juli 2005 stoppers duimen duimen duimen voor Kaatje! (#11)

Zo weer even koktijd…

Pff ben helemaal kapot. Ik was vandaag vrij en had me bedacht dat ik wel kon gaan poetsen vandaag. Was al mooi op tijd wakker (zat om 7 uur al de krant te lezen en te ontbijten :? :? en dat op een vrije dag) en om half 9 was ik al bijne de c1000.

Heb nu ook gedaan wat ik al heel lang wou doen maar steeds niet aan toe kwam, zolder opgeruimd en schoongemaakt, trapkast schoongemaakt, oven schoongemaakt en bovern alles gedaan. Nu alleen nog schoon beddengoed erop en ik ben klaar…

Ik ga zo mooi even languit (in mijn net schoongemaakte) bad liggen. Even relaxen, heb gewoon pijn in mijn rug.

Hebben jullie een leuke dag gehad???

Liefs, Chantal.

Jippie Binkie is thuis. Linkie en hubbie geniet maar flink!!! :dance: :dance:

Bas was met 11 maanden 78,5 cm en woog 12,1 kg

Bas mocht wel in de taart maaien, graag zelfs, maar helaas dacht hij er anders over. :roll:

Bedankt voor de felecitaties.

Dan is Bas dus groter dan Yvan is, en zwaarder. Ik denk dat Yvan ca. 11 kg is nu. Fijn hoor dat hij het zo goed doet Welkom.

en die taart, tsja… je kunt ze niet sturen he… :wink: en dat graaien in eten komt vast wel op een ander moment hihi…

Chantal, kom je hier ook even? :wink: Bezig bijtje hoor! :thumbup:

nee hoor, hier is het meestal ook wel goed aan kant, hou niet van troep, bovendien heb ik een hulp :thumbup:. Nu maar even uitrusten joh, lekker voetjes omhoog, genieten van een opgeruimd huis (en een opgeruimd hoofd? schoonmaken wil hier nog wel eens een therapeutisch effect hebben :wink: )

Cynthia, hoe was het bij Randstad? Hebben ze al iets op het oog voor je?

Hoe mijn dag was… Vandaag heb ik hard gewerkt, morgen heb ik de hele dag cursus en dan woensdag naar het zkh. Ik kijk er tegenop en ook wel naar uit, dan hebben we dat maar weer achter de rug, én willen we kijken of er een brusje voor Yv mag komen… :inlove: :shifty: zonder daarmee Krabje en Kaatje te willen kwetsen… :hug: het is jullie immers ook zó gegund! :-* Ik hoop dat het traject dat jullie ingaan binnen de kortste keren zal leiden tot een prachtige positieve test en een superzwangerschap, dat hebben jullie wel verdiend.

groetjes, hazze

Hazze: ik ook even bij jou aan de poets??? :hand: :hand: :hand: :naughty: :naughty: :naughty: :snooty: :snooty: :snooty: :snooty: Nee ech nie!!! Ben allang blij dat ik mijn eigen huis weer aan de kant heb. Nu kan ik morgen weer gerust gaan werken.

Ik opgeruimd in mijn hoofd??? Ja ben de hele dag al aan het neurien :inlove: :inlove:

Enne je weet hoe ik er over denk :inlove: :inlove: :inlove: Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: heel hard dat Yvan gauw een brusje mag krijgen.

Liefs, Chantal.

Even snel:

Joepie: binkie is thuis. Wat zal dat heerlijk zijn!

Wij hebben met Britt ook geen kraamzorg gekregen omdat ze “te lang” in het ziekenhuis gebleven was. Ik vondhet ook niet nodig. Je leert er alles: in bad doen, verschonen, temperaturen. En zelf ben je al helemaal hersteld, dus je hoeft niet op bed te liggen. Dus waarom nog kraamzorg? Wij kregen wel een kraam uitkering (450 euro) die hebben wij aan Britt gegegevn, maar daar hadden we nog enkele uren kraamzorg van kunnen kopen.

Bas: geleficiteerd met je eerste verjaardag!

Wat ben je al een grote kerel zeg!

Ik ben nu in mijn tweede week op mijn nieuwe werk. Het is nog even rustig omdat ik nog niet ingewerkt ben. Heb wel al e.e.a. ondernomen en een hoop afspraken staan om met mensen te praten.

