juli 2005 stoppers duimen duimen duimen voor Kaatje! (#11)

Dames, nieuw deel geopend! om verder te kletsen en te duimen voor krabje en kaatje! Dat ze maar gauw een positieve test mogen hebben!



Ik zal straks het lijstje even overnemen uit het vorige deeltje.





Link naar het vorige deeltje

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1922312#1922312







Juli 2005 stoppers!!!



Klussers :pray: :inlove: :pray: Naam Leeftijd Stopdatum Ste beeb NOD



Kaatje 25 jul-05 1e





Zwanger :inlove:

Naam Leeftijd ste beeb Uitgeteld



Mowie 31 1e 14-febr 2008

Zorro 33 1e 23-mrt-2008

Welkom 27 2e 3-apr 2008

Krabje 31 1e 15 september 2008

Hazze 33 2e 11 oktober 2008



Bevallen :dance:

Naam Leeftijd ste beeb Uitgeteld Bevallen



Poemmelke 25 1e 22-mei-06 23-mei-06 Zoon Devano

Jentel 1e 27-jun-06 14-jun-06 Zoon Jay

Sofie 23 1e 1-jul-06 28-jun-06 Zoon Jochem

Cynthia 39 1e 22-jul-06 14-jul-06 Dochter Juul

Nala 28 1e 3-aug-06 10-aug-06 Dochter Ninthe

Hazze 33 1e 7-aug-06 9-aug-06 Zoon Yvan

Stiekem 24 1e 15-aug-06 12-aug-06 Zoon Kyan

Puk 30 1e 26-aug-06 27-aug-06 Dochter Emma

Marg 26 1e sep-06 12-aug-06 Dochter Britt

Moonfire 31 2e 1-okt-06 18-sep-06 Zoon Bryan

Baloe 30 1e 3-okt-06 13-okt-06 Zoon Luke

Welkom 26 1e 12-okt-06 6-okt-06 Zoon Bas

Nic 30 1e 22-jul-07 1-jul-07 Dochter Laura

Linkie 31 1e 25-sept-07 25-jul-07 Zoon



Verjaardagen

Puk 8-feb

Cynthia 9-mrt

Krabje 29-mrt

Hazze 1-mei

Nala 21-jun

Moonfire 13-jul

Welkom 24-aug

Poemmelke 18-sept

Linkie 2-okt

Baloe 6-okt

Marg 2-nov

Zorro 16-nov

Garfield 17-nov

Stiekem 30-nov

Bryan van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!

Moonfire, hub en gezin een heel fijne dag gewenst! :dance:

Hazze: jij bent snel :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Fijn dat jij het doet :-* :-*




Welkom: Gefelicteerd met je goede echo :dance: :dance: :dance:



Moonfire: Ook hier nog maar een keer.

Gefeliciteerd met Bryan!!!



Hazze: wbt het sluiten van het topic, volgens mij moet je idd een pb naar een van de modies doen. Ik heb het één keer gedaan en daar werd niks mee gedaan en dus daarna dus niet weergedaan :oops: :oops: :oops: :oops:



Zo straks weer even fijn aan het werk :dance: :dance: :dance: Ben benieuwd hoe de sfeer daar is.



Liefs, Chantal.

Bryan gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!



Hazze, leuk weer een nieuw deeltje.

jippie!!!

een nieuw deeltje!

hopelijk met veel goed nieuws!



bryan

gefeliciteerd met je 1e verjaardag!



hazze

hoe gaat het met jou?



chantal

super meid, nog 4 weken te gaan en dan hopelijk ook nooit meer nodig!

Ik zwaai even: we zijn aan het verbouwen thuis, dus even druk, druk.



Bryan: van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!

Liefs Marg

Er lag een envelop in de bus van bol.com voor mij. Maar ik heb daar toch echt niks besteld :think: :think: :think: :think:

Huuhhhh hier snap ik niks van. ga aan tafel zitten om te eten en het pakketje uit te pakken.

Begin eerst met de pakbon… cadeauverpakking en tital van iets, hmmm snap er echt niks van :think: :think: :think: :think:

Maar mijn gegevens staan er toch echt op.

Zie ik onderaan de bon ineens een zinnetje staan…



Voor mijn lieve schoonzus!!! Ik denk dat je dit wel leuk vind. Liefs en een dikke kus…



En op dat moment gaat de telefoon. Idd mijn schoonzusje :mrgreen: :mrgreen: Terwijl ik haar aan de telefoon heb pak ik het cadeautje uit. En het is…

























Een dvd van de film Rent. :dance: :dance: :dance: :dance:

We hebben samen de musical 2 keer gezien en een cd met de liedjes zit in de cd speler van de auto. Vind het echt gaaf!!!



