juli 2005 stoppers duimen duimen duimen voor Kaatje! (#11)

Cynthia: Heb nog even een leuke anekdote. Vond het zelf wel heel toevallig.

Was gisteren bij mijn vriendin en ze had in de box een knuffel liggen die juul dus ook heeft. Pieternel dus :mrgreen: :mrgreen:

Ik vertelde haar het hele verhaal van onze ontmoeting en van de knuffel die juul heeft en dat jullie die pieternel hebben genoemd.

Sta ik even later bij haar in de deuropening tussen keuken en woonkamer, valt mijn oog op een schilderij die daar hangt. Ik kijk er goed op en wat ziet mijn oog… Het is ondertekend met











































Pieternel!!!



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: moest er wel even om lachen en gelijk aan jullie denken.

Ha, Pieternel in tha house! :thumbup:

Ik kwam de naam ook pas in een tijdschrift tegen, heel raar om te zien. Zo vaak hoor je 'm toch niet. :mrgreen:

nee inderdaad. maar vond het echt grappig!!!

:pray: Binkie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :hug: :hug: :hug:

dames hoe ist met jullie ??

er is zo veel gebeurdt in deze week…

qua ziekenhuizen etc etc…





bij ons gaat t goed, ik ben er ondertussen aan gewend dat Bryan 1 jaar is…

en geen baby B meer is :inlove:

Linkie: Hoe is het met Binkie gegaan met zijn operatie???



Moonfire: Met mij gaat alles goed. Heb eigenlijk geen nieuws.



Liefs, Chantal.

Ik ben ook benieuwd naar Linkie en Binkie, maar ze zullen wel veel bij hem zijn.



Verder heb ik ook niet echt veel te vertellen; we hangen hier nog steeds in de slaapproblemen van Juul en het gaat op en af. Vannacht was een redelijke nacht, dus daar kan ik weer een paar dagen op teren.



En dan zie ik ook nog de zon schijnen vandaag, als het zo blijft ga ik met Juul lekker naar de kinderboerderij! :mrgreen:

Linkie, hoe is de operatie gegaan met Binkie?



Was net zo slim te reageren in het “gesloten” topic :doh:



Chantal, lastig keuzes moeten maken. Vriendin van mij heeft bewust IVF gekozen, omdat de kans van slagen bij hun groter was dan bij IUI. Wanneer heb je weer een afspraak?



Jammer dat Juul zo wisselend slaapt. :hug:



Hier alles lekker zijn gangetje, Bas wordt over 9 dagen ook alweer 1 jaar, de tijd vliegt zo voorbij.

hai lieverds!



Operatie is goed gegaan en ons kereltje is alweer terug in het ziekenhuis bij ons in de buurt, nu aansterken en dan hopen we hem over een aantal weken toch echt thuis te hebben!

Ben erg moe van de afgelopen dagen, dus duik nu mn bedje in, later weer meer.

Linkie: Mooi dat de operatie van Binkie zo goed is gegaan. Nu maar hopen dat hij snel naar huis mag.



Welkom: Ben je zwanger ofzo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Reageren in het verkeerde topic. Hahaha.

We mogen 19 okt weer naar de gyn. Weet eig nog steeds niet wat we willen (weet wel wat ik wil maar dat wil hub niet) :oops: :oops: :oops:



Cynthia: :-* :-* :-* voor jullie.



Hier weinig bijzonders te melden. Alleen dat een vriendin van mij gisteren weer mama is geworden van een hele mooie meid Meike :inlove: :inlove: :inlove:



Liefs, Chantal.

Hoera, de operatie is goedgegaan, wat fijn Linkie. Nu hopen en duimen dat hij gauw met jullie mee naar huis mag… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



Cynthia, ach meis… :hug: hopen dat het gauw beter gaat met het slapen. En leuk een kinderboerderij… die hebben we hier helaas niet…



Chantal, ik zou het denk ik ook wel weten eerlijk gezegd. Ik zou gaan voor de grootste kans en dat is denk ik IVF…

wat is de reden dat je hub dat (nog) niet wil? :hug: :-

een een beebje :inlove: erbij in je vriendenkring, gefeliciteerd! mooie naam is Meike! Ik kreeg vandaag een geboortekaartje met de naam Amarins, ook zooooooooooooooooo mooi… stond op mijn lijstje als Yvan geen jonkje, maar een famke was geweest (maar niet op die van hub).

ik zal aan je denken de 19e, willen jullie voor mij duimen dat ik de 10e in de niersteenvergruizer kan… en niet weer van de lijst wordt geschrapt… en ik kijk er aan de andere kant niet naar uit, want au… maar toch: ik wil het achter de rug hebben… :?



Welkom, ik had het gezien haha… maar je hebt een goed excuus hoor! :lol:



Moonfire, het went toch redelijk snel he … dat ie geen baby meer is. Yvan doet nu ook heel veel dingen die écht geen baby meer zijn… (maar waar is de tijd gebleven! :shock: :hug: )



hier alles ok… beetje druk, maar eigen ‘schuld’… hihi, allemaal leuk hoor.

:-
fijn weekend allemaal!

hazze

@hazze wrote:

Ik zou gaan voor de grootste kans en dat is denk ik IVF…


Precies en dat denk ik dus ook… We wachten nu al zo lang en ik wil niet nog meer teleurstellingen hebben, zeg maar. Maar hub die zoiets van eerst iui proberen en daarna ivf.

Maar ik moet even kijken wat de verzekering daar over zegt. Ik ben maandag vrij dus dan ga ik maar eens naar de menzis toe. Kijken wat hun precies vergoeden en hoe dat in zijn werk gaat.



Amarins :think: :think: :think: mmm niet mijn naam… Maar wat was hubs naam voor een meisje??? (of wil je dat niet vertellen voor een evt 2e??? )

Maar ik ga heel hard voor je duimen de 10e en ik hoop dat het door gaat!!!



Liefs, Chantal.

@Krabje wrote:





Amarins :think: :think: :think: mmm niet mijn naam… Maar wat was hubs naam voor een meisje??? (of wil je dat niet vertellen voor een evt 2e??? )[/color][/b]




:silenced: my lips are sealed, het wordt namelijk dé naam, mochten we ooit een dochter mogen krijgen :inlove:



en ik ben blij, heb zojuist mijn digitale Canon camera ingeruild op een digitale spiegelreflex van Canon (400d) van 2 maanden oud! (wel bijbetaling uiteraard, maar mooie prijs) :dance: morgen gaan we hem op halen, jeuh!



fijn weekend (wat een …weer vandaag, morgen zou het beter worden geloof ik)

hazze

Oke dan vraag ik ook maar niet verder . Ik hoop dat je ons dat ooit mag gaan vertellen :inlove: :inlove: :inlove:



Gefeliciteerd met je goede deal :dance: :dance: :dance:



Liefs, Chantal.

:-*

hai hai



thanks voor jullie lieve woorden!

nu maar hopen dat binkie snel mee naar huis mag!



chantal

succes met het maken van een keuze, heeft de gyn niets gezegd over de kansen?

en wat bij jullie de ‘beste’ optie is om mee te beginnen?



ivf is wel een stukje pittiger dan iui omdat er bij ivf eitjes bij jou weggenomen moeten worden, iets wat bij iui niet gebeurt.

voor ivf was bij ons een wachtlijst, terwijl je met iui wel direct kunt beginnen (afhankelijk van je cyclus).

wij hadden recht op 6x iui maar na 3 pogingen werd er gekeken of we voor ivf op de lijst zouden worden gezet.

gelukkig voor ons was dit allemaal niet nodig maar wilde je dit toch nog even vertellen, misschien heb je er wat aan?



hazze

tuurlijk gaan we voor je :thumbup: de 10de, dan heb je het maar weer gehad!

Hee meiden,



Ik ben weer terug van weggeweest.

Moest wel even zoeken… stiekem een nieuw topic beginnen als ik niet op zit te letten :naughty:

Wij zijn even heerlijk weggeweest naar het zonnetje 8)

Dat hadden we hier nog niet echt gezien!

De vakantie was prima en heeft ook nog iets moois opgeleverd.

Althans… we hebben besloten om voor een kindje te gaan als we een nieuw huis hebben gevonden…

Nu hard op huizenjacht dus!! :lol:



Groetjes Garfield

Garfield dat is leuk nieuws allemaal: leuke vakantie, veel zon en ook nog een leuk vooruitzicht :dance: :dance:

garfield

wat super goed nieuws zeg!!!

ik hoop dat jullie snel in bezit zijn van huisje, boompje, beestje…euh kindje :wink:

Linkie, hebben jullie al enig zicht op wanneer Binkie eindelijk lekker mee naar huis kan?