Britt is een drama 's nachts. Het inslapen is geen probleem maar rond 1 uur wordt ze wakker en krijst gerust 3 uur lang achter elkaar. Ik ben dus zelf wel erg moe en sleep mij overal naar toe, maar echte energie heb ik niet. Ik geloof dat er meerdere hier zijn die dat hebben (he cynthia & Juul?). We hebben gisteravond voor het eerst toch maar weer pap gegeven om 23.00 uur wanneer wij gaan slape en zowaar: ik heb een hele nacht mogen slapen!

Iedereen een dikke kus,

Marg

Hazze: Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: vandaag voor je!!!

Ik hoop dat het snel gaat en je niet teveel pijn hebt.

Liefs, Chantal.

@Bas

:shock: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!! :clap:

@binkie

WELKOM thuis !!! :clap: :dance:

@krabje

:hug: effe een dikke knuffel voor jou…

och misschien heb je dan wel een een giga dikke buik op je trouwdag :pray: met heel veel leven erin :wink:

ik ga zelf strakjes met Bryan naar het CB toe, extra controle,

hij eet bijna niets en drinken gaat wel redelijk :think:

dus effe wegen en meten, en dan zien we wel weer verder

hij is gelukkig wel helemaal OK, lekker vent die ondernemend is !! :dance:

Hallo dames,

Zoals beloofd laten we jullie even weten hoe het is gegaan met Bryan op het consultatiebureau.

Zoals verwacht is hij inderdaad afgevallen, maar daarin tegen is hij bijna 3 cm gegroeit in dikke 2 maanden tijd.

De arts maakte zich nog geen zorgen, omdat het nog de uitwerking zou kunnen zijn van de virusinfectie wat hij heeft gehad.

Maar voor volgende wek vrijdag zou hij weer moeten gaan eten,

zo niet dan moeten we de maandag erna na de huisarts gaan voor verder controle

Als hij naar verwachting gaat eten dan moeten we op 29 oktober terug komen bij het consultatiebureau om te wegen en meten.

Als tip gaf de arts mee om callorie-rijker voedsel erbij te geven, zoals volle yoghort / biogarde enzo gemengd met fruit…

Dus gelukkig geen reden tot paniek

Hazze

Hoe is het gegaan?

Ik hoop voor je dat je je snel weer fit voelt!

Jippie straks hopelijk snel een brusje voor Yvan.

Marg

Vervelend dat Britt s nachts zo in de weer is.

Hopelijk helpt de papfles!

Moonfire

Fijn dat het CB nog geen reden voor zorg had, hopelijk begint Bryan snel weer ‘normaal’ te eten

Hier zijn we druk aan het genieten van onze kleine man!

Heerlijk dat hij nu 24 uur bij ons is.

We moeten nog wel een ritme vinden met zn drietjes en ik zelf merk dat nu de verwerking begint.

Voel me met periodes erg moe, zowel lichamelijk als psychisch.

pffffffffffffffff tot DRIE keer toe een fatale fout en internet moet worden afgesloten… ik laat het er even bij GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

groetjes aan iedereen

met mij is alles goed gegaan, thnx voor alle duimen, over 2 weken controle, dan duimen voor een ‘schone’ foto!

dikke :-*

hazze

snel posten!

hazze

fijn dat alles goed is gegaan!!

we blijven nog even voor je duimen!

fijn weekend.

Hai hai

wat is het hier rustig zeg, iedereen aan het genieten van het mooie weer :smiley:

Bij deze verklap ik dan ook eindelijk de naam van onze zoon: BAS

Het gaat super met hem! :inlove:

Bas… :inlove: :inlove: Mooie naam! BEn blij dat het met jullie zo goed gaat!

Hazze, ik duim ook voor je schone foto hoor! :thumbup:

Hier ook alles goed, heb vanhet weekend weer voor het eerst gewerkt sinds anderhalf jaar en het was heerlijk! Ik zat er gelijk weer helemaal in. Geef mij een natte washand aan mijn had en ik ben in mijn element, hahaha! BEn wel kapot nu en heb overal spierpijn. Gelukkig ben ik doordeweeks nog lekker vrij…

Oh ja, ze vroegen me gelijk of ik bij hun wilde solliciteren. Ze waren erg tevreden en hadden al meteen het gevoel dat ik helemaal bij hun team pastte. Kijk, dat is altijd fijn om te horen natuurlijk! :mrgreen: (werk nog via Randstad)

Zo, ik ga Juul een bakkie eten geven…

Linkie, wat is Bas een mooie naam.

Ben blij voor jullie dat het zo goed gaat!

Dikke :-* van ons!

Cynthia,

He, je bent weer gaan werken! :thumbup:

Goed zo meid!

Britt slaapt sinds we de papfles geven weer eenhele nacht door!

Ik heb nog nooit zoveel geslapen het afgelopen jaar!

Heerlijk, dit weekend hebben we zelfs tot half 10 mogen uitslapen.

(Wel om 6 uur de fles gegeven, maar daarna heeft ze lekker doorgeslapen!)

Iedereen fijne dag!

Marg

goeiemorgen :smiley:

cynthia

je voelt je dus heerlijk in je element op je werk, super!

fijn dat het van beide kanten zo klikt.

marg

wat heerlijk voor jou en britt (en hubbie natuurlijk :wink: ) dat er nu weer goed geslapen wordt!!!

Marg wat fijn dat jullie weer een fijne nachtrust hebben. Wat een flesje al niet kan doen. :clap:

Linkie, leuk dat je de naam bekend hebt gemaakt. Gave naam hé!!! :wink: :wink: :inlove:

Fijn dat het thuis ook zo goed gaat.

Hazze, fijn dat het is goed gegaan. :dance:

Bas is nog steeds niet helemaal lekker. Hoest nou wel beter zijn slijm op. Gelukkig slaapt hij wel lekker door.

Donderdag mag ik weer naar de vk en dan horen we voor de eerste keer het hartje van ukkie.

@linkie

wat een mooie naam zeg !

Bas :clap:

en fijn dat jullie samen geniet !! :dance:

Hazze: Ik hoop dat je een schone foto krijgt!!! Hoe is het verder gegaan???

Linkie: Een zoon Bas!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Mag ik je vragen waarom je nu wel de naam bekend maakt??? Vind het wel heel gaaf hoor :mrgreen: :mrgreen:

Hoe gaat het nu met jullie en Bas nu hij thuis is???

Moonfire: Gelukkig dat het niet iets schokkends is van Bryan. Nu maar hopen dat hij lekker gaat eten.

Cynthia: Wat gaaf dat het werken zo leuk was!!! En ook erg fijn dat ze zo tevreden over jou waren. Nu maar gauw solliciteren.

Ga je dan ook door de week werken??? Vraag is ook eigenbelang hoor, ik wil gauw een weekje vakantie nemen en dan bij jou op bezoek komen. Maar dat overleggen we nog wel.

Hoe gaat het met Juul en de slaaptraining?

Marg: ooh das fijn zeg dat britt daardoor lekker gaat slapen. Nu maar hopen dat het zo blijft.

Welkom: :inlove: :inlove: ooh hartje luisteren :inlove: :inlove: Geniet er maar van.

Hoe gaat het verder met je zwangerschap en met Bas???

Zo nog een paar daagjes en we weten meer van de gyn. Spannend, ik denk dat we toch we eerst voor iui gaan. Als we dan toch op de wachtlijst komen voor ivf dan intussen maar andere kansen benutten. Maar hoe en wat precies…dat wachten we wel af.

Vandaag heb ik een gesprek met de directrice gehad, vooral ook naar aanleiding van het functioneringsgesprek. Het veranderd nog niet veel en ze heeft niet genoeg vertouwen om mij meer uren te geven. Denk dat ik dan ook maar niet meer ga werken dan 15 uur :liar: :liar: :liar: :liar:

Bah!!! Ze denkt door alles wat me nog te wachten staat dat ik nog te wankel in mijn schoenen sta, ze wil meer zekerheid hebben dat ik zo stabiel blijf. Vond het niet zo’n leuk gesprek. :cry: :cry: :cry:

Liefs, Chantal.

Even snel voor CSI weer begint:

Ik ben een beetje ziekjes, dus niet echt de fut om uitgebreid te reageren, maar ik heb wel een zooi superfoto’s!

Voor de geinteresseerden: KLIK

En Chantal: je bent heeeeeel erg welkom! Voorlopig werk ik alleen nog in het weekend, dus… :dance:

Cynthia: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Wat een Geweldige foto’s!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ok ik laat je weten wanneer ik vrij ben!!! :dance: :dance: :dance: Heb er nu alweer zin in!!!

Liefs, Chantal.