Lief he???

ahhhhhh, dat is echt heel erg lief van je schoonzusje. Leuk dat jullie zo’n goede band hebben! Is het de broer van jou of van je hub of zus van je hub? beetje verwarrend, maar je snapt me vast!



Linkie met mij is alles goed. Met Yvan ook. :-*

groeit binkie goed? ben je een beetje tot rust gekomen nu Binkie dichterbij is? hope so, volgende week weer naar het academisch dus, ben je dan weer in een RmcD huis? Wat fijn dat dat bestaat!



Cynthia, hoe is het met jou en Juul? Gaat het weer wat beter met slapen?

:hug:



nou, ik ga slapen zo… ben zo ongi :sick: en zoooo moe :zzz: … bleh… morgen weer naar de baas, dus maar even goede nacht draaien.



groetjes,

hazze

chantal

wat lief :inlove: dat doet je zo goed!!!



hazze

maar even lekker rustig aan wanneer je zo moe bent en weer ongi :hug:



Binkie is nu 2730 gram dus gaat echt de goede kant op, is gewoon nu een kleine beeb :inlove:

nu hij dichterbij ligt, hebben we wel meer rust maar aan de andere kant vind ik het ook heel moeilijk om echt rust te vinden.

het feit dat hij nog steeds in t ziekenhuis ligt maakt dat ik toch een bepaalde onrust in mn lijf hou.

hopelijk knapt ie snel op van de operatie mogen we hem dan snel mee naar huis nemen



marg

hoe gaat het nu met britt?

Voor de gene die foto’s van ukkie twee willen zien http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1930369#1930369



Fijn dat Binkie alsmaar verbetert, hopelijk mag hij nu snel mee naar huis.



Chantal wat een lieve schoonzus, lief om iemand zo een “knuffel” te geven.

oh :o … wauw… Welkom, wat zijn ze mooooooi! :inlove: écht heel duidelijk! ik smelt… :inlove:

@hazze wrote:

Bryan van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!

Moonfire, hub en gezin een heel fijne dag gewenst! :dance:




hee dames,

dank je wel zeg, heb nu pas effe de tijd om hier te schrijven… :mrgreen:



@welkom

:dance: super meid



@krabje

lief he je schoonzussie :-*

Krabje: lieve schoonzus! Altijd leuk, zulke verrassingen!



Linkie: die rust komt wel als Binkie thuis is. Geniet nog maar even van het slapen 's nachts! :wink: :hug:



Met Britt is alles ok, behalve dat ze nogsteeds zuur spuugt. Dus maandag contact zoeken met de kinderarts. Wellicht toch een maagonderzoek.

Verder gaat het erg goed met haar en begint ze nu te staan. Zowaar! We moeten haar wel op haar benen zetten en haar benen goed onder haar zetten, maar als ze zich kan vasthouden, vindt ze het geweldig (en wij ook) Zo snel hadden we dit nog niet verwacht.



Iets minder leuk: hubbie zit thuis met burn-out. Ik zal jullie de details besparen, maar het is even wennen, om het zo maar te omschrijven. Een man die heel veel werkt, in ene hele dagen thuis. (Ik zit nu tussen de 2 banen in, dus ben ook thuis!). Volgende week begint hij (hopelijk) met therapie. Hij heeft wel al contact gezocht en zou maandag terug gebeld worden.



Iedereen fijn weekend,



Marg

ach Marg… wat balen een burnout bij je hub… :hug:

heel veel sterkte, goed dat hij openstaat voor therapie en ik hoop dat hij spoedig kan beginnen… Vaak komt er heel veel goeds voor de toekomst uit voort, maar voor je dat stadium hebt bereikt… :hug: je moet er doorhéén…



kga zo slapen, het wordt wel tijd haha…

ha :zzz:e

Marg, vervelend dat je hubbie een burn-out heeft, hopelijk krabbelt hij zichzelf snel weer richting de goed weg.

Leuk dat Britt op haar beentjes kan staan met een tikkeltje hulp. Vervelend dat ze nog zuur spuugt.



Chantal hoe is het met jou?

Hazze: dat cadeautje kreeg ik van de vriendin van mijn broertje.

Hoe is het met jou??? Alweer van de vervelende ongi af??



Linkie: fijn dat het beter gaat met Binkie. Wanneer wordt hij nou geopereerd???



Welkom: Ooooh wat een mooie echo :inlove: :inlove: :inlove: Die is wel heel duidelijk!!!



Marg: Oo dat ik vervelend voor hub. Nu maar hopen dat de therapie gaat werken.

