Hey sanne
Bedankt voor het succes en dat je voor me duimt! Ik zou zoals meer meiden zeggen toch idd maar even langs de huisarts gaan ! Lastig hoor! misschien wijst een bloedtest wel uit dat je zwanger ben??? heb je ook geen symtomen… want een cyclus van zoveel dagen is beetje vreemd… Nou meiss succes en ik duim ook voor jou !!
kusss
nou morgen ga ik bellen met de acupunttuur meneer, ik hoop zoooo dat hij mij kan helpen om die rotmenstruatie op gang te krijgen…
want hoe langr het duurt hoe banger ik ben dat ik net zo als mijn zus toch ook endometriose heb…
en tja… dan zal er in mijn geval echt geen tweede gaan komen want ik ga absoluut niet de medische molen in…
ik wil het wel graag weten omdat het niet alleen maar verklevingen zijn het is namelijk ook een vergrote kans op cystes en andere narigheid(bij mijn zus zijn er drie cystes uitgehaald tergrote van een tennisbal :shock: )
en sja als er zo’n ding knapt … dan zijn de gevolgen niet te overzien natuurlijk…
dus mocht ik endo hebben , wil ik het wel graag weten zodat ik op controle kan blijven…
nou meiden jullie horen het wel als ik doorstoken ben geweest met naaldjes :mrgreen: en wat daar uitkomt!
Jacsansil, heel veel succes morgen. Ik hoop echt dat het niet hetzelfde is als je zus heeft! :hug:
en jacsansil ???
wat is het hier stil :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced:
Stephanie, thanx. Ja ik ben ik geloof 21 augustus al bij mijn dokter geweest. Pas na 3 maanden (dat is een normale ontpillingstijd) vanaf het stoppen met de pil kun je doorverwezen worden als de ongesteldheid dan nog weg blijft en de testen negatief zijn. Dus nog 4 weken afwachten :roll:
Sanne (1986) Ja symptonen zijn er wel, maar die waren er al voor mijn laatste test die negatief was. Kan ook tussen de oren zitten natuurlijk. Opgeblazen gevoel, opkomend maagzuur en opstipatie…Of het is gewoon een naderende buikgriep. :think: In ieder geval bedankt voor de steun.
Jacsansil :hug: Niet meteen het ergste denken hoor. Probeer postief te blijven. Zoals je ziet ben je niet de enige bij wie het lang duurt voordat die verschrikkelijke pil uit het lichaam is. Ik hoop voor je dat die druppels en de accupuntuur werkt…keep in touch
Kimmie Volgens mij ben jij onze kampioen met 40 dagen over tijd. Hoe voel jij je eronder? Ook zo pfffff…wachten duurt zo lang gevoel?
Nou meiden we blijven :thumbup: :thumbup: :thumbup:
vanmiddag moet ik heen voor de screening om 10 voor twee tot ong. 15.00, dus ik ben benieuwd!
pfffffffffff, het is hier ontzettend druk joh!
veel werken enz.
kim : jammer hoor, we duimen verder :thumbup:
sanne : voor jou ook duurt het zo lang, we blijven hopen en duimen :thumbup:
jac : succes, ik lees het wel, hoop dat het wat helpt!!
verder iedereen natuurlijk succes, wij kunnen weer lekker klussen …
ik ben er weer vanaf :mrgreen:
hoi hoi
nou na vele werken ben ik eindelijk een paar dagen vrij
ik heb net de hele keuken een grote beurt gegeven man o man echt heel veel dingen over datum :oops:
en nu heb ik alles netjes gesorteerd en bussen gekocht en daar heb ik macaroni en rijst in gedaan
san hoe was het vanmiddag bij de acupunttuur?
en meiden verder allemaal succes :thumbup:
hier ook nog steeds geen :twisted: maar wanneer ik het moet worden geen idee :?
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik ben ongi geworden! ik ben dus niet naar de accupuntuur toegegaan(beetje onzin dan he, en het kost toch behoorlijk wat) het bloeden stelt nog niet heel veel voor maar dat geeft niet , mijn lijf doet zijn werk weer!
ik is zoooooooooooo
Gefeliciteerd Jacsansil, vast nog nooit zo blij geweest met :twisted:.
Ik hoop voor je dat het doorzet en je vanaf nu weer een gewone cyclus hebt.
Op de hoeveelste dag van je cyclus ben je nu dan? Kan ik mezelf ook nog even geruststellen…zelf zit ik vandaag op dag 64
Sanne, even om je gerust te stellen: op een ander forum ken ik twee meiden die (toevallig tegelijk) steeds heel lang over tijd waren zonder zwanger te zijn (ik geloof dik 40 dagen over tijd). Beide hebben nu ineens weer een gewone cyclus. Dus het hoeft niet altijd zo te blijven met je cyclus.
