juli 2005 stoppers duimen duimen duimen voor Kaatje! (#11)

uitgestelde kraamzorg moeten we zelf betalen omdat we er niet voor verzekerd zijn en inmiddels weten we zelf ook al een heleboel omdat we dat al in het z-huis geleerd hebben.

Via de couveuse afdeling krijgen we nog een aantal nazorgcontacten aangeboden dus dat is wel heel fijn!

He ik ga me weer klaarmaken en naar ons mannetje toe!!!

fijne dag nog iedereen!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: JOEPIE!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Linkie ontzettend fijn dat dat Binkie vrijdag mee naar huis mag. En nu gaat inderdaad het grote genieten beginnen. Super meid, je verdiend het!!!

Liefs, Chantal.

Hoe is het met iedereen???

met mij gaat het goed. Ik ben vandaag weer bij de ha geweest, hij wou gelijk weten hoe het ging met afbouwen van de ad. Het gaat SUPER!!! De ha is heel blij dat het zo goed gaat. Hij zat me zelfs te vertellen dat ik straks met ivf zwanger ga worden van een :shock: 27-ling :shock: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Hij zat me dus mooi de gek aan te steken.

GOOD GOAN!!! Liefs, Chantal.

Wahahaha, een 27-ling! Waar wou je dat laten dan, grinnik…

Hier gaat het aan de ene kant wel lekker en aan de andere kant helemaal niet en die andere kant zijn dus de nachten. Pfff, ik hoop dat ze een keer door gaat slapen. Een troost; een vriendin van mij heeft hetzelfde probleem met haar zoontje en hij is vijf weken jonger dan Juul. Ik sta hier dus niet alleen in.

Dus moeders van kinderen die wel doorslapen: jullie boffen maar! :mrgreen:

Maar verder voel ik me wel oke, vrolijk, zin in om weer te werken enzo…

Cynthia: Waar ik die 27 kids wil laten??? Meid dat wil je niet weten :shock: :shock: :shock: :lol: :lol: :lol: :lol:

:hug: :hug: :hug: Dikke knuffel voor jou!!! Knuffel Juul maar even plat namens mij, misschien wil ze dan wel even slapen…

Anders moet ik maar een één of ander verwen/slaappakketje voor je samenstellen en opsturen.

Succes morgen bij Randstad. Ga :thumbup: dat ze een leuke baan hebben voor je.

En nu ga ik zo even voetbal kijken. Onze FC speelt zo en is live op tv. Ik ga naar bed kijken en hub zit in het stadion, tegen de tijd dat hij weer komt slaap ik al.

Come on Twente Enschede!!! (sorry ben wel voetbalsupporter :mrgreen: :mrgreen: )

nogmaals een egoberichtje :oops:

Helaas komt Binkie morgen toch nog niet thuis.

Vandaag is zn wond van de liesbreuk ontstoken geraakt waardoor dit opengemaakt moest worden.

Zodra dit weer de goede kant op gaat (ws een kwestie van dagen) mogen we em eindelijk meenemen.

Wel even weer een domper voor ons alle drie, maar we zijn blij dat dit niet thuis is gebeurt.

:cry:

Linkie, nix geen egoberichtje hoor! Ik wilde net een berichtje posten dat je morgen vooral moest genieten van je mannetje thuis… maar helaas een kinkje in de kabel :cry: . Bekijk het idd maar van die kant, blij dat het niet thuis is gebeurd…

maar toch, een domper ja…

hopelijk is het een kwestie van een paar dagen en dan gaat dan ook eindelijk voor jullie het Grote Genieten (kijk maar even door de post van Cynthia heen, no offense Cynthia :wink: :-* :hug: ) beginnen, dat móet gewoon! :pray: :dance:

het is een zure appel, neem maar snel een hap, deste eerder is ie op! :sick:

lieve groet,

:hug: hazze

Linkie, wat ontzettend balen zeg. Hopelijk mag hij dan ook echt komende week lekker mee naar huis :pray:

Cynthia, dat lijkt me zwaar als ze nog niet doorslaapt. Als Bas dat nog niet zou hebben gedaan, waren we echt niet aan een tweede begonnen, want dat is zo zwaar. Ik hoop dat ze besluit om jullie snel blij te maken en dus lekker door te gaan slapen. :hug:

Chantal, wat fijn dat het afbouwen zo goed gaat. 27 ling??? 2 ling is ook erg leuk :wink: :mrgreen:

Linkie: :hug: :hug: oooh meid, das balen zeg. Nu maar hopen dat Binkie gauw opknapt en toch mee mag naar huis. :pray: :pray: :pray:

Welkom: Een 2-ling??? Oooh dat lijkt ons geweldig :inlove: :inlove: :inlove: Das iets wat hub en ik wel helemaal zien zitten. Maar zelf 1 is goed :pray: :pray: :pray: :pray:

Cynthia: Hoe was het bij randstad vandaag???

Liefs, Chantal.

@linkie

:hug: komt goed meid, ze kan beter 1 dag langer in het ziekenhuis nu zijn, dan dat ze strakjes nog zieker wordt en dan wer dagen cq weken daar moet verblijven,

neemt niet weg dat het ABSOLUUT NIET LEUK IS…

dikke :hug: van mij

@krabje

ooo meiske toch :mrgreen: ik ben hele blij voor jou/julle dat het eraan staat te komen :dance: :inlove:

ik / wij duimen voor jou hier allemaal…

verder gaat t allemaal best goed weer hier, alleen een nieuwe fase van Bryan, we blijven in bedje staan en scheeuwen totdat we omkiepen… :wall:

en dan slapen we pas :think: :mrgreen: :inlove:

Moonfire: das lief van je. We wachten nog wel even af, ben heel benieuwd wat de gyn gaat zeggen als we daar komen. Hoop dat we heel snel met de behandelingen mogen beginnen.

Linkie: Is Binkie nu al thuis???

Vind het wel jammer dat we nu weer een ronde verder gaan. Had graag gehad dat we deze maand toch zwanger waren geworden. Onze uitgerekende datum zou dan onze trouwdag zijn, 10 juni. Maar ben helaas toch weer ongi geworden.

Liefs, Chantal.

@krabje: een hele dikkkkkkkkkkkke :hug:

@moonfire: binkie is een he in plaats van een ze :mrgreen: :wink:

Hazze: Dank je!!! En zie je op tegen de 10e??? Ik ga hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat het doorgaat en dat je er weinig tot geen last van zult hebben.

Liefs, Chantal.

Ps. Je bent goed wakker want dat van Moonfire heb ik helemaal overheen gelezen :mrgreen: :mrgreen:

Even wat foto’s van Bas zijn verjaardag

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1972677#1972677

Linkie hoe is het met jullie knul?

Welkom: Zie pb :wall: :wall: :wall: :wall:

BAS VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG!!!

Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en flink verwend bent!!!

Liefs, Chantal.

Oh ja… Welkom: gefeliciteerd met Bas z’n verjaardag!! (Wilde hij niet in de taart graven, of mocht hij het niet? ;))

JIPPIE GOED NIEUWS!!!

:dance: :dance: :dance:

BINKIE IS THUIS!!!

:inlove: :inlove: :inlove:

chantal

:hug: balen toch weer ongi

welkom

gefeliciteerd met Bas zn eerste verjaardag

:smiley:

hazze

thanks!

Linkie: Joehoe!!! danst heel uitbundig door de computerkamer

Wat geweldig nieuws zeg. Nu gaat echt het grote genieten beginnen.

Ik stuur je zo even een pb.

Liefs, Chantal.

owww, ik ben wat vergeten… :oops: Welkom, van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Bas! Leuke foto’s, die taart ziet er :drool: uit! Hebben jullie een leuke dag gehad? grote jongen is Bas, doet niet onder voor mijn Yvan, hoe groot is hij nu? Yvan is denk ik nog geen 80 cm en is morgen 14 maanden.

Linkie, GENIET GENIET GENIET !!! :dance: :inlove:

groetjes, hazze

Linkieeeeeee! Wat geweldig dat Binkie thuis is! Inderdaad: geniet, geniet, geniet!

En jeetje, wat zijn jullie jongens groot… Juul is volgende week 15 maanden en is 78 cm.