juli 2005 stoppers duimen duimen duimen voor Kaatje! (#11)

hazze

heel veel sterkte en succes deze komende weken :hug:

fijn dat je moeder zo snel geopereerd kan worden en dan hopelijk bezig kan gaan met herstel!

ik blijf :pray: dat er geen uitzaaiingen zijn.

hou je ons tussen de bedrijven door op de hoogte?

:-*

chantal

en al ongi geworden of??? :wink:

bas heeft vandaag zn 2 inentingen gehad en is er wat jengelig van.

verder gaat het super met hem! hij ontwikkeld zich volgens zn gecorrigeerde leeftijd!

zo lief :inlove: hij lacht nu breeduit en soms al met geluid!

is heel geinteresseerd in de wereld om hem heen, volgt je met ogen & hoofd en probeert zn hoofdje steeds op te richten/balanceren!

met mij gaat het wisselend, maar ik laat het allemaal over me heen komen en gebeuren, moet er toch uit!

Linkie, wat fijn dat Bas het zo goed doet en zich lekker ontwikkeld. Heerlijk he als je mannetje zo vrolijk is :inlove:

Prikjes zijn nooit leuk. Onze Bas krijgt over 10 dagen nog prikjes en dan pas weer jaren verder gelukkig. :dance:

En voor je zelf een :hug: , het is ook niet niks allemaal.

Chantal waar ben je? We zijn erg nieuwsgierig hoor !!

Hahaha, jullie zijn wel erg zeg!!!

Maarre ikke ook :oops: :oops: :oops: Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben /kan zijn. Maar vanmorgen toch voor de zekerheid een testje gedaan en die was uiteraard negatief :mrgreen:

Hé laar die :twisted: :twisted: nu maar komen. Kan ik verder.

Dusse Cynthia, geen hormonster woensdag!!!

Liefs, Chantal

@chantal

inderdaad wij zijn heel erg, alvast een voorproefje …

wij leven gewoon erg met je mee, en uiteraard ook met kaatje :-*

verder ben ik deze wel thuis vermoedelijk, want ik heb een oorontsteking, eneen beginnende oorontsteking… :wall:

ochja heb ik ook effekes de tijd om weer op rust te komen,

had ik wel nodig, want gisteren heb ik een echte huildag gehad…

vandaag gaat t weer ietsjes beter :wink:

Moonfire: Dikke :hug: :hug: voor jou. Oorpijn is niet fijn, helaas ik weet er alles van. Ik hoop dat het meevalt.

Enne dank je :-

Ik weet dat jullie meeleven, jullie zijn niet voor niets allemaal TOPPERTJES!!!

:-
Chantal

hey ongi van Krabje, schiet eens op ( :silenced: of blijf helemaal weg :pray: ), ze moeten verder! :dance:

Moonfire, ach oorpijn joh… dat is zoooooo… logisch dat je er huilerig van bent. Beterschap meid. Hopelijk knapt het snel wat op, heb je er wat voor?

Linkie, wat eruit moet, moet eruit. Geef het ruimte, dat scheelt al de helft. En het mag hoor, …altijd. :hug: Fijn dat Bas het zo goed doet! * wordt nu toch echt nieuwsgierig naar die lach *

hier alles zijn gangetje, wederom een drukke week voor de boeg. Omdat mijn moeder woensdag opgenomen wordt, mag ik die dag voor mijn neefje zorgen. Twee van die bengels van krap 15 maanden hier in huis, en ze zijn aan elkaar gewaagd… haha… leuk hoor.

groetjes,

hazze

En Chantal??

Pffff ik wacht nog steeds…

Hazze: Alvast veel plezier morgen met je neefje!!!

En ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: nog steeds voor jullie.

Cynthia: :dance: :dance: :dance: Nog één nachtje slapen!!! :dance: :dance: :dance:

Liefs, Chantal.

Ik ben blij!!! En nee ben niet zwanger…maar…

We beginnen deze cyclus gelijk met IUI!!! Zodra ik ongi wordt moet ik gelijk het zkh bellen en een afspraak maken voor een echo op de dag 12. Dan kijken we hoe het gaat met de groei van de follikels en als het bijna tijd is voor een eisprong… Dan 's avonds een pregnylspuit halen en 36 uur later de inseminatie :dance: :dance: :dance: :dance:

ONZE KLEINE KANS WORDT EEN NORMALE KANS!!!

