hoi dames, vandaag ben ik echt bloedshagerijnig, en heb last van kramp lijkt op ongipijn. verder voel ik me helemaal niet lekker, ben weg gegaan van mijn werk, heb ook pijn in mijn maag, maar niet misselijk. herkent iemand dit? of maak ik me gewoon te druk?
Weet je, ik had ook klachten alsof ik ongesteld zou worden en dat was allemaal een week te vroeg (een week eerder dan normaal dus). Op mijn nod had ik zelfs wat roze slijmverlies en twee dagen daarna enorme krampen.
Ik weet nog dat ik dacht: ‘Zie je wel, ik moet gewoon ongesteld worden!’, terwijl Toine vond dat ik een test moest doen. Die heb ik uiteindelijk pas bij 4 dagen overtijd gedaan. Die was dus hartstikke positief! :mrgreen:
Dus ja, jouw 'klachten; komen mij dus hartstikke bekend voor.
Ik vind het toch zo spannend, bijna net zo spannend als toen bij mezelf!
vandaag voelde ik me iets beter, geen pijn meer in me maag, wel een soort ongi pijn, wel minder. zal haast denken dat het me innesteling is geweest? 7 dagen na inseminatie? teoretisch mogelijk. me borsten doen nog steeds zeer, en ja klinkt stom maar heb het idee dat me tepels anders zijn :? steken wat meer uit. ik weet het allemaal niet hoor! ben zo ongeduldig! en moet nog een week wachten! weet wel dat mijn andere maanden anders voelde. zo onzeker! nog tips om deze laatste week door te komen?
Kaatje allemaal zo herkenbaar. Ik hoop voor je dat je over 10 dagen een positieve test in handen mag houden.
Kaatje mijn :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: draaien nog steeds voor je!!
Hoe gaat het met je???
We zijn weer online :dance: :dance: :dance: :dance: Na 2,5 week geen internet dot hij het nu eindelijk weer.
hoi hoi, ik wordt echt helemaal gek, al een week die vervelende ongipijn! vandaag ook weer. ach ja we zien wel. xx
Chantal, wel lekker handig dat je weer online bent, kun je weer op KOK :mrgreen:
Kaatje, o wat ontzettend spannend voor jullie. Wil je ook over 5 dagen gaan testen??
Nog 4 dagen
Kaatje :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
En hoe voel je je???
Welkom: Hoe gaat het met jou, Bas en Sanne ??
Hazze: Hoe gaat het met jou en met Yvan en Rixt?
Cynthia: Dikke :-* :-* :-*
Even update van mijn kant.
Het gaat de laatste tijd erg goed met mij. Ben nog wel erg emotioneel, maar dat heeft meer te maken met Tycho. Ben zo ontzettend gelukkig en dankbaar voor en met dit kereltje. Kan ook zo gaan huilen als hij in mijn armen ligt…
Tis heel raar, maar stiekem denk en hoop ik alweer op een 2e wondertje. Zou erg druk worden maar heb het er voor over… Maar voorlopig is daar nog geen sprake van.
Volgende week dinsdag gaat Tycho wennen op het kdv. Krijg er nu al buikpijn van en die week erop voor het eerst een hele dag. Heb voor hem al een boekje gekocht voor zijn kdv avonturen. Ben er zelf ook al in begonnen met schrijven. Dinsdag 23 dec is mijn 1e werkdag…
Liefs, Chantal
Dames, geen goed nieuws, ik ben vandaag ongesteld geworden, op dag 25 terwijl ik normaal netjes op dag 28 ongesteld wordt, voor mijn gevoel was er wel wat, het was deze maand wel anders dan normaal, maar is het niet blijven zitten. ik heb mijn menstruatie doorgegeven bij de kliniek, dus over 12/13 of 14 dagen (ligt aan de ovulatietesten) gaan we voor poging 2. heb best wel wat traantjes gelaten vanmiddag,
maar het was pas de 1e poging dus ik ga me gewoon weer concentreren op de volgende. en nu lekker op de bank met een grote reep chocola een jankfilm kijken! me mannetje is nogwel jarig vandaag en dan krijgt hij als hij uit zijn werk komt een verdrietig vrouwtje. hij dacht ook dat het gelukt was. nou dames duimen draaien voor poging 2 dan maar.
misschien kan ik jou voorbeeld volgen krabje.
He lieverd, even een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel!!!
Laat je tranen er maar uit. Is erg belangrijk. Je eerste echte poging helaas niet gelukt. Ik weet hoe zwaar en moelijk dat gevoel is. Laat je maar lekker even gaan. Meid je weet me te vinden als je even van je af wil praten.
Oh ik hoop dat je mijn voorbeeld gaat volgen. Op 8 december 2007 was mijn laatste ongi. Op 24 december was de iui en met kerst is er dus een heel mooi wondertje in mijn buik onstaan die nu lekker in zijn bedje ligt te slapen.
Meid, ik zit hier nu met tranen in mijn ogen voor jou. Het gevoel van mijn 1e mislukte poging komt weer helemaal boven. Ik hoop zo dat je 2009 mag beginnen met een hele vette positieve test
@Krabje wrote:
Ik hoop zo dat je 2009 mag beginnen met een hele vette positieve test![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sluit met hier volledig bij aan!
dikke knuffel, huil maar lekker uit meid, het moet eruit hoor! :hug:
Ik sluit me ook volledig bij Chantal en Hazze aan.
Meid, wat ontzettend balen. Een hele dikke :hug:
Chantal, wat gaat de tijd toch snel, dat je nu ook alweer bijna moet gaan werken. Ik vond het ook wel weer lekker, maar Bas achter laten vond ik de eerste weken verschrikkelijk, met Sanne was dat minder. Nog steeds als ik afgewerkt ben vlieg ik naar de oppas om ze op te halen :inlove:
Geniet maar lekker van jullie mooie knul, de tijd als baby vliegt echt voorbij.
Even een kiekje van zondag, we hebben toen een kleine fotosessie met de familie gedaan.
Oh leuke foto zeg!!!
Mooi gezinnetje zo!
Heb ook nog wel een leuke foto van Tycho
Wat een lekker bol snoetje, je wordt er meteen verliefd op :inlove: :inlove:
@welkom wrote:
Wat een lekker bol snoetje, je wordt er meteen verliefd op :inlove: :inlove:
Hahahaha maar dat ben ik ook!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Tis een heel mooi resultaat geworden na 2,5 jaar klussen
Kaatje, je teleurstelling een beetje kunnen verwerken? :hug:
Kaatje hoe gaat het nu met je???
heej meiden,
het gaat wel goed hoor! rond het weekend gaan we voor poging 2! ik ga niet bij de pakken neer zitten, we hebben nog pogingen genoeg! xxx kaatje
Kaatje dan gaan vanaf het weekend de duimen weer in de turbostand voor jullie. Zondag gaan we Tycho dopen en dan zullen we een kaarsje voor jullie opsteken!