juli 2005 stoppers duimen duimen duimen voor Kaatje! (#11)

Leuk krabje zondag de doop, wij willen wel foto’s zien hoor.

Kaatje, oh dan wordt het weer spannend :pray: :pray:

Is goed.

heej meiden!

Krabje steek maar een mooie kaars aan! lief! dank je wel!

Vandaag ben ik voor poging 2 geweest, maandag nog een keer, en dan weer wachten en duimen! dit keer kon me mannetje ook mee, was wel prettig. nou ik hou jullie weer op de hoogte!

xxx kaatje

Kaatje mijn duimen gaan weer in de turbostand en morgen steek ik een kaarsje voor je op in de kerk!!!

de duimen draaien weer! :pray:

Kaatje, ik ga ook weer verder met duimendraaien :thumbup:

Chantal, veel plezier vandaag bij de doop van jullie lekkere knul :inlove:

Even een kiekje van vanmorgen

Sanne :inlove: :inlove:

Bedankt, foto’s komen morgen!

foto’s doop

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3241732#3241732

Leuk zo’n doop, lekker drukte hadden jullie erbij. Wat een leuke blouce met spencer had Tycho aan. :clap: :thumbup:

Kaatje, hoe was het vandaag?

Welkom: Dank je. We waren met 2 kindjes die gedoopt waren. In de kapel konden totaal 35 personen en dat hadden we ook. Andere familie was met 8 personen en wij met de rest…

Kaatje: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

zo ik ben weer geweest vandaag! nu wachten :? :? :? :? :? :? :? :?

:kaars: :pray: :pray:

Kaatje :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:pray: :pray: :pray:

duimerdeduim!

:pray: :pray: :pray:

Kaatje hoe is het met jou??

heej meiden, ja nog een week wachten, maar ik heb het zo druk met de kerstdrukte dat deze keer de wachtweken wel erg snel voorbij gaan. we zien het wel weer, heb wel weer last van mijn borsten. xxxx

Dan is deze drukte, dus een welkome afleiding :thumbup:

Kaatje hoe gaat het???

Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!!!

Chantal leuke avator heb je :thumbup:

Kaatje, hoe voel je je? Spannend ik hoop dat je 1 jan 2009 een positieve test vast mag houden, zou wel heel speciaal zijn :pray:

Welkom: Dank je!

Hoe gaat het met jou en de kids??? Krijgt Sanne nog steeds bv?

Kaatje: Mijn duimen draaien nog steeds voor je!!!

Hazze: Hoe gaat het met jou, Yvan en Rixt? Lekker aan het genieten van elkaar?

Cynthia: Dikke :-* voor jou en Juul. OOk een hele dikke :-* van Tycho voor jullie!

Marg: Hoe gaat het met jullie en met de zwangerschap???

Hier gaat alles zijn gangetje. Heb wel een hele emotionele kerst achter de rug. Vooral kerstavond heel flink gehuild.

Vorig jaar op die dag hadden we de iui waar Tycho het resultaat van is.

Frank en ik zijn de dag begonnen met een cadeau voor elkaar. (nou ja eerst Tycho de fles natuurlijk) Frank heeft van mij een gouden klavertje vier gekregen voor aan de ketting met de naam van Tycho erin. (klavertje 4= geluk, de naam Tycho betekend ook geluk). Ik heb van Frank een fles Angel gekregen, mmmmm de andere was bijna leeg.

's Avonds hebben we samen een glas champagne op Tycho gedronken en daarna ook flink gehuild. Ik vind het nog steeds zo onwerkelijk.

Dikke zoen Chantal