:dance: :clap: Wat goed van Britt, dat ze staat :clap: :clap: :clap: :clap: :dance: :dance: :dance: Nu maar hopen dat ze het doorkrijgt en dan alleen een keer kan gaan staan. Maar ik vind dit al heel knap van haar. Gefeliciteerd met deze mijlpaal!!!



Cynthia: Hoe is het met jullie???



Met mij gaat alles goed. Hub en ik zijn gisteren met de 2 neefjes naar de kermis geweest hier in de stad. De jongens hebben genoten en wij dus ook :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Daarna nog lekker even wat eten bij de mac en toen weer naar huis. Hetw as een super dag maar hub was wel €60 kwijt voor een middagje kermis.

Vanmmiddag ga ik nog even met mijn mams er heen. Das ook elk jaar vaste prik dat we een dagje samen gaan. En morgen gaan we eens even een nieuwe garderobe halen. Wel noodgedwongen, door de ad ben ik zo’n 8 a9 kilo aangekomen en dus passen mijn broeken bijna niet meer.



Vanmorgen heb ik met hub nog een goed gesprek gehad. Ben toch aan het nadenken gegaan over de keuze iui of ivf. Ik wil graag van de gyn weten of we wel een goede kans hebben met iui. Als dat niet zo is dan wil ik toch gelijk voor ivf gaan. We wachten nu al zo lang en heb dan geen zin in nog meer teleurstellingen. Hub is het hier mee eens. Dus we moeten maar eens overlggen met de gyn.



Liefs, Chantal.

welkom

mooie echo! :inlove:



marg

och meid, jullie krijgen wel wat te voorduren zeg, nu ook hubbie nog een burn out en britt een maagonderzoek :hug:

fijn dat je desondanks nog wel ook de positieve dingen kunt zien zoals dat britt leert om te gaan staan :mrgreen:



chantal

fijn dat je zo genoten hebt, dat geeft weer een hele hoop energie!

succes met de mogelijke keuze iui of ivf.

voor zover ik weet doen ze iui max 6 keer, of er bij ivf maximum is, geen idee.

iui kan met en zonder hormonen, ivf is altijd met hormonen.

er zijn hier ook topics met vrouwen die ook met iui of ivf bezig zijn, misschien kunnen zij je ook nog raad geven?

heb er zelf ook een tijdje geschreven, vond dat wel prettig



wij vertrekken morgen weer naar het academisch ziekenhuis voor de liesbreukoperatie (= dinsdag).

worden dus weer spannende dagen :frowning:

ben dus de komende dagen weer afwezig.

Linkie heel veel sterkte de komende tijd en in het bijzonder dinsdag natuurlijk. Ik duim ervoor dat alles naar wens zal verlopen.

:hug:

Even snel, want heb even de fut iet om uitgebreid te schrijven: Linkie, succes de komende dagen!



Britt is een toppertje, dat blijkt wel weer! :thumbup:



Waanzinnig mooie echofoto’s van Welkom. Nee, ik krijg nog steeds geen kriebels! :wink:



En Chantal, je boft maar met zo’n familie, heerlijk! Je klinkt goed en vastberaden, top! Ik bel je van de week nog even, kunnen we even bijkletsen. (ik zou bijna weer af willen spreken, maar dat doen we wel als ik ook weer een beetje inkomen heb… ;))



Moonfire en Bryan, alsnog gefeliciteerd! :-*



Hier gaat het redelijk, maar ik kom van de week nog wel even uitgebreider bijkletsen als Toine weer aan het werk is. Die had vakantie namelijk.



Doeidoei!

Linkie: Succes in het zkh de komende dagen. Ik hoop dat binkie zijn operatie goed doorkomt en dat dan eindelijk in zicht komt dat hij naar huis mag!!! Ik ga heel hard voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Als we iui gaan doen moet dat toch wel met hormonen. Ik zit nog steeds met een tekorte luteale fase. Heb nu een cyclus van 29 dagen maar pas op dag 20 een verhoging in temp. (ei dus op dag 19). Ik weet nog niet zeker of ik daar (iui of ivf hoekje) mee wil gaan praten. Misschien zeg ik wel helemaal niks en vertel ik het pas als het raak is. ( :think: :think: weet alleen niet of ik dat wel kan :mrgreen: :mrgreen: )



Cynthia: Hee meid, je was er dus nog wel :mrgreen: :mrgreen: Had je al gemist!!! Maarre we spreken idd snel een keer weer af!! Dan kom ik naar jou toe en dan lekker naar het strand!!!

Is goed, ik spreek je dan van de week wel. Dikke :-* voor jou en Juul!!!



Liefs, Chantal.