!!!Juli 2006 Stoppers deel 3!!!! Al 2 Zwanger!!!!!!!!

Marion nou ben ik het kwijt waar gingen jullie ook alweer heen op vakantie?

hoi dries, welkom hierzo, je bent op het juiste adres!!!

heel veel lees plezier, en natuurlijk hoop ik dat je gauw je 1ste kindje mag gaan bewonderen :mrgreen:

welkom , en maar hopen dat het snel lukt!

oh er zijn hier een paar nieuwe ontwikkelingen , ik ben aan de druppels om mijn menstruatie op gang te krijgen het heet menodoron van weleda…

lukt dit nu nog niet dan is er altijd nog de optie om aan de accupuntuur te gaan , dat is het dan wel weer… ik vertik het om weer aan de hormonen te gaan om mijn menstruatie op te wekken simpel om het feit dat mijn lijf keihard aan het werk is om die pil eruit te krijgen en dan zal ik er WEER hormonen in stoppen …? nee dat doe ik dus niet … en als het echt niet meer gebeurt …? nouja dan maar niet en dan gaat een tweede kindje dus niet door maar al dat gif komt mijn lijf niet meer in!

zo… ik heb gesproken! :mrgreen:

Zooo lief mijn nieuwe baas (hij is ook nieuw bij mijn nieuwe werk) kwam me zojuist persoonlijk een bosje bloemen overhandigen.

Hij had mijn collega’s niet verteld wat er aan de hand was. Ik zei dat ze dat best mochten weten, dus hij zal het hen morgen wel vertellen.

Annemarie, wat lief van je baas.

Jacsansil, wat een gedoe. Hopelijk werkt dat product van Weleda!

Dries, welkom!

Spannend voor de anderen die 30 aug. hun nod hadden en nog niet :evil: :evil: :evil: zijn.

Liefs Stephanie

Ja hoe zit het met die andere met hun NOD???

Hier nog niks… ik heb wel spierpijn in mijn buik zeg!

Kent iemand dit? (behalve dan na het sporten natuurlijk…)

groeten

muts

Hmm hier nog geen :twisted: :twisted: maar ik heb wel al een paar dagen de lage ruppijn die ik normaal gesproken heb als ik ongesteld moet worden. Kon natuurlijk weer niet wachten en heb vanavond een test gedaan, negatief natuurlijk… zonde van het geld.

Annemarie wat ontzettend lief van je baas zeg.

Wij gaan naar Turkije (dus help me hopen dat er niet meer aanslagen komen). Genieten van de zon in een all in resort. Hebben we nog nooit gedaan dus ik ben benieuwd :think: . We vliegen zaterdagochtend om 7.30 en komen de zondagochtend erop om 2.30 weer op Schiphol aan.

Mijn NOD dag was ook 30 augustus, maar ik werd dus 29 augustus ongesteld (en hoe :shock: ).

Muts ik ken het niet.

Marion , alvast een hele fijne (en aanslagvrije) vakantie gewenst.

Leuk wij zijn ook verschillende keren naar Turkije geweest, oa Alanya, Bodrum, Kusadasi. Vind het erg leuk voor een weekje zon.

Ben zelf alleen niet zo erg te spreken over het eten wat je krijgt bij de AI formules. Wij hebben 1 x een AI resort gehad (in Mexico) tijdens onze huwelijksreis, en dat was tot nu toe het enige wat werkelijk fantastisch was.

Maar voorop gesteld is het natuurlijk wel superhandig, je hoeft maar aan te schuiven en op te scheppen!!!

Wij gaan nu weer naar een appartement, en gaan waarschijnlijk iedere dag uit eten. Doen we thuis niet zo veel des te leuker is het op vakantie!

lieve anne-marie,

meid, heel veel sterkte :-*

ik sta echt versteld hoe vaak dit wel niet gebeurd.

niet dat dit een troost is, maar ik snap gewoon niet dat er zoveel vrouwenn zijn die een missed abortion krijgen :evil:

ik lees wel veel met jullie mee, maar schrijf haast nooit mee, omdat ik maar weinig nieuws heb.

ik moet zondag volgens mij ongesteld worden, en natuurlijk hoop ik dat ik het niet wordt!

ik zal nu toch echt eens proberen om jullie wat meer op de hoogte te houden :wink:

:twisted: :twisted: hier is het doorgebroken een uurtje geleden!!!

voor ons op naar de volgende ronde …

Jammer lieffie! :-

Anne-marie meis, ook voor jou een dikke dikke knuf en kus!

Wat een naar nieuws zeg… :-

ook hier helaas… na een ruime week overtijd vanochtend een negatieve test en nu ook :evil: :evil:

Volgende NOD is dan 28 september (cyclus van 26 dagen)

groeten!

muts

Muts en Jennifer dus ook al :evil: :evil: :evil: ? Jammer, maar gelukkig niet dat je niet zwanger bent en niet ongesteld wordt. En nieuwe ronde een nieuwe kans.

Zelf heb ik eigenlijk helemaal niets te melden.

hey hey !!

Wij zijn druk aan het klussen!! en ik word gek van de zenuwen! hopelijk deze 2e ronde wel raak !!!

Voor iedereen die ook aan het wachten is een kuss en succes!! en aan iedereen natuurlijk!!

verder heb ik eiglijk niets te melden! sorry!

groetjes :lol:

Een beetje laat, Dries welkom bij de club. Ik hoop voor je dat het snel raak is. :thumbup:

Sanne(1986), succes met het klussen, ik duim voor je dat het nu raak is en voor de meiden met :twisted: op naar de volgende ronde en wees blij dat er in ieder geval wat gebeurd. Hiero is er nog steeds helemaal niets, eigenlijk wacht ik op een ontrekkingsbloeding aangezien het nu eigenlijk wel heel lang uit blijft (dag 59 van deze “cyclus”) Maar zelfs dat komt niet. Vrijdag eerst maar weer testen ingekocht maar testen durf ik eigenlijk ook niet meer want het is toch negatief :frowning: Mijn laatste negatieve test was 15 augustus.

Dinsdag heb ik trouwens een 2e soll.gesprek dus het 1e gesprek is best goed gegaan. Gaat er tenminste nog iets voorspoedig. :?

Sanne :hug: . Wat een gedoe dat je al zo lang over tijd bent. Dat bedoelde ik dus ook met mijn opmerking over niet niet zwanger zijn ( :think: is dat wel een juist woordgebruikt) en niet ongesteld worden. Ben je ook een keer bij de dokter geweest?

Ik wens je vast heel veel succes bij je tweede gesprek :dance: :pray: !

Liefs Stephanie

eergister getest was negatief en nog geen :twisted: :twisted: :twisted:

wat een rot lichaam heb ik zeg :cry: :cry: :cry:

@kimmiejj wrote:

eergister getest was negatief en nog geen :twisted: :twisted: :twisted:

wat een rot lichaam heb ik zeg :cry: :cry: :cry:

:hug: Ik zou echt naar de huisarts gaan als je nog niet bent geweest hoor. Misschien kan die een reden vinden waarom je niet ongesteld wordt en je er mee helpen.

Verder kan ik je jammer genoeg niet helpen…

Liefs Stephanie