juli 2005 stoppers duimen duimen duimen voor Kaatje! (#11)

Chantal: leuk!!! Echt een superschattig stelletje!

Je hoeft trouwens pas na de veertiende bij je brievenbus te gaan zitten wachten… :wink:

Welkom, ga eens baren, we zijn zo ongeduldig en nieuwsgierig. Net als jij waarschijnlijk… :mrgreen:

Hazze, lekker datje weer aan het werk kunt, is een goed teken. Verder alles goed met minijij?

Linkie, alles goed met jou en Bas? Ik zal ook eens op hyves naar leuke foto’s gaan snuffelen! :slight_smile:

Hier gaat het wel goed, drukdrukdruk, maar wel gezellig. :mrgreen: Ik zal er nog een paar gezellige foto’s bij doen…

meer :inlove:

Cynthia: ooooh wat een mooie foto’s weer!!! :inlove: :inlove: :inlove: Juul is echt lief!!! En met dat keukentje, schattig hoor.

Na de 14 e pas wachten bij de brievenbus??? Men dat duurt veel te lang… Maar ik wacht vol spanning af!!! Maar je mag zelf ook wel komen hoor, ben toch nog steeds thuis…

Hazze: Fijn dat het weer beter gaat en je weer aan het werk bent. Ik ben jaloers op je!!! Ik wil ook graag weer aan het werk maar weet dat het er nog lang niet inzit :? :? :?

Pijn wordt wel wat minder, maar kan nog steeds niet lang lopen en staan en tillen…

Welkom: En hoe gaat het???

Liefs, Chantal

aaach wat een lieve schattige foto’s weer van Juul

smelt :inlove:

welkom

wie had dat gedacht een paar weken terug he, dat je gewoon de volle 40 vol ging maken? ( en wie weet nog wel langer, hoop t niet voor je)

hazze

meid, wat heerlijk dat je je weer wat beter begint te voelen en weer kunt werken!

go girl!

chantal

ik hoop voor jou dat het bij jou ook snel de goede kant weer uit gaat!

lieverdelieve kleertjes!!!

Hier alles wel ok,

Bas gister erg koorstig en ziek maar vandaag lijkt hij alweer een stuk opgeknapt gelukkig, vanavond naar de schouwburg, gister uit eten geweest dus allemaal leuke dingen, maar wel nog steeds drukkerdedruk

fijn weekend!

Cynthia wat is Juul een scheet. Zo leuk om de foto’s te bekijken.

Hier nog steeds BIB. het blijft nu wel rommelen, maar er is nog geen touw aan vast te knopen. Dan weer een wee en dan weer een paar uur niet. Wel doen mijn harde buiken nu allemaal zeer en begin steeds meer mijn onderrug te voelen. Stel me er maar nuchter bij voor dat dit gewoon nog dagen gaat duren, kan het alleen maar meevallen.

Linkie, fijn dat Bas alweer wat beter is en jullie zo lekker actief zijn. Geniet er maar vollop van.

Hazze, fijn dat je weer kunt gaan werken.

Chantal leuk he een eerste setje voor de kleine kopen, vond het best moeilijk wat te kiezen. Trouwens willen jullie weten wat het wordt?

Zo ben weer snel weg, want ga Bas ophalen bij schoonouders, hopelijk is hij nu wakker en anders maken we hem even wakker.

He lieverds,

Linkie: fijn dat het weer wat beter met Bas gaat. Gog jij hebt wel een heel leuk weekend voor de boeg!!! Geniet er lekker van!

Welkom: Nog steeds bib? Had niet verwacht dat jij overtijd zou gaan. Nu maar hopen dat beeb gauw komt.

Wij willen niet weten wat het wordt. Ik ben zo blij dat het ons gegund is om een kindje te mogen krijgen, dat het me helemaal niks uitmaakt!!! Het belangrijkste wat telt is dat Krabje gezond en wel ter wereld mag komen!!! Dus wij gaan voor een verrassing…

Zo hub en ik hebben even flink geld (nou ja ik???Hub dan!!!) uitegeven vanmorgen. We hebben een nieuwe tv gekocht voor op de slaapkamer. Een lcd tv met ingebouwde dvd. De tv die we hadden had hub gekregen voor het slagen voor de mavo, zo’n 18 jaar geleden… Dus die was aan vervanging toe. Moest zo turen om goed te zien wat er op de ondertiteling staat.

Vanmiddag weer wezen kijken voor een leuk behangtje voor de kamer van Krabje. Heb wat leuks gezien en leuke gordijnen maar ben bang dat vooral de gordijnen een heel duur grapje gaan worden…

Liefs, Chantal

Klinkt goed Chantal! :thumbup:

Laatste nieuws van bij de aprilmama’s:

@Uskyld wrote:

Ik heb vanmiddag een telefoontje van Moniek gehad (Welkom). Vanmorgen om tien voor negen is dochter Sanne geboren :inlove:.

Ze zal zelf wel vertellen hoe het gegaan is. Moeder en kind maken het in ieder geval prima!!

Moniek, man en Bas: gefeliciteerd met Sanne!! Wat leuk, een dochter… :inlove:

jeeeeeej, geboren! gefeliciteerd met jullie dochter en zusje SANNE ! :inlove: :inlove: :inlove:

heel veel geluk! fijne kraamtijd!

lieve groet, hazze :-*

Moniek, man en Bas

van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Sanne!!!

Heel veel geluk samen!!!

Liefs, Chantal

JIPPIE weer een beeb erbij!!!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Sanne!

Heel veel geluk, liefde en gezondheid met zn viertjes.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2508488#2508488

Even snel een linkje plaatsen.

Chantal, jullie hebben groot gelijk. Wij wilden het Bas niet weten en bij Sanne uiteindelijk wel, maar madam wilde zich niet prijs geven, dus was toh nog een beetje een verrassing, al had ik het stiekum al wel verwacht.

@welkom wrote:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2508488#2508488

Even snel een linkje plaatsen.

owwwwwwwww, schatjuhhhhhhhhhhhhhhhh! Lief ook die foto van zijn drietjes in bed… Hoe vindt Bas zijn zusje? :inlove: :inlove:

Welkom ooh wat een poepie zeg :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Hoe gaat het nu met jullie?

HAzze: Hoe gaat het met jou? Wordt de misselijkheid al wat minder??

Linkie: Hoe is het met jullie?

Cynthia: Hoe gaat het met jullie??

Hier gaat alles zijn gangetje. Merk wel dat ik 's ochtends steeds meer en vaker pijnvrij ben. Maar in de loop van de dag komt het wel weer terug. Ook lange stukken lopen gaan niet goed, dan krijg ik echt zoveel pijn dat ik ook geen stap meer verder kan.

Vandaag weer even op het werk geweest. Even gezellig met de collega’s bijkletsen en met de kids wat doen. heerlijk om even bezig te zijn daar.

Liefs, Chantal

welkom

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

do i need to see more?? :wink:

chantal

hier gaat alles wel zn gangetje, het blijft alleen erg druk, veel verjaardagen en andere sociale ‘verplichtingen’.

ben aan t aftellen voor onze vakantie, nog 7 weken.

drinken van Bas gaat wel goed nu maar het eten (fruithapje, groente enzo) weer minder, vandaag wel weer wat tips hiervoor gekregen, hopelijk helpt het!

Welkom (moniek), van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

Wat een mooie naam heeft jullie meisje gekregen!

liefs,

Marg

ps: mooie foto’s van Juul!

Linkie: haha zie nu pas dat je gereageerd hebt hier. Maar ondertussen ook al lekker op msn aan het kletsen :mrgreen: :mrgreen:

Marg: Hoe gaat het met jou en Britt? Hoe gaat het nu met hub, zit die al wat beter in zijn vel?

Liefs, Chantal

We hebben nieuw kopieer/prtinter/scanner apparaat.

Hier staan alle echo foto’s.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=50513&start=600

Chantal: :inlove: :inlove: Ik ben nu nog meer verliefd op Krabje! :inlove:

HAhaha wij ook!!!

Over 2 weken komt de 20 weken echo dus dan weer nieuwe foto’s!!!