Ajoooo!!! Hoe is het met iedereen?
Chantal, ben je al topzwaar en val je bijna om? :mrgreen: (ik ga je mailen om af te spreken, dan komen Juul en ik naar je buik kijken :inlove: )
Welkom, hoe is het met jou en de kinders?
hazze, nog steeds met vakantie zeker? Dan gaat je buik vast heel hard groeien met al die rust! Ik ben benieuwd hoor…
Linkie, hoe is het met jou en Bas? Gaat alles weer een beetje beter met je?
Garfield, ik weet dat je niet meer deze naam hebt, maar misschien lees je nog wel mee. Hoe is het met je?
Marg, alles goed? Fijn dat de ziekteperiode met Britt is afgesloten, echt top! :thumbup:
Wij zijn intussen verhuisd, maar nog steeds druk in het huis. Er moet nog van alles opgehangen worden aan lampen en rekjes enzo, maar het lukt gewoon niet. Of de muren/plafonds zijn te poreus, of weer te had. Echt waardeloos. Maar dat is het risico van een ouder huis he? Geeft voor mij ook niks hoor, we lossen het wel op. Het belangrijkste is dat we ons hier heel erg thuis voelen.
Alleen Juul is weer in haar oude slaapgedrag terug gevallen en dat terwijl ze voor de verhuizing eindelijk door sliep. :wall: Maar dat komt ook wel weer goed…
Doeiiiii!!! :-*
Linkie: Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Bas!!!
Hoe gaat het met jullie?
Welkom: Hoe gaat het nu met werken en met de bv van Sanne?
Cynthia: Hee meid, ja ik val al bijna om :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Nee gekheid natuurlijk. Maarre ik kom eerst nog bij jou je huis kijken. Mag je daarna bij mij komen om Ukkie te bekijken :inlove:
Fijn dat jullie nieuwe huis zo goed bevalt. Maar geef Juul een dikke knuff van mij!!!
Hazze: Hoe is het met jullie en met de zwangerschap???
Tsi weekend en volgende week mag ik nog 2 dagen werken en dan heb ik verlof :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Ben er ook helemaal aan toe.
Verder winig te melden…
Liefs, Chantal
Jippie!!!
Bas is vandaag 1 jaar en 1 dag!
wilde ik effe met jullie delen :lol:
kom later wel weer buurten, heb een druk weekend!
pffff wat is het ontzettend benauwd zeg!
voor het eerst dat Bas nu steeds veel moeite heeft om in slaap te vallen.
zodra je hem erin hebt gelegd, dan klautert hij alweer omhoog om in zn bedje te gaan staan en langslopen om vervolgens toch wel erg moe te zijn en te gaan huilen, weer neerleggen, hij weer staan etc…
Verder heeft hij en wij heerlijk genoten van zn verjaardag, hij is echt enorm verwend.
wel allemaal hele leuke dingen gekregen waaronder boekjes, kindercd’s, houten speelgoed, duplo, rompertjes en badspeelgoed.
s ochtends voordat alle visite er was, had ik nog wel even een paar moeilijke momenten maar tijdens de verjaardag zelf had ik zoveel afleiding dat ik alleen maar kon genieten.
de volgende dag nog wat tranen gelaten om een paar lieve kaartjes die vriendinnen speciaal voor mij geschreven hadden.
en nu, nu probeer ik alles heel hard achter met te laten, het cirkeltje is nu rond en wil nu vooral weer vooruit kijken en van het heden genieten!
chantal
veel plezier nog deze laatste 2 dagen werken en dan lekker lang verlof!
je hebt het verdiend!!![/b]
Linkie fijn dat je een leuke verjaardag van Bas hebt gehad. Kan me voorstellen dat het toch wel even flink schrikken is geweest het afgelopen jaar. Nu idd de kin omhoog en vol vertrouwen kijken naar de toekomst.
Idd erg warm vandaag. Frank en ik hebben een zwembad gekocht vandaag zodat ik toch kan afkoelem. Weet aboluut niet meer waar ik het zoeken moet… Hoop dat het woensdag en donderdag wat minder warm is als ik moet werken…
Liefs, Chantal
Linkie, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Alweer 1 jaar, jeetje wat gaat de tijd ontzettend snel.
Cynthia fijn dat jullie het al zo fijn hebben in jullie nieuwe huis. Wel jammer dat Juul weer wakker wordt. Als het aanhoudt, misschien eens op een waterader laten controleren.
Linkie, spannend de laatste loodjes.
Hier gaat het erg hard. Bas is begonnen met het uitspreken van steeds meer woorden en Sanne ontwikkeld zich als een trein. Ik geef nog steeds bv en wil no even doorgaan. Ze begint nu met rollen van rug naar buik en nog een randje en ze ligt om. Het liefst wil ze de meeste tijd bij je zitten, kan ze alles overzien :mrgreen:
heej meiden ik ben een tijd niet geweest, hoop nieuws zag ik! ik heb het grote nieuws dat ik zwanger ben helaas nog niet, ik wacht op een telefoontje dat er een donor is en we van start kunnen, alleen me telefoon gaat maar niet! wel balen, maar ik moet geduld hebben. wel ander groot nieuws! IK BEN TEN HUWELIJK GEVRAAGD!!! we gaan volgend jaar trouwen! alleen heb ik het dillema met het uitzoeken van een jurk, want misschien ben ik dan wel zwanger, ik heb al gebeld naar een winkel en die vonden het geen probleem en zeggen dat ik gewoon mijn droomjurk uit kan kiezen. spannend he? eindelijk zit ik weer vol van positieve energie, stiekem vergeet ik alles even, en zit me hoofd vol van me bruiloft, ik hoop dat we met zijn 3tjes zijn op die dag en dat het kleine wondertje in me buik getuige is. xxxx kaatje
He Kaatje, gefeliciteerd met je trouwplannen!!! Leuk zeg. Wanneer gaat deze grote dag plaats vinden???
