juli 2005 stoppers duimen duimen duimen voor Kaatje! (#11)

He het is hier rustig de laatste tijd. Waar is iedereen???

Morgen heb ik de 1e fm, ben erg benieuwd.

Liefs, Chantal.

Ik ben hiehieeer! :mrgreen:

Ik heb vandaag gewerkt en ben net een half uurtje thuis. Verder druk geweest met Juul die een nieuwe kies kreeg; ze had een hele blauwe wang aan de buitenkant! :shock: Maar sinds vandaag is hij door, met vier punten tegelijk. Nu nog vier kiezen en twee hoektandjes n dan is ze klaar!

Chantal, hoe laat moet je morgen? Spannend hoor! (en leuk ;))

chantal

supppper spannend zeg morgen!!!

dat is dan de volgende stap in het traject.

succes :-*

welkom

:inlove:

hier alles ok, dus eigenlijk niets te melden…saai he :wink:

He werkende vrouw :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Je bent er maar druk mee met het werken. Bevalt het nog goed???

Juul een blauwe plek aan de buitenkant??? Das heel vreemd. Geef haar maar een hele dikke :hug: en :-* van me!!!

Moet morgen om half 11 op het zkh zijn en om 11 uur aan het werk. Meld het morgenavond wel hoe het is gegaan. Vind het nu wel spannend worden!!!

Liefs, Chantal.

Ohhhh Chantal het is begonnen he… :shifty: spannend meid! Je eerste fm…

om de hoeveel dagen gaan ze nu meten? Ze doen het met echo toch?

Goed kijken en luisteren morgen! :thumbup:

Linkie, ik had nog steeds niet :oops: gereageerd op de prachtige foto’s van Bas :inlove: thnxxxx

hij kijkt maar wijs de wereld in hoor! Supermooi ventje, wees er maar trots op. Die van jullie drietjes vind ik errug gaaf! Zooooo gelukkige uitstraling :inlove: allebei!

Cynthia, blauwe plek van de kiesjes, ach arm schaapje. Een dikke :-* erop en hopen dat ze gauw door komen!

Met mijn mem gaat het heel goed gelukkig, ze houdt zich goed koest ook. :dance: Nog een dikke week en dan horen we de uitslagen :pray: :pray: :pray:

Hier alles goed, wel druk hoor! We missen nu onze oppas en onze hulp in de huishouding, dusssss aanpoten :oops: daarbij extra werken, oppassen op mijn neefje, fotoboekopdrachten en wat cursussen werk en prive = volle bak 8) ! We hebben een goed schema gemaakt en dat werkt prima, lekker duidelijk voor ons allebei :thumbup:

Nou, zonet dus (volgens schema :lol: ) alle was weggestreken :dance: Ik ga nu ff bakkie doen + een stukje banketletter :drool: ! Dat mag nu he, nu de Sint weer in het land is. Hebben jullie je schoen al gezet?

groetjes, hazze

@ chantal

een dikke :-* voor morgen ik steek een :kaars: aan voor jullie…

@ hazze

fijn at t allemaal beter is zeg met moeders

ik ben trouwens een beetje crea geweest en heb mn ramen beschilderd…

Moonfire: :thumbup: leuk die ramen!!!

En dank je wel

Hazze: Ik heb geen idee hoe vaak ik moet komen voor de fm. Het kan zijn dat ik over 2 of 3 dagen terug moet komen maar het kan ook morgen alweer zijn. Is dus nog niet te bekijken. Merk het straks allemaal wel.

En ja de fm doen ze met een echo, wel een inwendige echo.

Denken en duimen jullie voor me straks??? Ben nu toch wel een beetje zenuwachtig.

Liefs, Chantal.

Beetje laat, maar Chantal ik hoop dat het is meegevallen de 1e keer. Wel even bijgelezen maar even weinig tijd om te reageren, ik kom snel weer lezen en reageren.

En… en … en… hoe was het? Is het je meegevallen?

hoe groot was je ei nu? :shifty: of ben ik té nieuwsgierig?

:-*

Leuk gedaan Moonfire! Al helemaal in de stemming zie ik!

groet!

hazze

Kwam even kijken of Chantal al was wezen reageren, want ben ook erg benieuwd hoe het vandaag is geweest.

chantal

hoe ist gegaan meid???

ikke nieuwsgierig :oops:

cynthia

hoe is het nu met Juul en dr kies?

hopelijk nu niet meer veel last.

hazze

thanks :-* , we zijn ook super trots en gelukkig met ons kereltje!!

fijn dat het zo goed gaat met je mem (naar omstandigheden dan he?)

nog 1 week wachten dan weten jullie meer en krijgen jullie hopelijk goed nieuws!

enne…een nieuwe banner erbij…spannend!!!

ben jij trouwens mem of mama voor yvan?

ik ben wel mem maar verder spreek ik Nederlands met Bas, soms Fries wanneer mn ouders hier zijn

moonfire

leuk zeg!!!

vanmiddag heb ik een gesprek op mn werk over t vervolg, ik ben benieuwd!

