Kaatje: je bent niet de enige :-* Ik kan het ook niet droog houden tijdens dat programma. Maar ik vind het wel heel herkenbaar en ook heel erg heftig qua gevoel wat er bij komt.
Hoe gaat het met jullie???
Cynthia: Nog 7 nachtjes slapen :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik jank me ook kapot bij dat programma. Wat ik dan nog meer besef is dat wij zoveel geluk hebben gehad en dat ik vind dat iedereen dat geluk moet kunnen hebben/krijgen…
Ik ga vanavond lekker vroeg naar bed, dan is het snel nog maar 6 nachtjes! :dance: (ben kapot, Juul heeft vandaag nog geen uur bij elkaar geslapen, pffff…)
XXX
Cynthia: :-* slaap lekker meid (ik hoop dat Juul dat dan ook doet)
Yep, hier ook babyboom, al moet ik morgenavond werken… dus dat wordt uitzending gemist op vrijdagavond denk ik!
Al vind ik sommige dingen van het programma wel een beetje té :silenced: :shifty: … ik kijk wel. Ik heb interesse hoe de MM in zijn werk gaat, niet uit sensatie of zo hoor, begrijp me goed :hug: , maar omdat daar heel weinig over bekend is hoe dat dan in de praktische uitvoering gaat.
En met de stellen waar het zo moeilijk gaat, is het hier ook slikken hoor, en hou ik het ook niet droog… wat een verdriet
Ik gun het Krab en Kaatje ook zo, hopelijk kan de MM jullie droom in vervulling doen gaan.
groetjes,
hazze
p.s. Cynthia ik hoop dat je lekker kunt slapen vannacht… :hug:
:think: en ik kijk net in het lijstje…
29 ben ik ook niet meer, maar 31 inmiddels…
boh dames schrijven wij alweer zo lang met elkaar,
ik moet zeggen dat de tijd echt voorbij vliegt, en dat we toch een beetje vriendinnetjes van elkar zijn geworden he :mrgreen:
@ kaatje en krabje
heel veel succes meiden
ik :thumbup: voor jullie en laat ook regelmatig :kaars: voor jullie branden,
hopenlijk mag jullie grote wens uitgaan komen
een dikke :hug: van mij
Ik heb heerlijk geslapen, met dank aan Toine!
Nog 6 nachtjes! :mrgreen:
Cynthia: wauw zeg, heerlijk!!! :dance: :dance: :dance: Joehoe nog 6 nachtjes!!!
Ik ben inmiddels ook alweer 27 jaar en ik ben uitgerekend op 3 april ipv 4 april.
Ik kijk soms ook naar babyboom vind het wel een goed programma. Je kunt van alle kanten zien wat zwanger worden in kan houden, zowel dat het enorm snel kan gaan en het verdriet dat het jaren duurt of zelfs in het ergste geval niet zo mag zijn.
Als ik naar mijn dikke buik kijk en naar de korte periodes van het zwanger worden, vind ik dat soms erg moeilijk. Ik prijs me gelukkig, maar gun het een ander ook zo, want een kind krijgen is een heus wonder.
Ik hou het ook absoluut niet droog tijdens het programma, deels vanwege herkenning en deels omdat ik zoooo blij dat ik toch zwanger ben geraakt en nu een geweldig kereltje heb!
Linkie: Herkenbaar he??? Geniet maar lekker van je mannetje!!!
Hoe gaat het met jullie???
Welkom: Je moet het niet moeilijk vinden. Wees dankbaar dat het je al 2 keer gegund is :-* (althans zo zie ik het)
Gaat met jullie alles goed??/
Ik wacht geduldig op mijn ongi. Zit nu op dag 29, ik verwacht het morgen of zaterdag. En dan aan de clomid :dance: :dance: :dance: En dan gaan we flink
of het dan eindelijk mag gaan lukken.
Nog één dag werken en dan heb ik een weekje vakantie!!! :dance: :dance: :dance: Ga al leuke dingen doen, he cynthia :mrgreen: :mrgreen: en ik ga vrijdag naar de kindvakbeurs in Den Bosch. Lekker ideeen opdoen voor onze eigen kdv :dance: :dance:
Liefs, Chantal.
Hehe, volgens mij ben je nog nooit zo erg in afwachting geweest van je menstruatie (sorry, ik blijf ongi een raar woord vinden ;))! Als je dan woensdag hierheen komt, ben je dan erg onder invloed van de hormonen? Dan weet ik waar ik rekening mee moet houden… :mrgreen:
Hier vandaag en grrdag. Juul vervelend, maar een half uurtje geslapen vanaf zeven uur vanmorgen en strontvervelend en ik ontzettend emotioneel. (wat grieperig)
Leg ik Juul net in bed, komt alle spaghetti er in een keer uit. Ik weet eteen waarom ze vandaag zo was. Nu maar hopen dat ze lekker slaapt nu ze het kwijt is…
Wat een dag, pffff…
He Cynthia: Dikke :hug: voor jou en Juul!!!
Nu maar hopen dat ze lekker doorslaapt!!!
Ik woensdag erg onder invloed van hormonen??? Als het goed is wel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Dus bereid je er maar vast op voor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jippie!!!
Hier alles wel ok!
vanochtend heeft Bas zn 2e RS-injectie gehad en hij deed het super, wel even huilen maar daarna snel weer getroost.
vanavond wel wat langer jengelig dus ws toch nog wel wat naweeen ervan.
voor de injectie moest hij gewogen worden en hij woog precies 3800gr!
met mij zelf gaat het ook best redelijk, wel nog erg moe en met vlagen emotioneel
chantal
lekker zeg weekje vakantie! geniet ervan
cynthia
knuf voor jou en juul
vanavond de baby’s wil is wet gezien, ook een leuk programma.
had het nog niet eerder gezien maar een vriendin attendeerde me erop.
@krabje
ik hoop voor je dat je nu vlug ongi mag worden, zodat je verder kunt gaan in de volgende fase…
:think:
of hoop ik nu juist niet dat je ongi wordt
in ieder geval, ik HOOP het alleer alleer beste voor je :kaars: :thumbup:
@babay boom
ik kijk het niet, ik denk dat ik het te meoilijk vind, en dus de hele tijd lig te janken,
te veel herkenning en herinneren vrees ik…
die niet makkelijk zijn geweest
ik prijs me gelukkig met de ukkie die ik heb mogen dragen, en nu langzamerhand zie opgroeien tot een zelfstandige en eigenwijze dreumes / peuter
Moonfire: Dank je. Maar ongi wordt ik toch wel.
Heel vreemd, had er vanmiddag even over met een vriendin. Al die tijd hoop je dat je niet ongi wordt en dan wordt je het.
Nu wacht ik met smart op de ongi en dan wordt ik het niet :roll: :roll: :roll:
Hazze: Hoe is het??? En hoe gaat het met je moeder?
Liefs, Chantal.
Mijn moeder wordt a.s. donderdag geopereerd, de gyn was heel positief tijdens het gesprek afgelopen donderdag. Dus zijn wij dat ook. Waarschijnlijk worden ook de eierstokken weggenomen, maar dat wordt pas tijdens de operatie bekeken. Ook over nabehandelingen/uitzaaingen wordt tijdens de operatie door patholoog anatoom beoordeeld.
Woensdag wordt ze opgenomen. We zijn zo blij dat ze zo snel wordt geopereerd! :thumbup: Dan hebben we dat in elk geval maar gehad!
Chantal, ik heb 't je al laten weten, maar superthnx voor je lieve kaartje, doet me veel meid… :-*
Fijne vakantie! lekker leuke dingen doen, lees ik!
Linkie, hoe gaat het met Bas? en met jou? pas je goed op jezelf, geef je emotie de ruimte…
Welkom, geniet! Zwanger zijn is zo bijzonder, net zo goed voor jou! :inlove:
Ik ga eens even bankhangen… het was een drukke week, maar hij is om :thumbup: :dance:
groetjes, hazze
Hazze: Das fijn dat ze al zo snel wordt geholpen. Ik ga deze week hard voor je duimen dat er geen uitzaaingen zijn!!!
Enne graag gedaan, het kaartje :-* :-* Wou je even laten weten dat ik meeleef en aan jullie denk.
Jij ook bedankt voor je ecard :-*
Liefs, Chantal.
Hazze, wat fijn dat je moeder zo snel wordt geholpen.
Chantal spannend :thumbup: :thumbup:
@Krabje wrote:
Nu wacht ik met smart op de ongi en dan wordt ik het niet :roll: :roll: :roll:
??
enne :think:
??