Garfield dikke :hug: :hug:
Weet even niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte om dit verlies een plaatsje te geven… :-*
oh, Garfield wat verdrietig… :hug:
Garfield… :hug:
Wat ongelofelijk &@&#$ voor jullie… Ik weet hoe het voelt, het verlies van een droom. Praat er maar veel over, dat helpt echt! Knuffel… :-
Pff… valt me natuurlijk toch zwaarder dan ik had verwacht…
Meiden, ik ga hier op het forum verder onder een andere naam.
Laat het via PB nog wel even weten. (voor Chantal niet meer nodig )
Maar wil gewoon even een verse start maken met mensen die er ook nu voor het eerst voor gaan.
Bedankt voor jullie lieve woorden!! :-*
Liefs Garfield
Garfield
:hug: :hug: :hug:
wat ontzettend balen zeg en verdrietig nieuws!
sterkte de komende periode!
laat wel even je nieuwe nickname weten.
verder even een ego- berichtje
Ik heb net de tas gepakt voor het ziekenhuis en ga morgen met Bas die kant op.
we moeten morgen om 8:15 aanwezig zijn en een uur later wordt Bas geopereerd. We mogen mee totdat hij via een kapje onder zeil wordt gebracht en ook ik moet strikt de bevelen van de anasthetist opvolgen.
De operatie duurt in totaal ongeveer anderhalf uur en Bas moet 5 dagen in het ziekenhuis blijven.
Ik probeer me er maar niet te veel mee bezig te houden want daar schiet je toch niets mee op.
we laten het maar over ons heen komen en hopen ons mannetje snel weer mee naar huis te nemen, gezond en wel!
dus voorlopig ben ik ook weer even uit beeld maar kom me denk ik volgende week wel weer melden, deze week bivakeer ik in het ziekenhuis noodgedwongen.
groetjes!
Linkie, heel veel succes en sterkte gewenst morgen met je apie in het ziekenhuis. Het lijkt me niet niks om hem zo ‘over te moeten geven’ aan de medici en de narcose. Ik zal aan jullie denken morgenochtend, hopelijk kun je snel melden dat alles naar wens is verlopen! :hug: :hug:
Garfield, natuurlijk valt het je zwaar :hug: … je had toch die positieve test in handen he … geef je verdriet de ruimte. Het is gewoon heel erg balen… :hug: :hug:
hier gaat het wel redelijk goed weer, had erg last van mijn bekken (SI gewricht) maar met Cesartherapie is dat nu al aardig bijgetrokken, ook krijg ik een zit-sta-bureau donderdag, dan kan ik mijn werkhouding afwisselen. Zitten is echt een forse belasting nu. au…
buik groeit enorm, lekker druk beebje en we tellen af naar de vakantie… nog 3,5 week en dat betekent voor mij effectief nog maar 9 dagen werken… oeh, kan er echt alweer naar uitkijken hoor, het is knetterdruk op mijn werk nu. Zal blij zijn als we de auto starten voor 3 weken kamperen in Frankrijk (met de caravan 8) (don’t say a thing :mrgreen: ) van mijn ouders).
Ik ga ff hangen… ma derriere… :roll:
veel liefs,
hazze
Garfield, jeetje wat een nieuws, heel veel sterkte. Balen zeg. :hug:
Linkie, hopelijk is het allemaal goed gegaan met de opaeratie van Bas als je dit leest.
Hazze, fijn dat het best goed gaat, ja de laatste loodjes wegen he zwaarst :mrgreen:
Linkie: Vandaag is Bas dan geopereerd. Ik hoop voor jullie dat de nasleep niet zo heel erg is. Dikke :hug: :hug: voor jullie.
Garfield: Dikke :hug: :hug: Meis als je even van je af wilt praten, je weet ons te vinden!
Hazze: Balen dat je zo’n last hebt van je bekken. Erg pijnlijk. Helaas weet ik nu uit ervaring hoe het voelt, auwie.
O lekker zeg, bijna met vakantie. Geniet er maar lekker van.
Welkom: Hoe gaat het nu met Sanne en de BV? HEb je nu al een oplossing gevonden om toch BV te blijven geven?
Zo ik moet nu nog 6 weken werken tot mijn verlof!!! Ze hadden me op het werk mijn laatste 3 weken volledig ingezet omdat het dan bouwvakvakantie is. Heb gisteren ook al aangegeven dat ik niet denk dat ik het nog redt met werken tot aan mijn verlof. Collega’s schoten gelijk in de stress want in de vakantie is er geen inval te krijgen, helaas voor hun… Nu belde vanmorgen mijn collega op. Ze hebben het rooster bekeken en tot aan mijn verlof (op deze en volgende week na) werk ik dan maar 2 dagen in de week. Dus ik hoop dat ik dat ga redden. Ik moet dus in die 6 weken nog maar 14 dagen werken :dance: :dance: :dance:
Babykamer is nu behangen en volgende week donderdag komen de meubeltjes. Schiet dus lekker op :dance: :dance: Zal straks wel even wat foto’s plaatsen.
Liefs, Chantal
babykamer update
buikfoto 26 en 28 weken
op de moezel
Chantal, wat een leuke kiekjes van jou (met je mooie buik) en je man. Heerlijk nog maar 6 weken werken, fijn dat ze uiteindelijk toch rekning met je houden op het werk, zal je wat meer rust geven.
Je hebt leuke positiekleding :thumbup:
Linkie, hoe is het gegaan met Bas, ben erg benieuwd.
Sanne is nog steeds volledig aan de borst en het gaat best goed. Ik moet we op advies van de paranormaal ther. met een tepelhoedje blijven voeden, daardoor zal ze voorlopig nog zeker 7 a 8 keer per dag voor een voeding komen. Gelukkig kan ik er heel langzaam iets meer regelmaat in krijgen, niet qua vaste tijden maar wel qua rust, voeden en spelen. Ze lacht steeds meer en ook naar de vreemde dingen. Ze is de hele tijd bezig om dingen te pakken met haar handjes en het liefst een spuugdoekje die ze vervolgens tegen of op haar hoofd legt.
Hoi digi meisjes
Ik heb heel lang niet geschreven. Mijn computer op werk staat op zo een manier dat iedereen mee kan kijken met mijn beeldscherm. Erg vervelend en ik kan dus niet veel privé internetten. Logisch natuurlijk Maargoed, thuis komt het er eigenlijk haast nooit meer van. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie.
Afgelopen maandag met Britt in het ziekenhuis geweest om definitief de ziekteperiode af te sluiten. Ze is nu helemaal genezen verklaard. Een fijn gevoel.
Ik wens jullie met alles succes,
Liefs M.
Hallo allemaal * zwaait*
Ook wij zijn weer terug uit het ziekenhuis en de operatie van Bas is achter de rug!
Alles is heel goed gegaan gelukkig en Bas versteld zich verbazingwekkend goed.
Het was eerst nog wel even spannend of de operatie ook daadwerkelijk kon doorgaan omdat het niet zeker was of de ‘gewone’ anesthesisten hem konden beademen vanwege zijn kleinere luchtwegen.
Maar gelukkig een half uurtje nadat hij op mijn schoot met een kapje onder zeil was gebracht, belden ze om te zeggen dat de intubatie (inbrengen van de beademing) gelukt was, echt er viel een pak van ons hart!
De dag van de operatie was Bas nog wel erg onrustig, huilerig etc. maar dat is natuurlijk ook heel logisch.
ook moest hij die dag en de dag erna met zn handjes vastliggen omdat niet met zn vingertjes in zn mond mocht komen.
ook speelgoed mocht er niet in, dus je moest hem echt heel erg goed in de gaten houden, erg vermoeiend.
gelukkig mocht de dag erna dit allemaal wel weer (speelgoed niet te ver in de mond dus bijtring kan bijv wel).
Ik ben al die dagen bij Bas in het ziekenhuis gebleven dus toen we afgelopen zaterdag thuis kwamen was ik gebroken.
Nu nog ben ik enorm moe en voel ik me niet helemaal happy in mn vel.
in het ziekenhuis komen toch ook weer veel herinneringen van de vroeggeboorte en de tijd erna naar boven.
Gelukkig is het werk meelevend en kan ik deze week thuis werken en een deel nog zorgverlof krijgen, dat geeft weer even lucht.
Komende donderdag moeten we weer op controle dus hopelijk is de plastisch chirurg dan ook nog steeds heel tevreden
hazze vervelend zeg die bekkenklachten, en je moet ook nog wel even daar mee rondlopen
chantal wat heerlijk zeg nog maar 14x werken in 6 weken tijd (nu inmiddels alweer wat minder denk ik) dat wordt echt aftellen!
mooie en leuke fotos!!
marg wat fijn dat britt genezen is verklaard!!!
GEFELICITEERD!
Eindelijk een einde aan een lange ziekenhuisperiode en veel ellende.
hopelijk voor jullie nu alleen nog maar goede dingen!
we missen je hier wel hoor!!!
garfield (weet je nieuwe nickname nog niet)
hoe is ie nu?
welkom jeetje zo vaak voeden…wel vermoeiend hoor!
hopelijk komt er snel wat ritme en rust in!
Linkie, fijn dat de operatie goed is verlopen.
Chantal, ik ga gewoon werken komende maandag en 3 x kolven op het werk (als dat mag) en dan zien we wel hoe het gaat met de bv. Als het te vermoeiend is dan stop is gewoon, maar dan heb ik het in elk geval wel geprobeerd. Komende zondag geef ik alweer 3 maanden bv :dance: :dance:
Heerlijk dat je nu met verlof bent, geniet ervan over een paar weken is het met de rust gedaan :mrgreen:
Linkie, fijn om te horen dat het goed is gegaan met de operatie van Bas. Hopelijk kun je het effect snel merken. :hug: :-*
welkom, al bijna weer 3 maanden BV, meid wat vliegt de tijd! Ik hoop dat je nog lang mag doorvoeden, ik vond het echt heerlijk. Na 3 maanden werd het juist steeds makkelijker! Ik hoop voor jou ook.
Britt genezen verklaard, Marg! wat heerlijk voor jullie! :hug: :dance:
Chantal, je bent toch nog niet met verlof? ik begreep dat je nog maar een aantal dagen hoefde te werken in die periode tot je verlof…
Leuk en lief kamertje wordt het zeg! mooie buikfoto’s ook weer en wat een prachtige avatar heb je! ik moest eerst ff kijken wie dat was, maar jij bent het! haha… je raakt zo snel gewend aan avatars… :inlove: :inlove: :inlove: maar deze is prachtig, een mooi krabje!
verder laat ik het hier even bij. wat was het warm he vandaag… pfffoei, maar ook wel lekker… Yvan lekker in de tuin en in badje kunnen spelen. :thumbup: :inlove:
ik ga nu nog maar even wat aan mijn huishouden doen, het is hier aardig afgekoeld, al heeft het hier nog steeds niet / alweer niet… geregend… we drogen hier uit… :eh:
groetjes, hazze
Marg vergat helemaal op jou te reageren :naughty: . WAt ontzettend fijn dat Britt genezen is verklaard, kunnen jullie dat hoofdstuk mooi afsluiten.
Hazze, klopt inderdaad ik zat fout, had verkeerd gelezen van Chantal.
Zie sf van septmama’s voor foto’s van kamertje van Ukkie!!!
He lieverds,
voor iedereen een hele dikke :hug: van mij en Ukkie!!!
Hoe gaat het met jullie???
:-* Chantal
Geweldig Chantal het kamertje.
Jij alweer ruim 31 weken, jeetje wat gaat de tijd toch snel.
Ben eigenlijk erg benieuwd hoe het met Kaatje is.
Hier druk druk druk, maar verder alles wel lekker zijn gangetje.