Jacsansil, fijn te horen dat op natuurlijke manier de boel weer aan de gang is. Bij mij was het de eerste dag ook maar een heel klein beetje, maar de dagen daarna juist heel erg.
Jennifer, dan klussen we gezellig tegelijk :mrgreen: .
Ik moet weer gaan hoor ik. Het huilalarm gaat. Het is hier op dit moment een drama met Ruben . Er probeert een tandje door te komen en hij heeft vandaag op het CB ook nog eens een prik gehad. Ik duik zo mijn bed maar in, want afgelopen nacht sliep Ruben pas om 4.00 uur en de wekker ging even voor 7.00 uur.
Liefs Stephanie
ik zit nu op dag 77 van deze cyclus
van de week ff ha bellen word het zat of ik wil ongie worden of ik wil eenpositest
@sanne wrote:
Gefeliciteerd Jacsansil, vast nog nooit zo blij geweest met :twisted:.
Ik hoop voor je dat het doorzet en je vanaf nu weer een gewone cyclus hebt.
Op de hoeveelste dag van je cyclus ben je nu dan? Kan ik mezelf ook nog even geruststellen…zelf zit ik vandaag op dag 64![]()
ik zat op dag 68… :shock: dus jij ook bijna nouja mischien lopen we wel gelijk (zal wel in de naam zitten ofzo…ben ook 1 van de sannes namelijk hihihi)
Geen zwangeren meer??? Wilde even spieken vanuit Spanje.
Als jullie geinteresseerd zijn kan je hier eea lezen, tot over een paar dagen!!!
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=23209
hey nou van hier ook geen nieuws.
zijn gewoon lekker aan t klussen, en wachtten de nod maar af
succes allemaal :-*
tja daar zit je dan 2 dagen overtijd en ik durf niet te testen.
ik zag trouwens dat ik uit het lijstje van de 1e pagina ben gehaald (of nooit ingestaan)
nou komt ie Naam: dries leeftijd: 26 1e kindje Nod 5 september
je heb er nog nooit ingestaan dries :think:
ik ga vanavond het lijstje aanpassen!!!
hoi allemaal
geen nieuws hier… gaat allemaal een beetje langzaam met de juli stoppers of niet!??
Maar ‘het proberen’ is ook leuk toch?
Anne-marie ik hoop dat het gezellig is in spanje en je goed kunt ontspannen
kimmiejj bedankt voor de onderhoud van de lijst. Het is leuk om te zien de NODs etcs.
Ik zit nu in een fotowedstrijd… als je een beetje tijd hebt zouden jullie het erg vinden om voor mij te stemmen? Het is heel snel, gewoon click. BEDANKT!
http://www.trouwshop.com/fotowedstrijd/?stap=detail&positie=1&foto=68&datum=092006
succes allemaal!!
greetz,
Suze
@Suze wrote:
hoi allemaal
geen nieuws hier… gaat allemaal een beetje langzaam met de juli stoppers of niet!??
Maar ‘het proberen’ is ook leuk toch?
Anne-marie ik hoop dat het gezellig is in spanje en je goed kunt ontspannen
kimmiejj bedankt voor de onderhoud van de lijst. Het is leuk om te zien de NODs etcs.
Ik zit nu in een fotowedstrijd… als je een beetje tijd hebt zouden jullie het erg vinden om voor mij te stemmen? Het is heel snel, gewoon click. BEDANKT!
http://www.trouwshop.com/fotowedstrijd/?stap=detail&positie=1&foto=68&datum=092006
succes allemaal!!
greetz,
Suze
huh… hoezo joh we zijn allemaal nog geen twee maandjes bezig :shock:
het zou eerder een wonder zijn als er al meer zwangeren waren :mrgreen:
Ja waarschijnlijk heb je gelijk. Ik kijk gweoon naar de juni stoppers en er zijn al 6 zwanger.
Ik wil zo graag zwanger worden en ik dacht dat het heel snel zou gebeuren. Misschien was het mijn strenge katholiek meisjes school opleiding waar ik onder de indruk was dat je zwanger zou worden als je gewoon naar een leuke jongen keek!!
Ik heb gelezen dat the average tijd is tussen 5-7 maanden dus je hebt helemaal gelijk dat het heeeel vroeg is voor ons allemaal.
Het blijft spannend.
Waar wonen jullie allemaal? Ik woon in Utrecht
gr,
Suze