juli 2005 stoppers duimen duimen duimen voor Kaatje! (#11)

Chantal, ik ben echt zo verschrikkelijk blij voor jullie… Maar dat weet je intussen al wel he? Ik hoop dat ik binnenkort ook voor jullie zo hard mag juichen als we gisteren samen deden voor dat ene berichtje wat we lazen, je weet het vast nog wel… :wink:

Welkom: Ik wil een buikfoto!!!

Hazze, heel veel sterkte en kracht gewenst. Ik hoop dat alles goed gaat verlopen! :hug:

Linkie, gewoon toegeven aan de vermoeidheid hoor, je lichaam doet dat niet voor niks. Je hebt nogal wat te verwerken gehad zeg, poehee… Ik heb er al heel veel last van gehad en bij mij was het ‘alleen maar’ een spoedkeizersnee. :?

Ik ben natuurlijk heel nieuwsgierig naar jullie Bas en wil 'm heeeeel graag zien! Mijn emailadres staat onder de msn knop, of wil je 'm in een pb nog hebben?

Oh ja, wat ik me afvroeg; heb je nu nog bevallingsverlof, of moest je al eerder weer aan het werk? Ik zat er gisteren nog aan te denken hoed dat zou gaan… :think:

Juul heeft trouwens vannacht fantastisch geslapen! Kun je niet vaker komen Chantal, je hebt echt een kalmerende uitwerking op haar hoor!

Enne, wil je de foto’s hier, of zal ik een topic voor ons in het showforum openen? Kunnen de anderen ook wat leuke kiekjes in kwijt wn kun je zelf kiezen of je daar gaat kijken.

Jaja die foto gaat er komen, want ik moet hem echt maken voor de 20 weken en ik ben er al 19 :eh: . Zal manlief weer eens lief aankijken.

Chantal, dat zou super zijn als de ongi vandaag doorzet.

Linkie ik ga even mijn e-mailadres doorgeven, ben veel te nieuwsgierig naar Bas.

KIJK MIJN ONDERSCHRIFT!!!

Jaaaaaaaa!!! (in gepaste kleur)

Even copy-paste vanuit de augustusdreumesen:

hier ben ik weer… kom net uit het zkh… met mijn moeder gaat het goed, de operatie is goedgegaan, ze is nog wat suf en heeft morfinepompje, dus de pijn was goed te doen daarmee. De gyn is bij haar bed geweest en heeft gezegd dat ze heel tevreden was. De uitslagen komen natuurlijk pas over een paar weken, maar goed, dat zeggen ze niet zomaar! Wij zijn dus heel positief en hopen dat we een groot deel van de behandeling hebben gehad. :pray: :dance: Ze hebben uit voorzorg ook de eierstokken verwijderd, omdat dat risicovol is voor uitzaaingen.

Nu ben ik moe, heb koppijn… ik ga nog even babyboom kijken en dan snel mijn mandje in. Het heeft me meer energie gekost vandaag, dan ik dacht. :zzz:

Chantal, top! Het gaat beginnen! Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor jullie, het zal vast goed gaan, dat móet gewoon! :pray:

Linkie, geef toe aan wat je lichaam vraagt, ook al is dat soms frustrerend. :hug: ik zal dit weekend ff mijn mailadres pb’en, ben ook erg nieuwsgierig naar je ventje!

Cynthia, :pray: dat dit het begin is van veel nachtrust :hug: :zzz: :thumbup:

lieve groet allemaal,

hazze

Hazze: ooooh dat klinkt wel goed zeg. Nu maar hopen dat ze geen uitzaaiingen heeft. Daar blijf ik nog even voor :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: :pray:

Cynthia: Waar blijven de foto’s van woensdag???

Welkom: Er heb je je man al lief aangekeken???

Linkie: Je weet mijn email adres wel. Ik houd me altijd aanbevolen voor een paar foto’s van Bas :inlove: :inlove: :inlove:

Hoe gaat het vandaag met je??? Voel je je alweer een beetje fitter?

Oef, ik heb zo’n buikpijn… Maar ik klaag niet hoor!!! Ben tenminste ongi geworden.

Heb net het zkh gebeld voor de 1e echo. Maandag 19 nov om half 11 is de FM. Mijn eigen gyn is er niet maar ga dan naar een ander toe. Spannend hoe het nu allemaal gaat. Morgen begin ik dus met de clomid. :dance: :dance: :dance: :dance: Het gaat nu echt beginnen.

Liefs, Chantal.

Chantal: wat een goed nieuws, eindelijk actie! Ik ga hard voor je duimen.

