Linkie: De reden dat we twijfelen tussen iui en ivf is omdat we niet zeker weten of het zaad van hub wel goed genoeg is voor iui. We weten dat ivf zowiezo een goede kanshebber is. Maar we twijfelen nog even door.
Hoe gaat het met Binkie???
Garfield: Hee meid,leuk dat je er weer bent!!! Enne op naar je beeb!!! das wel heel goed nieuws, nu maar hopen dat jullie gauw een huisje vinden!!!
Welkom:hoe gaat het met Bas en met jou en de zwangerschap???
Ben vanmorgen bij de menzis geweest voor info voor vergoedingen voor de behandelingen. Vanaf 1 augustus is er veel veranderd, vooral ook in ons voordeel!!! Eigen bijdrage voor de ivf is eraf, dus dat scheelt weer €365,- :dance: :dance:
Verder heb ik geen nieuws.
Liefs, Chantal.
chantal
aha ik snap het
fijn dat menzis je geld uitspaart al heb je het er natuurlijk voorover.
Met Binkie gaat het super goed!
Morgen hebben we een gesprek met de kinderarts, dan horen we wanneer hij mee naar huis mag :dance:
Ik laat het jullie natuurlijk weten zodra ik meer weet!
Linkie: Ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat je morgen een goed gesprek hebt met de kinderarts en dat Binkie heel snel naar huis mag!!!
En of we dat geld ervoor over hebben??? JA ECHT WEL!!! Maar tis wel lekker dat het niet hoeft. Kunnen we dat geld op een andere manier aan de beeb uitgeven :inlove: :inlove: :inlove:
Liefs, Chantal
Ben benieuwd Linkie
Chantal, lekker dat de eigen bijdrage eraf is, voor dat geld kunnnen andere leuke dingen van kopen
Bas heeft gisteren zijn eerste stapjes los gezet, ik en hubbie helemaal trots, want hij moet komend weekend nog 1 jaar worden en dan nu dit al.
Ik heb de kleine al een paar keer gevoeld en voel me verder prima, de ergste moeheid is er gelukkig weer vanaf.
Ik zwaai even naar jullie, vanaf mijn nieuwe werkplek.
Ik kan vanaf hier niet zo goed KOK-en, want ik heb het druk ennnn, iedereen kan zo meelezen op mijn beeldscherm…
Thuis KOK-en komt er niet altijd van, dus wellicht wat minder reacties van mijn kant (en 't waren er al niet zo veel :-()
Ik hoop dat alles ok is met jullie en tot snel.
Marg
- zwaait terug naar Marg
hoe is de eerste indruk? Ik kok ook niet op mijn werk hoor, alles wordt gelogd en ook te veel inkijk in mijn scherm… dus dat doen we wel thuis.
en minder kokken, ach als je ons zo nu en dan op de hoogte brengt van hoe het gaat met jou en je mooie Britt dan zijn we al snel tevreden hoor! Het vreeeeeeeeeeeeeeeeeet tijd, kok… :shifty: ik wil ook wat gaan minderen (neem ik me elke week weer voor, dus het werkt nog niet)
Garfield! ik had een wegwijzer voor je achtergelaten in het oude topic :mrgreen: en je hebt de broodkruimels gevonden en gevolgd… haha…
maar wat een heerlijk nieuws voor jullie, het zit goed he… super joh!
Ik hoop dat je gauw een mooi plekje mag vinden. Hebben jullie alweer serieus iets op het oog?
Chantal, extra centen is altijd leuk! :thumbup: je kunt er je geld wel in kwijt zeg maar… haha… (ervaringsdeskundige spreekt )
Linkie, heb je het gesprek al gehad, ik ben zooo benieuwd wanneer je binkie mee mag naar zijn nestje. ik hoop snel.
Welkom, Bas loopt los… knap hoor! lekker vlot! Yvan loopt nog niet los hoor, ook geen stapjes (hij kan het wel, maar hij doet het niet) alles op zijn tijd! Wat fijn dat je je beeb al gevoeld hebt… heerlijk voor je. En Bas bijna 1… omgevlógen he, dat jaar… (let it flow… )
nou, ik ga weer, hier alles goed, beetje druk met leuke dingen, dus ik ga snel verder, dat zeg ik… wil kok een beetje minderen haha…
:- hazze en Yvan
@hazze wrote:
Moonfire, het went toch redelijk snel he … dat ie geen baby meer is. Yvan doet nu ook heel veel dingen die écht geen baby meer zijn… (maar waar is de tijd gebleven! :shock: :hug: )
idd waar is die tijd gebleven :think:
eerlijk gezegd, ik weet t niet .... :mrgreen:
@chantal
wij duimen voor jullie :thumbup:
Welkom: :dance: :dance: jaaa Bas!!! Wat goed zeg
Zo Bas is wel een snelle jongen!!!
:inlove: :inlove: Baby gevoeld, ooooooh wat gaaf :inlove: :inlove:
Maarre waar blijft die buikfoto???
Marg: zwaai eerst terug Veel plezier op je nieuwe werkplek!!!
Hoe is het met jullie? Spuugt Britt nog steeds zuur???
Moonfire: Thanks :-*
Hazze: Zo’n vermoeden had ik al. Denk dat onze beeb een hele dure hobby wordt :oops: :oops: :oops: :oops: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Heb ik weer wat. Heb ik vanavond eigenlijk een vergadering. Ben ik helemaal gedouched en opgetut…wordt ik gebeld. Gaat vergadering niet door, directrice ziek. Zit nu lekker in mijn pyama voor de comp. Heerlijk!!!
Liefs, Chantal.
Yessssss!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik doe het maar even algemeen, want ik geloof dat iedereen wel een yesssss verdient… :mrgreen:
Linkie, ik ben heeeeeel benieuwd wanneer Binkie naar huis mag, ik hoop heel snel! Lekker in zijn eigen bedje, waar hij hoort…
Welkom, super dat bas zijn eerste stapjes heeft gezet. Juul deed het ook een week voor haar verjaardag. Wij trots natuurlijk, hahaha! Nu rent ze al aardig rond hier. Moet ook zeggen dat ze veel vaker valt, arm kind…
En de baby al gevoeld, super! :inlove:
Chantal, extra centjes voor de baby is nooit weg; het is zelfs het beste doel ooit!
Garfield!! Wat een geweldig mooie beslissing! Ik hoop dat je het wel allemaal met ons gaat delen… :mrgreen:
Marg aan een nieuwe baan begonnen zie ik, zozo… :thumbup: Minder op KoK is dan niet zo leuk, maar wel verstandig.
Ik heb ook een yessss verdient; wel twee zelfs! :mrgreen:
Juul heeft vannacht van 20 uur tot 8.30 uur doorgeslapen! Mag ze van mij veeeeeel vaker doen!
Enne… Ik heb vanmiddag gebeld naar een uitzendbureau en daar heb ik vrijdag een afspraak om me in te schrijven. Cynthia gaat dus weer aan het werk. En hoe meer ik erover nadenk, hoe meer zin ik erin krijg! En dan met name in het geld, hahaha! Nee, serieus, we hebben het geld echt nodig, maar het schept tegelijk ook wat meer ruimte en dat is nooit weg natuurlijk! :thumbup:
Zo, ik ga van pret maar even met mijn sims spelen… (ik heb heel decadent de sims op mijn goede comp aanstaan en zit nu op mijn oude maccie ernaast te KoKken, hihihi…)
@Krabje wrote:
Heb ik weer wat. Heb ik vanavond eigenlijk een vergadering. Ben ik helemaal gedouched en opgetut…wordt ik gebeld. Gaat vergadering niet door, directrice ziek. Zit nu lekker in mijn pyama voor de comp. Heerlijk!!!
Liefs, Chantal.
Dus jij zit opgedoft in je pyama? :mrgreen:
@Cynthia wrote:
@Krabje wrote:
Liefs, Chantal.
Dus jij zit opgedoft in je pyama? :mrgreen:
Ja, lekker parfummetje op. Plamuur op het gezicht, haren netjes in het gelid.
En mijn pyama en crocs aan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:dance: :dance: :dance: Voor Juul en Cynthia!!! Nu maar hopen dat Juul vannacht ook zo gaat slapen Meid heerlijk, dus jij hebt lekker bij kunnen tanken vannacht. Super!!!
En weer aan het werk, spannend hoor. Heb je de opvang voor Juul al geregeld???
Als je dan lekker aan het werk bent, gan we straks lekker een keer decadent sjoppen!!! Lijkt me een goed plan!!!
Dikke knuf voor jullie :-* :-*
Hahaha, mafkees! :mrgreen:
Ik ga eerst de weekenden werken tot we opvang hebben geregeld. Dat zal waarschijnlijk een gastouder worden en wat ik begreep kan dat best snel voor elkaar zijn. Ik wil uiteindelijk gemiddeld zo’n drie dagen per week gaan werken. En dan gaan we in Utrecht bij Oilily shoppen, oke? :mrgreen:
:shock: :shock: :shock: Mafkees :shock: :shock: :shock: :shock:
Wie ikke???
Shoppen bij oililly??? Pff daar houdt mijn (oililly)portomonnee niet zo van :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Maar houd je er wel even rekening mee, ook al heb je plek bij een gastouder…het moet ook klikken met die gastouder!!! En anders breng Juul maar naar Hengelo. Dat klikt zeker wel :inlove: :inlove: :inlove:
Enne zet je msn eens aan!!!
Jaja, dat van die gastouder weet ik…
En nee, ik zet mijn msn niet aan, zit tv te kijken. Misschien om half elf nog even? :-*
ok kijk maar even. Ik ben er nog wel even. :-* :-*
wat is het hier gezellig!!
goed nieuws:
Binkie mag vrijdag mee naar huis!!!
:lol: :inlove: :mrgreen: :dance: :-*
we hebben er heeeeeel veel zin in, maar aan de andere kant is het natuurlijk ook super spannend want hoe zal het gaan.
Gordijnen dicht, telefoon uit, bel eraf …en genieten!
sorry alleen even egoberichtje deze keer :oops:
Jaaaa, gefeliciteerd!!
Kun je geen uitgestelde kraamzorg voor een paar dagen krijgen?
hiep hiep hoera voor Linkie en Binkie!
vrijdag al!
:dance: :dance: :dance:
natuurlijk ben je even ego! heb je wel verdiend! :-*