dank je wel allemaal voor de complimentjes

@krabje

hoeist ?? :pray:

Linkie, ik ben 100% mem voor Yvan en hub is heit. Yvan wordt friestalig opgevoed. Ben geen diepfries of FNP’er hoor (integendeel!), maar we spreken thuis gewoon fries, ben zelf friestalig opgevoed en aan mij hoor je zelfs bijna niet dat ik friezin ben. Ik vind het gewoon leuk en belangrijk dat het in stand wordt gehouden. Wij praten dan weer niet helemaal ‘geef’ frysk, maar ‘in bytsje Feansters’ 8) . Yvan heeft ook veel friese boekjes, zoals van Kikker(t) en Bob de Bouwer hahaha… echt leuk! :inlove:

En wat voor gesprek heb je op je werk? ik heb vast iets gemist.

Chantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllll! waarbenjenou? :shifty:

Hazze, ik vind het wel leuk dat jullie Yvan Fries opvoeden, blijft het dialect mooi in stand. :thumbup:

Chantal, kom nooit zo vaak kijken op een dag bij dit topic, maar vandaag al wel 15 keer geweest, waar zit je nou, we missen je.

Nou nou, jullie zijn wel erg zeg :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nee gekheid natuurlijk, vind het wel lief dat jullie zo meeleven.

Ik heb gisteren een internetlozedag gehad. Is ook wel eens lekker, schiet ik tenminste op met het werk wat ik wou doen.

Maar even over mijn bezoekje aan de gyn. Aan allebei de kanten groeien wel eitjes, maar ze zijn nog niet groot genoeg. de grootste waren zo’n 8 mm aan allebei de kanten. Moet morgen weer terug komen voor een fm.

Vind het nu wel heel spannend worden. Gyn geeft aan dat met clomid een eisprong op dag 18/19 plaats vind. Maandag is dus dag 19 dus ik vermoed dat we dus of zaterdag of maandag gaan insemineren. Maar dat horen jullie nog wel.

Hazze; Hoe is het met je moeder???

En leuk friestalig opvoeden.

Linkie: Hoe was het gesprek op je werk??? Enne waar ging het over???

Hoe gaat het met de rest???

Liefs, Chantal.

chantal

viel het je mee of tegen deze eerste fm meting?

hoe groot moeten de eitjes zijn voordat ze gaan ‘springen’ en insemineren?

ik kan me heel goed voorstellen dat het nu steeds een beetje spannender gaat worden, je gaat steeds weer een stapje verder.

weer heel veel succes morgen en hopelijk dan GROTE eitjes :smiley:

welkom

foeii :naughty: Fries is een taal geen dialect :mrgreen:

hazze

super dat jullie Yvan Friestalig opvoeden, ik doe dus een beetje een mengelmoesje, het lukt me niet om de hele dag Fries te praten omdat ik te veel Nederlands om me heen hoor :oops:

Ik had een gesprek op mn werk omdat mn zwangerschapsverlof afgelopen is en ik nu dus in de ziektewet zit.

Ik heb aangegeven nog een paar weken rust te willen en krijg nu een oproep voor de bedrijfsarts om daarmee de eerste afspraken te gaan maken.

vanuit het werk is wel alle begrip voor mn situatie, gelukkig.

verder nog een paar collega’s gesproken, was leuk!

Linkie: De fm viel aardig mee. Alleen toe de gyn aan de linkerkant ging kijken was het wel wat gevoelig. Volgens mij moet een follikel zo’n 20 mm zijn alvorens hij springt.

Maar jeetje zeg, je verlof zit er al op??? Das wel heel snel, verlof gaat toch pas in met de uitgerekende datum in jou geval???

Maar wel fijn dat alles geregeld is.

Liefs, Chantal.

@Krabje wrote:

Das wel heel snel, verlof gaat toch pas in met de uitgerekende datum in jou geval???

ik had ook al zoiets van … He… nu alweer aan het werk, maar kijk eens naar de leeftijd van Bas, Krabje… ik denk dat het wel uitkomt 16 weken.

time flies… :mrgreen:

en Chantal, fijn dat je je weer even gemeld hebt… haha… morgen weer fm, hopen dat de iui dan dit weekend kan joh… oehoe… spannende tijden!

:-*

@hazze wrote:

ik had ook al zoiets van … He… nu alweer aan het werk, maar kijk eens naar de leeftijd van Bas, Krabje… ik denk dat het wel uitkomt 16 weken.

Ja maar kijk eens naar de leeftijd wat Bas nu zou moeten zijn!!! Volgens mij gaat het verlof is 4 tot 6 weken voor de uitgerekende datum en dan 10 tot 12 weken na uitgerekende datum in Linkie’s geval.

Als je eerder bevalt dan uitgerekende datum, tellen ze je verlof van uitgerekende datum en niet bevallingsdatum. Als je overtijd gaat dan rekenen ze vanaf bevallingsdatum.

Linkie: Daarom vind ik het al heel vroeg dat je verlof er al weer op zit.