:inlove: die navel… :inlove:
en Juul en Chantal = :inlove:
:dance: Mijn moeder is thuis! Ze mocht vanochtend naar huis! :dance:
Over 14 dagen de uitslagen en nu moet ze het natuurlijk thuis heel heel rustig aan doen :naughty: wij zullen streng zijn .
ik ga bankhangen nu!
groetjes, hazze
p.s. @krabje, fm = follikelmeting? :oops: zit niet in het ‘jargon’…
Hazze, super dat je moeder alweer thuis is, zal flink :thumbup: :thumbup: en een :kaars: aansteken dat de uislag over 2 weken goed mag zijn.
https://webmail.solcon.nl/src/download.php?startMessage=1&passed_id=7&mailbox=INBOX&ent_id=2&passed_ent_id=0
Bovenstaande link is zo lief, dat ik er met tranen naar heb geluisterd en het verhaaltje heb gelezen, dat ik het ook met jullie wilde delen.
Hazze: Fijn dat je moeder weer thuis is.
Ik blijf doorgaan met :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
voor jullie!!!
FM is follikel meting.
Zorro: :mrgreen: Voel je vij om ook een buikfoto te plaatsen!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Welkom: Ga zo even het linkje bekijken.
Liefs, Chantal.
Welkom: je moet je inloggen om het te kunnen bekijken. Wat is het voor een soort filmpje??? Als ik het weet kan ik bedenken of ik me daarvoor wil inloggen.
Liefs, Chantal.
Balen dat het zo niet werkt, ik weet niet hoe ik het anders hier kan plaatsen. Het was een filmpje met daarin een verhaaltje van een beertje die op een storplaats voor langere tijd lag en uiteindelijk gevonden wordt door een eenzaam meisje die met de beer naar haar oma gaat om hem op te lappen en hem daarna niet meer los te laten. Het moraal van het verhaal draait om vriendschap en het genieten van alle dag.
Als iemand hem toch wil zien, horen en lezen dat stuur maar een pb met je e-mailadres en danstuur ik hem even door.
hazze
super dat moeder alweer thuis is!
thuis is toch de beste plek om aan te sterken, nu maar hopen dat ze snel weer wat opknapt.
ik blijf hier voor je duimen want het blijven nog steeds erg spannende weken!!!
hoe gaat het met jezelf? trek je het allemaal een beetje of leef je nog te veel in een ‘roes’ om alles te bevatten?
welkom
mooie buikfoto hoor!!!
zorro
wat leuk je hier weer te zien en dat je in verwachting bent van een zoon, super!
cynthia en chantal
leuke foto’s dat ziet er erg gezellig uit :mrgreen:
Hier alles ok, ben deze week alleen omdat hubbie op cursus is en een aantal nachten ook niet thuis slaapt.
ben benieuwd hoe dat s nachts zal gaan, of ik wat kan slapen of toch steeds lig te luisteren of ik bas nog wel hoor ademen
Het was vroeg…maar wel gezellig!!! (niet op mijn haar letten :oops: :oops: :oops: )
@linkie: in dat opzicht gaat het wel goed met mij hoor. We leven per stap op dit moment, meer weten we immers ook niet, en dat gaat goed.
@chantal: wauw, dat ziet er supergezellig uit meid! Heb je het leuk gehad? Zo te zien wel, hoe vroeg was dit :mrgreen: .
Ik ben ziek thuis vandaag, blehhhh. Heb al sinds vrijdagavond diarree :sick: :oops: De hele dag niets geen ontlasting en dan 's avonds :shock: , maar nu ook al vanochtend en dan vertrouw ik mezelf niet hoor… Als het morgen nog steeds is, toch maar even naar de ha. Dan heb ik het al 5 dagen… lijkt me niet goed. Verder ben ik er niet heel ziek van, ook wel trek in eten enzo, beetje verhoging maar geen koorts. Buikgriep lijkt het me dan ook niet echt. Wel ben ik enorm moe, vandaag geslapen tot 13.30 :roll:
ik ga tafel dekken, mijn kerels komen zo!
groetjes,
hazze
Oooooh, ik had de hele foto gemist! Wat kjoet zo! :inlove:
Lekker zo wakker worden :mrgreen: :thumbup:
leuke foto chantal!!!
hazze
hopelijk knap je snel weer op, diarree kan erg vervelend zijn en ook erg vermoeiend
:hug:
hier het eerste nachtje zonder hubbie doorgebracht omdat hij op cursus is.
is best goed gegaan maar heb wel de eerste helft heel licht geslapen.
vanavond maar vroeg mn bedje opzoeken
Linkie, ik kon er in het begin ook niet tegen als Toine weg was. Ik dacht dat het hele bed voor mij alleen lekker zou zijn, mooi niet dus… Lag ik de hele nacht in mijn slaap naar Toine te zoeken! :roll:
Nu is het veel fijner, want Juul hoeft maar een kik te geven of ik sleep haar mee naar ons bed. Dat is heerlijk wakker worden met haar naast me… :inlove:
Chantal hoe is het ermee? Merk je verschil nu je aan de pillen begonnen bent qua bijwerkingen?
Welkom: Ik merk wel wat van de werkingen van de clomid. Ik kan op mijn werk aan tafel zitten en het dan ineens heel warm krijgen en 5 minuten later heb ik het weer heel koud. De opvliegers :roll: :roll: :roll: :roll: Ook heb ik wel een beetje lats van steken in mijn onderbuik. Ik hoop dat dat een goed teken is en dat de eitjes goed groeien.
Hoe gaat het met jullie???
Liefs, Chantal.
Welkom wanneer je heb je de 20 weken echò
Chantal, als de klachten niet verergeren is het wel vol te houden lijkt mij.
Ik heb vandaag de 20 weken echo gehad, foto’s komen nog als ze ingescand zijn, maar dat zal niet voor zondag zijn.
De kleine groeit prima en de placenta ligt helaas voor, vandaar dat ik de kleine nauwelijks/niet nog heb kunnen voelen. Ik krijg een extra echo rond de 36 weken om te zien of de placenta niet voor de uitgang is gaan liggen, maar alsnog ziet dat er niet naar uit. Op het moment ligt de kleine nog in stuit en het geslacht was niet zichtbaar, dus dat willen we verder ook niet meer weten.
welkom
fijn dat je een goede 20 weken echo hebt gehad.
lag de placenta de vorige keer voor de uitgang dan? of is dat omdat de placenta nu aan de voorkant ligt?
mooi dat de kleine zn beentje bij elkaar hield heb je wel een voorgevoel?
chantal
hopelijk hou je niet te veel last van bijwerkingen en is het clomid slikken maar een keertje nodig!
schrijf je nu ook op een ander forum?
hier alles ok.
moe maar dat is niets nieuws.
hubbie is weer thuis dus dat wordt vannacht weer lekker slapen.
fijn weekend!
Welkom: Das fijn dat de echo goed was. Nu maar hopen dat beeb zich nog wel omdraait en dat de placenta niet voor de uitgang komt te liggen.
Ben benieuwd naar de echo foto’s.
Linkie: Fijn dat hub weer thuis is. Alles goed met Bas???
Ik schrijf nu ook mee bij het iui forum. Maar verder zwerf ik overal zeg maar…
Liefs, Chantal.
Linkie, nee bij Bas lag hij mooi aan de achterkant.
Sinds gisteren de echo heb ik de kleine al een paar keer gevoeld en dat is zo fijn.
Welkom: Das fijn dat je beeb nu wel weer hebt gevoeld, Geniet er lekker van!!!