juli 2005 stoppers duimen duimen duimen voor Kaatje! (#11)

Hoi meiden,

Chyntia, bedankt voor je reactie :-*

Ook bij mij is het inmiddels spannend.

Ik zit op mijn eerste NOD te wachten en was van plan dat in alle kalmte te doen. Maarja, dat gaat niet zo makkelijk als je vriend de 1e buikfoto al wil maken :lol:

Hij is er echt van overtuigd dat het meteen in 1x raak zal zijn. Tja… ik probeer toch maar rustig af te wachten.

Hazze en Chantal, wat gaan jullie alweer hard zeg!!

En Hazze ik ben ook wel erg nieuwsgierig naar het resultaat van de laatste echo :wink:

Groetjes Garfield

Garfield spannend zeg|!!! Ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Verder alles goed met jullie???

Hoe gaat het met de rest?

Liefs, Chantal

halo, hier een update, we gaan van start! ik moet 2 maanden mijn temperatuur meten, en dus over 2 maanden waarschijnlijk al de eerste poging!!! omdat we een tese operatie hebben gehad krijgen we op iedereen voorrang, andere mensen moeten 2 jaar wachten! maar wij mogen nu ook wel eens geluk hebben toch? ben wel blij dat ik niet zo lang meer hoef te wachten, nu maar hopen dat het snel mag lukken!xxxxxx kaatje

Hee Kaatje,

dit is geweldig nieuws!!! :dance: :dance: :dance: Nu maar hopen dat je met een maand of 3 nog met NOG beter nieuws komt!!! :pray: :pray: :pray:

Meid mijn :thumbup: :thumbup: :thumbup: draaien voor je!!!

Liefs, Chantal

@kaatje

:thumbup: super zeg, wat een spannende tijd zeg :-

@krabje

hoe gaat t met jou ?

@de rest

veel liefs voor jullie allemaal :-

Kaatje, spannend, nu kun je je ergens op richten.

Spannend Garfield nu mag het echt gaan gebeuren.

Chantal, ook alweer een half jaar zwanger :dance: . Hoe voel je je?

Ik verwaarloos jullie een beetje, maar richt me momenteel voornamelijk alleen op oktobermama 2006 en de rest op een laag pitje, want zit minder achter de laptop. Hier gaat alles zijn gangetje, wel met Sanne aan het “dokteren”, ivm kiss syndroom en stijve spieren, maar verder is het een vrolijk meisje.

Garfield en hoe voel je je?? Al tekenen van :twisted: :twisted: of :mrgreen: :mrgreen:

Hai linkie is back in town :lol:

we hebben een heerlijke vakantie gehad, dus weer helemaal fris&fruitig en opgeladen voor de naderende operatie van Bas (over een week).

garfield

wat leuk je hier weer te ‘zien’ en ook weer volop in de ‘race’, zou toch super zijn in 1x raak!!! hoop het voor je!

kaatje

succes met de komende 2 maanden temperaturen, is niet echt leuk om te doen maar je doet het voor een goed doel he?

vond vooral in het weekend de wekker zetten vervelend maar ja je hebt daardoor wel een constant beeld.

weet je dat er ook een engelse site is waar je het kunt invoeren en die maakt er voor jou dan meteen een grafiek van, weet niet of je hier de link mag neerzetten dus heb je belangstelling PB dan effe.

hoop dat het voor jou na die 2 maanden ook meteen raak is!!!

hazze en chantal

de banner tikt lekker door zie ik!

alles goed?

welkom

vervelend dokteren met Sanne, heeft ze door de bevalling het KISS syndroom opgelopen? wat kunnen ze er aan doen? fysio? ostheopaat?

Linkie, fijn dat de vakantie goed is bevallen. Spannend over een week al de operatie, wat gaat de tijd toch snel.

Waarschijnlijk heeft Sanne het Kiss syndroom bij de bevalling opgelopen, maar dit is niet zeker. We zijn 2 x naar een osteopaat geweest en nu zitten we bij een paranormale arts. We hebben daar 1 behandeling al gehad, maar er lijkt vooruit gang in te komen. Maar goed ze wordt ook ouder, dus we wachten komende weken af of de volgende behandelingen aanslaan, vanmiddag moeten we weer.

Hier nog niets te bekennen.

Van 't weekend wel het gevoel gehad dat de :twisted: :twisted: zich aandienden, maar tot nu toe dus nog niet.

Mijn cyclus tot nu toe was 29-31-30 en ik zit nu op 31…

Best spannend dus :mrgreen:

Groetjes Garfield

Zal een extra kaarsje vandaag aansteken, zou wel leuk zijn als het meteen de 1e keer raak zou mogen zijn :pray: :pray: :kaars:

Welkom, het heeft geholpen denk ik…

want: gisteren getest en POSITIEF! :dance: :dance: :dance:

Nog een beetje onthutst en meteen al bezorgd of het wel goed zal blijven gaan, maar vooral heel erg blij :inlove: :mrgreen: :inlove:

Groetjes van een zwangere ( :shock: :shock:) Garfield

Garfield dat méééééééén je! :shock: Meid ontzettend gefeliciteerd! :dance: :dance: :dance:

Ik hoop dat Kaatje over 2 maandjes op dezelfde manier onthutst mag zijn! :pray:

Garfield!!! :shock: (je lijkt mij wel, hahaha!) Gefeliciteerd!!

Wat gaaaaaaaf!!! Precies het goede nieuws om mijn dag goed te maken! :mrgreen:

Ik wens jullie een hele fijne en mooie zwangerschap toe! :-*

Kaatje, nog even en dan ben jij ook zover. Ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen, echt!

Meiden, we hebben de sleutels van ons huis, dus we zijn flink aan het werk. Ben de laatste tijd erg moe en zo, ik denk door alle stress (ik heb een chronische depressie, dat hakt er van tijd tot tijd toch in). Ik lees wel alles mee, maar heb gewoon vaak de fut niet om te schrijven, of ik heb gewoon niks interessants om te schrijven, sorry… :oops:

Garfield

GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:

super goed nieuws zeg.

we hopen dat Kaatje zich snel mag aansluiten dan zijn alle juli stoppers zwanger (geweest).

Linkie, hoe was de operatie van jullie kleine, was toch deze week of heb ik last van ontzwangervergeetachtigheid??

Garfield, jippie wat ontzettend goed nieuws :dance: . Van harte gefeliciteerd en geniet ervan.

Kaatje voor jou :hug: :hug: , hopelijk gaat het temp goed.

Garfield dat is super zeg!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Cynthia: Dikke :hug: meid. Ik kom snel een keer je nieuwe huis bekijken!

Linkie: Ook al terug van vakantie. En lekker uitgerust? Hoe was dat met Bas op vakantie?

Welkom: Hoe gaat het nu met Sanne? Enne schrijf maar wanneer je wil

HAzze± Hoe gaat het met jullie?

Hier gaat alles goed. We zijn vandaag teruggekomen van vakantie. Lekker een weekje met mijn ouder en broer en schoonzusje weggeweest.

Ook zijn we nu eindelijk begonnen met de babykamer. Als die kaar is volget er een foto.

Liefs; Chantal

Chantal, hoe was de vakantie? Fijn dat je zwangerschap goed verloopt.

Sanne, gaat steeds vooruit, alleen helaas blijft ze voor 8 a 9 voedingen komen, waarvan er ook 2 x in de nacht. Ik moet over 2 weken weer gaan werken en ben bang dat het dan teveel wordt en ik moet stoppen met de bv. Ik ben nu informatie aan het inwinnen om het tij te keren voordat ik moet gaan werken, want stiekum wil ik zo lang mogelijk bv blijven geven als het haalbaar is.

Welkom: De vakantie was erg leuk. We hebben wel genoten. Was ook erg gezellig, zo samen met mijn ouders en broer en schoonzusje.

Wel ook een raar idee dat dit de laatste vakantie is dat Frank en ik met ons tweeen zijn… :inlove:

Dus Sanne drinkt nog steeds zo vaak? Drinkt ze dan ook lang of heel kort? Maar over 2 weken alweer aan het werk? Tjonge de tijd vliegt!!!

Liefs, Chantal

Het is hier zaterdag misgegaan… :cry:

Door naar de volgende ronde dus.

Groetjes Garfield