Mijn :thumbup: :thumbup: :thumbup: draaien nog steeds voor jullie en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn.
Liefs, Chantal
Kaatje, gefeliciteerd. Een leuk nieuwtje voor extra energie.Ik hoop dat je met een dikke buik mag trouwen.
Cynthia, hoe gaat het nu met het slapen van Juul?
Chantal en nu lekker genieten van je verlof :thumbup:
Hier gaat het best goed. Sinds twee dagen weer van het tepelhoedje af en tot nu toe gaat het lekker. Ze wil wel opeens weer uit twee borsten drinken en die zijn ook echt leeg na het drinken :think: Verder kraait Sanne wat af, is zo lief om aan te horen.
Bas is volop woordjes aan het oefenen en wordt met de dag slimmer hebben we het idee.
Bah wat een weer buiten. Tropische temperaturen is helemaal niks, maar met deze regen kun je buiten nog minder.
Garfield hoe is het met jou?
Kaatje
wat leuk nieuws!
en wat fijn je nu ook iets anders leuks hebt om je op te richten.
Ik hoop dat je jullie tzt een geweldige dag hebt met een klein wondertje die in je buik aan het groeien is!
chantal
ben je lekker van je verlof aan het genieten?
vast!
heb je alles al een beetje klaar voor de kleine of moet je nog veel dingen doen, regelen?
welkom
goed om te lezen dat het bij jullie ook lekker loopt.
hoe is het met de andere dames???
hier loopt alles ook weer lekker, ben weer uit mn dip en nog maar 2 weken werken dan heb ik weer vakantie
:dance:
Linkie, fijn dat je uit je dip bent. Heerlijk over 2 weken al vakantie, ik pa weer in november.
Hoe ontwikkeld Bas zich verder? Staat hij al?
he hallo allemaal
kwam alleen effe zwaaien!
zag dat chantal al 36 weken is en hazze 32, meeen wat gaat dat snel :shock:
meiden voelen jullie je goed?
chantal, lekker met verlof en aan t ‘nestelen’?
hazze aan het aftellen voor verlof?
Hier gaat alles zijn gangetje. Heb vorige week nog een dag in het zkh gelegen. Werd 's morgens wakker met zo’n buikpijn. Ik kon helemaal niks. Uiteindelijk mijn moeder gebeld en die is gekomen. Daarna ook hub gebeld en op advies van hun de vk gebeld. Die is toen gekomen edie heeft me doorgestuurd naar de gyn. De gyn dacht aan iets met mijn nieren of blinde darm. Heb veel onderzoeken gehad en meost zelfs een nacht blijven. Uit de onderzoeken is niks gekomen. Dus wat het geweest is…we weten het niet.
Woensdag weer naar de gyn voor weer een groeiecho. Ukkie groeit te hard en is te zwaar. Ben benieuwd of hij nu de lijn wel weer volgd.
Liefs, Chantal
he chantal wat naar een dag in het ziekenhuis :hug:
en klein krabje groeit dus te snel?
wat willen ze daar aan doen?
He hallo,
nee denk het niet. De gyn heeft vandaag gezegd dat ik weer terug kan naar de vk. Zelfs geen groeiecho gehad… Toch weer een bult paniek om niks 2 weken geleden… :wall: :wall: :wall: :wall:
Hoe is het met jou en Bas???
lieve digi-dinnetjes,
lang niet langs geweest.
hier gaat alles goed.
Ik hoop bij jullie ook.
Chantal, wat een '" gedoe" zo op het einde last en dan in het ziekenhuis. Gelukkig hebben ze niet iets gevonden en mocht je weer naar huis.
ze hadden je daar ook kunnen houden
hier verder weinig nieuws.
Oja, Kaatje: gefeliciteerd dat je gaat trouwen. Ik duim voor jullie dat jullie met z’n 3-en zullen zijn.
Marg
Chantal wat spannend voor je, nu bijna aan de 40 weken. Hopelijk duurt het nu niet lang meer.
We wachten geduldig af…ben bang dat ik tot 42 weken rond blijf lopen en dat Ukkie dan gehaald moet worden…Hij heeft er geen zin om zelf te komen…
Hoe gaat het met jullie???
Ik hoop voor jullie van niet. Ik ben erg benieuwd wat jullie gaan krijgen een jongen of een meisje.
Hier gaat alles zijn gangetje, erg druk, maar wel te doen. Minder tijd voor kok, maar ach dat komt wel weer.
Bas is flink aan het praten geslagen en gooit het ene woord naar het andere eruit, terwijl een maand terug het nog nauwelijks gebeurde of niet te verstaan. Sanne gaat ook erg rap en wil al proberen vanuit liggen te gaan zitten, wat dus natuurlijk niet lukt en madam kan er echt boos om worden :mrgreen: . Ze krijgt nog steeds volledig bv :dance: met een groenten en fruithap erbij.
Huh Marga :? :? :? Ik zie nu pas je 2e banner…
Gefeliciteerd meid!!!
Welkom: Ben je benieuwd wat we krijgen??? Hint!!!
Hij heeft er geen zin om zelf te komen:wink: :wink: :wink:
Maar wat goed zeg dat Sanne nog steeds bv krijgt!!!! Is dus toch goed gegaan :dance: :dance: :dance: