owkee Chantal, gelukkig… en over 2 weekjes weer even spieken is ook heel fijn natuurlijk! geslacht is geheim, oke… was hier bij Yv ook… nu twijfelen we heel erg. Ach ik heb nog ruim 3 weken om er over na te denken…
en het eten wordt even wat anders, hub belde net en moet overwerken (wachtdienst) dus ik moet Yv ophalen bij pake en beppe… voor Yvan heb ik nog wel wat, maar mss eten we dus vanavond wel frietjes :shifty: daar heb ik ook wel heel erg zin in eigenlijk! hahaha… wel met snitzel dan natuurlijk! :mrgreen:
bye bye, ik ga mijn kind ophalen! :inlove:
20wkn~1dg buikfoto
…
owww, wat een mooie verpakking voor krabje! :inlove: :thumbup:
Ja mooi huisje voor Krabje he?
Chantal, wat zie je er goed uit!! En zo zwanger ook… :mrgreen:
Kaatje, wat spannend dat jullie met KID gaan beginnen. Ik hoop dat het idd lekker snel kan en dat je dan hier komt vertellen dat je ook zwanger bent! :-*
Hier gaat alles weer lekker, vooral met dit mooie weer. Het nieuwe huis is nog steeds niet rond :roll: , maar ik hoop dat dat over een week of twee ook afgehandeld is. Ook spannend dus…
Goedemiddag!!!
Vanmorgen samen met mijn mams bij de vk geweest. Dat begon al goed, ze hadden me niet in de agenda staan. Is die muts me vergeten op te schrijven de laatste keer. Afspraken maken en telefoontjes plegen kan ze dus niet tegelijkertijd…
Eenmaal binnen lag ik al snel op de bank voor buik voelen en hartje luisteren maar Ukkie liet zich niet horen. Maar toen het gelukje!!! Weer een echo gehad :inlove: :inlove: :inlove: Mijn mams helemaal blij want nu heeft ze Ukkie ook gezien. Ukkie was heel actief, druk aan het zwaaien en maaien mijn zijn armpjes. Ook lag hij ineens ook met zijn duimpje in de mond. Precies mama :inlove: :inlove: :inlove: (Ik heb ook heel lang geduimd) Maar het hartje klopte heel erg mooi en beeb deed het goed.
Mijn baarmoeder is in de breedte gegroeid en kwam overeen met zwangerschapsduur. Dus ik ben weer goedgekeurd.
Toen ik thuis kwam gelijk Frank verteld dat hij pech had en mijn moeder veel geluk want dat ik net echo nr. 6 had gehad!!! Morgen volgt dus echo nr. 7!!! Ik ga nog even nagenieten van de beelden van mijn mooie Ukkie!!! Deze mama is fliefd!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Liefs, Chantal
Ooooh, Chantal wat goed! En leuk en liefffff… :inlove:
Wij krijgen zondag de sleutels!! (onofficieel hoor, want de overdracht moet dan nog plaatsvinden. Kunnen we wel vast aan de slag! ;))
Whoehoe!!! Gaaf zeg!!!
Dan moet ik gauw een keer weer naar Den Haag komen om je neiuwe huis te bekijken!!!
Alles goed met jou???
Ja, gaat best hier. De ergste stress is nu weg. We bleven maar denken dat alles klaar was qua papieren voor het huis en iedere keer was er weer een brief van de notaris dat er nog iets moest gebeuren… :roll: Ik schrijf het nog wel eens een keer uitgebreid op mijn log.
Maar nu is het dan echt echt echt geregeld en kunnen we fijn gaan witten enzo. :eh: (bleh!)
Juul gaat ook oke, kletst de oren van je hoofd en gaat als een razende. Vannacht is ze drie keer uit bed gevallen (ledikant met aan een kant de spijlen eruit gezaagd), dus het wordt echt tijd voor een groot bed, hahaha! Ze sliep trouwens gewoon door, maar na de derde keer heb ik haar maar bij ons in bed genomen.