Hazze: gelukkig is alles goed gegaan met je moeder, veel sterkte :hug:

Meiden ik ben verder niet bijgelezen :mrgreen: Raak dit onderwerp op de 1 of andere manier steeds kwiet… :think:

Zorro, leuk dat je even binnen komt vallen en leuk dat je een knul gaat krijgen :dance: :dance:

Chantal, jippie een datum inzicht. Ik hoop dat je buikpijn wel snel weer weg trekt.

Even een link naar wat leuke foto’s van Bas. En nee nog steeds geen buikfoto, maar ik laat de camera in de keuken liggen zodat ik hem vanavond misschien niet vergeet :lol:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2061492#2061492

Zorro: :naughty: :naughty: Foei ons kwijtraken??? Dat mag niet hoor. :mrgreen:

Nee gekheid natuurlijk. Hoe gaat het met jou??? Ik heb her en der op het forum gelzen wat er in je leven bezig is. Meid zit je niet mee. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan.

En gefeliciteerd een zoon!!!

Welkom: Zo wat een grote knul wordt Bas al!!! Mooi lachebekje is hij :inlove: :inlove:

Kun je niet zelf een buikfoto maken of laat je dat liever over aan je man?

Liefs, Chantal

@karje

fijn zeg dat de ongi is gekomen…

en nu laat de rest ook maar komen…

effe een toespraak voor de aankomende ukkie: "mama en papa hebben lang genoeg gewacht nu, en zelfs de camera is er bijna op gesteld…

dus als je meteen media-geil bent is dit nu het moment :wink: "

en met mn oortjes is het nog steeds niet beter, maar wel minder pijn gelukkig, ben wel nog steeds half doof :shock: :mrgreen:

Bas is een lekker ding! :inlove:

Moonfire, fijn dat het weer wat beter gaat…

Zorro, als je ooit eens hulp nodig hebt, geef maar een gil hoor! En leuk, een jongetje! :mrgreen:

Foto’s van woensdag, het zijn er wel vier! :slight_smile:

Haha, Juul tot haar oksels in de dubbelvla…

Die wangetjes nog helemaal onder de macaronisaus… :inlove:

Cynthia: Niet alleen Juul’s wangetjes onder de macaronisaus. Ook mijn bloes en mijn broek omdat Juul het nodig vond de lepel bijna uit mijn handen te slaan :inlove: :inlove: :inlove:

Maar de foto’s zijn erg leuk :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Morgen krijgen we 3 logeetjes!!! Mijn neefjes komen allemaal logeren!!! Heb er zo zin in. Ben benieuwd hoe vroeg we zondag weer op moeten staan :inlove: :inlove: :inlove:

Liefs, Chantal

Volgende keer krijg jij ook een schortje, beloofd! :mrgreen:

Leuk, logeetjes! Ik ben ook benieuwd tot hoe lang jullie mogen slapen, hahaha! Wij zullen wel vroeg op zijn, maar als ze weer doorslaapt, dan geeft dat niks… :wink:

Oke das fijn!!! Maarre ik ben wel wat gewend met het knoeien van kids. De kindjes van mijn werk (en ik) zijn daar ook zo goed in.

Ik hoop echt dat ze weer doorslaapt. Gewoon weer even met de lavendelspray aan de gang. En als het op is gauw naar de tuinen!!!

Ik heb van mijn schoonzus begrepen dat Thijn 's avonds om 8 uur de laatste fles krijgt en dan doorslaapt tot 7 uur half 8 de volgende dag. Maar daar ben ik ook niet bang voor, denk eerder dat Jort 's morgens alweer op de gang mij staat te roepen omdat hij moet plassen :inlove: :inlove: En ach daarna kruipen Jort en Lars lekker bij ons in bed en is het groot feest!!! :inlove: :inlove:

Liefs, Chantal.

Cynthia: Thanks, super lief! Ik kom indrdaad vlak bij jou wonen straks zie ik :mrgreen: Kom ik gezellig eens op de thee!

Cynthia, lekker snoetje heeft Juul, ze kan zo lekker ondeugend kijken :inlove:

Chantal veel plezier met je neefjes.

En hier komt hij dan, niet de mooiste maar het begin is er. Gisteravond om 23.00 uur nog even laten maken :mrgreen:

Welkom: :inlove: :inlove: :inlove: Mooie buik zeg!!!

Je groeit al mooi!!!

Liefs, Chantal.

Nouuuu, ik vind 'm prachtig hoor! :clap:

Welkom: mooi rond bolletje hoor!!!

ooo wat lief :inlove: