juli 2005 stoppers duimen duimen duimen voor Kaatje! (#11)

Chantal, wat leuk dat jullie elkaar verwend hebben. Tranen van vreugde zijn altijd goed. Jullie hebben nu ook wel een heel mooi wonder gekregen.

Ik hoop dat Kaatje dit ook gegund is.

Met de kids gaat het goed. Sanne krijgt nog steeds bv 2 x daags en soms een 3e keer als troost. Ook maak ik mijn bv uit de diepvries op dus in pricncipe krijgt ze nog 3 x daags bv, maar 2 x geef ik live, heerlijk vind ik het nog steeds, hoop dat het nog even zo blijft.

Ben ook benieuwd hoe het met de overige dames gaat.

heej meiden,

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

helaas vandaag ongesteld geworden, voelde het vrijdag al aankomen dus had het wel verwacht. nou dan gaan we het in 2009 maar weer proberen!! balen he?

xx kaatje

He kaatje verdorie zeg… Dit was niet wat ik wou lezen…

Meid een hele dikke knuffel voor je. En hoe voel je je nu???

Nou zeg ik kwam hier niet voor slecht nieuws.

Een hele dikke :hug: , jeetje wat baal ik voor jullie. :cry:

update van HAzze…

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=67499&postdays=0&postorder=asc&start=0

Bedankt Chantal voor deze link.

Ik wil iedereen een heel goed, dezond en liefdevol 2009 toewensen!!!

Iedereen een gezond en gelukkig nieuwjaar!!

psst ik wil jullie even een mega dikke diggie knuffel geven !!! :-*

heel af en toe kijk ik nog wel bij jullie hoor !!! :inlove:

Een beetje laat, maar ook namens mij de allerbeste wensen voor 2009!

Dat dromen uit mogen komen!

liefs,

Marg

Hazze:

Wat heb jij weer veel meegemaakt zeg met Rixt!

Ik hoop dat het nu weer beter gaat! Sterkte ermee.

Kaatje:

Ook al kom ik niet vaak op het forum, ik blijf ook in 2009 duimen voor jullie!

Krabje:

Tranen van geluk! Ik kan ze mij heel goed voorstellen! Geniet ervan!

Hier is alles wel ok.

Met Britt gaat het super, hoewel die peuterpuberteit niet zo leuk is.

Met mijn zwangerschap gaat het ok, maar ik moet het wel rustiger aan doen. Ik werk nu 2 uur minder per dag omdat ik erg veel harde buiken heb. Mijn bloeddruk is wat hoog en ik heb last van mijn astma. Aangezien Britt prematuur was, moet ik erg opletten of deze baby heeft kans ook te vroeg te komen. Mijn buik is trouwens enorm groot, groter dan bij Britt! Ik ben slechts 2,6 kilo aangekomen. Dat is erg weinig en al mijn broeken zakken dan ook af van mijn kont! Erg vervelend want een riem zit weer niet fijn, want daar krijg ik een pijnlijke buik van.

Kortom, veel geklaag maar met een goed doel!

Liefs

heej meiden, ik ben gister en eergister weer geweest voor poging 3! ik ga me best weer doen! laat het nu maar een keer lukken! ik probeer mezelf met andere dingen bezig te houden, maar ondertussen heeft het meer inpact dan ik dacht, ik zit nu alweer op de bank te denken dat het toch wel weer niet zal lukken. ik weet dat ik positief moet blijven, maar om me heen worden op dit moment alleen maar baby’s geboren en daar heb ik het toch wel moeilijk mee. ach hoop dat deze 2 weken weer snel voorbij zijn! :frowning: xxx kaatje

Kaatje mijn duimen draaien weer voor je tijdens deze rotwachtweken!!!

Succes!!!

Hoe gaat het verder met je???

Marg, fijn dat je zwangerschap goed verloopt en inderdaad herkenbaar dat de kleuterpuberteit niet de gemakkelijkste altijd is.

Kaatje, wat spannend weer. Zal weer volop mee :thumbup: :thumbup: :thumbup:

nog een week wachten! maar heb een goede afleiding, namenlijk het organiseren van onze bruiloft! het is al bijna mei! het wordt echt een geweldige dag! en me jurk is zo mooi! en kan als ik zwanger ben gewoon gemaakt worden! laten we hopen dat dat moet gebeuren! de feestlokatie is ook zo geweldig! geen standaart lokatie maar echt zo mooi!!! ik voel me niet anders deze maand, maar dat hoeft ook niet toch? ach we wachten gewoon nog een weekje! xxx

Fijn Kaatje, dat je nu afleiding heb met het organiseren van je bruiloft. Nu maar hopen dat je jurk inderdaad flink vermaakt moet worden voor een mooi rond zwangerschapbuikje :pray:

oke meiden, ik heb kramp in me buik!! ben bang dat het weer niet gelukt is, als dat zo is ga ik volgende keer andere ovulatietesten halen, ik heb het gevoel dat de testen die ik nu heb (kruidvat) mijn eisprong te vroeg aangeven (als ik naar me lichaam luister) volgende keer maar digitale van clear blue. zijn ook wat duidelijker, maar de :twisted: :twisted: zijn er nog niet, soms heb je ook kramp als je zwanger bent toch? ach ja we wachten het maar weer af! xxx Kaatje

He meid,

kramp kan er bij horen…

Ik had 6 dagen na mijn iui zo’n buikpijn maar achertaf was dat de innesteling. Paar dagen voor nod klapte ik dubbel van de buikkramp, dacht echt dat het einde oefening was en dat ik ongesteld zou worden. Maar ik werd het niet…

Meid ik duim heel hard voor je door. Het MOET je nu echt eens lukken!!!

Enne cb ouvutesten zijn heel duidelijk. Kun je niet voor echo’s naar het zkh dat ze je eisprong in de gaten houden???

Kaatje, ik heb toch deze ronde goede hoop voor jullie. Krampen kunnen inderdaad bij innesteling horen, dus laten we dat hopen. :pray:

ik zit vandaag op dag 26. en nog niet ongesteld! de 1e insemminatie is nu 2 weken geleden! duim…duim…duim…