juli 2005 stoppers duimen duimen duimen voor Kaatje! (#11)

ik staat weer hier op het lijstje… natuurlijk! :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Cool dan sta ik er ook niet zo remi op (aangezien kaatje haast nooit komt)

Gaan we weer lekker samen afwachten!!! Ik ga voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hazze, fijn dat bij jou de uitslag goed was. Succes met zwanger worden van de tweede :thumbup: . Goed zeg dat je moeder al zo snel geopereerd kan worden, hopelijk valt het inderdaad allemaal verder buiten de tumor positief uit :pray:

Chantal, ja het begint voor jou ook af te tellen en dan kun je met de clomid beginnen, ben je nu helemaal van de anti dep. af?

Buikfoto komt, maar nog steeds geen gemaakt :naughty:

Heerlijk dat Juul al lekker meewandelt scheelt weer gesjouw met de buggy.

Ik word elke morgen nu wakker met barstende hoofdpijn, na 2 paracetamols trekt het gelukkig vrij snel weg, maar ik weet niet waar het vandaan komt, ik heb mijn kussen ook al weer wat omhoog gelegd, maar dus geen verschil helaas.

Welkom: Ja ik ben nu al bijna 3 weken van de ad af. De lastige afkickverschijnselen worden gelukkig ook steeds minder.

Maar alleen het nadeel is dat die verschijnselen straks met de clomid terug kunnen komen. Maar als het goed is heb ik die week vakantie.

En nog geen buikfoto gemaakt :naughty: :naughty: :naughty: Foei!!!

Dikke :hug: :hug: voor jou. Ik hoop dat de hoofdpijn snel minder wordt.

Liefs, Chantal.

tja ik kom hier niet zoveel nee, maar dat heeft zo zijn redenen. ik kon het eventjes niet. wij zijn vrijdag in het AMC geweest, en ze gaan in januari een tese operatie bij me mannetje doen. er is 50 % kans dat er zaad gevonden wordt, dus het is allemaal nogal emotioneel. ze zijn wel positief omdat verder alle uitslagen positief waren, behalve dan het zaad natuurlijk. als er zaad gevonden wordt wordt ik heel snel klaargestoomd voor icsi. en dan zou het nog snel kunnen gaan! maar het is nu gewoon allemaal heel moeilijk. we weten nu wel dat het op de normale manier zeker niet gaat lukken. en tese/icsi is onze laatste halte en geloof me dat kwam hard aan! maar gelukkig lees ik op internet wel dat het vaak resulteerd in een baby! maar ik durf even niet meer te hopen. ik weet niet hoe ik me voel. aan de ene kant is januari wel snel, maar de onzekerheid tot dat is zo slopend. nou nu weten jullie weer hoe ik ervoor sta. hopenlijk heb ik in januari het nieuws dat er zaadcellen gevonden zijn! ik hoop het echt! xx kaatje

Kaatje: Ooh meid wat een tegenvaller zeg. Ik hoop dat TESE /ICSI voor jullie de uitkomst is.

Ik ga heel hard voor je duimen dat ze toch zaad vinden bij hub.

Maar om het nu even van de negatieve kant te bekijken. Sorry hiervoor :-* Als er geen zaad te vinden is, gaan jullie dan voor een donor???

Als je het niet wil vertellen is het ook goed.

Maar weet dat ik aan je denk!!!

Dikke :hug: :hug: :hug: :hug:

Liefs, Chantal.

dat weet ik echt nog niet. we gaan eerst maar even afwachten. ik heb wel hoop dat er zaad is. omdat er in 1 spermaanalyse weinig tot geen zaadcellen waren(misschien maar 1??), en er is ons uitgelegd dat er allemaal buisjes in een bijbal zitten, in elk buisje moeten min. 12 zaadcellen zitten, als de 13e aangemaakt wordt, gaat er 1 naar het sperma(bij een normale situatie zitten er natuurlijk meer in) maar als er in je sperma 1 zaadcel gevonden wordt, betekend dit dat er 1 buisje met 12 zaadcellen moet zijn. klinkt allemaal ingewikkeld he? nou ja we wachten eerst dat gewoon af, tja en daarna weet ik nog even niet wat ik doe mochten ze niets vinden.

Goh, dat wist ik dus niet.

Maar zoals je het nu uitlegt is er dus wel hoop!!!

Meid ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: in januari.

Liefs, Chantal.

Kaatje, ook hier wordt voor jullie geduimd dat er zaadjes zullen zijn. :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

en dat daarna de ICSIbehandeling mag leiden tot een mooie zwangerschap! :pray:

:hug: en groetjes,

hazze

Kaatje erg begrijpelijk dat je niet veel komt, het lijkt me verschrikkelijk om het mee te moeten maken. Ik ga alvast duimen voor januari en dan in februari goed nieuws :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Kaatje en Chantal, bij deze alvast een partijtje hormonen.

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Chantal, hopelijk vallen de bijwerkingen dadelijkerg mee. :pray:

Welkom: :-* dank je

Graag gedaan :lol: :thumbup:

Welkom: Hoe is het met je hoofdpijn???

Chantal, lief dat je er naar vraagt, maar gelukkig gaat het sinds gisteren weer beter. Ik slaap nu meer op mijn andere zijde en dat schijnt te schelen. Ik hoop dat het zo blijft :pray:

Hazze 23-okt-07 2e

Euhm volgens mij ben jij geen 23 meer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hee, psst… Ik ben ook geen 38 meer… Anders wordt de stap in maart zo groot, van 38 naar 40. (au, dat doet zeer, die 40!) :mrgreen:

Hahaha

done! :angel:

:mrgreen:

hazze

:hug: echt balen dat het toch kwaadaardig is!

je hoopt toch altijd dat dat niet het geval is en dat ze het ‘mis’ hebben en het allemaal meevalt.

heel veel succes en sterkte de komende tijd.

extra werken is op dit moment zwaar maar misschien ook wel een welkome afleiding?

kaatje

voor jou natuurlijk ook een dikke :hug:

tjonge jonge jullie hebben het ook niet makkelijk met tese en mogelijk icsi.

hopelijk resulteerd dit alles snel in een zwangerschap en mooi kindje!

Volgen jullie ook allemaal het programma babyboom?

ja ook ik en mijn mannetje zitten elke donderdagavond voor de tv naar babyboom te kijken! geweldig programma. het laat zien dat wij niet de enige zijn voor wie zwanger worden niet vanzelfsprekend is. ik laat wel de nodige traantjes tijdens het programma. xx