He Lizzy…wat naar allemaal. Komwel goed voor jezelf op hoor en laat het niet zover komen dat je overspannen raakt want je hebt een kleintje die je hard nodig heeft. Zelf ben ik vorig jaar juni overspannen geraakt van mijn toemalige werkgever terwijl ik eigenlijk 2 jaar eerder daar al op wou stappen…wat had ik daar achteraf spijt van. Natuurlijk heb ik er veel van geleerd en ben ik er veel sterker uit gekomen maar voorkomen is natuurlijk altijd beter dan genezen. En er zijn duizende banen…kijk maar eens op werk.nl of op de sites van de uitzendbureau’s. In ieder geval sterkte ermee :hug:
he … waar is mijn avatar nou gebleven???
hij was zooo leuk
he wat naar allemaal… Zit zelf ook niet lekker in me vel op het werk, maar ik vind dat je beter wat minder geld kan hebbn dan overspannen zijn hoor meid!!! rustig aan ok?? en ga idd gewoon op lekker rustig op zoek naar wat anders!!!
Vele successen voor iedereen…
kuss :vlinder:
Wat vervelend voor je lizzy. Wat doe je voor werk? Zaterdag werken lijkt me ook niks.
Sanne1986 - nog 4 dagen. Ben best trots op me zelf dat ik geen test heb gedaan. Vorige maand had ik de matcare testen en kon 4 dagen voor NOD testen. Maar dat vond ik zo’n teleurstelling dat ik dacht deze maand gewoon wachten. Zaterdagavond ga ik stappen met een paar vriendinnen. Misschien ga ik toch testen op zaterdag zodat ik weet of ik mag drinken. niet leuk als iedereen aan de tequila is en ik niet mee kan.
Ik vind het vervelend voor de meiden met zo veel last van onregelmatig cycles. Ik vind de pil ook erg. Daarom hab ik de Merena IUD gebruikt. Dat vond ik super. Ik had bijna geen periods meer en nadat ik heb besloten te proberen om zwanger te worden (dus uit met dat ding) had ik meteen een regelmatig cyclus van 28 dagen. Misschien is dat een optie na deze baby??
succes!
@Suze wrote:
Wat vervelend voor je lizzy. Wat doe je voor werk? Zaterdag werken lijkt me ook niks.
Sanne1986 - nog 4 dagen. Ben best trots op me zelf dat ik geen test heb gedaan. Vorige maand had ik de matcare testen en kon 4 dagen voor NOD testen. Maar dat vond ik zo’n teleurstelling dat ik dacht deze maand gewoon wachten. Zaterdagavond ga ik stappen met een paar vriendinnen. Misschien ga ik toch testen op zaterdag zodat ik weet of ik mag drinken. niet leuk als iedereen aan de tequila is en ik niet mee kan.
Ik vind het vervelend voor de meiden met zo veel last van onregelmatig cycles. Ik vind de pil ook erg. Daarom hab ik de Merena IUD gebruikt. Dat vond ik super. Ik had bijna geen periods meer en nadat ik heb besloten te proberen om zwanger te worden (dus uit met dat ding) had ik meteen een regelmatig cyclus van 28 dagen. Misschien is dat een optie na deze baby??
succes!
nope voor mij geen optie omdat ik het een raar idee vind dat een eitje dan wel bevrucht kan raken maar dat het vruchtje dan afgestoten wordt in de baarmoeder(het kan zich niet innestelen)
dus nee ook dat niet , ik denk dat wij voor de vruchtbaarheidsstaafjes gaan (hoe heten die dingen!) zodat er niks geen rommel meer in mijn lijf terecht komt het is iets minder veilig maar ik ben toch niet hyper vruchtbaar dus ik denk dat dat wel goedkomt :mrgreen:
thanks meiden :-*
hey suze! idd nog 4 dagen … kan ook niet wachten maar heb ook nog niet getest… morgen krijg ik de matcare testen binnen… misschien toch 1tje… wil het zo graag weten… denk dat ik vrijdag die van matcare probeer… als ik dan nog niet ongesteld ben natuurlijk… ik moet het tussen zaterdag en zondag worden dus ben benieuwd…
- ook heb ik last van krampjes heel ver onder in me buik…komt mijn :evil: wel op gang… of kan het iets anders zijn??? iemand hetzelfde??
groetjes sanne :vlinder:
Jep, maar het lijken geen ongi krampjes. Ik heb wel last van witte afscheiding, best veel ook. Net propjes… Heel raar.
Misselijk ben ik nog wel veel. Ik kan vanaf morgen testen maar ik durf eigenlijk niet goed. Mutserig, ik weet het…
Ik heb trouwens al krampjes vanaf 5 dagen na mijn ovulatie. Te vroeg voor :evil: Ik ga toch maar Mat Care bestellen, just in case!
ik heb ook 6 testen besteld :oops: beetje veel maar altijd handig
sanne1986 spannend meis ik durf te wedden dat je morgen toch gaat testen als je de testen binnen hebt hahaha '‘dat zou ik ook doen hoor"’
Cerridwen ik heb de laatste tijd ook heel veel witte afscheiding spannend testen!!!
mijn vriend die vroeg vandaag al de zoveelste keer aan mij of ik zwanger ben :? wat ik ben chagie, knibbelig, emo en moe ik vroeg daarna hoe kom je daar bij nou zo was je in het begin van de zwangerschap van senna ook :think: nou ik weet het niet hoor aangezien ik toch 6 testen heb besteld kan ik van het weekend voor de 'gein’wel een test doen
sinds vandaag is senna ziek :? naatuurlijk moet ik morgen werken en heb ik alles op alles gezet om een oppas te zoeken want mijn vaste oppas kon niet.
