juli 2005 stoppers duimen duimen duimen voor Kaatje! (#11)

jeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjj! gefeliciteerd meid, heerlijk weer voor je. Maar wel goed op jezelf passen he… en alweer aftellen naar je verlof! Mennnnnn… wat gaat het snel! Geniet er nog maar goed van! :dance: :hug:

:-* hazze

fijn om te lezen !! :dance:

Chantal, dat is goed nieuws, geniet rustig van de paar weken werken, want die gaan nu heel snel :wink: :mrgreen:

Even een paar kiekjes van mijn meisje.

HAzze: ik snel??? Kijk eens op je eigen banner!!!

Meid je hebt een leuke Yvan avator!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Wanneer heb je de echo???

Welkom: ooh wat een mooie meid zeg!!! Ze lijkt wel op Bas. Hoe gaat het met jullie???

Liefs, Chantal

ja, leuke avatar he :inlove: … hij zat in bad (Kos) en heit had er heel veel schuim in gedaan. Toen hadden we dit schuimkapsel gefabriekt en Yv vond het allemaal prima (heit had het ook hahahaha :inlove: ).

en ja het gaat hier ook al zo snel! :o Volgende week dinsdag hebben we de 20 weken echo, dus nog een weekje geduld uitoefenen :shifty: kan er wel naar uitkijken hoor en ook vind ik het spannend. En we willen heel graag weten wat het geslacht is, dus hopelijk ligt hij/zij er goed voor :inlove: . Niet dat de uitkomst ons iets uitmaakt hoor, mem zijn van 2 zonen lijkt me super, maar een dochter is ook meer dan welkom!

Welkom, wat een mooi meisje is Sanne, en ze kijkt zo grappig in de camera. Ik vind ook wel dat ze op Bas lijkt ja. Kun je dat zelf ook goed zien? Gaat alles naar wens? Hoe vindt Bas het dat hij een zusje heeft? Is het lastig met het verdelen van de aandacht?

Moonfire, hoe is het met jou en Bryan? Ik hoop alles goed.

Cynthia, al druk aan het klussen in het nieuwe huis? Is alles al rond? Ik hoop het voor je.

groetjes,

hazze

Leuk hoor Hazze,

dus jullie hebben volop genoten van de vakantie in Kos???

Vind het kapsel van Yvan erg leuk :inlove: :inlove:

Ga je ook vertellen wat het wordt of houd je het geheim?

@hazze wrote:

Moonfire, hoe is het met jou en Bryan? Ik hoop alles goed.

hier is idd alles ok, ben thuis flink aan het klussen, daarom weinig tijd voor hier te komen :oops:
we zijn nog steeds bezig met het trappenhuis en de gang 8)
het kost wat tijd maar wordt wel er mooi !! :dance:

Welkom

mooie foto’s!!!

Hazze en Chantal

jullie gaan mooi gelijk op toch, een paar weekjes verschil maar dus het gaat voor jullie beide nu super snel!

Fijn dat je weer volledig kan werken, dat voelt vast erg goed!

hazze succes en veel plezier met de echo, in garijp?

Hier druk bezig om alles in te pakken voor onze vakantie naar Spanje- Andalusie.

Ben zelf snot en snot verkouden met enorme hoestbuien (kriebelhoest) dus hoop dat ik daar tijdens de vliegreis niet te veel last van heb.

Heb enorm zin in de vakantie, we vertrekken vrijdag en morgen moet ik nog werken dus dit is tevens een ‘dag dag’ berichtje voor de komende weken.

linkie, idd hebben we de echo weer in Garyp. Dat is ons de vorige keer zo goed bevallen, dat willen we weer. Ik vind het toch nog spannender dan bij Yvan, mss omdat je nu al een kindje hebt of zo… ik weet het niet. Toen was het nog wat abstracter, ja ik was zwanger, maar hoe het voelt om moeder te zijn dat wist ik toen nog niet… ik heb geen nare voorgevoelens ofzo hoor, maar wel het feit dat ze zoveel kunnen zien.

Heel veel plezier in Spanje/Andalusië Linkie. Balen dat je nu zo verkouden moet zijn. Hopelijk is het daar snel over. Is het daar heel mooi weer nu eigenlijk?

Het vliegen is ons echt supermee gevallen met zo’n kleintje en de afstand is te overzien. Ik wens je een hele fijne vlucht. Ik zou als ik jou was wel een hoestsnoepje of zuurtje of zo meenemen om op te sabbelen. Die lucht in een vliegtuig is zo droog! Oja, met welke maatschappij vlieg je en wat voor buggy heb je? Wij vlogen met Transavia en moesten onze bugaboo meteen inleveren bij de speciale bagage. Alleen paraplubuggy’s mogen mee tot in de gate… :roll: Wij hebben dus 2 uur rondgelopen zonder buggy, Yvan hadden we geparkeerd op een bagagewagentje, het leek wel of ie paardreed (maar jammergenoeg geen foto’s van, onze spiegelreflex zat onderin de handbagage en daar zat Yvan nu juist bovenop).

goede reis en fijne vakantie Linkie! geniet ervan!

Moonfire, druk druk druk begrijp ik. Het kost tijd he zo’n ingrijpende verbouwing. Fijn dat alles zo mooi wordt, daar doe je het tenslotte allemaal voor! Hoe gaat het nu met Bryan zijn eetgedrag? :hug:

ik ga nog even slapen, als Yv dat ook goed vindt… doei :zzz:

:-* hazze

Linkie veel plezier op vakantie.

Verdelen van aandacht gaat prima. Als Sanne op schoot ligt dan vermaakt Bas zich eigenlijk altijd prima. Wel zo makkelijk als Sanne zo vaak komt voor bv. Het scheelt dat bij de oppas ook baby’s zijn die aandacht moeten hebben. Als Sanne in bed ligt vraagt hij wel meer persoonlijke aandacht maar dat is logisch.

Sanne heeft volgens velen inderdaad wat weg van Bas qua uiterlijk. Karakter is geheel anders, zoals het er nu al naar uit ziet :mrgreen:

jaaaaaaaaaa, de 20 weken echo was helemaal prima! we zijn zo blij! metingen gaven aan 13 oktober in plaats van de 11e die als termijn is aangehouden, maar gelukkig dicht in de buurt.

en we weten wat het is qua geslacht… nieuwsgierigen zijn welkom op PB :wink:

hmmmmmm …ruim 30 minuten naar ons kind kunnen spieken, wat een heerlijkheid :inlove: … ik kruip weer even op mijn wolk!

liefs, hazze

Hazze ik ga je nu een pb sturen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen:

:mrgreen:

Zooooo, dan ga ik fijn ook even een pb sturen hoor! :mrgreen:

Maar fijn dat alles goed is, is toch wel erg fijn om te weten he?

Hazze je hebt pb.

nog 1 week, dan horen we waneer we van start kunnen, hoe het werkt, en of er een donor is! …spannend!!! xxx kaatje

Kaatje spannend zeg!!! Nu maar hopen dat er een donor is en dat jullie heel snel mogen starten.

Nu maar op naar een kort medisch traject een een onzettend mooie positieve test!!! Meid ik denk aan jullie!!!

Liefs, Chantal

Kaatje, alvast heel veel succes gewenst :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

owwww, Kaatje, ik moet vaak aan jullie denken…

een weekje nog, wat spannend joh! hou je ons op de hoogte??

:hug: :hug: :-* we duimen voor jullie! heel veel succes! :pray: :pray: :pray:

groetjes, hazze