Had ik al gezegd dat dat ik heel blij ben hiermee???

Liefs, Chantal.

Jaaaa, supergoed! :mrgreen: Ik kan me voorstellen dat je hier dolgelukkig mee bent!

Tot straks! :wink:

JIIIIIIIPPPPPPPPIIIIEEE :thumbup: , goed nieuws zeg. Vrienden van mij hebben nu een gezonde tweeling van een jaar door IUI!!!

En ben je al ongi??

yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Chantal, wat heerlijk!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:-*

chantal

wat fijn dat er nu eindelijk echt wat gaat gebeuren, wie weet meteen al raak!!!

we gaan deze maand onze duimen helemaal stuk draaien voor je want dat hebben jullie verdiend!

ik ben erg benieuwd hoe je de iui-poging gaat ervaren, wij stonden aan de start ervan en hebben het uiteindelijk dus niet nodig gehad maar ben natuurlijk wel erg benieuwd hoe het gaat, wat het met je doet etc…

:pray: :pray: :pray:

He lieverds,

zo ben weer een beetje bijgekomen van dit goede nieuws. Ben er zo blij mee. Had echt verwacht dat we alleen maar een gesprek zouden hebben over hoe de iui en ivf en zijn werk gaan.

We zijn iig geval een stuk wijzer geworden. Over de iui en over ivf.

Maarre nu blijft het wachten op de ongi :? :? :? die er dus nog steeds niet is. (inmiddels dag 35)

Liefs, Chantal

Welkom: Waar blijft DE foto??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hazze: Hoe is het oppassen vandaag gegaan? Heeft Yvan fijn met zijn neefje gespeeld?

Ik denk morgen aan je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Cynthia: Het was weer gezellig!!! We spreken snel een keer weer af. :-* :-*

Linkie: Hoe gaat het met jou en Bas???

Moonfire: Hoe gaat het met je oor??? Ik hoop dat het weer wat beter gaat. Dikke :hug: :hug:

Dames, nog even een vraagje. Gaan we nog een keer meeten of is er geen belangstelling voor???

Liefs, Chantal

Ja jeetje, tjonge Chantal… Je bent net weg hier! :mrgreen:

Haha, meeten is gezellig, ik ben voor!

Was echt een fijne dag vandaag, morgen zal ik eens naar die twee foto’s kijken die ik heb gemaakt! (erg he, helemaal niet gedacht aan foto’s maken… :? )

Cynthia: Geeft niks hoor. We waren veel te druk met kletsen en… KOKken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maarre wil morgen wel graag die 2 foto’s zien :inlove: :inlove: :inlove:

Volgens mij…volgens mij…

ga ik…

vandaag…

ongesteld worden :dance: :dance: :dance: :dance:

Had sinds gisteren al last van krampen maar toen was mijn temp nog hoog (36.8 ) en vandaag was mijn temp laag!!! (36.3)

Dusse laat maar komen!!! Kan ik morgen gelijk gaan bellen voor de 1e echo afspraak. :dance: :dance: :dance: :dance:

Ikke is blij!!! WE GAAN NU ECHT BEGINNEN!!!

Liefs, Chantal.

chantal

dit is de eerste (en tevens de laatste keer :wink: ) dat je blij bent dat je ongi eraan komt!!

Ben blij voor je dat je met zoveel energie voor de eerste poging staat, dat moet dan toch ook gaan lukken :smiley:

Hier alles wel ok, ik ben zelf alleen zo ontzettend moe!

of het nu komt omdat ik zondag naar de jonge gezinnenbeurs ben geweest en dat nog wat te veel was (op dat moment voelde ik me prima) of dat nu alle vermoeidheid van 11 weken stress eruit komt? :think:

Ik geef me er in ieder geval maar aan over in de hoop dat ik me snel weer wat fitter ga voelen.

zometeen komt een collegaatje op de koffie dus dat is wel weer leuke afleiding!

En Bas natuurlijk… :inlove: die ligt nu in de box te spelen zo lief!!!

Hazze

sterkte & succes vandaag!!!

je moeder werd vandaag geopereerd toch?

toi toi toi!

:-* & :hug:

heb besloten echt geen foto’s van Bas op t forum te zetten maar wanneer de nieuwsgierig aagjes onder ons :wink: Bas willen zien, stuur me dan effe een pb met je mailadres dan mail ik er 1…of 2…0f 3…hi hi