!!!Juli 2006 Stoppers deel 3!!!! Al 2 Zwanger!!!!!!!!

VAN HARTE GEFELICITEERD !!

Super nieuws zeg, ik ben hartstikke blij voor jullie.

:vlinder: GEFELICITEERD MEISSS!!! :vlinder:

Ik heb vanochtend ook getest… maar denk dat ik of te vroeg ben of ik gewoon niet zwanger ben…ff afwachten nog

MAAR JIJ GEFELI MEISS!!!

kus

yeeehhh gefeliciteerd meis!!!

lieve Stephanie ik wil je heel veel sterkte en kracht toe wensen en hopelijk kom je er goed uit en misschien tot over een tijdje :hug: :-*

Suze, gefeliciteerd!!!

Ik heb net de Mat Care zwangerschapstesten besteld.

Ik heb daarstraks uitgebreid de zwangerschapstesten in een drogist staan bekijken en gelezen vanaf wanneer ik daar zou kunnen testen.

Dat kan bij die testen dus pas vanaf na je NOD…

Of hebben jullie andere ervaringen met zwangerschapstesten?

wij hebben besloten om helemaal niet meer te testen als ik zwanger mocht wezen krijg ik vanzelf wel verschijnselen, van dat getest wordt ik een nerveus wrak namelijk…

Mijn test was positief 3 dagen voor mijn NOD.

Ik heb een van clearblue gebruikt die positief zijn waneer je 50ml of meer HCG heb. Die van matcare zijn positief met 25ml dus ze zijn nog gevoeliger. Je kan vanaf 4 dagen voor NOD testen met matcare. Maar je weet niet zeker dat het echt negatief is tot een paar dagen na je NOD.

he suze, van harte gefeliciteerd!!!

ik moet nog een dikke week wachtten, de 23 is mn nod dag, dus :pray: :pray:

sanne 1986, spannend hoor, ik duim voor je, en natuurlijk voor iedereen :-

secreetje, heel veel sterkte meid :-

hey allemaal!!

Jocye : BEDANKT!!! ik duim ook zkr voor jou al moet je nog lang wachten… maar als ik ongesteld word moet ik weer langer wachten hihihi!!!

Secreetje: Ik weet niet wat er gebeurt is maar ik wens je veel sterkte! misschien is het juist goed om te praten maar ieder zijn eigen verwerkingsproces natuurlijk!!!

Suze SUPER TOF HE DAT JE ZWANGER BENT!!!

IK WEET NIET WIE ER OVER GAAT MAAR SUZE IS ZWANGER DUS ER ZIJN NU 2 ZWANGEREN!!! AANPAASSSENNN!!! HIHI

ikga het straks aanpassen gefeliciteerd

Ok dan !!

Wou niet dwingend overkomen maaaaaaaaaaaaar het is natuurlijk wel super nieuwsss!!!

Bedankt

Dit is mijn toppic: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=966129#966129. Misschien dat jullie het dan iets beter begrijpen.

Suze gefeliciteerd met je zwangerschap

Hi Secreetje

Ik heb je verhaal gelezen en snap waarom je je zo voelt. Het is heel begrijpelijk. Ik heb een similar verhaal gehoord op de Supernanny programma. Haar advies was dat je het verleden moet accepteren en dan achter je zetten. Dat je kind je nu 100% nodig heeft en er is geen ruimte meer voor die gevoelens. Maar ja, volgens mij is dat heel makkelijk te zeggen, maar gevoelens zijn heel moeilijk to bepalen!!

Ik wens je veel sterkte en hoop dat je je straks beter voelt. We zeggen in Oz “Take it easy!”

Sanne1986 en Cerridwen - ik duim voor jullie! Dit weekend wordt heel spannend…

Bedankt iedereen voor de felicitaties. Als alles goed gaat (en het is heeeel vroeg) dan word ik een Mum voor de eerste keer op Mei 27. Ik heb gekeken bij de Mei mammas en Eveline zit daar ook. Wie weet misschien zijn er een paar meer Juli stoppers daar over een dag of twee :pray:

Super weekend allemaal.

gr,

Suze

Suze!! GEFELICITEERD!!!

Ik dacht al dat jij het was, maar ik had het deze week zo druk dat ik het telkens vergat te vragen!

Wat leuk dat je ook in mei een kindje gaat krijgen! Ik denk dat je een van de laatste mei mama’s bent…de rest zal inderdaad juni worden of een andere maand natuurlijk! Hoe voel je jezelf? Ik las ergens dat je misselijk was, of vergis ik mezelf nu? Nou ja, we spreken elkaar wel bij de mei mama’s!

Momenteel is het spannend voor Sanne en voor Jocye toch? Ik ben benieuwd! Sanne wanneer is jou NOD ook al weer? Ik had ook voor mijn NOD getest, maar die was negatief, en pas op mijn NOD was hij positief. Dus het kan nog alle kanten op bij jou toch?

Succes voor iedereen!

Eveline.

Hey eveline

Mijn nod is morgen… of vandaag hihi… beetje onduidelijk maar mijn vorige cyclus was 27 dagen maar wil daar eiglijk niet vanuit gaan omdat ik pas vanaf juli van de pil afben…

Heb vanochtend clearblue testen gehaald… maar misschien word ik wel ongesteld… maar voor de zkerheid want morgen is het zondag…

Hou jullie op de hoogte… ben nog niet ongesteld… maar ook nog negatieve test… dus AFWACHTEN

bedankt voor de de successen

sanne :vlinder:

wanneer ben je uitgerekend suze ?

[quote=“sanne1986”

Hou jullie op de hoogte… ben nog niet ongesteld… maar ook nog negatieve test… dus AFWACHTEN

[/quote] hihi kon je toch niet wachten succes meis dat de test maar snel positief mag zijn

Heb gisteren (terwijl ik gewoon heel goed wist dat het te vroeg was) getest en uiteraard was deze negatief. Het was ook een huismerk test die pas waarden boven de 50 HCG aangeeft.

Ik heb een informatieve site gevonden waarop staat dat een gemiddelde waarde van 48 HCG pas wordt gehaald op 14 dagen na de ovulatie.

Dat zou bij mij pas dinsdag zijn.

Ik kan 2 dingen doen, of morgenochtend de Mat Care test proberen, of wachten tot na dinsdag en dan nog eens testen.

Decisions, decisions…

Krampjes zijn trouwens weer weg, alleen af en toe wat steken waar ik normaal ook mijn eisprong voel… Wel misselijk, hele dag door misselijk.

Nee kon het niet laten … hihi… maarja ben nu nog niets wijzer:(

maar ook nog niet ongesteld dus ZENUW DE ZENUW

zometeen lekker uit eten… voel nog niets… ( goed of slecht teken??)

Sanne :vlinder:

@sanne1986 wrote:

Nee kon het niet laten … hihi… maarja ben nu nog niets wijzer:(

maar ook nog niet ongesteld dus ZENUW DE ZENUW

zometeen lekker uit eten… voel nog niets… ( goed of slecht teken??)

Sanne :vlinder:

Breek even in
Lief...IK DUIM VOOR JE!
KUSSEL!!!!!

Breek weer uit