juli 2005 stoppers duimen duimen duimen voor Kaatje! (#11)

voor wie het wil lezen, mijn bevallingsverhaal. wel een heel lang verhaal

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3073354#3073354

Hoe gaat het met jullie???

heej. ik zie hier allemaal goed nieuws en prachtige baby’s! Gefeliciteerd!

Ik mag volgende week voor de eerste KID inseminatie!!! nu gaat het eindelijk echt beginnen!. ben best zenuwachtig en hoop dat het niet al te lang duurt voordat er een poging raak mag zijn! nu mag het wel een keer snel gaan!

Ik moet thuis ovulatietesten doen, en bij een positief resultaat wordt ik die dag en de dag erna geinsemineerd! en ja dan 2 weken wachten. pffff wordt nu al ongeduldig! ik hoop het gewoon zo!!!

Ik laat jullie wel even weten hoe het is gegaan. :pray: :think: :pray:

XXX Kaatje

owww… Kaatje wat wordt het superspannend voor jullie! Ik wens jullie alle geluk van de wereld dat het snel mag leiden tot een vette positieve test! Daar duim ik voor! :pray: :pray: :pray: :pray:

hier alles goed, beetje regeldagen dus erg vermoeiend en Y is ziek vandaag, hoge koorts. Verder genoeg te doen met twee kindjes nu, dus ... ik ga weer! :D maar wel heeeeeeeeeeeeel leuk :inlove: hoor!

groetjes, hazze

Kaatje, wat goed! Ik ben zo blij voor je!

Ik denk dat iedereen het wel met me eens is als ik zeg dat we allemaal wensen dat jij ook te weten komt hoe leuk het is om mama te zijn. Ik ga heel erg verschrikkelijk hard voor je duimen!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ooh Kaatje wat een goed nieuws zeg, eindeliujk gaan de behandelingen beginnen.

Meid ik ga heel hard voor je duimen dat je snel een postieve zwangerschapstest in de hand mag houden.

Terwijl ik dit typ zit ik alweer met tranen in mijn ogen, lieverd ik hoop dat jij het ook snel mee mag maken om moeder te worden. Ik gun het je zo!!!

Kaatje, wat goed nieuws, ik ga ook heel hard duimen :thumbup: :thumbup: , want het is zo’n mooi wonder om moeder te mogen worden.

Hoe gaat het verder met iedereen??

Hier gaat alles lekker. Sanne en Bas groeien als kool. Bas begint nu steeds meer woorden te zeggen en soms ook 3 achter elkaar.

Sanne krijgt nog steeds bv en dat bevalt me prima. Ze begint nu met kruipen en vandaag heeft manlief gezien dat ze twee keer naar voren kwam.

heej meiden,

vandaag moest ik beginnen met ovulatietesten. die was negatief dus moet nog even wachten. waarschijnlijk is vrijdag ( denk ik zelf) mijn eisprong en mag ik woensdag en donderdag. of donderdag en vrijdag geinsemmineerd worden. ligt aan de test!! het begint nu echt spannend te worden! ik hou jullie op de hoogte. xxx kaatje

heej dames,

Vanmorgen had ik een positieve ovulatietest in mijn handen. en ben dus vandaag voor de 1e keer geinsemineerd!!! het viel best wel mee. morgen mag ik weer. dus dames… :pray: :pray: :pray: xx kaatje

Joepie, spannend joh! Ik duim voor een goede bevruchting! :thumbup:

Kaatje, wat spannend. Vandaag ook goed gegaan??

ja vandaag is ook goed gegaan. nu 2 hele spannende weken!!!

Zo was even nieuwsgierig.

Fijn Kaatje dat het ook weer goed is gegaan, ik zal voor je :thumbup: :thumbup: en thuis een extra :kaars: aansteken.

Spannend hoor zo nog 2 weken wachten. :-*

de duimen draaien voor jou Kaatje!!! :pray: :pray: :pray:

*en de topictitel even aangepast :angel: *

:hug: :hug: :hug:

Kaatje ik duim ook voor je!!!

Sorry ben weinig online, heb al anderhalve week geen internet en telefoon. De experiabox is kapot en we wachte al een hele tijd op een nieuwe…

Liefs, Chantal

:pray: :pray: :pray:

Chantal, ik vind je banner erg schattig :inlove: :inlove: . Gaat alles lekker met jou en de kleine??

Hazze, leuk dat je de titel weer hebt aangepast :clap: :thumbup:

Hoe vind Yvan zijn zusje??

Hoe is het verder met iedereen en de kleintjes??

Hier zijn we met zijn vieren verkouden. Gelukkig hebben we er allemaal niet teveel last van. Vanavond zijn de kids bij mijn schoonouders, want we hebben ergens een verjaardag en daar kunnen de kids nergens slapen. Morgenvroeg mag manlief weer lekker gaan zwemmen met Bas.

Net flink aan het ruimen geweest, want we krijgen een nieuwe cv ketel deze week en anders konden ze er niet bij :mrgreen: . We hebben nu een heel oud beestje en die werkte niet meer veilig genoeg. Kijk er best naar uit, want het scheelt ook veel ruimte en die kan ik lekker weer benutten voor nog meer rommel :wink: :mrgreen: , manlief niet zo blij mee :mrgreen:

Zo we gaan een verjaardag vieren.

Kaatje, speciaal voor jou:

:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

meiden, ik weet het niet hoor! maar sinds zaterdag doen mijn borsten zo’n pijn! VANNACHT WERD IK ER ELKE KEER WAKKER VAN. ze lijken ook wel opgezet?? normaal heb ik een paar dagen voor mijn menstruatie ook zere borsten, maar nu bijna 2 dagen na mijn eisprong al? ik hoop dat het een goed teken is! :pray: :pray: :pray:

Ik hoop het voor je dat het positieve voortekenen mogen zijn. :pray:

Kaatje ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!!!