Raar meisje… :inlove:
Wat een gedoe zeg met die papieren, maar lees de rest dan nog wel.
Dus vanaf volgende week lekker aan de klus!!! Heerlijk kun je eindlijk gaan verhuizen!! Moet je nog wel even je nieuwe adres doorgeven anders weet ik niet waar ik de post heen moet sturen :mrgreen: :mrgreen:
Ach Juul toch, wou ze niet blijven liggen???
Maar gezellig kletsen met Juul dus!!! Heb gsiteren weer foto’s van haar bekijken van haar log maar ze wordt echt groot!!!
O ja nog even over die dikke voeten en buik, in sf van septmama’s staan nieuwe buikfoto’s en fotot van mijn klotsvoeten
…
wauw! supermooie buik Chantal! geniet lekker van je echo’s van ukkie, heerlijk even spieken naar dat kleine krabje!
Cynthia, jullie moesten dus best lang in spanning zitten, jakkie… maar fijn dat nu alles bijna rond is! en je lekker kunt gaan klussen. Is het ver van waar je nu woont in DH? succes!
Nou, wij zijn er weer! heerlijk genoten van het eiland Kos en het resort daar, echt pure verwennerij! lekker uitgerust, boeken gelezen, zon, zwemmen…
hier dan ook een buikfotootje van mij… ik vind hem erg mooi. Hub heeft hem gemaakt, afgelopen weekend op Kos. :inlove:
He Hazze, welkom terug meid!!! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Hoe vond Yvan de vakantie??
Mooie buik al!!!
Hazze en Chantal
prachtige foto’s!! heerlijk om zo in de zomer zwanger te zijn! (mits het niet een hittegolf wordt natuurlijk )
Cynthia
succes met je nieuwe huis!
voorlopig dus flink aan de klus?!
Hier alles wel ok, maar erg moe, vandaar dat ik ook weinig op t forum te vinden ben, heb er even de puf niet voor.
Misschien ook omdat nu de periode van de ziekenhuisopname en vroeggeboorte van Bas steeds dichterbij komt.
Gelukkig volgende week vrijdag al op vakantie!
en daarna dus de operatie van Bas (sluiting van het gehemelte)
Linkie, leuk even weer wat van je te horen! Nog even aftellen tot de vakantie begrijp ik. En dan daarna de operatie van jullie ventje… he bah… geen leuk vooruitzicht. Probeer alle gevoelens van nu nog even ‘los’ te laten en lekker te genieten van jullie vakantie!
Waar gaan jullie naar toe? :hug:
Linkie: Dikke :hug: :hug: voor jou!!!
Meid als je van je af wil praten dan weet je ons te vinden :-*
Waarom heb je de naam van bas weggehaald uit je onderschrift??? Of zit daar geen reden achter?
Ben ik ook weer eens. Sorry, maar had even geen zin om elk topic langs te gaan afgelopen weken. Hopelijk kom ik nu weer wat vaker.
Chantal en Hazze, erg mooie buiken. Spannend hazze bijna de 20 weken echo en Chantal fijn dat alles goed was op de echo, is altijd fijn om te horen.
Cynthia lekker zondag al in jullie nieuwe huis :thumbup: .
Kaatje, veel succes !!
Hier kom ik langzaam weer in een ritme, maar Sanne komt overdag erg vaak voor een voeding en dat vind ik soms moeilijk te combineren met Bas. Ben nu ook weer snel weg want Sanne wil mama’s borst weer hebben :mrgreen:
:shock: dames is ben jullie helemaal aan het verwaarlozen…
sorry
en wat een mooie buikfoto’s heb ik gezien…
ik probeer strakjes lekker bij te lezen
veel liefs van mij :-*
:dance: :dance: :dance: Vanaf maandag zit ik niet meer in de ziektewet!!! Mag weer volledig werken!!! Dus vanaf maandag ook nog 10 weken te gaan tot aan verlof!!! :dance: :dance: :dance: