Linkie, mooie naam hoor… Bas (ik had wel gedacht dat Welkom hem ook mooi zou vinden haha :mrgreen: ). Gaat alles naar wens met de kleine man? Mogen we nu ook eens een fotootje zien of wil je dat niet? of posten in een besloten deel en dan een linkje naar ons en dan weer verwijderen…? Ik ben zo benieuwd naar je schatje :inlove:
Moonfire, hoe gaat het nu met het eetgedrag van Bryan? Hopelijk wat beter… :hug: Hier heeft Yvan ‘fases’ dat ie heel goed eet (alles) en dan wil ie niks (alleen brood, yoghurt en thee gaat er dan in). Als hij weer in een niet-fase zit, proberen we hem wel eens af te leiden met een klein speelgoedje (sleutelbos of zo) en dan gaat het mondje weer keurig open als er een lepel in beeld komt. Soms werkt het ook niet hoor, maar vaak wel.
Denk je dat het ‘gedrag’ is of iets anders bij Bryan? knufje voor jou, vermoeiend… :hug: je wilt zo graag dat ie goed eet.
Welkom, alles goed met jou, Bas en brusje? Ben je nog erg moe?
Hoe kom jij nu aan je rust toe?
Chantal, wat vervelend dat je niet zo’n fijn gesprek had. Kan het ook zijn dat je dir je wil beschermen en je nog wat rust en ruimte gunt voor de tijd die komen gaat? Mss is het makkelijker te aanvaarden als je het vanuit dat oogpunt bekijkt? Dikke :hug: meid.
Hier een drukke week voor de boeg, hub’s pake is overleden (we waren voorbereid, maar komt dan toch altijd nog sneller dan je hoopt, hij is 87 jaar mogen worden en hij was klaar hier zei hij, dus mooi voor hem :thumbup: ) donderdag begrafenis, morgen CB, woensdag verjaardagsvisite: zoontje van vrienden wordt 1 jaar. Vrijdag weer werken, collega is met vakantie dus busy busy busy… Daarbij hub is vanavond ziek thuisgekomen, kop als een boei, koorts en lag er nog eerder in dan Yvan… geval griep vrees ik.
ik hou mij staande! heb nog niets gemerkt van de gevolgen van de vergruizing, gaat het dan goed? :think: we’ll see…
groeten! hazze
Hazze, ja 87 jaar is een mooie leeftijd, maar geeft toch vaak nog veel verdriet door het verlies.
Cynthia, gave foto’s, lief snoetje :inlove:
Donderdag hoor ik dus het hartje van ukkie twee, kan bijna niet wachten. Bas gaat echt superhard in zijn ontwikkeling, hij hoeft ook nog maar 6 kiezen en dan staat zijn mondje vol. Ik probeer mijn rust te vinden in de momenten dat Bas slaapt of alleen aan het spelen is, wat hij gelukkig erg goed kan. Begin nu echt een buikje te krijgen en dus wordt het bijna tijd voor een foto te maken, misschien het weekend.
Woensdag wel vaak enorm druk, omdat dan al mijn konijnenhokken en hamsterhokken verschoond moeten worden en dat kost veel tijd en energie. Als het niet af is, moet ik donderdagavond na 20.00 uur het alsnog afmaken.
's avonds probeer ik als Bas te bed ligt nog een paar uurtjes te borduren bij de tv. Dat geeft ook lekker veel ontspanning. Als iemand nog een pakket heeft liggen die gemaakt moet worden meld je je maar. Ik maak hem gratis, alleen de verzendkosten zijn voor je eigen rekening.
Chantal spannend, alweer bijna een stapje verder naar het geluk. Jammer dat je niet meer uren kan krijgen :hug: .
Hazze
gecondoleerd en sterkte op de begrafenis, zijn altijd emotionele momenten.
fijn dat je geen last hebt gehad van de vergruizing.
ik heb geen idee hoe ik een besloten topic open enzo, kan jullie ook allemaal een fotootje mailen, maar weet ook niet hoe je n foto in een pb krijgt, jij wel ?(of iemand anders hier)
cynthia
geweldige foto’s zeg!
heerlijk dat je werk zo goed bevalt, dat geeft weer een hoop positieve energie!
welkom
leuk dat je buikje begint te groeien, wordt het nog wat ‘echter’!
fijn dat het zo goed gaat met Bas (it’s in the name )
veel plezier donderdag!!! :dance:
chantal
balen zeg, van je gesprek!
kan ze niet beter samen met jou gaan kijken hoe jullie dingen kunnen veranderen zodat ze wel meer vertrouwen in je krijgt?
Dit werkt zo niet erg motiverend!
Vond het toch wel moeilijk om de naam voor me te houden, maar verder wil ik nog wel anoniem blijven vanwege mn werk.
Ik wil liever niet dat clienten van mn werk, mijn beslommeringen hier lezen.
Hier gaat het eigenlijk wel lekker, alleen vandaag is Bas wat onrustig.
Zal er wel bijhoren.
Linkie, ik weet niet of je ook meeschrijft met een groep van maandbabybabbelaars, maar die hebben ook vaak een eigen showforum. Daar showen ze hun beebs zeg maar, met besloten bedoel ik dat je je moet aanloggen voordat je die topics kunt zien. Dit topic van de stoppers is aanmelden niet verplicht en dus iets meer openbaar.
In pb kun je volgens mij geen foto sturen (helaas).
Welkom, geniet donderdag! :inlove:
Chantal, hoe is het nu? Gynbezoek komt dichterbij he… :shifty: :hug:
Cynthia, gister helemaal vergeten beterschap te wensen! bij deze, knap snel op meid! :hug:
for de records:
Yvan is 81 cm en 11,3kg… :shock: :shock: :shock: zou het van die berglucht gekomen zijn? 8) . zijn curve maakt een knikje omhoog voor de lengte (boven de lijn) en een knikje naar beneden voor het gewicht (zit nu op de 'normaal’lijn).
Enniewee, Yv doet het helemaal prima, prikken ook gehad, vond ie echt niet leuk, hij was boooooooooooooos!!! Maar nu de eerste paar jaar er vanaf! :dance:
ik ga eens wat doen!
groetjes,
hazze
@hazze wrote:
Linkie, ik weet niet of je ook meeschrijft met een groep van maandbabybabbelaars, maar die hebben ook vaak een eigen showforum. Daar showen ze hun beebs zeg maar, met besloten bedoel ik dat je je moet aanloggen voordat je die topics kunt zien. Dit topic van de stoppers is aanmelden niet verplicht en dus iets meer openbaar.
Even een reactie hierop. Als je niet bent ingelogd, kun je geen enkele foto zien op het forum. Ook niet op de openbare gedeeltes. Probeer maar eens uit. Als ik niet veel tijd heb ben ik ook wel eens op het forum zonder ingelogd te zijn.
Hazze: Als eerste gecondoleerd met de pake van hub…
Gynbezoek komt idd dichterbij. Vind het wel heel spannend. Heb vanmorgen samen met hub het vragenlijstje voor de gyn gemaakt. Ben heel benieuwd hoe het gaat en wanneer we mogen beginnen. Hoop volgende cyclus al.

Maar goewie Yvan gaat echt hard :inlove: :inlove: Geef hem maar een dikke knuf voor de prikken.
Linkie: Haha moeilijk he je mond houden. Dat had ik ook wel. Maar nu Gaan we het lekker over Bas hebben!!! :inlove: :inlove: :inlove: En graag nog een fotootje showen!!!
Enne wbt het werk, ik zit eigenlijk mijn tijd gewoon uit. Ik wou dat we alles al rond hadden voor de eigen zaak. Maar dat duurt nog even.
Welkom: Veel plezier donderdag!!!
Vandaag toch weer wat nare dingen gehoord. Mijn vriendin die eind sept is bevallen, heeft heel veel geluk gehad. Beeb had eig al een week a anderhalve week eerder moet komen. Meike was helemaal uitgedroogd. Ze voelde ook al een paar dagen geen leven meer, ze was 2 dagen overtijd… Bah vond het wel even rot.
En ik had net mijn vader aan de telefoon. Mijn tante is net overleden aan een hersentumor, ze is 78 jaar geworden :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:
Liefs, Chantal
Bah die stomme ad!!! Ben nu ziek thuis, sta te tollen op mijn benen. En heb het gevoel dat ik elk moment kan flauwvallen.
Conclusie: Ben aan het afkicken :? :? :? :? :?
chantal
vervelend zeg die bijwerkingen, maar een beetje rustig aan proberen te doen, laat je lekker verwennen door je hub!
goed van je dat je alle vragen op papier hebt gezet, kun je dan ook niets vergeten want je zit daar toch gespannen.
heel veel succes en sterkte!
:kaars: voor het overlijden van je tante.
schrikken zeg van je vriendin, is nu alles wel goed?
ga je ineens ook nadenken hoe het anders had kunnen gaan :think: wat gelukkig niet het geval is geweest.
welkom
have fun morgen!!
Chantal: wat vervelend zeg, dat je zo een alst heb van je stopverschijnselen. Ik hoop dat je je snel beter voelt. De omstandigheden (tante en vriendin zijn natuurlijk ook niet echt bevorderlijk!)
Dan over de foto’s plaatsen: ook al is het geen openbaar forum: mensen kunnen zich altijd aanmelden, zonder dat ze zelf willen posten. Die mensen kunnen dan wel meekijken op de showforums… zonder dat je dat eigenlijk wilt.
Verder weinig nieuws…………
Met Britt gaat het dus super!!! Ze heeft 3 kiezen gekregen en ze is gewoon super vrolijk. Ze heeft in de afgelopen 4 weken zo enorm veel geleerd…. Ze haalt haar motorische achterstand nu wel in. Echt heel erg leuk om te zien! Wat ook wel heel erg leuk is, is dat ze heel open is. Ze speelt heel graag met mensen en het maakt niet zo uit met wie. Of we nu bij mijn ouders zijn of bij vrienden. Dit is heel fijn, want toen ze zo een pijn had, gaf ik haar niet graag uit handen omdat het best moeilijk was hoe je haar moest vastpakken. We gaan nu dus ook volgende week een lang weekend weg. Vrijdag gaat ze naar mijn zus en zaterdag naar mijn ouders. We halen haar zondagavond weer op!
Nou,
Ik ga nu weer werken.
Fijne dag!
Marg
Marg, wat fijn dat Britt iedereen zo leuk vindt, je hoort wel eens anders.
Chantal, voor alles even een dikke :hug:
Vandaag het hartje voor de 1e keer gehoord van ukkie twee, was heel duidelijk, maar het was wel steeds zoeken, want het lag niet stil.
welkom
:inlove: dat je het hartje gehoord hebt!
marg
wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat met Britt.
Voor jullie ook een hele opluchting, nu durf je haar een beetje ‘los te laten’ en tijd voor jezelf te nemen.
Heel veel plezier tijdens het weekendje weg, jullie hebben het verdiend
Wilde net even een stukje gaan wandelen met Bas, want was steeds erg zonnig.
Gaat het regenen :x
dat werd dus joggen achter de kinderwagen
Linkie, goed voor de conditie
Welkom: :dance: :dance: Een mooi kloppend hartje dus!!! Gefeliciteerd !!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Linkie: Nee daar moet je idd ook niet over gaan denken. Zei mijn vriendin ook al. Zondag gaan we kijken naar de kleine meid :inlove: :inlove:
Enne joggen achter de kinderwagen??? Wat sportief zeg :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Marg: Heel veel plezier dit weekend!!! Geniet er maar lekker van!!!
Fijn dat het zo goed gaat met Britt!!!
Dames duimen jullie morgen voor ons. Om 9 uur moeten we weer bij de gyn zijn.
Liefs, Chantal.
chantal
tuurlijk duimen we voor je/jullie!
kom je hier snel een update geven?
Hoop dat je vannacht wel goed slaapt en morgen niet al te zenuwachtig bent.
Gelukkig om 9 uur al de afspraak dan zit je er niet de hele dag tegenaan te hikken
tja… ik ben gewoon erg sportief
Succes Chantal vandaag :thumbup:
Bas loopt los!!!, Ik ben in de wolken, want het is wel erg snel, hij is pas net een jaar geworden.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2002513#2002513
Nog even een link naar een leuke foto die onder water is gemaakt.
chantal
hoe’st gegaan?
welkom
leuke foto!
super dat Bas al loopt!
Hopelijk doet zn naamgenoot dat tzt ook snel
Chantal hoe was het vandaag?
Chantal ik hoop dat je wel goed nieuws hebt geha, want het is hier stil zonder jou!
Hoi ladies
Er gaat wat gebeuren!!! :dance: :dance: :dance:
De gyn wil graag dat we nu snel gaan beginnen met de clomid om te kijken of de luteale daardoor langer wordt. In die tijd moeten we nog zelf proberen zwanger te worden.
Als de luteale fase wel veranderd maar een zwangerschap uitblijft dan kan we verder met kunstmatige ingrepen.
Moet nu wel gaan afvallen want ben door de ad 10 kilo aangekomen.
Over 2 weken hebben we een lange afspraak aan het eind van het spreekuur over alle vragen die wij hebben (die van het lijstje) want daar was gisteren geen tijd voor.
Was wel even teleurgesteld dat we toch eerst weer zelf moeten proberen maar er zit nu schot in de zaak!!! Ik ben toch wel blij!!!
Liefs, Chantal.
Ps. De clomid tabletten heb ik gisteren gelijk ophehaald van de apotheek
Chantal, he, gelukkig een berichtje… fijn dat je goed gehoord bent.
Nu dus aan Clomid, wanneer kun je daarmee beginnen? moet dat op een bepaalde dag in je cyclus? moet je dan ook naar het zkh voor controles?
Ik hoop dat het goed zijn werk zal doen en dat jullie heel die MMM niet inhoeven. Ik bedoel die kunstgrepen zijn natuurlijk helemaal prima :thumbup: , maar ik wens je liever vandaag dan morgen zwanger! :inlove:
Hoe ga je het afvallen aanpakken? Ga je een diëtiste inschakelen? en hoe gaat het met je duizeligheid?
dikke :hug:
hazze
Hazze: Ik moet de pillen innemen van dag 3 t/m dag 7 van de cyclus. Zijn dus maar 5 tabletten. En naar het zkh voor controles??? Nee volgens mij niet maar ik moet dan dus wel weer tempen.
Ik begin de volgende cyclus al met clomid.
Afvallen??? Wil veel water drinken en gewoon 3 keer per dag eten en weer vaker sporten. Kijken of het zo wil en desnoods weer SB doe of Herbalife.
Ik ben nog steeds wel duizelig maar het wordt wel iets minder.
Enige nadeel van de clomid is: Bijwerkingen: Licht in het hoofd :? Gewichtstoename :?