ohhhhh, wat een prachtig krabje… :inlove: :inlove:
Joehoe!!!
Vanaf volgende week begin ik weer langzaam met werken!!! Ik begin dan 2 dagen van 3 uurtjes en dan wel boventallig!!! Oooh ik ben helemaal happy!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
o, superfijn voor je Chantal, goed dat je boventallig bent,
Niet forceren en op tijd aan de bel trekken als het niet gaat, dan ben je straks vast weer lekker aan het werk! :dance: :dance:
:hug:
hazze
JA fijn he? En het mooiste van alles is, als ik bijna weer volledig werk is het tijd om met verlof tegaan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Maar tis wel fijn dat ik voor mijn verlof nog weer mag werken.
Hoe gaat het met jou??? Je schiet ook al weer mooi op met 14 weken!!!
Wat fijn Chantal, het lijkt me niks om vanuit de ziektewet je verlof in te gaan. Dit is beter he?
Precies, lijkt me echt helemaal niks om tot half december thuis te zitten. Wordt nu al helemaal gek hier. Mijn humeur wordt er ook niet beter van…
:dance: chantal :dance:
fijn dat je weer iets kan & mag doen, hopelijk gaat het nu stapje voor stapje beter met je.
hazzehoe is t met de :silenced: ?
Hier alles ok, ben sinds gisteravond kindloos en ga dus zo effe shoppen met een vriendin, daarna mijn kleine binkie weer ophalen :inlove:
Chantal, lekker weer aan het werk en wat een mooi krabje al :thumbup: . Nu nog een krabje op de echo, maar voor je het weet een in je armen
Nu eventje wat tijd, tot Bas weer de keuken binnen valt, dus dacht eerst weer eens hier komen reageren.
Hazze, hopelijk wordt de misselijkheid al wat minder.
Sanne, doet het goed en begint sinds gisteravond iets meer ritme te krijgen (lijkt wel zo). Rechts blijft ze drinken soms wel een dik half uur of langer en wil dan links nog een toetje van 5 minuten. Links drinken is na een kwartier drinken volledige verzadiging. Ook met kolven duidelijk verschil. Rechts 60 cc en links makkelijk 120 cc :eh: .
Ik ben ook alweer best goed op de been en vandaag heb ik twee kids onder mijn hoede. Vanmorgen wel ons mam even over de vloer gehad.
…
Donderdag bij de vk geweest. Alles was goed, hartje van Krabje klopte luid en duidelijk. Was even zoeken, maar toen ze hem had gevonden begon hij steeds harder te kloppen :inlove: :inlove: Moest wel weer even een traantje wegpinken :inlove: Baarmoeder was ook mooi gegroeid. Ik dacht hem zelf ook al te voelen en dat klopte dus ook. Baarmoeder komt al tot mijn navel
Vandaag voor het eerst weer wezen werken. Oooh wat was dat lekker zeg!!! Heb die kids echt wel gemist. Ik moet wel uitkijken met tillen, nadat ik een paar kindjes in/uit bed heb gedaan, had ik wel iets last van mijn rug. Maar met een beetje rust gaat dat weer over. Donderdag ga weer een paar uurtjes werken!!!
Vanmiddag moe maar voldaan, lekker een uurtje op de bank liggen slapen. Dus Chantal zit nu weer lekker in haar velletje!!! :dance: :dance: :dance:
Liefs, Chantal
ow, echt fijn voor je Chantal! Ook al doe je wat minder dan normaal, je bent wel weer lekker aan het werk! En dan ligt het een stuk lekkerder op die bank he… geniet ervan joh. En je bm al zo goed gegroeid, heerlijk om het hartje te horen! Wij volgende week weer, dan kan hub ook mee, dus dat is dubbel leuk!
Fijn dat je weer lekker in je velletje zit meis… :hug:
(en het vorige bericht maar weer verwijderd…?! ) :-*
hier gaat het de goede kant op, nog wel medicijnen nodig, maar kan per week merken dat het beter wordt en ik ook weer meer energie krijg. Alleen nu valt het avondeten niet zo goed, dus ik laat het hier ff bij… :sick: vanavond maar vroeg naar bedje…
dikke tút, hazze
Hazze fijn zeg dat je je steeds beter gaat voelen!!! Nu maar hopen dat je gauw zonder de medicijnen kan. Heb je ook zetpillen? En hoeveel heb je er per dag? Mijn vriendin heeft ook zetpillen en zit nog steeds aan 3 per dag (terwijl 4 max is) ook is zij ontzettend veel afgevallen, bij 15 kilo is ze gestopt met tellen… Jij dan?
Fijn dat hub volgende week meegaat. Frank is vorige week niet meegeweest naar de vk. Hij had er geen zin in en hij zegt: echo krijgen we nu toch niet.
Maandaag hebben we de 20 weken echo. Kunnen we fijn weer even binnen kijken. :dance: :dance:
Enne idd het berichtje weggehaald, maar ik meen het wel. Het lijkt wel of niemand meer zin heeft om hier te kletsen. Vind het heel erg jammer, want ik mis dat wel. Ik hoop maar dat het gauw weer drukker wordt hier…
Liefs, Chantal
hai meiden
ben er wel hoor, maar heb het gewoon erg druk en moet daarbij dus even voor mezelf kiezen!
probeer wel mee te lezen en zo nu en dan te reageren.
chantal
fijn dat je je weer zo goed begint te voelen, nu lekker op&top zwanger zijn van krabje!!!
hazze
hopelijk breken voor jou nu ook betere tijden aan en doen de medicijnen hun werk, wist niet dat je die had trouwens
welkom
lekker genieten van de kleine Sanne?! vast!!
Meiden, ik ben hier ook niet zo heel veel meer. Op heel KoK trouwens niet…
We hebben met de juli 2006 mama’s een eigen forum gemaakt waar we vrijuit kunnen kletsen zonder bang te zijn dat er iemand meeleest. Dit naar aanleiding enkele gebeurtenissen hier op het forum waar ik het verder niet ga hebben.
Ik lees hier af en toe wel, maar schrijf niet zoveel meer. (alsof ik hiervoor wel veel schreef, duh… ;))
En ik had je opmerking wel gelezen hoor Chantal, maar ik wilde er niet op reageren. Jij wist het tenslotte al van mij.
Verder gaat het hier heel goed, ook met Juul! :mrgreen:
Enne, ik heb mijn msn heel veel aan staan, dus als jullie willen babbelen: voeg me maar toe!
En hyves heb ik ook: cynthia-log.hyves.nl
Ik zal me af en toe wel melden hier, gewoon voor het leuke.
En het ligt er echt niet aan dat ik het met jullie niet gezellig vind, maar het gaat mij meer om het feit dat ik een beetje afstand van KoK wil nemen. :-*
Nog even een foto van Juul met haar vriendje Jonne :inlove:
hallo, meiden!
even een update! na een zware moeilijke periode hebben wij besloten dat we voor KID gaan! we krijgen voorrang omdat we al zolang in het traject lopen. en het emotioneel zo zwaar geweest is! ze gaan dus op zoek naar een goede match! en al alles meezit en ze vinden er een dan kan het maar zo zijn dat ik over een paar maanden zwanger ben!! eindelijk weer iets om naar uit te kijken dus! dit kindje wat komen gaat is zo verschrikkelijk welkom! en krijgt de liefste papa en mama van de hele wereld! want als je dit samen beslist hou je wel heel veel van elkaar toch? ik ben best wel blij! xxx kaatje!!
Kaatje ooh dit is fijn om te horen zeg!!
Ik was al zo benieuwd hoe het met jullie zou gaan. Hou je ons op de hoogte???
Liefs, Chantal
oh, Kaatje… wauw… wat mooi voor jullie meid… wat een toch moeilijke en emotionele beslissing zal dat geweest zijn. :hug:
ik hoop dat je hier binnen korte tijd een prachtige banner mag komen showen! :inlove: Ik duim voor je dat je snel zwanger mag raken!
lieve groet, hazze (die nu gaat genieten van het prachtige weer en haar kerels! laptop uit! )
HE hallo
Vandaag hebben we de 20 weken echo gehad. En Krabje doet het hardstikke goed!!! Alles leek er goed uit te zien, maar door mijn vetjes kon ze het niet helemaal goed bekijken. Moeten over 2 weken terug komen om goed naar het hoofdje en het ruggetje te kijken.
Maar ze zag wel iets maar kon niet duidelijk genoeg zien om het goed af te tekenen.
Dus wordt vervolgd…
Liefs, Chantal
Fijn dat alles er op het eerste gezicht goed uitzag, maar Chantal, hoe bedoel je: ze zag wel iets maar niet duidelijk genoeg om het af te tekenen? :think: :shifty: Hebben we het dan over iets bijzonders/afwijkends of over het geslacht van kleine krab… ik hoop dan maar het laatste… :-*
ik heb vakantie, heerlijk! hoef pas 15 mei weer aan het werk. Zondag vliegen we naar Kos, heerlijk 8 dagen all inclusive genieten in een superluxe resort met zijn drietjes (viertjes). Vandaag nog wat spulletjes gehaald voor de vakantie, owwww kan er al zo naar uitkijken! Hub mag morgen nog werken en is dan ook vrij, lekker… en donderdag ben ik jarig, maar dat hebben we afgelopen weekend al gevierd. Alleen de wederzijdse ouders komen donderdagavond nog even koffiedrinken.
pfffffffff, ben blij dat ik vakantie heb 8) … echt lekker (het is beter vrij thuis te zijn dan ziek thuis :thumbup: ) en het gaat steeds beter! Alleen heb ik een hardnekkige blaasontsteking. Ik heb geen klachten, maar hij laat zich moeilijk bedwingen met medicatie. Dus alweer een AB kuurtje (4 capsules per dag :shock: !, hopelijk helpt het dit keer wel en ben ik er van af! Ik hou niet van kuurtjes, maar ja, soms heb je ze nodig he…
ik ga me eens bezinnen op het avondeten… ik denk aardappelen, sperzieboontjes en een lekker snitzel… ja, dat wordt het denk ik hoor!
dikke tút allemaal!
groetjes, hazze
Hazze: Lekker zeg even op vakantie!!! Geniet er lekker van!!!
Ik hoop dat die blaasontsteking gauw over gaat.
Ik bedoelde dus te zeggen, ze kon wel iets de hersentjes bekijken maar niet goed genoeg. Ze kon niet diep genoeg in het hoofdje kijken of alles goed was. Ze zag wel wat van de hersentjes maar niet genoeg om ze te kunnen beoordelen.
Geslacht van Krabje blijft een verrassing. Hub en ik willen het niet weten.
Ik ben nu lekker een maaltijdsalade aan het eten, mmmm dat gaat er ook wel in