van de :twisted: :twisted: :evil:

Zoals ik eerder vertelde duurde het bij Demi ook een ruime week voordat ik een positieve test had dus durf eigenlijk niet goed te testen nu…

Misschien is er een verschil in testen?



Bedankt! (dan plas ik morgen ff over een staafje… ha ha)



groeten

muts

Ik heb woensdag de echo :pray: :pray:



Wij hadden de test van Matcare via internet een set besteld. Ik kon hem al gebruiken 5 dagen voor mijn NOD!

nog ff wachten dus Anne Marie!



Las idd net bij het zwanger worden topic dat die matcare testen goed en goedkoop zijn. Als ik ze nu bestel heb ik ze woensdag nog niet in huis denk ik? Dan wil ik toch echt testen dus zal toch een duurdere versie gaan halen (als dat nog nodig is dan natuurlijk)



Voor een volgende keer echt een goede tip zeg!



groeten

muts

mmm…breek even in…als je die matcare nu via internet besteld en direct betaald, gaan ze morgen op de post en heb je ze woensdag :smiley:



en breek weer uit…

Hey Miepmuis! Bedankt voor de tip. Ga ze toch maar wel bestellen dan denk ik!



groeten

muts

Mooie foto’s zeg! Een knap stel zijn jullie Suze!



Steph, jammer dat het niet gelukt is…op naar de volgende ronde!



Muts, spannend!! Ik duim voor je!



Groetjes, Eveline.

Terug van vakantie en hier is nog steeds geen :twisted: te bekennen dus wachten we vrolijk verder af. We hebben op de vakantie in ieder geval op advies van de dokter gewoon weer geklust dus we zien wel wanneer de :twisted: komt of na 5 weken nog maar eff weer testen. Maar ik zal even kort reageren op alle berichtjes van de afgelopen weken.



Jennifer

Wat rot voor je dat je je baan kwijt raakt, vorig jaar ben ik ook opntslagen en ik weet wat voor impact dat op je leven heeft. Sterkte ermee.



Eveline

VAN HARTE GEFELICITEERD. Ik hoop voor je dat alles goed gaat en dat je over iets minder als negen maanden trotse mamma van de tweede bent.



Suze

Ook nog van harte gefeliciteerd met je trouwdag, het zijn erg mooie foto’s, een leuk stel om te zien.



Annemarie

Veel plezier met de echo woensdag en ik duim voor je dat alles goed is.



Voor alle anderen

Al die onzekerheid en teleurstellingen zullen er wel bij horen, maar we blijven voor elkaar duimen dat het niet lang meer zal duren.



Ik mag morgenochtend op sollicitatiegesprek wat dichter bij huis, ik rij nu elke dag meer dan uur naar mijn werk en terug ook weer. Probeer nu een half uurtje van huis een baan te krijgen als boekhouder. Zou wel beter uit komen als het straks eens een keertje raak is. Wel voel ik mij schuldig ( :liar: ) dat ik eigenlijk graag zwanger wil worden en dat een nieuwe werkgever daar vast niet op zit te wachten. Maar wettelijk gezien mogen ze er toch niet naar vragen en eigenlijk krijgen ze het zwangerschapsverlof toch bijna helemaal vergoed van het UWV. Eerst maar weer afwachten. Het is mijn derde sollicitatiegesprek op een rij en het zal toch eens een keertje moeten lukken.

Sanne, ze mogen er inderdaad niet naar vragen en als ze het wel doen dan hoef je er ook geen eerlijk antwoord op te geven. Bij mijn vorige baan vroegen ze het ook en toen heb ik gezegd dat we geen plannen hadden, maar die hadden we dus wel. Ze hebben me er ook nooit op aangesproken toen ik zwanger werd. Heel veel succes morgen!



Hier is de 2e ronde aangebroken.

Vanmorgen na de vakantie weer aan het werk gegaan. Kreeg meteen een migraine-aanval de eerste dag en moest ook nog :sick: . Niet echt een leuk begin. Gelukkig ging de dag nogal snel voorbij en kon ik mijn kleine mannetje weer zien. :oops: Vond het vanmorgen weer moeilijk om hem weg te brengen, terwijl ik dat voor de vakantie niet had.



Groetjes Stephanie

Kimmie, mijn nieuwe NOD datum is denk ik 26 september.

Hoi Hoi!



Voor een aantal van ons spannende dagen zie ik in het lijstje?



Ik ga morgen maar 's testen… ben wel erg benieuwd nu eigenlijk.



Heb nergens last van alleen een dikke buik maar dat kan ook een gevolg zijn van de vakantie :oops:



Anne Marie: succes morgen!



groeten

muts