Vanmiddag had hij nog maar 38 graden maar vannavond na de zoveelste keer dat ik hem uit bed had gehaald omdat hij zo huilde had hij al 39,5 graden. zo zielig dikke traan ogen druipt gewoon snot uit zijn neusje.
Mijn vriend heeft de directeur opgebeld van de school waar hij werkt en is morgen thuis nu is hij na school toe omdat hij morgen veel dingen moest doen voor de computer en dat doet hij nu het kan wel heel laat worden zei hij
nou ja dan hoef ik morgen geen vrij te nemen scheelt weer gezeik maar als het moest deed ik het wel hoor dan kan mijn werk in de stront zakken.
moet morgen al om 7:30 beginnen dus ga vroeg na bed word morgen weer een lange dag
hey lizzy…
Ik wil echt proberen om het niet te doen … maaaaaaaaaar zoals je al zei zou je het zelf ook doen… hihi ik hoop dat ik mezelf in bedwang kan houden… en misschien word ik wel gewoon ongesteld voor die tijd… HOOP ZO VAN NIET WORD HELEMAAL GEK HIER… :shifty:
ach ja… ga gewoon van het ergste uit… voel nog niets, kan goed en kan slecht teken zijn …
iedereen succes!!!
sanne :vlinder:
Ik zou gewoon lekker testen hoor, wat maakt het uit of je het nu weet of dat je je NOD afwacht.
Succes… :thumbup:
Ik moet by the way ook weer eens wat testen bestellen :think:
nouu… misschien dat ik dan te vroeg test… en dat het dan zo grote telleurstelling is :roll: of klets ik uit me net… hihi
hey cerridwen
WEET JE AL WAT??? je ging toch testen!? ben benieuwd PRAY 4 YOU !!!
Morgenavond of anders zaterdagochtend gaan we testen.
Dan is mijn man thuis en ik vind dat we dit samen moeten doen.
Nog geen ongi gezien hier, ben nu mijn laatste cyclusduur (die was 31 dagen) voorbij, en 2 dagen voor mijn langstdurende cyclus. Spannend hoor!
Ik heb vanochtend en nu weer een vlaag van misselijkheid, niet normaal meer. Ben daarstraks gewoon naar buiten gevlucht om bij te komen.
Ik eet wel voldoende want ik ben ook wel eens misselijk geweest van het feit dat ik te weinig at.
He Cerridwen, spannend hoor…de symptonen zijn er dus wel… ik zal voor jullie :thumbup: en natuurlijk voor de rest ook…spannende dagen hoor. Mijn :evil: is nog steeds in diepe winterslaap
Ik heb vandaag wel uitslag gekregen van mijn 2e sollicitatiegesprek en ik ben het geworden :dance: Alleen nog even afwachten per wanneer de functie vrijkomt, want dat is niet helemaal duidelijk. Heb ik een tijdwinst van 9 uur per week, voor minimaal hetzelfde salaris…daar doen we het voor.
Sanne - gefeliciteerd!!
Sanne1986 en Cerridwen. Ik heb ook wat symptomen. Ik heb een rare smaak in mijn mond, lichte hoofd, mijn borsten zijn groter geworden en ik ben moe.
Wie weet. Ik ga toch morgen testen. Spannend zeg, ik laat jullie weten morgen.
Voor de rest heb ik een zware dag gehad. Een budget vergadering vanaf 8uur!! 16 mannen en ik. Ik snap echt niet waarom er zo weinig vrouwen zijn in de Nederlands bedrijvenwereld! Ik word een beetje gek van alle de testosteron :roll:
gr,
Suze
Hai allemaal,
Heb besloten om in ieder geval voorlopig hier niet meer mee te schrijven. Ben op dit moment veel te veel bezig met wat er een jaar geleden rond de geboorte van Ruben is gebeurd. Heb het daar heel moeilijk mee en wil nu even niet bezig zijn met zwanger worden.
In ieder geval wens ik jullie heel veel succes met zwanger worden en misschien tot over een tijdje.
Liefs Stephanie :-*
Stephanie, ik weet niet wat is gebeurd maar ik hoop dat je je straks beter voelt.
MEIDEN!!!
Ik heb nieuws. Ik heb gisteravond getest en ik ben…
ZWANGER.
Wij zo er zo blij mee. Ik ga wel mijn beste vriendin vertellen (we zien elkaar elke dag en het zou te moeilijk zijn om het geheim te houden) maar voor de rest wacht ik nog twee maandjes. Spannend.
Succes iedereen!!
GEFELICITEEEERD!!! :dance: :dance: :dance: