juli 2005 stoppers duimen duimen duimen voor Kaatje! (#11)

Chantal; thanks! We krijgeninderdaad een tweede kindje.

Enne ik snap best dat jouw kindje lekker blijft zitten. Het heeft lang geduurt voordat je zwanger werd, nu neemt die kleine het ervan!

Succes met de laatste loodjes!

Marg

Marga, ik zie nu ook pas je tweede banner, van harte gefeliciteerd. Leuk zeg, wanneer is de uitgerekende datum?

Voel je goed?

Chantal :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Marga wat gaaf zeg, een 2e kindje!!!

Hoe gaat het met Britt??? En hoe gaat met jou???

Welkom: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: verrassend he???

marg

gefeliciteerd met je zwangerschap!

zal wel weer erg spannend zijn gezien ook alles wat jullie rondom britt hebben meegemaakt.

chantal

je houdt ons wel in spanning!!! succes meid!

voor de rest wil ik iedereen ook veel succes, gezondheid en liefde in de toekomst wensen want ik meld me hierbij af.

ik heb gewoon niet de tijd, energie en puf om hier te reageren dus kies ik voor mezelf

thanks voor al jullie lieve woorden etc!

liefs linkie

BIA bij Chantal! :dance: duimen!!!

Euhm toch maar even een berichtje voordat ik mijn bed induik…

Wat een waterballet vanmorgen, na het douchen/bad ging ik op de wc zitten om mijn onderbroek aan te doen en ik voelde mijn vliezen breken…

Het bleef maar stromen, snel weer onder de douche om me af te speoeln. Daarna Frank wakker gemaakt en hij heeft het zkh gebeld. We mochten gelijk komen, zowiezo voor controle ctg.

In de auto kreeg ik al wel iest weeen en toen ik aan het ctg lag ook. Netjes op de 3 a 4 minuten en ze hielden ook zo’n 40 sec aan. Later kreeg ik er ook rugweeen bij, auw!!!

Na het ctg zijn Frank en ik aan de wandel gegaan en toen gingen de weeen ook aan de wandel :wall: :wall: :wall: Af en toe nog een keer een verdwaalde wee maar verder geen actie meer.

In overleg met de gyn en de vk zou ik eigenlijk moeten blijven vannacht, maar wou dat toch niet. Blijf toch liever in mijn eigen bed…

Morgen om 7.15 weer melden bij de verloskamers. Dan gaan ze toucheren en ctg doen. Ze kijken eerst aan of de weeen nog zelf terug komen en anders ga ik aan het infuus. Maar het kan ook zijn dat ze dat vrijdag pas doen…

Ik ga nu zo slapen…als de weeen vannacht weer beginnen moeten we dan al terug. Of als het vruchtwater van kleur veranderd ook terug…

Maar een uitgestelde BIA dus… :? :?

:dance: :dance: jippie BIA, nu hoop ik heel hard voor je dat het toch snel doorzet en dat je niet te lang meer hoeft te wachten voordat julie het wondertje mogen vasthouden en mogen knuffelen.

Nog nergens nieuws van Chantal hier op het forum, dus misschien heeft ze de kleine al in handen en anders:

Chantal zet hem op :clap: :clap:

Nieuws van Chantal:

Om 22.06 uur is geboren onze zoon Tycho Derk Gerardus Maria. Alles is goed, uiteindelijk een keizersnee gehad.

:inlove:

:dance: :dance: :dance: hiep hiep hoera! Tycho is geboren :inlove:

stuiter stuiter stuiter… :mrgreen:

Hier nogmaals proficiat met de geboorte van jullie zoon Tycho.

Balen van de keizersnede, maar hopelijk kunnen jullie wel lekker gaan genieten van jullie knul. Eindelijk hebben jullie jullie wonder mogen aanschouwen :dance: :dance:

Chantal en hubbie

GEFELICITEERD met de geboorte van TYCHO!

ps moest dit natuurlijk nog wel even in de gaten houden dat snap je :wink:

Tycho :inlove: :inlove: :inlove:

Wat een mooi mannetje, geniet maar lekker van deze nieuwe wereldbewoner :thumbup:

Kom maar op met meer spam :inlove:

Chantal,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Tycho!

Wat een mooi kereltje!

Geniet van elkaar,

Marg

ik zal me hier ook eens even melden! ben jullie helemaal ‘vergeten’… :oops:

Maandag 29 september mochten wij in onze armen sluiten Rixt Myrte, 3470 gram schoon aan de haak en 51 cm. Ons mooie meisje… :inlove: en zusje voor Yvan

Bevalling heeft lang geduurd en was heel heftig en naar, maar het persen was prachtig en zo supersnel dat ik zelfs nog niet volledige ontsluiting had, maar het moest… ik kon het niet meer tegenhouden, zo’n oerdrang :slight_smile: VK heeft uiteraard maatregelen getroffen om dat goed te laten gaan.

ik heb ondanks dat helemaal geen beschadigingen, alles was prima met Rixt en nu ook enorm enorm aan het genieten van ons gezin. Het gaat super, hub heeft vorige week, deze week en ook nog volgende week vrij dus we zitten heerlijk met zijn viertjes in onze kraambubbel. :inlove: Kraamhulp was gister voor het laatst, dus nu weer lekker op onszelf. fijn!

hierbij even een fotootje van Rixt van vandaag, is ze geen cutie?

oh, ze wordt wakker :inlove: , ik ga haar voeden (loopt ook helemaal :thumbup: gelukkig) Gister was ze al bijna weer op geboortegewicht!

lieve groet!

hazze

Bij deze nogmaals van harte gefelciteerd met jullie mooie meisje, een echt koningsgezin nu :mrgreen: :wink:

Balen dat de bevalling naar was, maar gelukkig heb je er een mooi meisje voor terug gekregen. Fijn dat het voor de rest lekker gaat :thumbup:

en wow Welkom !!! :o Sanne is alweer een halfjaar geweest…

pffff…wat vliegt de tijd! :shifty:

Ja het gaat hard he :inlove:

GEFELICITEERD met RIXT!

geniet van deze roze wolk.

groetjes